Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 169 takich materiałów
    Żonowa Meganka – W niej także zaszło wiele zmian. Z widocznych to:

- dokupiłem jej alufelgi, ale takie ze Scenica - według mnie ładniejsze niż dedykowane do Megane.
- przyciemniłem szyby tylne
- zamontowałem światła DRL Philips
- nakleiłem nalepkę na wlew, by było śmieszniej
- w środku wymieniłem całe bursztynowe podświetlenie - teraz przyciski są czerwone, a zegary i zegarek - białe
- dałem jej ledy własnej roboty
- zrobiłem oświetlenie ambiente
- dodałem oświetlenie nóg z przodu i z tyłu
- dołożyłem alarm
- pożegnałem boczne pomarańczowe kierunkowskazy a dałem dymione - ładnie się prezentują
- podświetliłem klamki, bo ładniej wyglądają
- dałem klamki wewnętrzne takie srebrne - ładniej wyglądają

Ale przede wszystkim skupiłem się na doprowadzeniu jej do mechanicznie stanu idealnego. Więc:
- zreperowałem skrzynię biegów (elektrozawory, filtr i olej)
- wymieniłem tarcze i klocki z przodu szczęki i bębny z tyłu
- wymieniony został czujnik ABS przód prawy
- wymieniłem opornicę i przy okazji niepotrzebnie wiatrak i 3 inne opornice, bo mechanik się zamotał
- wymieniłem światła przednie na takie niemalże idealne
- wymieniłem szkła lusterek obu, bo przestały grzać poprzednie
- wymieniłem wszystkie 4 amortyzatory na nówki Kyaba
- zreperowałem pompę, bo puszczała lewe powietrze, przy okazji wymieniając  na niej czujnik temperatury
- zagnałem wszystkie konie do stadniny wymieniając końcówki wtrysków oraz wymieniając uszczelki pod wtryskiwaczami
- wymieniłem sworznie i wszystkie gumy pod wahaczami oraz mocowanie belki tylnej
- wymieniłem silniczek wycieraczki tylnej
- założyłem jej nowy akumulator (BOSCH Silver S5)
- wymieniłem jej kompletny rozrząd (pasek, koła, rolki napinacze i pompę wody)
- klimatyzacja odgrzybiona 
- co roku Mega dostaje kabinowy filtr Knecht z węglem aktywnym, silnikowy filtr Mann oraz olej Motul 6100 półsyntetyk

Efekt starań jest taki, ze auto odpala zawsze - nawet w najgorsze mrozy i prowadzi się jak marzenie.

Kilka słów o samochodzie. Jest to wersja RXE w całkiem fajnym kolorze MV931, który zmienia się w zależności od oświetlenia i jest złoty, zielonkawy lub siwy. Wyposażenie:
- 4 biegowy automat
- wspomaganie kierownicy
- centralny zamek otwierany z pilota w kluczyku
- 4 elektryczne szyby
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
- podgrzewane siedzenia
- podgrzewana elektrycznie przednia szyba
- welurowa tapicerka
- ABS
Silnik to 98 konny dTi.

Szerszy opis i więcej zdjęć w linku źródłowym.
    W niej także zaszło wiele zmian. Z widocznych to:

    - dokupiłem jej alufelgi, ale takie ze Scenica - według mnie ładniejsze niż dedykowane do Megane.
    - przyciemniłem szyby tylne
    - zamontowałem światła DRL Philips
    - nakleiłem nalepkę na wlew, by było śmieszniej
    - w środku wymieniłem całe bursztynowe podświetlenie - teraz przyciski są czerwone, a zegary i zegarek - białe
    - dałem jej ledy własnej roboty
    - zrobiłem oświetlenie ambiente
    - dodałem oświetlenie nóg z przodu i z tyłu
    - dołożyłem alarm
    - pożegnałem boczne pomarańczowe kierunkowskazy a dałem dymione - ładnie się prezentują
    - podświetliłem klamki, bo ładniej wyglądają
    - dałem klamki wewnętrzne takie srebrne - ładniej wyglądają

    Ale przede wszystkim skupiłem się na doprowadzeniu jej do mechanicznie stanu idealnego. Więc:
    - zreperowałem skrzynię biegów (elektrozawory, filtr i olej)
    - wymieniłem tarcze i klocki z przodu szczęki i bębny z tyłu
    - wymieniony został czujnik ABS przód prawy
    - wymieniłem opornicę i przy okazji niepotrzebnie wiatrak i 3 inne opornice, bo mechanik się zamotał
    - wymieniłem światła przednie na takie niemalże idealne
    - wymieniłem szkła lusterek obu, bo przestały grzać poprzednie
    - wymieniłem wszystkie 4 amortyzatory na nówki Kyaba
    - zreperowałem pompę, bo puszczała lewe powietrze, przy okazji wymieniając na niej czujnik temperatury
    - zagnałem wszystkie konie do stadniny wymieniając końcówki wtrysków oraz wymieniając uszczelki pod wtryskiwaczami
    - wymieniłem sworznie i wszystkie gumy pod wahaczami oraz mocowanie belki tylnej
    - wymieniłem silniczek wycieraczki tylnej
    - założyłem jej nowy akumulator (BOSCH Silver S5)
    - wymieniłem jej kompletny rozrząd (pasek, koła, rolki napinacze i pompę wody)
    - klimatyzacja odgrzybiona
    - co roku Mega dostaje kabinowy filtr Knecht z węglem aktywnym, silnikowy filtr Mann oraz olej Motul 6100 półsyntetyk

    Efekt starań jest taki, ze auto odpala zawsze - nawet w najgorsze mrozy i prowadzi się jak marzenie.

    Kilka słów o samochodzie. Jest to wersja RXE w całkiem fajnym kolorze MV931, który zmienia się w zależności od oświetlenia i jest złoty, zielonkawy lub siwy. Wyposażenie:
    - 4 biegowy automat
    - wspomaganie kierownicy
    - centralny zamek otwierany z pilota w kluczyku
    - 4 elektryczne szyby
    - elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka
    - podgrzewane siedzenia
    - podgrzewana elektrycznie przednia szyba
    - welurowa tapicerka
    - ABS
    Silnik to 98 konny dTi.

    Szerszy opis i więcej zdjęć w linku źródłowym.
    Okrągłe przebiegi – Wszyscy to i ja, okrągłe  250 tyś km, tyle pokazał kilka dni temu licznik. Jako, że auto sprowadzone z zagranicy to rzeczywisty przebieg szacuję na 400-450tyś km. Autko to Honda Civic EJ9 97r. Oryginalnie był silniczek 1.4, półtora roku temu swap na kultową Bserię i ciągle idziemy do przodu. Pozdrawiam wszystkich motokiller-ów.
    Wszyscy to i ja, okrągłe 250 tyś km, tyle pokazał kilka dni temu licznik. Jako, że auto sprowadzone z zagranicy to rzeczywisty przebieg szacuję na 400-450tyś km. Autko to Honda Civic EJ9 97r. Oryginalnie był silniczek 1.4, półtora roku temu swap na kultową Bserię i ciągle idziemy do przodu. Pozdrawiam wszystkich motokiller-ów.
    24 lutego 2015, 8:04 przez rafaelrafael (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    zbiory własne

    Opel Astra GTC – Na zdjęciu moja astra. Skromny silniczek 1.6. Obecnie tylko mam przyciemnione tylne boczne szyby. W planach mam przyciemnić tylną szybę, opuścić autko o 30-40mm, włożyć lepsze granie myślę nad Hertz'em, wzmacniacz bo seryjne radyjko ma za małą moc, wygłuszyć na pewno drzwi matami STP. Możliwe, że też zmienię koło na 17" oraz dodam malutką lotkę zamiast oryginalnej na klapie bagażnika. Zdjęcie zrobione lustrzanką i w programie został zrobiony efekt HDR.
    Na zdjęciu moja astra. Skromny silniczek 1.6. Obecnie tylko mam przyciemnione tylne boczne szyby. W planach mam przyciemnić tylną szybę, opuścić autko o 30-40mm, włożyć lepsze granie myślę nad Hertz'em, wzmacniacz bo seryjne radyjko ma za małą moc, wygłuszyć na pewno drzwi matami STP. Możliwe, że też zmienię koło na 17" oraz dodam malutką lotkę zamiast oryginalnej na klapie bagażnika. Zdjęcie zrobione lustrzanką i w programie został zrobiony efekt HDR.
    Toyota Celica V – Mój V-gen po kapitalce, na wiosnę wraca swój dawny kolor czyli czerwony, bo jednak najbardziej pasuje. Silniczek 2.0 GTi 156 KM. Felgi tymczasowo fabryczne. A tak ogólnie poza lotką wszystko w serii, myślę że chociaż trochę się spodoba, bo to miesiące mojej pracy, serca i pieniędzy.
    Mój V-gen po kapitalce, na wiosnę wraca swój dawny kolor czyli czerwony, bo jednak najbardziej pasuje. Silniczek 2.0 GTi 156 KM. Felgi tymczasowo fabryczne. A tak ogólnie poza lotką wszystko w serii, myślę że chociaż trochę się spodoba, bo to miesiące mojej pracy, serca i pieniędzy.
    23 lutego 2015, 18:08 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    Świeżo zakupiona Audi 80 – Świeżo zakupione pierwsze autko, wybór padł na Audi 80 b4. Rok 1993, silniczek 2.0E 115km BP z 3 letnią sekwencją, w kolorku którym bardzo mi się spodobał. Jak na razie wszystko seryjne, wyposażenie też nie za bogate jak na razie ale to się zmieni jak autko będzie się dobrze spisywać.
    Świeżo zakupione pierwsze autko, wybór padł na Audi 80 b4. Rok 1993, silniczek 2.0E 115km BP z 3 letnią sekwencją, w kolorku którym bardzo mi się spodobał. Jak na razie wszystko seryjne, wyposażenie też nie za bogate jak na razie ale to się zmieni jak autko będzie się dobrze spisywać.
    19 stycznia 2015, 21:42 przez xxadaskoxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Toyota Supra mk3 – Piękna Supra uchwycona dziś przeze mnie. Silniczek 3.0 Turbo. Nie licząc powycieranych foteli, w stanie idealnym. Mam nadzieje, że właściciel się nie obrazi.
    Piękna Supra uchwycona dziś przeze mnie. Silniczek 3.0 Turbo. Nie licząc powycieranych foteli, w stanie idealnym. Mam nadzieje, że właściciel się nie obrazi.
    14 stycznia 2015, 16:36 przez TomaHawck (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Zabawa w elektryce Mitsubishi Colt Ca0 '92 – Walczyliśmy z obrotami mojego Colta około miesiąca... Po odpaleniu przy temperaturze minusowej obroty wskakiwały na 3000 i spadały dopiero jak nagrzałem silnik i wyłączyłem i włączyłem auto. Wymienione zostały 3x silniczek krokowy, przepustnica, wszystkie czujniki temperatur, komputer ecu, przepływomierz - nic nie przyniosło skutku. Więc zabraliśmy się za potencjalnego wroga - elektrykę... Co się okazało poprzedni właściciel zamontował sobie ledy podświetlające nogi... Ale niestety chyba nigdy nawet nie stał obok elektryka i za jego sprawą był mały pożar instalacji, która robiła zwarcie na wiązce silnika i niszczyła krokowce. Po setkach roboczogodzin w końcu problem rozwiązany! Pozdrawiam Coltmaniaków.
I jeszcze jedno, po zdjęciu deski rozdzielczej ukazał nam się prawdziwy kolor mojego Colta - limonkowy żółty <fuj>... Dobrze, że jest czarny.

PS. Jeśli nie potrafisz grzebać w elektryce - nie rób tego :)
    Walczyliśmy z obrotami mojego Colta około miesiąca... Po odpaleniu przy temperaturze minusowej obroty wskakiwały na 3000 i spadały dopiero jak nagrzałem silnik i wyłączyłem i włączyłem auto. Wymienione zostały 3x silniczek krokowy, przepustnica, wszystkie czujniki temperatur, komputer ecu, przepływomierz - nic nie przyniosło skutku. Więc zabraliśmy się za potencjalnego wroga - elektrykę... Co się okazało poprzedni właściciel zamontował sobie ledy podświetlające nogi... Ale niestety chyba nigdy nawet nie stał obok elektryka i za jego sprawą był mały pożar instalacji, która robiła zwarcie na wiązce silnika i niszczyła krokowce. Po setkach roboczogodzin w końcu problem rozwiązany! Pozdrawiam Coltmaniaków.
    I jeszcze jedno, po zdjęciu deski rozdzielczej ukazał nam się prawdziwy kolor mojego Colta - limonkowy żółty <fuj>... Dobrze, że jest czarny.

    PS. Jeśli nie potrafisz grzebać w elektryce - nie rób tego :)
    Stolik z silnika – Prezent ode mnie i użytkownika Mariana na 18 urodziny kolegi, wybaczcie że bez szkła (blatu) ale to jedyne zdjęcie które zrobiłem przed oddaniem go w ręce szklarza a później świeżo upieczonego pełnoletniego użytkownika naszych dróg. Wszystkiego najlepszego Hunter.
    Prezent ode mnie i użytkownika Mariana na 18 urodziny kolegi, wybaczcie że bez szkła (blatu) ale to jedyne zdjęcie które zrobiłem przed oddaniem go w ręce szklarza a później świeżo upieczonego pełnoletniego użytkownika naszych dróg. Wszystkiego najlepszego Hunter.