Falujące obroty silnika na biegu jałowym mogą być oznaką nieszczelności w układzie dolotowym, ale nie zawsze. Wszystkiemu może być winny zabrudzony silniczek krokowy i przepustnica. Za nim wymienisz te podzespoły na nowe, warto najpierw je wyczyścić, bo taka naprawa może przynieść oczekiwane efekty
Tak jest, a na pierwszy strzał idzie silniczek tzn. wymiana uszczelki pod głowicą, planowanie itp. Na razie nie będę zdradzać co dalej ale w ubiegłym roku 2K16 wpadł gwint, dystanse, hamulce, sprzęgło, serwis klimy, rozbudowa audio, naprawa foteli, pompa wspomagania plus pasek itp, płyn chłodniczy plus termostaty (do 3 razy sztuka i przez to mam głowicę do roboty), znalezienie problemu "airbag", listwa zapłonowa plus świece no i jakieś tam kosmetyczne oraz drobne sprawy.
300kkm w Fordzie Mondeo mk2 z 1998r mojego taty. Silniczek jak na razie igiełka (2lata po remoncie, niestety zaniedbany rozrząd ),ale nieszczęsne tylne błotniki ruda już szamie :/. Jak dobrze pójdzie to za rok/dwa remont blacharki i miejmy nadzieję dobijemy do 500k.