Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 157 takich materiałów
    Suzuki rg500 gamma to zapomniany brat pierwszego GSXR. Motocykl ten zasłynął w MotoGP roku 1981, RG 500 Gamma Posiadał silnik dwutaktowy 4 tłokowy w układnie kwadratowym. Nietypowe rozwiązanie jak i wiele innych modyfikacji poprzedników dało mu mocną przewagę w początku lat 80, po więcej informacji zapraszamy do filmu.
    I dlaczego jest tak drogo? – By zrozumieć co tu się stało, trzeba poznać budowę tego samochodu. Jego nadwozie to otwarty monokokpit, do którego przykręcono silnik i skrzynię biegów. I właśnie skręcone ze sobą silnik i skrzynia biegów stanowią podparcie dla tylnego zawieszenia. Czyli silnik i skrzynia biegów są de facto elementem nośnym samochodu. I tak naprawdę to nic prócz skrzyni biegów nie łączy samochodu z tylnym zawieszeniem. Takie rozwiązanie miało na celu uzyskanie maksymalnej sztywności nadwozia. Jest to rozwiązanie powszechnie stosowane między innymi w traktorach. I dlatego właśnie wymiana sprzęgła wygląda tak niesamowicie. I przy okazji jest taka droga, bo każdorazowo trzeba rozbierać między innymi układ hamulcowy, wydechowy, chłodzenia czy elektrykę pojazdu. Całkowity koszt wymiany sprzęgła to około 30 tysięcy złotych, w serwisie specjalizującym się w naprawach takich aut (taniej). W przypadku uszkodzenia nadkoli (co się często zdarza przy tej wymianie) trzeba doliczyć jeszcze 75 000 złotych ekstra na panele z włókna węglowego. Ferrari zaleca wymianę paneli każdorazowo przy wymianie sprzęgła. W przypadku wymiany sprzęgła w serwisie Ferrari przeprowadzonej zgodnie z procedurami i zalecaniami producenta koszt usługi to 115 000 złotych.
    By zrozumieć co tu się stało, trzeba poznać budowę tego samochodu. Jego nadwozie to otwarty monokokpit, do którego przykręcono silnik i skrzynię biegów. I właśnie skręcone ze sobą silnik i skrzynia biegów stanowią podparcie dla tylnego zawieszenia. Czyli silnik i skrzynia biegów są de facto elementem nośnym samochodu. I tak naprawdę to nic prócz skrzyni biegów nie łączy samochodu z tylnym zawieszeniem. Takie rozwiązanie miało na celu uzyskanie maksymalnej sztywności nadwozia. Jest to rozwiązanie powszechnie stosowane między innymi w traktorach. I dlatego właśnie wymiana sprzęgła wygląda tak niesamowicie. I przy okazji jest taka droga, bo każdorazowo trzeba rozbierać między innymi układ hamulcowy, wydechowy, chłodzenia czy elektrykę pojazdu. Całkowity koszt wymiany sprzęgła to około 30 tysięcy złotych, w serwisie specjalizującym się w naprawach takich aut (taniej). W przypadku uszkodzenia nadkoli (co się często zdarza przy tej wymianie) trzeba doliczyć jeszcze 75 000 złotych ekstra na panele z włókna węglowego. Ferrari zaleca wymianę paneli każdorazowo przy wymianie sprzęgła. W przypadku wymiany sprzęgła w serwisie Ferrari przeprowadzonej zgodnie z procedurami i zalecaniami producenta koszt usługi to 115 000 złotych.
    5 sierpnia 2019, 23:59 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Powłoka ceramiczna to obecnie najlepszy sposób na zabezpieczenie lakieru samochodu przed różnego typu uszkodzeniami. Dodatkowo powłoka ceramiczna na lakier zapewnia niezwykle atrakcyjny wygląd samochodu – jakby pojazd przed chwilą wyjechał z woskowania. Efekt utrzymuje się przez bardzo długi czas. Teraz, dzięki K2 Gravon Lite, na takie rozwiązanie może pozwolić sobie każdy! Powłoka ceramiczna dostępna na każdą kieszeń? Do samodzielnego nałożenia!
    Koncern VAG zaprezentował tytanowe zaciski hamulcowe wydrukowane z użyciem technologi 3D, które w niedługim czasie mają zostać wprowadzone do seryjnej produkcji. Największe 8-tłoczkowe zaciski mają być wykorzystywane w najmocniejszych samochodach koncernu VAG tj. Bugatti. Warto również zwrócić uwagę na "organiczny" kształt projektowanych zacisków. Tego typu rozwiązanie pozwala na obniżenie masy gotowego produktu przy jednoczesnym zachowaniu wszelkich parametrów wytrzymałościowych.
    28 grudnia 2018, 11:19 przez merwi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Od lat prowadzę kanał na YT i od lat zajmuje się klasykami, czerpie radość z łączenia tych pasji.
    5 grudnia 2018, 21:30 przez Od0do100 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Samochód kręci, ale nie chce zapalić? Mamy na to rozwiązanie!
    Sprawdź jak bezpiecznie odpalić samochód przy użyciu K2 Samostart.

    Skuteczny samostart silnika - działa przy każdej pogodzie, nawet w temperaturze do -54°C. Testowany w klimacie syberyjskim. Zawiera specjalne substancje smarne, które w krytycznym momencie rozruchu chronią silnik. Polecany do wszystkich rodzajów silnika.
    Ciekawe rozwiązanie – "Jestę drifterę"
    "Jestę drifterę"
    24 października 2018, 10:06 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Witam, w dzisiejszym filmie pokażę Wam, jak poradziłem sobie ze skorodowanym progiem w aucie. Zacznę od tego, że dużym plusem był stosunkowo niski koszt naprawy, a co najważniejsze - udało się. Z kawałka blachy i kilku nitów, naprawiłem próg. Jest to zdecydowanie lepsze rozwiązanie niż użycie pianki montażowej. Jednak blacha bardziej wzmocni próg. Dodatkowo na próg nałożyłem baranek w celu ochrony przed kamieniami. Ślady korozji przy drzwiach i na rantach błotników zostały usunięte. Uprzedzam, że film nie stanowi poradnika, więc w przypadku nieudanych prób naprawy z waszej strony - nie odpowiadam za to :D Zapraszam do oglądania :D
    5 sierpnia 2018, 9:53 przez ~levy52 | Do ulubionych | Skomentuj
    Film przedstawia proces aplikacji oraz działanie powłoki zabezpieczającej na tekstylia. Ciekawe rozwiązanie dla ludzi szukających nietypowych zabezpieczeń dla wnętrza pojazdu
    21 czerwca 2018, 16:46 przez ~2xK | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne