Szukaj
Znalazłem 70 takich materiałów
-Zmiana zawieszenia, tył amory gazowe, przód na razie olejowe
-Sprężyny -40mm
-Kubełki z Corrado
-Rozrząd
-przelot na końcówce z GTI
-halogeny dalekosiężne oraz przeciwmgielne w dokładce
-Sebringi 15"
-miękka deska roździelcza
-ogarnięcie elektryki wnętrza (w toku)
-duże chlapacze
W planach:
-Kanapa z Corrado
-Ogarnięcie audio
-Trójramienna kierownica
-Podświetlanie wnętrza (przyciski,nawiew itd)
-stabilizator tył
-hamulce 280
-tył, podrasowanie bębnów lub wymiana na tarcze
-boczne listwy lub sierpy
-licznik MFA (naprawa podświetlania)
-lampy tył na dymione
-W przyszłym roku być może swap na 16v z ITB (jak budżet na ITB pozwoli)
Wnętrze pojazdu zaprojektowane i wykonane zostało z materiałów najwyższej jakości. Początkowo deska rozdzielcza składała się z dużej liczby cyfrowych wyświetlaczy opartych na diodach LED oraz mnóstwa dotykowych przycisków, które w późniejszej fazie produkcji zostały zastąpione wyświetlaczami CRT.
Warto jeszcze nadmienić, że jednostka napędowa, była projektem polskiego konstruktora inżyniera Tadeusza Marka. A co tam czaiło się pod maską? Skromne V8 o pojemności 5,3 litra, dające moc 260KM i 434Nm.
Wyprodukowano zaledwie 645 egzemplarzy w różnych opcjach nadwozia.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 7 > ostatnia ›