Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 70 takich materiałów
    Mój Seacik – 1.9TDI 90KM, trochę brzydka deska rozdzielcza, ale na uczelnię dowozi
    1.9TDI 90KM, trochę brzydka deska rozdzielcza, ale na uczelnię dowozi
    19 stycznia 2014, 11:58 przez Supri (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Deska rozdzielcza Toyota GT86 –
    11 stycznia 2014, 21:15 przez mleczyk12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Fiat Cinquecento – Wlasciciel odwalil kawal dobrej roboty w samochodzie zostaly zrobione rzeczy takie jak Modyfikacje:

 

* Z zewnątrz:

- Nowy lakier z palety Kawasaki.

- Delikatnie poszerzone błotniki.

- Zderzaki z wersji Soleil, odpowiednio przerobione (Przedni zderzak ma wycięte wszystkie otwory w kratce, a tylny zaspawane wycięcie na wydech).

- Wszystkie listwy, lusterka itp. polakierowane w kolor nadwozia.

- Oryginalne felgi Rota Smoor 7x13 przód i 8x13" tył z oryginanymi dekielkami (na zdjęciach nie założone).

- Nowe opony 175/50.

- Zapinki na masce Momo.

- Nowe zawieszenie gwintowane.

 

* Wewnątrz:

- Deska rozdzielcza z Fiata Seicento.

- Obrotomierz z Shift Light'em.

- Nowe fotele kubełkowe Mirco S2.

- Nowe pasy szelkowe Sabelt.

- Tylna kanapa zastąpiona płaską podłogą z wersji VAN.

- Sportowa kierownica z nabą.

- Elektryczne szyby.

- Boczki i podłoga bagażnika obszyta welurem.

- Podniesiony lewarek zmiany biegów.

 

* Silnik:

- Swap na 1.2l 8v (Oryginalnie 703ccm)

+ Głowica splanowana o 0,7mm

+ Nowy wałek rozrządu 886

+ Dolot + stożek

+ Rozwiercone i wypolerowane kanały ssący i wydechowy, 
+ Wszystkie części (uszczelki, paski, linki etc.) wymienione na nowe - obecny przebieg kilka tysięcy kilometrów. 
+ Kolektor wydechowy 4-2-1

+ Wydech przelotowy Fi 50mm, aluminiowy.

+ Clean look
    Wlasciciel odwalil kawal dobrej roboty w samochodzie zostaly zrobione rzeczy takie jak Modyfikacje:



    * Z zewnątrz:

    - Nowy lakier z palety Kawasaki.

    - Delikatnie poszerzone błotniki.

    - Zderzaki z wersji Soleil, odpowiednio przerobione (Przedni zderzak ma wycięte wszystkie otwory w kratce, a tylny zaspawane wycięcie na wydech).

    - Wszystkie listwy, lusterka itp. polakierowane w kolor nadwozia.

    - Oryginalne felgi Rota Smoor 7x13 przód i 8x13" tył z oryginanymi dekielkami (na zdjęciach nie założone).

    - Nowe opony 175/50.

    - Zapinki na masce Momo.

    - Nowe zawieszenie gwintowane.



    * Wewnątrz:

    - Deska rozdzielcza z Fiata Seicento.

    - Obrotomierz z Shift Light'em.

    - Nowe fotele kubełkowe Mirco S2.

    - Nowe pasy szelkowe Sabelt.

    - Tylna kanapa zastąpiona płaską podłogą z wersji VAN.

    - Sportowa kierownica z nabą.

    - Elektryczne szyby.

    - Boczki i podłoga bagażnika obszyta welurem.

    - Podniesiony lewarek zmiany biegów.



    * Silnik:

    - Swap na 1.2l 8v (Oryginalnie 703ccm)

    + Głowica splanowana o 0,7mm

    + Nowy wałek rozrządu 886

    + Dolot + stożek

    + Rozwiercone i wypolerowane kanały ssący i wydechowy,
    + Wszystkie części (uszczelki, paski, linki etc.) wymienione na nowe - obecny przebieg kilka tysięcy kilometrów.
    + Kolektor wydechowy 4-2-1

    + Wydech przelotowy Fi 50mm, aluminiowy.

    + Clean look
    28 września 2013, 10:51 przez Lo3ek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Nissan 200sx s14a '99 (racing edition) – Nissan 200sx s14a '99 (racing edition)
Silnik: SR20DET
Moc: 360-380KM

Modyfikacje silnika:
FMIC i orurowanie (maksymalnie cofnięty)
przelotowy, 3" układ wydechowy
dodatkowa chłodnica oleju
wtryskiwacze 440cc
regulator ciśnienia paliwa z manometrem AutoGauge
pompa paliwa Walbro 255l/h
filtr powietrza pipercross, przepływomierz Nissan 300ZX
HKS SSQV Blow-Off
Turbosprężarka od Mitsubishi Lancer EVO9 + kolektor twin scroll
Większa chłodnica wody + wentylatory

Modyfikacje ukł. napędowego:
sprzęgło spiekowe, 6-łapkowe ACT
zacieśniona seryjna szpera

Modyfikacje elektroniki:
sterownik silnika ECU-master
zestaw wskaźników monitorujących Defi

Modyfikacje wnętrza:
fotele kubełkowe Bimarco Futura FIA
pasy szelkowe Driftworks 3", 4 punktowe FIA
kierownica sportowa 350mm + naba MOMO
gałka zmiany biegów Nismo Dildo
klatka bezpieczeństwa Cusco
deska rozdzielcza - flock

Modyfikacje ukł. hamulcowego:
klocki hamulcowe EBC Green Stuff
hydrauliczny hamulec ręczny (Willwood)
płyn hamulcowy dot 5.1
usunięty ABS

Modyfikacje zawieszenia:
zawieszenie gwintowane Apex performance
zwiększony kąt skrętu

Modyfikacje elementów zewnętrznych:
body kit AutoR
felgi ROTA P45R, 17'x9'
    Nissan 200sx s14a '99 (racing edition)
    Silnik: SR20DET
    Moc: 360-380KM

    Modyfikacje silnika:
    FMIC i orurowanie (maksymalnie cofnięty)
    przelotowy, 3" układ wydechowy
    dodatkowa chłodnica oleju
    wtryskiwacze 440cc
    regulator ciśnienia paliwa z manometrem AutoGauge
    pompa paliwa Walbro 255l/h
    filtr powietrza pipercross, przepływomierz Nissan 300ZX
    HKS SSQV Blow-Off
    Turbosprężarka od Mitsubishi Lancer EVO9 + kolektor twin scroll
    Większa chłodnica wody + wentylatory

    Modyfikacje ukł. napędowego:
    sprzęgło spiekowe, 6-łapkowe ACT
    zacieśniona seryjna szpera

    Modyfikacje elektroniki:
    sterownik silnika ECU-master
    zestaw wskaźników monitorujących Defi

    Modyfikacje wnętrza:
    fotele kubełkowe Bimarco Futura FIA
    pasy szelkowe Driftworks 3", 4 punktowe FIA
    kierownica sportowa 350mm + naba MOMO
    gałka zmiany biegów Nismo Dildo
    klatka bezpieczeństwa Cusco
    deska rozdzielcza - flock

    Modyfikacje ukł. hamulcowego:
    klocki hamulcowe EBC Green Stuff
    hydrauliczny hamulec ręczny (Willwood)
    płyn hamulcowy dot 5.1
    usunięty ABS

    Modyfikacje zawieszenia:
    zawieszenie gwintowane Apex performance
    zwiększony kąt skrętu

    Modyfikacje elementów zewnętrznych:
    body kit AutoR
    felgi ROTA P45R, 17'x9'
    26 lipca 2013, 10:06 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Maserati... – ...z klasyczną deską rozdzielczą bez radia ani poduszek
    ...z klasyczną deską rozdzielczą bez radia ani poduszek
    28 czerwca 2013, 22:12 przez Norbi97 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Taka tam skromna Granada – Silnik :DD 1700-konne V8 biturbo  z Koenigsegga CCX, Tylny dyferencjał pochodzi z Shelbiego Cobry, hamulce przeszczepiono z Porsche 911, do tego karbonowe sprzęgło, customowe zawiesznie, klatka bezpieczeństwa, karbonowa deska rozdzielcza...
    Silnik :DD 1700-konne V8 biturbo z Koenigsegga CCX, Tylny dyferencjał pochodzi z Shelbiego Cobry, hamulce przeszczepiono z Porsche 911, do tego karbonowe sprzęgło, customowe zawiesznie, klatka bezpieczeństwa, karbonowa deska rozdzielcza...
    16 maja 2013, 23:04 przez auta1994 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Uwialbiam takich ludzi. – Człowiek z mojego miasta i BMW e28 M535i z 86r. Właścicielem auta jest Hubert Puścian z Wyszkowa. Auto wygląda idealnie nie tylko tylko na zdjęciach. Hubert poddał je gruntownej renowacji. Karoseria została rozebrana i starannie naprawiona. Silnik - legendarne M30B35, również został wyremontowany. Piękne BBS RS o szerokości 9 i 9,5 cala idą w parze z amortyzatorami Bilstein B8 i sprężynami k.a.w. Właściciel nie oszczędzał też na wykończeniu wnętrza i zdecydował się na wyściełanie całości(łącznie z deską rozdzielczą) skórą nappa. Tak dopracowane M535i na pewno wywoła niemałe zamieszanie na zlotach miłośników marki, jak i na internetowych forach. Hubert jest wierny tej marce i na codzień porusza się białym e92. Należy też wspomnieć o jego czarnym M3 e46, z którym rozstał się kilka miesięcy temu
    Człowiek z mojego miasta i BMW e28 M535i z 86r. Właścicielem auta jest Hubert Puścian z Wyszkowa. Auto wygląda idealnie nie tylko tylko na zdjęciach. Hubert poddał je gruntownej renowacji. Karoseria została rozebrana i starannie naprawiona. Silnik - legendarne M30B35, również został wyremontowany. Piękne BBS RS o szerokości 9 i 9,5 cala idą w parze z amortyzatorami Bilstein B8 i sprężynami k.a.w. Właściciel nie oszczędzał też na wykończeniu wnętrza i zdecydował się na wyściełanie całości(łącznie z deską rozdzielczą) skórą nappa. Tak dopracowane M535i na pewno wywoła niemałe zamieszanie na zlotach miłośników marki, jak i na internetowych forach. Hubert jest wierny tej marce i na codzień porusza się białym e92. Należy też wspomnieć o jego czarnym M3 e46, z którym rozstał się kilka miesięcy temu
    7 kwietnia 2013, 9:15 przez zrazik (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    BMW - Klasyczne Wozy – BMW Isetta z roku 57.

Bajerem tego wozu były drzwi z przodu, które były jednocześnie ścianą przednią wozu, otwierane razem z malutką deską rozdzielczą.
    BMW Isetta z roku 57.

    Bajerem tego wozu były drzwi z przodu, które były jednocześnie ścianą przednią wozu, otwierane razem z malutką deską rozdzielczą.
    27 marca 2013, 12:32 przez Talar (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Polonez Stratos - legenda polskiej mototryzacji. – Stratopolonez (Polonez 2500 Racing) - samochód wyścigowy z umieszczonym centralnie silnikiem V6 o pojemności 2.4 l i mocy 240 KM (Silnik napędzał Ferrari Dino a także Lancię Stratos). Silnik ukryto pod mocno przerobionym nadwoziem Poloneza. Samochód osadzony był na ramie z Lancii Stratos. Silnik wyposażono w podciśnieniowy układ wydechowy co zwiększyło jego moc do 285 KM. W układzie chłodzenia wykorzystano elementy ciężarówki Star. Zawieszenie i hamulce pozostawiono bez zmian w stosunku do Lancii Stratos. Przednia maska i tylna klapa zostały wyposażone w wyloty powietrza poprawiające cyrkulację. Z boków samochodu, przed fabrycznymi wywietrznikami, w trójkątnych okienkach tylnych drzwi umieszczono wloty powietrza do komory silnika. We wnętrzu zastosowano trójramienną, sportową kierownicę i zmodyfikowaną deskę rozdzielczą. Co ciekawe w samochodzie nie zastosowano ani fabrycznego tylnego spojlera ani przednich spojlerów z rajdowego Poloneza 2000 grupy B. Stosowano jedynie nieduży spojler-kierownicę powietrza zwiększającego przepływ powietrza przez chłodnicę. Podczas pierwszego uruchomienia, ludzie mieszkający w pobliżu fabryki telefonowali na milicję "żeby uciszyć ten potworny hałas". Przed debiutem wyścigowym samochód nie przeszedł żadnych testów ani nawet ustawienia geometrii. Podczas pierwszego wyścigu Stratopolonez prowadzony przez Andrzeja Jaroszewicza wykonał aż trzy niekontrolowane obroty wokół własnej osi lecz mimo to wygrał...
    Stratopolonez (Polonez 2500 Racing) - samochód wyścigowy z umieszczonym centralnie silnikiem V6 o pojemności 2.4 l i mocy 240 KM (Silnik napędzał Ferrari Dino a także Lancię Stratos). Silnik ukryto pod mocno przerobionym nadwoziem Poloneza. Samochód osadzony był na ramie z Lancii Stratos. Silnik wyposażono w podciśnieniowy układ wydechowy co zwiększyło jego moc do 285 KM. W układzie chłodzenia wykorzystano elementy ciężarówki Star. Zawieszenie i hamulce pozostawiono bez zmian w stosunku do Lancii Stratos. Przednia maska i tylna klapa zostały wyposażone w wyloty powietrza poprawiające cyrkulację. Z boków samochodu, przed fabrycznymi wywietrznikami, w trójkątnych okienkach tylnych drzwi umieszczono wloty powietrza do komory silnika. We wnętrzu zastosowano trójramienną, sportową kierownicę i zmodyfikowaną deskę rozdzielczą. Co ciekawe w samochodzie nie zastosowano ani fabrycznego tylnego spojlera ani przednich spojlerów z rajdowego Poloneza 2000 grupy B. Stosowano jedynie nieduży spojler-kierownicę powietrza zwiększającego przepływ powietrza przez chłodnicę. Podczas pierwszego uruchomienia, ludzie mieszkający w pobliżu fabryki telefonowali na milicję "żeby uciszyć ten potworny hałas". Przed debiutem wyścigowym samochód nie przeszedł żadnych testów ani nawet ustawienia geometrii. Podczas pierwszego wyścigu Stratopolonez prowadzony przez Andrzeja Jaroszewicza wykonał aż trzy niekontrolowane obroty wokół własnej osi lecz mimo to wygrał...
    24 lutego 2013, 8:42 przez raptor (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    * Silnik:
    silnik to zmodyfikowana jednostka napędowa z VW Corrado 1.8, z którą współpracując sprężarka mechaniczna znana jako G60


    * Skrzynia biegów:
    pochodzi z Audi 80 (jednego z pierwszych modeli)
    a żeby napęd był we właściwą stronę, skrzynia zamontowana jest "do góry nogami" i w odpowiedni sposób uszczelniona oraz odpowietrzona, półosie wykonane są z wału napędowego dużego fiata odpowiednio skrócone i pospawane


    * Zawieszenie przód :
    resor pochodzący z malucha, zwrotnice również, przy czym zwrotnice obracają się na 8 łożyskach igiełkowych, pomiędzy kołami znajduje się chłodnica silnika


    * Zawieszenie tył :
    zmodyfikowane wahacze maluchowskie


    * Nadwozie:
    widać na zdjęciach - całkowicie przebudowane - obniżone, poszerzone, wydłużony tył tak, aby zmieścił się silnik. wszystkie spojlery dolne wykonane są z blachy,


    * Wnętrze :
    również całkowicie przebudowane - inna deska rozdzielcza, wszystkie przełączniki przesunięte na lewą stronę pod deskę


    * Hamulce przód, tył :
    przód tarczówki
    tył seria


    * Osiągi:
    Jest to najbardziej kontrowersyjna rzecz dotycząca tego samochodu. Według właściciela samochód ma 300KM i 4 sekundy do 100km/h i 8 sekund do 200km/h oraz Vmax=250km/h ograniczony przez komputer, chociaż nigdy nie stanął do walki z jakimkolwiek samochodem.
    20 lutego 2013, 22:58 przez stunter96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj