Szukaj
Znalazłem 70 takich materiałów
Dobrze, jedni powiedzą „są to samochody stworzone do ciężkiej pracy, a więc luksusowe wnętrze jest zbędne”. Pytanie tylko ile procent z tych aut tak naprawdę realizuje swoje przeznaczenie. Większość to po prostu samochody do codziennej jazdy dla puszystych amerykanów.
Czy klientom Forda F-150 czy Toyoty Tundry lub GMC Sierra Denali nie przeszkadza otaczające ich tandeta? RAM ze swoim pikapem 1500 i większymi braćmi 2500 i 3500 dostrzegł, że potrzeby klientów się zmieniają, dlatego przygotował luksusową linię wykończenia wnętrza. Tak samo zrobiła firma Carlex Design dobierając od podstaw materiały do Forda F-150.
Fotele, deska rozdzielcza, kierownica, boczki drzwi oraz podsufitka zostały obite naturalną skórą i alcantarą w kolorze brązu. Tapicerkę zdobią jasne przeszycie, która nadają charakteru. Elementy dekoracyjne są z drewna. Nadwozie Forda F-150 polakierowano natomiast w kolorze wojskiej zieleni, dzięki czemu może skusić niejednego zamożnego leśniczego lub pasjonata rekonstrukcji wojennych. Nie znany ceny modyfikacji, ale podejrzewamy, że samopoczucie w tak wykończonym pikapie szybko wynagrodzi zainwestowane pieniądze.
Mercedes ma AMG, BMW Motorsport GmbH, a Porsche oddział Exclusive. To tutaj można zamówić samochód, którego nie znajdziemy w konfiguratorze. Klienci z zasobnym portfelem zostaną uprzejmie obsłużeni i otrzymają Porsche, o którymi nie śniło się filozofom.
Widoczne na zdjęciach Porsche 911 Turbo Lime Gold to jeden z pierwszych egzemplarzy, stworzony przez dział Exclusive. Karoserię pokryto specjalnych lakierem Lime Gold z linii ultra-exclusive. Wszystkie elementy dekoracyjne i dodatki zostały pomalowane na czarny połysk. Czarne są także 20-calowe felgi o o podobnym wzorze jak w modelu 997 Speedster. Kontrast stanowią żółte zaciski hamulcowe.
Wnętrze 911-tki wykończono skórą w dwóch kolorach: ciemnobrązową pokryto deskę rozdzielczą, podsufitkę oraz zewnętrzną część foteli. Natomiast beżowym (złotym?) kolorem uzupełniono środkową część siedzisk, a także boczki w drzwiach. Wieniec kierownicy został wykonany z alcantary więc kierowca powininen pomyśleć o zakupie rękawiczek.
W katalogu Porsche Exclusive znajdują się nie tylko elementy dekoracyjne i akcesoria (kolor lakieru, wykończenia wnętrza itp.), ale także części mechaniczne. Wybrany model można wyposażyć w sportowe zawieszenie, inny zestaw hamulcowy, układ dolotowy i wydechowy czy felgi i opony.
Prezentowane 911 Turbo Lime Gold napędza seryjna jednostka 3.8l turbo o mocy 520 KM. Przyspieszenie do „setki” wynosi 3.4 sekundy, a prędkość maksymalna 315 km/h. Cena edycji specjalnej niestety nie jest znana.
‹ pierwsza < 1 2 3 4 5 6 7 > ostatnia ›