Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 136 takich materiałów
    Piękny widok – Już dawno nie widziałem tak pięknej rzeczy. Jak myślicie będzie jeszcze niżej czy to tylko chwilowa satysfakcja?
    Już dawno nie widziałem tak pięknej rzeczy. Jak myślicie będzie jeszcze niżej czy to tylko chwilowa satysfakcja?
    Siemanko

    Chciałbym pochwalić się Obecnie Najmocniejszym Fiatem Uno Turbo Mk1 1,4T 8V W Polsce

    Jako baza posłużył 3-drzwiowy Fiat Uno z 1983 roku w dość opłakanym stanie, który znaczną część życia spędził rdzewiejąc w krzakach.
    W 2008 roku przyszedł w końcu czas na reanimację zakrojoną na szerszą skalę. Na pierwszy ogień poszła blacharka i tak po kilku miesiącach dłubania, w maju 2009 udało się zakończyć pierwszy etap odbudowy. Następny w kolejności był silnik, niestety seryjne 0,9 o zabójczej mocy 45KM nie napawało optymizmem. Auto zostało uruchomione z kupionym okazyjnie seryjnym silnikiem 1.4 N/A, który był tylko etapem przejściowym na czas poszukiwania jednostki z Uno Turbo. W drugiej połowie 2010r. po wstępnym skompletowaniu gratów potrzebnych do wspomnianego wcześniej swapa motor doczekał się remontu i przy okazji na małej kuracji wzmacniającej był to STAGE 1 na chwilę obecną Doczekał się STAGE 2 Zapraszam do Lektury

    Marka i Model: Fiat Uno Mk I 1.4 Turbo '83r.

    Silnik:
    - Blok 146A2.000
    - Konwersja z 1301->1372 cm3
    - Układ korbowy Uno 1.4 N/A, nowe panewki, pierścienie
    - Wymieniony kompletny rozrząd, uszczelki, simmeringi,termostat, węże,kable, etc.
    - Świece NGK BCPR7ET
    - Głowica splanowana, dotarte zawory, nowe uszczelniacze
    - Wałek 280°/270°, 10,8/9,65mm - REWAR

    Układ Paliwowy
    -Pompa Zewnętrzna Walbro GSL 392 255l/h
    - Paliwo Shell V Power Nitro + Racing 100
    - Wtryski 385ccm

    Elektronika & Układ zasilania:
    - Seryjne UT Mk I (bez odcinki)
    - Akumulator Exide Premium w bagażniku
    - Ecumaster DET3 + Map Sensor 4b w trybie Fuel Implant

    Układ dolotowy:
    -Orurowanie custom z nierdzewki
    -Intercooler Forge
    - Filtr stożkowy plus dolot 3"
    -Łączniki silikonowe FMIC Performance
    -MBC ProPerfekt
    -BOV ProPerfekt Typ I
    -Przerobiony kolektor ssący (powiększone runnery + większa przepustnica)

    -

    Układ wydechowy:
    -Turbo KKK K16
    -Custom DP 2,78"
    -kolektor wydechowy Punto GT w bandażu termoizolacyjnym
    -Kpl. wydech z nierdzewki 2,37"
    -Tłumik końcowy Custom

    Układ chłodzenia:
    -Nowa chłodnica BEHR
    -Nowa pompa wody, termostat
    -Płyn chłodniczy G12+
    - Chłodnica Oleju Ori UnoTurbo

    Układ napędowy:
    -Skrzynia z UT Mk II (górne wybieranie)
    -Przegląd, nowe uszczelniacze
    -Sprzęgło 215mm z PGT
    -Olej Valvoline DuraBlend 75W90
    -Nowe przeguby Metelli

    Zawieszenie:
    -Amortyzatory OEM Magneti Marelli UnoTurbo
    -Rozpórka tylnych kielichów Wiechers
    - Rozpórka przednia Sparco
    - Klatka Bezpieczeństwa
    -Sprężyny progresywne Power Tech -60/-60mm
    -Nowe wahacze, łączniki, końcówki drążków,łożyska etc.
    -Felgi 15" Fiat Croma
    - Opony 195/50r15 BFGoodrich GForce Profiler

    Układ hamulcowy:
    -Przód z Punto GT Tarcze Brembo Max 258mm (wentylowane)
    -Tył z Punto GT 240mm tarcze nawiercane i nacinane
    -Przód i tył kompletne Zaciski i Jarzma z Punto GT
    -Przewody Ferodo
    -Płyn hamulcowy Ferodo Racing DOT 5.1
    - Korektor Siły Hamowania

    Wnętrze:
    -OEM Look UT Mk I
    -Gałka zmiany biegów OMP
    - Kierownica Momo
    - Dodaktowe Wskaźniki Boost Auto Gauge
    & EGT Greddy
    - Fotele kubełkowe Mirco
    -Pasy szelkowe 4ro punktowe Sabelt

    Body Kit :
    -W trakcie

    Fabryczna Moc i Moment:
    105 KM @ 5750RPM
    146Nm @ 3200RPM

    STAGE 1
    144 Km @ 4600RPM
    230Nm @ 2988RPM

    STAGE2:
    256KM 311Nm
    Masa 800Kg

    Hamownia ->>> https://www.youtube.com/watch?v=a2WXBQhQ4uc

    Więcej zdjęć relacji z Prac Filmów Wykresów itp na oficjalnym Fun Page https://www.facebook.com/ItalianPocketRocket

    Pozdrawiam Adrian
    Stay Tuned!
    8 listopada 2014, 21:57 przez Abarth (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Jakby ktoś nie wiedział, jakie paliwo ma wlać do swoje samochodu... – Oto kilka wskazówek.
    Oto kilka wskazówek.
    8 sierpnia 2014, 20:38 przez adek1997 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Co wy na to – "To nie jest żart! Kilka dni temu bardzo wczesnym rankiem na S1 w okolicy Świętoszówki wydarzyła się nieprawdopodobna historia. Mianowicie Czeski kierowca dostawczego Peugeota złapał kapcia w przednim lewym kole ale się nie zatrzymał, jechał przed siebie żwawo i dopiero po kilku kilometrach zauważył, że auto "dziwnie jedzie". Zatrzymał się na lewym pasie ruchu (łuk w lewo na wysokości Shella na Świętoszówce pas na Bielsko) i poszedł na pobliską stację paliw po paliwo - bo myślał, że przyczyną dziwnego zachowania samochodu jest brak paliwa.
Na CB radiu zawrzało bo samochód bez świateł awaryjnych na lewym pasie ruchu drogi ekspresowej nie jest czymś normalnym. Szybciutko na miejscu pojawiła się policja oraz straż - w tym czasie kierowca dolewał paliwa do samochodu. Felerny kierowca ledwo trzymał się na nogach - wszyscy myśleli, że jest pijany ale po przewiezieniu do szpitala i badaniu na obecność alkoholu okazało się, że jest w 100% trzeźwy ale nie spał od 4 dni!!! Był tak zmęczony, że stracił kontakt z rzeczywistością i nie wiedział co się dzieje. Jak się wyspał to nawet nie wiedział, że jest w Polsce i nie pamiętał jak się tu znalazł.
    "To nie jest żart! Kilka dni temu bardzo wczesnym rankiem na S1 w okolicy Świętoszówki wydarzyła się nieprawdopodobna historia. Mianowicie Czeski kierowca dostawczego Peugeota złapał kapcia w przednim lewym kole ale się nie zatrzymał, jechał przed siebie żwawo i dopiero po kilku kilometrach zauważył, że auto "dziwnie jedzie". Zatrzymał się na lewym pasie ruchu (łuk w lewo na wysokości Shella na Świętoszówce pas na Bielsko) i poszedł na pobliską stację paliw po paliwo - bo myślał, że przyczyną dziwnego zachowania samochodu jest brak paliwa.
    Na CB radiu zawrzało bo samochód bez świateł awaryjnych na lewym pasie ruchu drogi ekspresowej nie jest czymś normalnym. Szybciutko na miejscu pojawiła się policja oraz straż - w tym czasie kierowca dolewał paliwa do samochodu. Felerny kierowca ledwo trzymał się na nogach - wszyscy myśleli, że jest pijany ale po przewiezieniu do szpitala i badaniu na obecność alkoholu okazało się, że jest w 100% trzeźwy ale nie spał od 4 dni!!! Był tak zmęczony, że stracił kontakt z rzeczywistością i nie wiedział co się dzieje. Jak się wyspał to nawet nie wiedział, że jest w Polsce i nie pamiętał jak się tu znalazł.
    Stary filmik gdzie jeździłem na bardzo słabym paliwie - dostałem to musiałem wykorzystać
    Paliwo było 10cio procentowe (10% nitrometanu) dlatego tak małe prędkości (około 60-70 km/h).

    Obecnie model wykręca jakieś 120 km/h

    Skala 1:10

    Więcej fotek, filmików na moim profilu
    30 kwietnia 2014, 13:10 przez arbipl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Mercedes Nitro RC – Mój Merc z silnikiem nitro o pojemności 2,5cc.

Dla niewiedzących model napędzany jest specjalnym paliwem z zawartością nitrometanu, zaleznie od tego jak "silne" jest paliwo ( ile nitromentanu zawiera) model osiąga prędkości od 60 km/h do 120 km/h :)
    Mój Merc z silnikiem nitro o pojemności 2,5cc.

    Dla niewiedzących model napędzany jest specjalnym paliwem z zawartością nitrometanu, zaleznie od tego jak "silne" jest paliwo ( ile nitromentanu zawiera) model osiąga prędkości od 60 km/h do 120 km/h :)
    29 kwietnia 2014, 12:01 przez arbipl (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Źródło:

    własne

    HPI RS 4 Drift S15 – Mały Driftolocik w skali 1:10 motor 3.0 ccm Paliwo nitrometan 20 % Full Alu tuning jak się spodoba mogę dodać więcej fotek
    Mały Driftolocik w skali 1:10 motor 3.0 ccm Paliwo nitrometan 20 % Full Alu tuning jak się spodoba mogę dodać więcej fotek
    29 kwietnia 2014, 20:46 przez err0rTHC (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Mój Pokuj

    Myślisz,że biopaliwo jest takie super? Niszczy silnik... – "Amerykańska Agencja Ochrony Środowiska przyznaje, że biopaliwo może siać spustoszenie w silnikach.

Jest to fakt o tyle istotny, że do tej pory wszelkie agencje środowiskowe, czy Unia Europejska nakazywały używania paliw z dodatkiem bioetanolu, czyli w skrócie benzyny z dodatkiem spirytusu wyprodukowanego z roślin. Do tej pory benzyna na naszym rynku mogła zawierać do 5% dodatku alkoholu, ale po ostatniej nowelizacji będziemy mogli tankować paliwo E10, czyli z 10% biokomponentów. Dystrybutory z E10 będą specjalnie oznakowane.

Benzyna E10, a nawet E15 jest znacznie bardziej popularna na Zachodzie, a szczególnie w Stanach. Istnieje jednak pewien problem. Do tej pory jasne było, że silniki starszego typu – z gaźnikami oraz z układami mechanicznego wtrysku nie są przystosowane do tankowania E10. Teraz jednak nastąpił pewien „przełom”. Amerykańska Agencja Ochrony Środowiska EPA, stanowiąca przecież pewien wyznacznik w określaniu co jest dobre, a co złe, oficjalnie przyznała, że etanol jest szkodliwy dla silników.

Jak potwierdza EPA, (bio)etanol szkodzi silnikom na dwa sposoby. Po pierwsze wypływa na AFR, czyli Air/Fuel Ratio, czyli stosunek powietrza do paliwa. Stosunek ten przechyla się zbyt mocno w stronę powietrza, co prowadzi do zwiększenia temperatury gazów wylotowych oraz zwiększa stopniowe niszczenie osprzętu odpowiadającego za kontrolę emisji spalin i pogarsza osiąg. W efekcie może dość do awarii katalizatora.

Po drugie bioetanol może powodować problemy z kompatybilnością materiałów, co może prowadzić do awarii poszczególnych podzespołów. W praktyce oznacza to, że takie elementy, jak membrany w rozdzielaczach paliwa, wtryskiwacze, dysze gaźników, pompy paliwa, zbiorniki, przewody, filtry oraz wszelkie elementy plastikowe i silikonowe mogą ulec korozji lub zniszczeniu.

Ponadto kolejną zdolnością bioetanolu jest powodowanie korozji w aluminium i w magnezie. Do tego etanol potrafi absorbować wilgoć z powietrza, a woda w paliwie raczej nie jest pożądanym dodatkiem.

Amerykański Związek Motorowy aktywnie walczy przeciwko biopaliwom oraz stara się wpłynąć na decyzje EPA. Po oficjalnym przyznaniu się EPA do tego, że biopaliwa są szkodliwe dla silników, ta walka może okazać się efektywniejsza.

Póki co jednak, jeżeli posiadacie układy zasilania paliwem starszego typu lub zwyczajnie nie jesteście pewni, czy Wasz silnik zaakceptuje benzynę E10, omijajcie te dystrybutory szerokim łukiem."
-MotoRmania
    "Amerykańska Agencja Ochrony Środowiska przyznaje, że biopaliwo może siać spustoszenie w silnikach.

    Jest to fakt o tyle istotny, że do tej pory wszelkie agencje środowiskowe, czy Unia Europejska nakazywały używania paliw z dodatkiem bioetanolu, czyli w skrócie benzyny z dodatkiem spirytusu wyprodukowanego z roślin. Do tej pory benzyna na naszym rynku mogła zawierać do 5% dodatku alkoholu, ale po ostatniej nowelizacji będziemy mogli tankować paliwo E10, czyli z 10% biokomponentów. Dystrybutory z E10 będą specjalnie oznakowane.

    Benzyna E10, a nawet E15 jest znacznie bardziej popularna na Zachodzie, a szczególnie w Stanach. Istnieje jednak pewien problem. Do tej pory jasne było, że silniki starszego typu – z gaźnikami oraz z układami mechanicznego wtrysku nie są przystosowane do tankowania E10. Teraz jednak nastąpił pewien „przełom”. Amerykańska Agencja Ochrony Środowiska EPA, stanowiąca przecież pewien wyznacznik w określaniu co jest dobre, a co złe, oficjalnie przyznała, że etanol jest szkodliwy dla silników.

    Jak potwierdza EPA, (bio)etanol szkodzi silnikom na dwa sposoby. Po pierwsze wypływa na AFR, czyli Air/Fuel Ratio, czyli stosunek powietrza do paliwa. Stosunek ten przechyla się zbyt mocno w stronę powietrza, co prowadzi do zwiększenia temperatury gazów wylotowych oraz zwiększa stopniowe niszczenie osprzętu odpowiadającego za kontrolę emisji spalin i pogarsza osiąg. W efekcie może dość do awarii katalizatora.

    Po drugie bioetanol może powodować problemy z kompatybilnością materiałów, co może prowadzić do awarii poszczególnych podzespołów. W praktyce oznacza to, że takie elementy, jak membrany w rozdzielaczach paliwa, wtryskiwacze, dysze gaźników, pompy paliwa, zbiorniki, przewody, filtry oraz wszelkie elementy plastikowe i silikonowe mogą ulec korozji lub zniszczeniu.

    Ponadto kolejną zdolnością bioetanolu jest powodowanie korozji w aluminium i w magnezie. Do tego etanol potrafi absorbować wilgoć z powietrza, a woda w paliwie raczej nie jest pożądanym dodatkiem.

    Amerykański Związek Motorowy aktywnie walczy przeciwko biopaliwom oraz stara się wpłynąć na decyzje EPA. Po oficjalnym przyznaniu się EPA do tego, że biopaliwa są szkodliwe dla silników, ta walka może okazać się efektywniejsza.

    Póki co jednak, jeżeli posiadacie układy zasilania paliwem starszego typu lub zwyczajnie nie jesteście pewni, czy Wasz silnik zaakceptuje benzynę E10, omijajcie te dystrybutory szerokim łukiem."
    -MotoRmania
    28 kwietnia 2014, 15:40 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło: http://motormania.com.pl , www.theguardian.com
    Miesiąc z BMW 4 do wygrania! Konkurs BMW i MotoKillera! – Jak się okazuje nie tylko admini śledzą statystyki naszej strony. Robią to także firmy marketingowe. I wyszło im, że najwięcej materiałów na motokillerze ma BMW. Dlatego też wczoraj odebrałem od firmy miły mail, w którym piszą, że bardzo im miło, że na tej stronie jest tylu wiernych fanów i entuzjastów tej marki i w związku z tym, by się jakoś odwdzięczyć i pokazać, że są firmą z klasą proponują konkurs, w którym główną nagrodą będzie miesięczne posiadanie na własność jednego z testowych modeli nowej serii 4. Dodatkowo firma pokrywa koszty paliwa. Dlaczego akurat ta seria? Bo to nowość i chcą jakoś ów samochód wypromować, a taka reklama będzie ich zdaniem najlepsza. Zwycięzca ma tylko opisać wrażenia z miesięcznej przygody samochodem, a także zrobić małą sesję foto samochodu. Wrażenia i zdjęcia ma zamieszczać na MotoKiller, po czym one ukażą się także na na stronach BMW.

Co zrobić by wygrać nagrodę, którą przypomnijmy jest miesięczna jazda BMW 4 i mało tego - paliwo na koszt firmy?

Po pierwsze udostępnić materiał na facebooku i polubić nasz fanpage (wystarczy wkleić ten adres http://motokiller.pl/169371 do swojego profilu na FB).

Po drugie - w komentarzu wkleić linek do udostępnionego materiału oraz napisać najlepiej jak potrafisz małą rozprawkę zaczynającą się od słów: Dla mnie BMW to... 

Wymagania - wiek (uczestnika lub opiekuna uczestnika) co najmniej 21 lat, prawo jazdy od co najmniej roku oraz aparat cyfrowy robiący zdjęcia dobrej jakości (może być z telefonu, byle zdjęcia były wyraźne)!

UWAGA! w konkursie NIE MOGĄ brać udziału pracownicy i administratorzy BMW i MotoKiller!

Liczy się PIERWSZA odpowiedź - bądź zatem ostrożny!

Powodzenia!

Konkurs startuje dziś i trwa do 03.04.2014. Do tego czasu będzie zawsze na górze głównej! To tylko 3 dni! Warto się pospieszyć!

Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w trakcie trwania konkursu.

Edit - powyższy konkurs to oczywiście prima aprilisowy żart. Żartem były też te materiały:
http://motokiller.pl/169297
http://motokiller.pl/169346
http://motokiller.pl/169363
Które przygotowaliśmy wraz z skota741, Folley96 i Italianiec. Dzięki chłopaki za cierpliwość i chęć udziału w żarcie, bo gdybym tylko ja to przygotowywał od razu było by to podejrzane. 

A powyższy post pozostanie jeszcze jeden dzień na pierwszym miejscu. Dlaczego? A po to, by dla tych, którzy nie czytają do końca było zaskoczenie i niedowierzanie w stylu: czyli jednak nie żart... Mam nadzieję, że tegoroczne żarciki przypadły Wam do gustu.
    Jak się okazuje nie tylko admini śledzą statystyki naszej strony. Robią to także firmy marketingowe. I wyszło im, że najwięcej materiałów na motokillerze ma BMW. Dlatego też wczoraj odebrałem od firmy miły mail, w którym piszą, że bardzo im miło, że na tej stronie jest tylu wiernych fanów i entuzjastów tej marki i w związku z tym, by się jakoś odwdzięczyć i pokazać, że są firmą z klasą proponują konkurs, w którym główną nagrodą będzie miesięczne posiadanie na własność jednego z testowych modeli nowej serii 4. Dodatkowo firma pokrywa koszty paliwa. Dlaczego akurat ta seria? Bo to nowość i chcą jakoś ów samochód wypromować, a taka reklama będzie ich zdaniem najlepsza. Zwycięzca ma tylko opisać wrażenia z miesięcznej przygody samochodem, a także zrobić małą sesję foto samochodu. Wrażenia i zdjęcia ma zamieszczać na MotoKiller, po czym one ukażą się także na na stronach BMW.

    Co zrobić by wygrać nagrodę, którą przypomnijmy jest miesięczna jazda BMW 4 i mało tego - paliwo na koszt firmy?

    Po pierwsze udostępnić materiał na facebooku i polubić nasz fanpage (wystarczy wkleić ten adres http://motokiller.pl/169371 do swojego profilu na FB).

    Po drugie - w komentarzu wkleić linek do udostępnionego materiału oraz napisać najlepiej jak potrafisz małą rozprawkę zaczynającą się od słów: Dla mnie BMW to...

    Wymagania - wiek (uczestnika lub opiekuna uczestnika) co najmniej 21 lat, prawo jazdy od co najmniej roku oraz aparat cyfrowy robiący zdjęcia dobrej jakości (może być z telefonu, byle zdjęcia były wyraźne)!

    UWAGA! w konkursie NIE MOGĄ brać udziału pracownicy i administratorzy BMW i MotoKiller!

    Liczy się PIERWSZA odpowiedź - bądź zatem ostrożny!

    Powodzenia!

    Konkurs startuje dziś i trwa do 03.04.2014. Do tego czasu będzie zawsze na górze głównej! To tylko 3 dni! Warto się pospieszyć!

    Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w trakcie trwania konkursu.

    Edit - powyższy konkurs to oczywiście prima aprilisowy żart. Żartem były też te materiały:
    http://motokiller.pl/169297
    http://motokiller.pl/169346
    http://motokiller.pl/169363
    Które przygotowaliśmy wraz z skota741, Folley96 i Italianiec. Dzięki chłopaki za cierpliwość i chęć udziału w żarcie, bo gdybym tylko ja to przygotowywał od razu było by to podejrzane.

    A powyższy post pozostanie jeszcze jeden dzień na pierwszym miejscu. Dlaczego? A po to, by dla tych, którzy nie czytają do końca było zaskoczenie i niedowierzanie w stylu: czyli jednak nie żart... Mam nadzieję, że tegoroczne żarciki przypadły Wam do gustu.
    1 kwietnia 2014, 0:52 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (27)