Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 176 takich materiałów
    Delfin pali kapora na zlocie "Moto Energia Czymanowo 2014".
    15 czerwca 2014, 13:09 przez VagFamilie (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Pan Paweł pali kapcia  w Karpaczu –
    13 czerwca 2014, 21:17 przez SUBARIS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mini Cooper SD z najmocniejszym dieslem w historii marki – Ma 170 KM pochodzących z 2 litrów pojemności i 4 cylindrów, co w przypadku Mini nie jest takie oczywiste. Auto przyspiesza do 100 km/h w czasie 7,2 s i pali zaledwie 4,1 litra na 100 km.
    Ma 170 KM pochodzących z 2 litrów pojemności i 4 cylindrów, co w przypadku Mini nie jest takie oczywiste. Auto przyspiesza do 100 km/h w czasie 7,2 s i pali zaledwie 4,1 litra na 100 km.
    Volkswagen XL1 spala 0,9 litra na 100 km – Zamiast bocznych lusterek ma kamery i wyświetlacze LCD. Volkswagen twierdzi, że XL1 jest najbardziej efektywnym seryjnym samochodem na świecie i technologiczną wizytówką marki.

Pod względem konstrukcyjnym XL1 opiera się na wzorcu samochodów sportowych. Dzięki minimalnej masie (795 kg), znakomitej aerodynamice (cw 0,189) i niezwykle nisko położonemu punktowi ciężkości (wysokość 1153 mm), auto pali zaledwie 0,9 litra na 100 km. Pod maską znalazła się jednostka hybrydowa, czyli 2-cylindrowy diesel o pojemności 0.8 litra i mocy 48 KM współpracujący silnikiem elektrycznym generującym kolejne 27 KM. Auto ma też 7-biegową skrzynią DSG.

Osiągi samochodu wcale nie należą do najgorszych. Nie jest to wprawdzie auto wyścigowe, ale XL1 do 100 km/h może rozpędzić się w czasie 12,7 sekund, a przestaje się przyspieszać dopiero przy 160 km/h. Ponadto przy 100 km/h do zachowania prędkości potrzebuje tylko 8,4 KM, a w trybie elektrycznym – 0,1 kWh. XL1 może jeździć zupełnie bez pomocy silnika spalinowego, a jego zasięg wynosi 50 km. Wykorzystuje wtedy baterię litowo-jonową o pojemności 5,5 kWh. Innymi słowy, dysponując energią z ogniw słonecznych możemy dzięki XL1 codziennie podróżować do pracy zupełnie za darmo.
    Zamiast bocznych lusterek ma kamery i wyświetlacze LCD. Volkswagen twierdzi, że XL1 jest najbardziej efektywnym seryjnym samochodem na świecie i technologiczną wizytówką marki.

    Pod względem konstrukcyjnym XL1 opiera się na wzorcu samochodów sportowych. Dzięki minimalnej masie (795 kg), znakomitej aerodynamice (cw 0,189) i niezwykle nisko położonemu punktowi ciężkości (wysokość 1153 mm), auto pali zaledwie 0,9 litra na 100 km. Pod maską znalazła się jednostka hybrydowa, czyli 2-cylindrowy diesel o pojemności 0.8 litra i mocy 48 KM współpracujący silnikiem elektrycznym generującym kolejne 27 KM. Auto ma też 7-biegową skrzynią DSG.

    Osiągi samochodu wcale nie należą do najgorszych. Nie jest to wprawdzie auto wyścigowe, ale XL1 do 100 km/h może rozpędzić się w czasie 12,7 sekund, a przestaje się przyspieszać dopiero przy 160 km/h. Ponadto przy 100 km/h do zachowania prędkości potrzebuje tylko 8,4 KM, a w trybie elektrycznym – 0,1 kWh. XL1 może jeździć zupełnie bez pomocy silnika spalinowego, a jego zasięg wynosi 50 km. Wykorzystuje wtedy baterię litowo-jonową o pojemności 5,5 kWh. Innymi słowy, dysponując energią z ogniw słonecznych możemy dzięki XL1 codziennie podróżować do pracy zupełnie za darmo.
    Instalacja lpg bez "chłodnicy" niemożliwa? – Bodajże pierwszy motocykl (a w sumie motorynka) na lpg. Pali, jeździ i ma się dobrze, jednak o bezpieczeństwie bym podyskutował.
    Bodajże pierwszy motocykl (a w sumie motorynka) na lpg. Pali, jeździ i ma się dobrze, jednak o bezpieczeństwie bym podyskutował.
    1 czerwca 2014, 18:42 przez ~zxcvbnm | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Dodge Challenger SRT Hellcat – Pali kapcia aż miło.
    Pali kapcia aż miło.
    27 maja 2014, 22:45 przez lukasz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Pali laka ta padaka? – co sądzicie? spali?
    Co sądzicie? spali?
    21 maja 2014, 20:57 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Pali to kapora – Łada V8
    Łada V8
    20 maja 2014, 12:14 przez pietras413 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Renault Megane R.S. 275 Trophy – To model zaprezentowany kilka dni temu, który nie zastąpi jednak standardowej wersji R.S. To edycja limitowana, której silnik generuje… całe 10 KM więcej. Moment obrotowy pozostaje na tym samym poziomie 360 Nm. Nie zmienia się także zakres obrotów w jakim osiągana jest maksymalna moc i moment obrotowy. Renault twierdzi, że mimo tak imponujących osiągów Megane R.S 275 wciąż można zaliczyć do samochodów ekonomicznych. Auto wg producenta pali średnio 7,5 litra benzyny na 100 km.

W limitowanej odmianie Megane zmieniono także amortyzatory, zastosowano inne opony oraz przeprojektowano układ wydechowy. Nowa wersja wydechu wykonana jest z tytanu i wg słów Renault powoduje, że Megane R.S. 275 brzmi jeszcze lepiej. Auto będzie można z łatwością odróżnić od klasycznej edycji R.S. Model Trophy ma inny kolor splittera na przdnim zderzaku, inne nakładki progów oraz przede wszystkim – dosyć duży logotyp na boku karoserii.
    To model zaprezentowany kilka dni temu, który nie zastąpi jednak standardowej wersji R.S. To edycja limitowana, której silnik generuje… całe 10 KM więcej. Moment obrotowy pozostaje na tym samym poziomie 360 Nm. Nie zmienia się także zakres obrotów w jakim osiągana jest maksymalna moc i moment obrotowy. Renault twierdzi, że mimo tak imponujących osiągów Megane R.S 275 wciąż można zaliczyć do samochodów ekonomicznych. Auto wg producenta pali średnio 7,5 litra benzyny na 100 km.

    W limitowanej odmianie Megane zmieniono także amortyzatory, zastosowano inne opony oraz przeprojektowano układ wydechowy. Nowa wersja wydechu wykonana jest z tytanu i wg słów Renault powoduje, że Megane R.S. 275 brzmi jeszcze lepiej. Auto będzie można z łatwością odróżnić od klasycznej edycji R.S. Model Trophy ma inny kolor splittera na przdnim zderzaku, inne nakładki progów oraz przede wszystkim – dosyć duży logotyp na boku karoserii.
    Phil Bevan twierdzi zrewolucjonizuje koncepcję samochodu sportowego – Trident Iceni Magna to auto sportowe z 6.6 litrowym V8 zasilanym olejem napędowym! Generuje 660 KM i 1432 Nm. Przyspiesza do 100 km/h w 3,7 s, a pali zaledwie 4,1 litra. Przy 112 km/h jednostka napędowa kręci się z prędkością… 980 obr./min.

W standardowym modelu Iceni Magna o mocy 430 KM poruszającym się z prędkością 112 km/h obroty wynoszą zaledwie… 980 obr./min. Nowatorska koncepcja ma też inną zaletę – spalanie. Samochody Trident są przez to bardzo ekonomiczne. Producent podaje że Iceni na jednym baku potrafi przejechać ponad 3200 km. Średnie zużycie paliwa jakie podaje producent (w które chcemy uwierzyć) to 4,1 litra na 100 km.
    Trident Iceni Magna to auto sportowe z 6.6 litrowym V8 zasilanym olejem napędowym! Generuje 660 KM i 1432 Nm. Przyspiesza do 100 km/h w 3,7 s, a pali zaledwie 4,1 litra. Przy 112 km/h jednostka napędowa kręci się z prędkością… 980 obr./min.

    W standardowym modelu Iceni Magna o mocy 430 KM poruszającym się z prędkością 112 km/h obroty wynoszą zaledwie… 980 obr./min. Nowatorska koncepcja ma też inną zaletę – spalanie. Samochody Trident są przez to bardzo ekonomiczne. Producent podaje że Iceni na jednym baku potrafi przejechać ponad 3200 km. Średnie zużycie paliwa jakie podaje producent (w które chcemy uwierzyć) to 4,1 litra na 100 km.