Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 176 takich materiałów
    2 lipca 2013, 19:49 przez motormaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    PROSZĘ O POMOC – potrzebuje trochę info na temat Hondy CIVIC VI COUPE z silnikiem d16y7 jakie sa plusy i minusy tego samochodu z tym silnikiem ile pali jak z częściami itp Będzie to pierwszy mój samochód max do 10-11k 

z góry Dzięki
    Potrzebuje trochę info na temat Hondy CIVIC VI COUPE z silnikiem d16y7 jakie sa plusy i minusy tego samochodu z tym silnikiem ile pali jak z częściami itp Będzie to pierwszy mój samochód max do 10-11k

    z góry Dzięki
    28 czerwca 2013, 17:44 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (10)
    ApriliaRS50swap – Silnik od Hondy cbr 125 kit 166 malossi, na dniach dojdzie wydech przelot dominatora, dysza 125. i jak na razie na przełożeniu 15/47 zajebista moc v-max 130km/h i na 6 biegu łapie odcinkę. Jedzie aż miło. przy czym pali 4.5l. Mogę dodać zdj z prac i powstawania Apki.
    Silnik od Hondy cbr 125 kit 166 malossi, na dniach dojdzie wydech przelot dominatora, dysza 125. i jak na razie na przełożeniu 15/47 zajebista moc v-max 130km/h i na 6 biegu łapie odcinkę. Jedzie aż miło. przy czym pali 4.5l. Mogę dodać zdj z prac i powstawania Apki.
    10 czerwca 2013, 22:45 przez ApriliaSwap (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Co sądzicie o takiej Hondzie? – Interesuje mnie silnik " B16A "
Chciał bym wiedzieć ile pali to maleństwo, eksploatacje i dostępność części do tego silnika oraz czy nadaje się na pierwszy samochód ta Honda
    Interesuje mnie silnik " B16A "
    Chciał bym wiedzieć ile pali to maleństwo, eksploatacje i dostępność części do tego silnika oraz czy nadaje się na pierwszy samochód ta Honda
    6 czerwca 2013, 17:42 przez mastejasyn (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (23)
    I co z tego że Francuz – Zauważyłem że mało kto dodaje zdjęcia aut francuskich, a przecież nie ma tragedii z francuzami, myślę, że się komuś spodoba. Ja osobiście uważam, że jest to samochód który łączy przyjemne z pożytecznym, mało pali i dobrze się prowadzi
    Zauważyłem że mało kto dodaje zdjęcia aut francuskich, a przecież nie ma tragedii z francuzami, myślę, że się komuś spodoba. Ja osobiście uważam, że jest to samochód który łączy przyjemne z pożytecznym, mało pali i dobrze się prowadzi
    3 czerwca 2013, 21:37 przez ruless1 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Z serii "Jak wszyscy to i ja" – Mój Peugeot 205 1.8D 1988 r. którego wyciągnąłem praktycznie z krzaków. Dostałem go od wujka za "flaszkę". Był w opłakanym stanie, więc postanowiłem wziąć go w swoje ręce, wszystko zrobiłem sam jak najtańszym kosztem! Wspawanie progów, dziur w podłodze, do wymiany na nowe było całe przednie zawieszenie, tylna oś, nowa pompa hamulcowa, przewody hamulcowe, pompa podciśnienia vacum, wymiana całej tylnej elektryki, nowe lampy przód, tył używane no i teraz czeka go trochę kosmetyki. Przy silniku nic nie było robione, tylko wymieniłem filtry i olej, oryginalny przebieg to 536 tys. km, (stan licznika nie ruszany, ponieważ wujek miał go prawie od nowości) Francuz pali na jedno grzanie świec nawet przy -25'C. Jest to autko, które nie ma żadnych bajerów, ma prostą elektrykę, mechanikę, ma tanie części zamienne i co ważne pali bardzo mało w granicach 4,5 - 5 l/100km. Podsumowując Peugeot 205 dostał nowe życie.
    Mój Peugeot 205 1.8D 1988 r. którego wyciągnąłem praktycznie z krzaków. Dostałem go od wujka za "flaszkę". Był w opłakanym stanie, więc postanowiłem wziąć go w swoje ręce, wszystko zrobiłem sam jak najtańszym kosztem! Wspawanie progów, dziur w podłodze, do wymiany na nowe było całe przednie zawieszenie, tylna oś, nowa pompa hamulcowa, przewody hamulcowe, pompa podciśnienia vacum, wymiana całej tylnej elektryki, nowe lampy przód, tył używane no i teraz czeka go trochę kosmetyki. Przy silniku nic nie było robione, tylko wymieniłem filtry i olej, oryginalny przebieg to 536 tys. km, (stan licznika nie ruszany, ponieważ wujek miał go prawie od nowości) Francuz pali na jedno grzanie świec nawet przy -25'C. Jest to autko, które nie ma żadnych bajerów, ma prostą elektrykę, mechanikę, ma tanie części zamienne i co ważne pali bardzo mało w granicach 4,5 - 5 l/100km. Podsumowując Peugeot 205 dostał nowe życie.
    2 czerwca 2013, 19:47 przez matti2870 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (15)
    Źródło:

    własne.

    Opony w drifcie nie mają lekkiego życia – - Ile pali twój driftowóz?
- Komplet opon na godzinę.
    - Ile pali twój driftowóz?
    - Komplet opon na godzinę.
    30 maja 2013, 22:01 przez Cortez (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Quad z silnikiem wsk 125 – moja nowa zabawka: quad z silnikiem WSK 125, powiem Wam, że spisuje się świetnie. Podoba się?  Jak tak mogę podrzucić filmik jak pali z ręki
    Moja nowa zabawka: quad z silnikiem WSK 125, powiem Wam, że spisuje się świetnie. Podoba się? Jak tak mogę podrzucić filmik jak pali z ręki
    5 maja 2013, 22:32 przez grzesiegg (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Jakość słaba, ale liczą się umiejętności kierowcy
    Btw. Takie cacko pali 100/100
    21 kwietnia 2013, 22:01 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    2T kontra 4T – Jako iż nudziło nam sie w Conieco to policzyliśmy ile kosztuje używanie 125ccm w 2T i 4T.

Założenie proste. Obydwa moto kupujemy w stanie idealnym za 3000zł. Jeden to 125 w 2T drugi 125 w 4T.
Moto posiadamy przez 5 lat, zakładając przebieg 10.000km na rok.
Wliczając cene kupna, remonty silników (w 2T zalozenie ze remont po 20.000km), 500zł przeznaczyliśmy w 4T na ewentualne awarie i wymiany płynów, cene benzyny zakładając że benzyna po 5,40zł a 2T pali 6 litrów, a 4T 3 litry wyszło nam tak:

Użytkowanie 4T przez 5 lat: 11.600zł
Użytkowanie 2T przez 5 lat: 21.850zł

Aby być spokojnym o paliwo i części przy 2T musielibyśmy zarabiać 3000zł miesiecznie (zalozenie ze zyjemy sami, policzylismy tez orientacyjnie rachunki za dom i zywnosc) a przy 4T 2700zł. Na 5 lat róznica 300zł jest mała, w dluzszym okresie wychdozi dużo.

Policzyliśmy także używanie Opla Vectry B 1.6 z instalacją LPG, zakładając że gaz jest po 2,50zł a opel pali 7 litrów gazu (krzysiu wie z doświadczenia), oraz za auto damy 7.000zł

Użytkowanie takiej Vectry na 5 lat wyszło ok 19.500zł
Wychodzi na to ze lepiej kupic sobie auto niz 125ccm w 2t :D

Na zdjęciu macie od lewej Mz 125 SM, oraz Yamahę DT 125 SM
(sory za obrazek, sklejane szybko)
    Jako iż nudziło nam sie w Conieco to policzyliśmy ile kosztuje używanie 125ccm w 2T i 4T.

    Założenie proste. Obydwa moto kupujemy w stanie idealnym za 3000zł. Jeden to 125 w 2T drugi 125 w 4T.
    Moto posiadamy przez 5 lat, zakładając przebieg 10.000km na rok.
    Wliczając cene kupna, remonty silników (w 2T zalozenie ze remont po 20.000km), 500zł przeznaczyliśmy w 4T na ewentualne awarie i wymiany płynów, cene benzyny zakładając że benzyna po 5,40zł a 2T pali 6 litrów, a 4T 3 litry wyszło nam tak:

    Użytkowanie 4T przez 5 lat: 11.600zł
    Użytkowanie 2T przez 5 lat: 21.850zł

    Aby być spokojnym o paliwo i części przy 2T musielibyśmy zarabiać 3000zł miesiecznie (zalozenie ze zyjemy sami, policzylismy tez orientacyjnie rachunki za dom i zywnosc) a przy 4T 2700zł. Na 5 lat róznica 300zł jest mała, w dluzszym okresie wychdozi dużo.

    Policzyliśmy także używanie Opla Vectry B 1.6 z instalacją LPG, zakładając że gaz jest po 2,50zł a opel pali 7 litrów gazu (krzysiu wie z doświadczenia), oraz za auto damy 7.000zł

    Użytkowanie takiej Vectry na 5 lat wyszło ok 19.500zł
    Wychodzi na to ze lepiej kupic sobie auto niz 125ccm w 2t :D

    Na zdjęciu macie od lewej Mz 125 SM, oraz Yamahę DT 125 SM
    (sory za obrazek, sklejane szybko)
    4 kwietnia 2013, 19:42 przez ~Czaku | Do ulubionych | Skomentuj (7)