Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 176 takich materiałów
    22 września 2015, 18:59 przez kristofffer (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volvo 740 Turbo - Marzenie z dzieciństwa – Od małego byłam fanem Volvo, szczególnie 244 i 740. Chyba każdy fan Volvo wie co nie co o 740 - przeciwpancerna konstrukcja, niezniszczalny silnik RedBlock z Turbo. Dużo ludzi mówi mi, że takie auto nie nadaje się na swój pierwszy samochód, dlaczego? Auto pali gazu mniej więcej 11-13 litrów co nie jest tragicznym wynikiem, czyżby zazdrość?  Nie wiem jak wam, ale mnie strasznie podobają się lampy z USA, świetnie nadają klimat. Co o tym sądzicie?
    Od małego byłam fanem Volvo, szczególnie 244 i 740. Chyba każdy fan Volvo wie co nie co o 740 - przeciwpancerna konstrukcja, niezniszczalny silnik RedBlock z Turbo. Dużo ludzi mówi mi, że takie auto nie nadaje się na swój pierwszy samochód, dlaczego? Auto pali gazu mniej więcej 11-13 litrów co nie jest tragicznym wynikiem, czyżby zazdrość? Nie wiem jak wam, ale mnie strasznie podobają się lampy z USA, świetnie nadają klimat. Co o tym sądzicie?
    Quattro? – Audi S4 pali kapcie.
    Audi S4 pali kapcie.
    4 sierpnia 2015, 23:58 przez vjg (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    RaceCar – Pali tyle, że nawet klapka od wlewu jest wyciągnięta.
    Pali tyle, że nawet klapka od wlewu jest wyciągnięta.
    2 sierpnia 2015, 19:09 przez vjg (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    9 lipca 2015, 3:00 przez snorlaxkiller (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    I co z tego, że jest stary i dużo pali – Dodge Coronet
Silnik
V8 7,2 l (7206 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
Układ zasilania: dwa gaźniki
Średnica cylindra × skok tłoka: 109,73 mm × 95,25 mm
Stopień sprężania: 10,1:1
Moc maksymalna: 380 KM (280 kW) przy 4600 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 651 N•m przy 3200 obr/min
    Dodge Coronet
    Silnik
    V8 7,2 l (7206 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
    Układ zasilania: dwa gaźniki
    Średnica cylindra × skok tłoka: 109,73 mm × 95,25 mm
    Stopień sprężania: 10,1:1
    Moc maksymalna: 380 KM (280 kW) przy 4600 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 651 N•m przy 3200 obr/min
    Komar 2350 – Komara dostałam za darmo. Niestety nie jest zarejestrowany. Nie pali z powodu trybów, które wyskoczyły podczas ostatniej jazdy starego właściciela. Myślę, że warto będzie się nim zająć. Jest z roku 1972.
    Komara dostałam za darmo. Niestety nie jest zarejestrowany. Nie pali z powodu trybów, które wyskoczyły podczas ostatniej jazdy starego właściciela. Myślę, że warto będzie się nim zająć. Jest z roku 1972.
    13 czerwca 2015, 0:40 przez Anka126p (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    Własne

    Nieśmiertelny Ursus – Gdy świat zginie, Ursusy dalej będą jeździć.
C328 mojego znajomego (tak, wiem że maska nie od tego modelu ale traktor zaliczył już jedno dachowanie i po wypadku dostał nową maske). Maszyna ma ponad 50 lat a dalej pali od strzała i robi robote w polu.
    Gdy świat zginie, Ursusy dalej będą jeździć.
    C328 mojego znajomego (tak, wiem że maska nie od tego modelu ale traktor zaliczył już jedno dachowanie i po wypadku dostał nową maske). Maszyna ma ponad 50 lat a dalej pali od strzała i robi robote w polu.
    5 czerwca 2015, 8:58 przez TomaHawck (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Mój Kropek – Mój kropek po drobnych modach. 
Kupiłem go pół roku temu, na stalowej feldze z chińskimi lampami, z czerwonymi plastikami w środku, ogólnie był w kiepskim stanie. Fiat kosztował mnie tysiąc złotych, a ponad trzy razy tyle w niego wsadziłem, a zrobiłem w nim:
-LPG BRC w tym silniku (55KM) może i nie jest demonem prędkości ale pali 7-8l gazu na 100km
- wymieniłem rozrząd 
- wymieniłem lampy i kierunkowskazy na orginał
- wsadziłem żarówki Bosma Blue Laser
- dołożyłem halogeny
- zmieniłem wszystkie plastiki w środku na oryginalne
- kupiłem alufelgi
- zrobiłem poprawki lakiernicze
- wymieniłem wszystkie płyny i uszczelniłem silnik
- zamontowałem kilka innych przydatnych pierdół takie jak : porządne radio, głośniki 240w na półkę, siłowniki przedniej maski etc...
Wielu z was powie po co ładować w Fiata tyle kasy... może i macie racje ale mam do Kropka jakiś specjalny sentyment i będę go dofinansowywał i starał się żeby trzymał się jak najlepiej i dbał o niego wizualnie jak i mechanicznie mimo, że to Fiat i ma tylko 55KM + LPG to robię nim tygodniowo ponad 1000 km i nigdy mnie nie zawiódł.
    Mój kropek po drobnych modach.
    Kupiłem go pół roku temu, na stalowej feldze z chińskimi lampami, z czerwonymi plastikami w środku, ogólnie był w kiepskim stanie. Fiat kosztował mnie tysiąc złotych, a ponad trzy razy tyle w niego wsadziłem, a zrobiłem w nim:
    -LPG BRC w tym silniku (55KM) może i nie jest demonem prędkości ale pali 7-8l gazu na 100km
    - wymieniłem rozrząd
    - wymieniłem lampy i kierunkowskazy na orginał
    - wsadziłem żarówki Bosma Blue Laser
    - dołożyłem halogeny
    - zmieniłem wszystkie plastiki w środku na oryginalne
    - kupiłem alufelgi
    - zrobiłem poprawki lakiernicze
    - wymieniłem wszystkie płyny i uszczelniłem silnik
    - zamontowałem kilka innych przydatnych pierdół takie jak : porządne radio, głośniki 240w na półkę, siłowniki przedniej maski etc...
    Wielu z was powie po co ładować w Fiata tyle kasy... może i macie racje ale mam do Kropka jakiś specjalny sentyment i będę go dofinansowywał i starał się żeby trzymał się jak najlepiej i dbał o niego wizualnie jak i mechanicznie mimo, że to Fiat i ma tylko 55KM + LPG to robię nim tygodniowo ponad 1000 km i nigdy mnie nie zawiódł.
    18 maja 2015, 20:43 przez Baczek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło:

    Własne