Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 165 takich materiałów
    Witam
    Dziś musze wam pokazać modyfikację wydechu wraz z programem. Wynik jest naprawdę potężny i zmienił diametralnie auto w potwora.

    Modyfikacje Lutek by Power
    Wydech wykonał 7 Motorsport
    17 stycznia 2023, 20:29 przez Felixiada (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    felixiada

    Toyota Supra 500+ znowu jest czerwona! Zleciała okleina, a wleciało skrzydło i przedni splitter. Obie rzeczy są z carbonu i obie zrobiliśmy sami. Drugich takich nie ma na całym świecie. Samo zaprojektowanie i wykonanie splittera zajęło – uwaga – 250 roboczogodzin! Czemu to taki czasochłonny proces? Bo postawiliśmy na najwyższą jakość, wyjątkowy rodzaj carbonu, a przede wszystkim odwzorowaliśmy w 100 proc. fabryczne, oryginalne mocowania. Dzięki temu wszystko pasuje idealnie i jest plug & play. Każdy da radę zamontować to sam, przy użyciu najprostszych narzędzi.

    PS: Jeżeli chcielibyście zamówić takie skrzydło lub splitter do swojej Supry, napiszcie do Łukasza na Instagramie: @lukaszbak_ca​roseria

    Lista dotychczasowych modyfikacji:
    1. Down pipe: TurboWorks
    2. GPF Bypass: Milltek
    3. Usunięcie błędów ze sterownika i pierwsze strojenie: Synek Tune
    4. Dolot i filtr powietrza: Eventuri by PG Performance
    5. Felgi: Japan Racing Wheels SL01 (19x10,5 tył i 19x9,5 przód)
    6. Opony: Vredestein Wintrack Pro (zima) oraz Vorti R+ (lato) w rozmiarze 275/35 R19 oraz 305/30 R19
    7. Pierwsza modyfikacja sterownika silnika: Synek Tune
    8. Zawieszenie: KW V3 (obniżone o 2 cm względem serii)
    9. Chłodnica intercoolera: Forge Motorsport
    10. Oklejenie auta: Małachowski Projekt oraz Wrapster
    11. Modyfikacje turbosprężarki: Perun Turbo
    12. Finalne strojenie silnika: Maciek Stelmaszuk, Strojenia.pl
    13. Strojenie zawieszenia: Bartek Czwartosz, racing.pl
    14. Hamulce: WRK Brakes
    15. Układ wydechowy: Kamil Kopeć, ArcHouse
    16. Pakiet aero: Caroseria Carbon

    Osiągi:
    Moc: 570 KM (seria: 340 KM)
    Moment obrotowy: 700 Nm (seria: 500 Nm)
    0-100: 4 sek. (seria: 4,3 sek.)
    0-200: ca. 11,8 sek. (seria: 16,7 sek.)
    100-200: 7,8 sek. (seria: 12,8 sek.)
    30 listopada 2022, 14:03 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Garaż wypełniony ikonami polskich rajdów, w szczególności rajdówkami jakimi ścigał się niezapomniany Marian Bublewicz czyli Gazmot Motorsport Marka Sudera- w to niezwykłe miejsce zabieram Was w najnowszym odcinku mojego vloga
    13 października 2022, 12:39 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Drugi odcinek mojego trójboju motoryzacyjnego, czyli start w Drift Open Tor Kielce, oczywiście autem RWD. W pierwszej kolejności muszę bardzo mocno podziękować Tobiaszowi Puścianowi oraz Royal Motorsport za umożliwienie mi spełnienia marzeń w postaci startu w profesjonalnych zawodach driftingowych na moim ulubionym torze.
    9 października 2022, 18:36 przez radzioflatout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/radzioflatout

    Najpotężniejszy motorsport świata! Dowiedz się jak łączy się wiele V8 w jeden układ napędowy oraz w jaki sposób traktory o mocy kilkunastu tysięcy koni mechanicznych przeciągają kilkudziesięciotonowe ładunki!
    2 października 2022, 18:15 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E31 850 CSi – Samochód osobowy typu sportowe coupe klasy wyższej produkowany przez niemiecką firmę BMW w latach 1989-1999. Prace nad E31 rozpoczęto w 1986 roku. Nadwozie zaprojektował Klaus Kapitz. Samochód w przeciwieństwie do swoich potencjalnych konkurentów postanowiono wyposażyć w silnik V8 lub V12 umieszczony z przodu pojazdu oraz napęd tylnych kół. Wersja 850 CSi pojawiła się w 1992 roku i produkowano ją do listopada 1996 roku. Pracę nad samochodem prowadziła grupa specjalistów z dywizji M Motorsport. Sportowa odmiana odznaczała się mocniejszym silnikiem i bardzo dobrymi hamulcami. Samochód napędzany jest przez 5,6-litrowy silnik V12 o mocy 380 KM oraz moment obrotowy 550 Nm co pozwala na przyspieszenie do 100 km/h w 6 sekund oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej 298 km/h. Wersja 850 CSi różniła się kilkoma szczegółami wystroju zewnętrznego np. podwójne rury wydechowe, inne spojlery. Wersja ta była sprzedawana tylko z 6-biegową skrzynią manualną. Powstało 1510 egzemplarzy BMW E31 850 CSi.
    Samochód osobowy typu sportowe coupe klasy wyższej produkowany przez niemiecką firmę BMW w latach 1989-1999. Prace nad E31 rozpoczęto w 1986 roku. Nadwozie zaprojektował Klaus Kapitz. Samochód w przeciwieństwie do swoich potencjalnych konkurentów postanowiono wyposażyć w silnik V8 lub V12 umieszczony z przodu pojazdu oraz napęd tylnych kół. Wersja 850 CSi pojawiła się w 1992 roku i produkowano ją do listopada 1996 roku. Pracę nad samochodem prowadziła grupa specjalistów z dywizji M Motorsport. Sportowa odmiana odznaczała się mocniejszym silnikiem i bardzo dobrymi hamulcami. Samochód napędzany jest przez 5,6-litrowy silnik V12 o mocy 380 KM oraz moment obrotowy 550 Nm co pozwala na przyspieszenie do 100 km/h w 6 sekund oraz osiągnięcie prędkości maksymalnej 298 km/h. Wersja 850 CSi różniła się kilkoma szczegółami wystroju zewnętrznego np. podwójne rury wydechowe, inne spojlery. Wersja ta była sprzedawana tylko z 6-biegową skrzynią manualną. Powstało 1510 egzemplarzy BMW E31 850 CSi.
    7 września 2022, 21:04 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cześć! Witajcie w nowym odcinku na naszym kanale! Dziś pragniemy przedstawić Wam niecodzienną Skodę Superb i pokazać, że ta marka nie musi kojarzyć się tylko z nudnymi autami przedstawicieli handlowych! Ten szybki kombiak to owoc prawie 2 lat sukcesywnej pracy. A co tutaj mamy? Począwszy od modyfikacji silnika które zapewniły jej moc ok 400km, przez customowy big brake kit od WRK Brakes, układ wydechowy MG Motorsport czy zawieszenie gwintowane KW Suspension! Do tego masa zmian stylistycznych, które sprawiają, że przyciąga spojrzenia i z całą pewnością nie da się jej pomylić z żadną inną Skodą! Zapraszamy do odcinka!
    Zapraszamy
    27 sierpnia 2022, 11:45 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    BMW M1 – Supersportowe coupe produkowane przez niemiecką markę BMW w latach 1978-1981. Pierwszy model stworzony przez BMW Motorsport – specjalną komórkę zajmującą się sportowymi BMW. M1 to jedyny samochód produkcji BMW z centralnym silnikiem zamocowanym wzdłużnie, przeznaczony do ruchu po drogach publicznych. Sześciocylindrowy rzędowy silnik benzynowy o pojemności 3,4 l  z dwoma wałkami rozrządu i wtryskiem wielopunktowym Kugelfischer generuje moc maksymalną 277 KM oraz moment obrotowy 330 Nm.  Turbodoładowane silniki wersji wyścigowych uzyskiwały nawet do 862 KM.  Nadwozie z kratownicową ramą przestrzenną ze stali oraz elementami z włókien szklanych zaprojektował Giugiaro. Montaż samochodu miał odbywać się w fabryce Lamborghini w Sant' Agata, lecz firma zbankrutowała po zbudowaniu kilku prototypów M1. Samochód osiąga prędkość maksymalną 260 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5,9 sekund. Wyprodukowano 457 egzemplarzy M1, w tym 57 wyścigowych.
    Supersportowe coupe produkowane przez niemiecką markę BMW w latach 1978-1981. Pierwszy model stworzony przez BMW Motorsport – specjalną komórkę zajmującą się sportowymi BMW. M1 to jedyny samochód produkcji BMW z centralnym silnikiem zamocowanym wzdłużnie, przeznaczony do ruchu po drogach publicznych. Sześciocylindrowy rzędowy silnik benzynowy o pojemności 3,4 l z dwoma wałkami rozrządu i wtryskiem wielopunktowym Kugelfischer generuje moc maksymalną 277 KM oraz moment obrotowy 330 Nm. Turbodoładowane silniki wersji wyścigowych uzyskiwały nawet do 862 KM. Nadwozie z kratownicową ramą przestrzenną ze stali oraz elementami z włókien szklanych zaprojektował Giugiaro. Montaż samochodu miał odbywać się w fabryce Lamborghini w Sant' Agata, lecz firma zbankrutowała po zbudowaniu kilku prototypów M1. Samochód osiąga prędkość maksymalną 260 km/h i przyspiesza do 100 km/h w 5,9 sekund. Wyprodukowano 457 egzemplarzy M1, w tym 57 wyścigowych.
    30 lipca 2022, 20:10 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Cześć! Witajcie w nowym odcinku! Dziś zaprezentujemy Wam Seata Leona Cupra w którym zajmiemy się poprawą brzmienia za pomocą układu wydechowego MG Motorsport. Nie będzie jednak tak łatwo - wydech dotarł do nas w "systemie warsztatowym" co oznacza, że jest w kawałkach a naszym zadaniem będzie ułożyć te puzzle! Zapraszamy do odcinka
    30 lipca 2022, 10:20 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Ford Sierra Cosworth RS500 – Samochód sportowy klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Ford w latach 1986–1992. Samochód został skonstruowany przez Ford Motorsport z myślą o dominacji rajdów Grupy A w Europie. Początki projektu sięgają wiosny 1983 roku. Wtedy to niedawno mianowany nowy szef europejskiego oddziału Ford Motorsport, Stuart Turner, uznał, że Ford przestał być konkurencyjny na polu pojazdów sportowych. W celu uzyskania poparcia dla swojego pomysłu, Turner nawiązał kontakt z wiceprezesem Public Relations Forda, Walterem Hayesem, który odpowiadał wcześniej za rozwój Forda GT40, który zwyciężył w 24h Le Mans 1966, oraz silnika Cosworth DFV. Hayes uznał projekt za obiecujący i zapewnił swoje poparcie. Początkowo model dostępny był jako 3-drzwiowy liftback, od 1988 już jako 4-drzwiowy sedan. W 1987 roku 500 egzemplarzy zostało zmodyfikowanych poprzez montaż między innymi większej turbosprężarki co zaowocowało wzrostem mocy, seria otrzymała nazwę Ford Sierra Cosworth RS500, sprzedawana była wyłącznie na rynku brytyjskim. Powstało 5542 egzemplarze oryginalnej Sierry RS Cosworth (wliczając Cosworth RS500). Później Ford produkował jeszcze odmianę Sierra Sapphire RS Cosworth. RS500 napędzane jest przez dwulitrowe R4 o mocy maksymalnej 277 KM i momencie obrotowym 277 Nm, co pozwala na przyspieszenie do 60 mph w 6,1 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej 248 km/h.
    Samochód sportowy klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Ford w latach 1986–1992. Samochód został skonstruowany przez Ford Motorsport z myślą o dominacji rajdów Grupy A w Europie. Początki projektu sięgają wiosny 1983 roku. Wtedy to niedawno mianowany nowy szef europejskiego oddziału Ford Motorsport, Stuart Turner, uznał, że Ford przestał być konkurencyjny na polu pojazdów sportowych. W celu uzyskania poparcia dla swojego pomysłu, Turner nawiązał kontakt z wiceprezesem Public Relations Forda, Walterem Hayesem, który odpowiadał wcześniej za rozwój Forda GT40, który zwyciężył w 24h Le Mans 1966, oraz silnika Cosworth DFV. Hayes uznał projekt za obiecujący i zapewnił swoje poparcie. Początkowo model dostępny był jako 3-drzwiowy liftback, od 1988 już jako 4-drzwiowy sedan. W 1987 roku 500 egzemplarzy zostało zmodyfikowanych poprzez montaż między innymi większej turbosprężarki co zaowocowało wzrostem mocy, seria otrzymała nazwę Ford Sierra Cosworth RS500, sprzedawana była wyłącznie na rynku brytyjskim. Powstało 5542 egzemplarze oryginalnej Sierry RS Cosworth (wliczając Cosworth RS500). Później Ford produkował jeszcze odmianę Sierra Sapphire RS Cosworth. RS500 napędzane jest przez dwulitrowe R4 o mocy maksymalnej 277 KM i momencie obrotowym 277 Nm, co pozwala na przyspieszenie do 60 mph w 6,1 sekundy i osiągnięcie prędkości maksymalnej 248 km/h.