Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 165 takich materiałów
    BMW Z3M Coupe – Moim zdaniem jedno z ciekawszych BMW ostatnich kilkunastu lat. Mocny silnik 3.2 z M3 połączono z niedużym i stosunkowo lekkim nadwoziem. Do tego w prezentowanym egzemplarzu obniżone zawieszenie, inne felgi oraz kilka dodatków, które tylko dodają uroku temu ślicznemu coupe-kombi BMW.
    Moim zdaniem jedno z ciekawszych BMW ostatnich kilkunastu lat. Mocny silnik 3.2 z M3 połączono z niedużym i stosunkowo lekkim nadwoziem. Do tego w prezentowanym egzemplarzu obniżone zawieszenie, inne felgi oraz kilka dodatków, które tylko dodają uroku temu ślicznemu coupe-kombi BMW.
    Nissan GT-R Schulze Motorsport –
    27 października 2014, 16:39 przez Italianiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    1 września 2014, 13:16 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mini John Cooper Works WRC – O MINI WRC na pewno wszyscy słyszeli. Zbudowany przez BMW Motorsport oraz Prodrive samochód nie odniósł jednak żadnych sukcesów. Najlepszym wynikiem Chrisa Atkinsona  i jednocześnie zespołu było 5. miejsce w Niemczech.

Przyczyny? zbyt słabi kierowcy zatrudnieni przez zespół fabryczny (poza Atkinsonem), oraz wycofanie wsparcia BMW już w drugim (pierwszym pełnym) sezonie.
    O MINI WRC na pewno wszyscy słyszeli. Zbudowany przez BMW Motorsport oraz Prodrive samochód nie odniósł jednak żadnych sukcesów. Najlepszym wynikiem Chrisa Atkinsona i jednocześnie zespołu było 5. miejsce w Niemczech.

    Przyczyny? zbyt słabi kierowcy zatrudnieni przez zespół fabryczny (poza Atkinsonem), oraz wycofanie wsparcia BMW już w drugim (pierwszym pełnym) sezonie.
    28 sierpnia 2014, 19:48 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Brömmler-Motorsport  Nissan GT-R – 700 koni.
    700 koni.
    27 czerwca 2014, 18:29 przez LOR4K (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Volkswagen Motorsport –
    21 czerwca 2014, 10:28 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Stanced international motorsport limited e36 –
    17 czerwca 2014, 19:55 przez ~shade | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Gwiazdy Kina cz.4 – Ladies & Gentelmens please welcome:

Mazda RX-7 - F&F Tokyo Drift

Pewnie każdy z was w pierwszym momencie nie wiedział co to jest.
W roku 1991 zaczęto produkcję trzeciej już generacji sportowego samochodu od Mazdy.
Wyszły 3 drogowe wersje RX-7:
- Type R (261KM i 5 biegowy manual)
- Touring X (252KM i 4 biegowy automat)
- SP (274KM i 5 biegowy manual)
Wersja SP wychodziła tylko na rynek australijski
Mazda wypuściła też wersję Motorsport, która wzięła udział w 24 godzinnym wyścigu LeMans

Model, który pojawił się w filmie została przerobiona przez panów z VeilSide.
Zaczynając od mechaniki. Silnik przeszedł kompletną przebudowę, którą zajęła się firma RE Amemiya.
Wymienione zostały także sprzęgło, hamulce, zawieszenie, wydech od BLITZ Nur Spec i wiele więcej.
Dzięki tym modyfikacjom Mazda osiągnęła okrągłe 370KM. Po przejechaniu 2000km uznali że to jednak za mało. Po kolejnych zmianach (układ chłodzenia, wtryski, turbo i ECU) doszło kolejne 100 kucyków.
Z zewnątrz też się sporo pozmieniało. Zamontowany został body kit VeilSide Fortune zaprojektowany przez Hironao Yokomaku. Felgi to 19" Veilside Andrew Racing Evolution 5.

Piszcie co chcecie zobaczyć w części 5.
    Ladies & Gentelmens please welcome:

    Mazda RX-7 - F&F Tokyo Drift

    Pewnie każdy z was w pierwszym momencie nie wiedział co to jest.
    W roku 1991 zaczęto produkcję trzeciej już generacji sportowego samochodu od Mazdy.
    Wyszły 3 drogowe wersje RX-7:
    - Type R (261KM i 5 biegowy manual)
    - Touring X (252KM i 4 biegowy automat)
    - SP (274KM i 5 biegowy manual)
    Wersja SP wychodziła tylko na rynek australijski
    Mazda wypuściła też wersję Motorsport, która wzięła udział w 24 godzinnym wyścigu LeMans

    Model, który pojawił się w filmie została przerobiona przez panów z VeilSide.
    Zaczynając od mechaniki. Silnik przeszedł kompletną przebudowę, którą zajęła się firma RE Amemiya.
    Wymienione zostały także sprzęgło, hamulce, zawieszenie, wydech od BLITZ Nur Spec i wiele więcej.
    Dzięki tym modyfikacjom Mazda osiągnęła okrągłe 370KM. Po przejechaniu 2000km uznali że to jednak za mało. Po kolejnych zmianach (układ chłodzenia, wtryski, turbo i ECU) doszło kolejne 100 kucyków.
    Z zewnątrz też się sporo pozmieniało. Zamontowany został body kit VeilSide Fortune zaprojektowany przez Hironao Yokomaku. Felgi to 19" Veilside Andrew Racing Evolution 5.

    Piszcie co chcecie zobaczyć w części 5.
    14 czerwca 2014, 22:42 przez KondaS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Testy przed Rajdem Polski!
    11 czerwca 2014, 22:54 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    9 czerwca 2014, 15:44 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj