Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 165 takich materiałów
    Kultowe samochody – BMW 850 E31
Sportowa wersja modelu 850i była produkowana w latach 1992-1996. W tym czasie powstało 1510 egzemplarzy. Sportowa odmiana odznaczała się mocniejszym silnikiem i bardzo dobrymi hamulcami (już wersja seryjna hamowała ze 100 km/h na odcinku 38,5 m).

Różnice między BMW 850i a 850 CSi były znaczące. W obydwu autach co prawda montowano tę samą skrzynię biegów(6 biegową manualną) i to samo koło zamachowe, jednak dyferencjał stosowany w wersji 850i miał przełożenie 3,15, a w 850CSi miał przełożenie 2,93. Zawieszenie w stosunku do podstawowego modelu było sztywniejsze i obniżone o 15mm, a servotronic został na nowo opracowany przez specjalistów z Motorsport. W silniku zwiększono stopień sprężania z 8.8:1 na 9.8:1. Mimo niskich obrotów maksymalnych(jednostka osiąga 5300 obr./min) silnik bardzo dobrze wchodzi na obroty i kolejne zmiany biegów przychodzą z łatwością dzięki momentowi obrotowemu większemu o 100 Nm.

Lata produkcji:	Sierpień 1992 – Listopad 1996
Typ silnika:	(BMW V12 – OHC 24-zaworowy)
Silnik:	(Widlasty 12-Cylindrowy
Głowica:	OHC, 2 zawory na cylinder.
Komputer:	Bosch Motronic M2.3.2
Pojemność skok cm³:	5576 cm ³ (5.6 litra)
Średnica cylindra x skok tłoka (mm):	80 × 86,0 mm
Moc kW (KM):	'280 kW (380 KM) przy 5300 obr./min
Max. moment obrotowy:	'550 Nm przy 4000 obr./min
Stopień sprężania:	9,80:1
Przełożenia / skrzynia biegów:	6-biegowa manualna Getrag typ S65 – model 560, napęd na koła tylne
1 – 4.25:1, 2 – 2.53:1, 3 – 1.68:1, 4 – 1,23:1, 5 – 1.00:1, 6 – 0.83:1, wsteczny – 3.89:1
Układ hamulcowy:	Tarcze wentylowane z przodu czterotłoczkowe i z tyłu jednotłoczkowe, firmy Brembo
Średnica tarcz – (Przód: Ø 345/32 mm / Tył: Ø 328/20 mm)	
Karoseria / Nadwozie:	Stalowa-Karoseria
Rozstaw osi:	2684mm
Opony:	Felgi 7 1/2" x 18" z aluminium firmy Speedline / lub felgi typu M Technic II – 5 szprychowe
Opony – (Dunlop – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 265 × 40 ZR17)
Miary D x S x W (mm):	4780 × 1855 × 1330 mm
Zbiornik paliwa: 	90 l
Masa własna:	1865 kg
Przyśpieszenie
0–100 km/h:	6,0 s
Prędkość maksymalna (km/h):	250 / 298 km/h
Droga hamowania [m]
(100–0 km/h):	(zimne) 36,5 m
(rozgrzane) 36,5 m
    BMW 850 E31
    Sportowa wersja modelu 850i była produkowana w latach 1992-1996. W tym czasie powstało 1510 egzemplarzy. Sportowa odmiana odznaczała się mocniejszym silnikiem i bardzo dobrymi hamulcami (już wersja seryjna hamowała ze 100 km/h na odcinku 38,5 m).

    Różnice między BMW 850i a 850 CSi były znaczące. W obydwu autach co prawda montowano tę samą skrzynię biegów(6 biegową manualną) i to samo koło zamachowe, jednak dyferencjał stosowany w wersji 850i miał przełożenie 3,15, a w 850CSi miał przełożenie 2,93. Zawieszenie w stosunku do podstawowego modelu było sztywniejsze i obniżone o 15mm, a servotronic został na nowo opracowany przez specjalistów z Motorsport. W silniku zwiększono stopień sprężania z 8.8:1 na 9.8:1. Mimo niskich obrotów maksymalnych(jednostka osiąga 5300 obr./min) silnik bardzo dobrze wchodzi na obroty i kolejne zmiany biegów przychodzą z łatwością dzięki momentowi obrotowemu większemu o 100 Nm.

    Lata produkcji: Sierpień 1992 – Listopad 1996
    Typ silnika: (BMW V12 – OHC 24-zaworowy)
    Silnik: (Widlasty 12-Cylindrowy
    Głowica: OHC, 2 zawory na cylinder.
    Komputer: Bosch Motronic M2.3.2
    Pojemność skok cm³: 5576 cm ³ (5.6 litra)
    Średnica cylindra x skok tłoka (mm): 80 × 86,0 mm
    Moc kW (KM): '280 kW (380 KM) przy 5300 obr./min
    Max. moment obrotowy: '550 Nm przy 4000 obr./min
    Stopień sprężania: 9,80:1
    Przełożenia / skrzynia biegów: 6-biegowa manualna Getrag typ S65 – model 560, napęd na koła tylne
    1 – 4.25:1, 2 – 2.53:1, 3 – 1.68:1, 4 – 1,23:1, 5 – 1.00:1, 6 – 0.83:1, wsteczny – 3.89:1
    Układ hamulcowy: Tarcze wentylowane z przodu czterotłoczkowe i z tyłu jednotłoczkowe, firmy Brembo
    Średnica tarcz – (Przód: Ø 345/32 mm / Tył: Ø 328/20 mm)
    Karoseria / Nadwozie: Stalowa-Karoseria
    Rozstaw osi: 2684mm
    Opony: Felgi 7 1/2" x 18" z aluminium firmy Speedline / lub felgi typu M Technic II – 5 szprychowe
    Opony – (Dunlop – przód: 235 × 45 ZR17 / tył: 265 × 40 ZR17)
    Miary D x S x W (mm): 4780 × 1855 × 1330 mm
    Zbiornik paliwa: 90 l
    Masa własna: 1865 kg
    Przyśpieszenie
    0–100 km/h: 6,0 s
    Prędkość maksymalna (km/h): 250 / 298 km/h
    Droga hamowania [m]
    (100–0 km/h): (zimne) 36,5 m
    (rozgrzane) 36,5 m
    3 czerwca 2014, 9:52 przez Walder (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Porsche Panamera Turbo 4.8 V8 500KM – Miałem przyjemność jeździć Porsche Panamera Turbo. Niesamowity dźwięk silnika (wydech chyba nieseryjny, MG motorsport) i potężne przyspieszenie dzięki launch control i nie tylko. 
Jedyne zastrzeżenie do manetek przy kierownicy, trzeba się przyzwyczaić.  Mamy manetkę pod lewą i prawą ręką, redukcja-ciągniemy do siebie, a wyższy bieg-pchamy kciukiem do przodu.
    Miałem przyjemność jeździć Porsche Panamera Turbo. Niesamowity dźwięk silnika (wydech chyba nieseryjny, MG motorsport) i potężne przyspieszenie dzięki launch control i nie tylko.
    Jedyne zastrzeżenie do manetek przy kierownicy, trzeba się przyzwyczaić. Mamy manetkę pod lewą i prawą ręką, redukcja-ciągniemy do siebie, a wyższy bieg-pchamy kciukiem do przodu.
    1 czerwca 2014, 12:05 przez filipb3900 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Źródło:

    własne

    Audi Motorsport –
    1 czerwca 2014, 23:07 przez 15SLE87MR (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Toyota Yaris WRC – Ruszyły testy Toyoty Yaris WRC z zespołem Motorsport Italia.

Toyota na razie nie potwierdza jednak, że faktycznie zamierza powrócić do mistrzostw świata. Na pewno nie będzie wczesnego powrotu w 2015 roku, wątpliwy jest też start w sezonie 2016. Gdyby Toyota zdecydowała się na starty w WRC w 2017 roku, byłoby to możliwe z nowym samochodem, pod nowymi, na razie jeszcze niespisanymi zasadami.
Toyota wycofała się z WRC z końcem 1999 roku, by skupić się na startach w Formule 1. Tam jednak nie udało się wygrać ani jednego wyścigu, mimo pokaźnego budżetu. W rajdach japońska marka zdobyła trzy tytuły dla producenta i cztery dla kierowców.
    Ruszyły testy Toyoty Yaris WRC z zespołem Motorsport Italia.

    Toyota na razie nie potwierdza jednak, że faktycznie zamierza powrócić do mistrzostw świata. Na pewno nie będzie wczesnego powrotu w 2015 roku, wątpliwy jest też start w sezonie 2016. Gdyby Toyota zdecydowała się na starty w WRC w 2017 roku, byłoby to możliwe z nowym samochodem, pod nowymi, na razie jeszcze niespisanymi zasadami.
    Toyota wycofała się z WRC z końcem 1999 roku, by skupić się na startach w Formule 1. Tam jednak nie udało się wygrać ani jednego wyścigu, mimo pokaźnego budżetu. W rajdach japońska marka zdobyła trzy tytuły dla producenta i cztery dla kierowców.
    29 maja 2014, 16:46 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    19 maja 2014, 21:34 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Golf IV   GTI – GTI 1.8T AGU K03S, wtryski i pompa S3, dolot + wydech z przepustnicą MG Motorsport, program CompSport. Rezultat?  237 KM
    GTI 1.8T AGU K03S, wtryski i pompa S3, dolot + wydech z przepustnicą MG Motorsport, program CompSport. Rezultat? 237 KM
    7 maja 2014, 20:13 przez Bonbowiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Opel Motorsport –
    1 maja 2014, 16:30 przez vectraman80 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mustang – Na oponach kumho motorsport
    Na oponach kumho motorsport
    25 marca 2014, 20:55 przez hubh (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Motorsport –
    10 marca 2014, 15:12 przez ~krzywy | Do ulubionych | Skomentuj
    Testujemy nowy wydech. Pełny Custom wykonany w warsztacie JBB Motorsport. Brzmi dobrze?
    24 lutego 2014, 14:38 przez ride_or_die (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)