Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 165 takich materiałów
    0:15 - Porsche 911 993 Carrera 2
    1:07 - BMW E36 325i, Coupe, z Niemiec, Piękne klasyk dla konesera
    2:15 - BMW Seria 3 BMW 320 Gaz Alu 17' 150 KM -
    2:39 - BMW Seria 3 325i LPG CABRIO 17' Motorsport gwint piękna
    3:19 - Volkswagen New Beetle 1998 – VIN: 3VWBB61C9WM003710

    Ciekawe ogłoszenia samochodów z polskich portali #3 - Porsche 911, BMW 3 E36, Volkswagen New Beetle, LPG, Aero Kit II, Cabrio, Gwint. Poniżej umieściłem dla Ciebie linki do ogłoszeń. Zapraszam do lajkowania, subskrybowania, a najbardziej do komentowania. Ogłoszenia do materiału były wybierane 28 kwietnia 2016 roku.

    CIEKAWE OGŁOSZENIA SAMOCHODÓW - jest to seria, w której prezentuję ciekawe ogłoszenia samochodów ze znanych polskich portali ogłoszeniowych. Pokazywane auta w tych filmikach wyróżniają się swoją oryginalnością i nietypowością, jednak najważniejszym aspektem tej serii jest nutka humor.
    29 kwietnia 2016, 14:44 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Astra H GTC – Astra GTC w JBB robi się na 270KM i 500Nm.
    Astra GTC w JBB robi się na 270KM i 500Nm.
    BBS challenge motorsport 18" –
    11 marca 2016, 9:03 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    M5 E34 – Kontynuacją sportowego sedana M5 E28, była przedstawiona w 1988 roku nowa sportowa limuzyna M5 E34. Silnik, zawieszenie, hamulce, bogate wyposażenie to główne wyróżniki wersji M w porównaniu do wersji „cywilnych”. Z założenia miał to być samochód luksusowy, szybki i takim też na owe czasy był. Powstał na bazie zwykłej karoserii E34. Projekt modyfikacji oraz badania wykonane zostały w fabryce BMW Motorsport (Garching, Niemcy). Sercem M5 E34 był rzędowy, sześciocylindrowy silnik (oznaczenie S38), który stanowił kolejną ewolucją M88, zastosowanego w M5 E28 oraz w M6 E24 (M635i w Europie). Ręczny proces składania każdego samochodu oraz silnika przez pracowników BMW Motosport (przy wykorzystaniu karoserii oraz zawieszenia dostarczonych przez zakład BMW) trwał około dwóch tygodni (wyjątkiem była specyfikacja afrykańska, składana z gotowych „kitów” w Rosslyn (RPA)). Po zakończeniu procesu produkcji każdy egzemplarz trafiał na tor testowy. Jako ciekawostkę warto wspomnieć, że doświadczeni kierowcy testowi byli w stanie dokładnie wskazać grupę pracowników odpowiedzialną za montaż aktualnie testowanego egzemplarza M5.
    Kontynuacją sportowego sedana M5 E28, była przedstawiona w 1988 roku nowa sportowa limuzyna M5 E34. Silnik, zawieszenie, hamulce, bogate wyposażenie to główne wyróżniki wersji M w porównaniu do wersji „cywilnych”. Z założenia miał to być samochód luksusowy, szybki i takim też na owe czasy był. Powstał na bazie zwykłej karoserii E34. Projekt modyfikacji oraz badania wykonane zostały w fabryce BMW Motorsport (Garching, Niemcy). Sercem M5 E34 był rzędowy, sześciocylindrowy silnik (oznaczenie S38), który stanowił kolejną ewolucją M88, zastosowanego w M5 E28 oraz w M6 E24 (M635i w Europie). Ręczny proces składania każdego samochodu oraz silnika przez pracowników BMW Motosport (przy wykorzystaniu karoserii oraz zawieszenia dostarczonych przez zakład BMW) trwał około dwóch tygodni (wyjątkiem była specyfikacja afrykańska, składana z gotowych „kitów” w Rosslyn (RPA)). Po zakończeniu procesu produkcji każdy egzemplarz trafiał na tor testowy. Jako ciekawostkę warto wspomnieć, że doświadczeni kierowcy testowi byli w stanie dokładnie wskazać grupę pracowników odpowiedzialną za montaż aktualnie testowanego egzemplarza M5.
    7 marca 2016, 20:29 przez vanos320 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tym razem podsumowanie sezonu driftingowego Coel Motorsport. Filmik mojego autosrtwa, materiały udostępnił Coel. Trwa konkurs o najlepszy filmik ich sezonu, więc zapraszam do strony w opisie i oceniania filmików tam umieszczonych.
    Niebo? – Magazyn wyścigowych pojazdów Nissana.
    Magazyn wyścigowych pojazdów Nissana.
    30 grudnia 2015, 15:42 przez uzi43 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    topgear.com

    Prawdopodobnie najmocniejsze BMW e36 cabrio w Polsce i pierwsza próba na mokrym asfalcie w Mrągowie.

    Jeden z naszych Czytelników podesłał najnowszy projekt Łysego. Jest to uturbione e36 cabrio z silnikiem po swapie na m50b25 i kutym strokerze na 2.9-litra. Na obecnym strojeniu Bawarka dysponuje mocą 521 koni mechanicznych i maksymalnym momentem obrotowym 595 Nm.

    Panewki King Racing, tłoki Wiseco, korbowody K1, uszczelka pod głowicą Athena. Głowica została obrobiona oraz poddana testom na szczelność i mikropęknięcia. Stopień sprezania 8,5. 1 Turbo to precision turbo 6262, kolektor ssący to ks racing, wtryski 850cc, pompa paliwa bosch 040, listwa wtryskowa wraz z regulatorem ciśnienia paliwa ori m50. Komputer sterujący EMU. Dwa WG 45mm. Kolektor wydechowy na twin scrollu. Wydech przelotowy na jednym tłumiku 3". Dolot od turbo 63mm przechodzące przy ic w 76mm. Wychodzi z ic 76mm i przechodzi w 100mm. Przepustnica 100mm ic fmic 600x300x76. Za przeniesienie napędu odpowiada sprzęgło dwutarczowe ze wzmocnionym dociskiem z M3. Hamulce tyl z m3. Mocowania wózka dyfra zostały wzmocnione przez dedykowane wzmocnienia od FTWL Motorsport. Obręcze 17-calowe z M3, a na nich federale rsr 255/40/17 i drugi komplet felg z oponami toyo r888 235/40/17.
    E30 MK MOTORSPORT –
    5 grudnia 2015, 17:15 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj