Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 165 takich materiałów
    Ponownie na torze Sydney Motorsport Park w Australii zjawią się jedne z najlepszych i najszybszych maszyn zbudowanych do time attack. WTAC 2013 zaczyna się 18 października.
    Cztery klasy samochodów zwiastują frekwencję nie gorszą niż rok temu, kiedy to przybyło 96 samochodów do time attack (+ 29 do driftingu oraz reszta do innych połączonych imprez).
    CLUBSPRINT to podstawowa klasa, modyfikacje są tam mocno ograniczone, wszystkie samochody muszą być legalnie dopuszczone do ruchu, poza tym nie mogą w niej startować profesjonalni kierowcy, jak również zabronione jest używanie supersamochodów. Klasa OPEN oferuje więcej swobody i modyfikacji dla samochodów, bez ograniczeń dla profesjonalnych kierowców i supercarów. W tym roku między OPEN a PRO znajdzie się nowa klasa, czyli PRO AM, w dużym uproszczeniu przeznaczona jest ona dla samochodów klasy PRO jednak nie mogą tam startować profesjonalni kierowcy. I w końcu najwyższa klasa - PRO, przeznaczona wyłącznie dla profesjonalnych kierowców i zespołów które startują na zaproszenie organizatorów, samochody po grubych modyfikacjach, mega projekty.
    WTAC to bardzo szybkie i bardzo mocne maszyny, z niesamowitą aerodynamiką, wielkie skrzydła, dyfuzory i wszystko inne oferujące odpowiednią siłę dociskającą dla potworów zbudowanych na tory wyścigowe, o mocach często przekraczających 700 KM (w klasie PRO i PRO AM). Więcej info: http://www.worldtimeattack.com/
    8 lipca 2013, 16:40 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda Civic V Coupe – Civic na torze wyścigowym Shannonville Motorsport Park.
    Civic na torze wyścigowym Shannonville Motorsport Park.
    E36 coupe – Moje wymarzone E36 coupe. Od roku jestem właścicielem tej że coupetki, zakupiłem ją w seryjnym wydaniu, a do dnia dzisiejszego z serii został tylko silnik, cała reszta, typu zderzaki, zawieszenie oczywiście gwintowane firmy Bilstein H&H motorsport, środek to sportsitze, kiera od poliftu czyli serducho, a wszystko to zaadaptowane prosto z M3, koła to 17" MK Motorspotr w 8,5 calach...
    Moje wymarzone E36 coupe. Od roku jestem właścicielem tej że coupetki, zakupiłem ją w seryjnym wydaniu, a do dnia dzisiejszego z serii został tylko silnik, cała reszta, typu zderzaki, zawieszenie oczywiście gwintowane firmy Bilstein H&H motorsport, środek to sportsitze, kiera od poliftu czyli serducho, a wszystko to zaadaptowane prosto z M3, koła to 17" MK Motorspotr w 8,5 calach...
    5 lipca 2013, 10:36 przez ~Gabriel318is | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Coś niesamowitego!
    20 czerwca 2013, 13:51 przez bonlesss (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    AUDI RS6 Evotech Motorsport –
    26 maja 2013, 18:07 przez kamilosbkr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ja latam! – BMW Motorsport
    BMW Motorsport
    20 maja 2013, 16:29 przez Czary (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    24 kwietnia 2013, 14:03 przez sajmon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW E60 M5 by HAMANN MOTORSPORT –
    17 kwietnia 2013, 23:35 przez Alano650 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW 850 CSi with Hamann Motorsport wheels –
    19 kwietnia 2013, 0:43 przez Alano650 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    BMW M1 – Pierwszy model stworzony przez BMW Motorsport  produkowany w latach 1978 – 1981. Wyposarzony w sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 3453 cm³ z dwoma wałkami rozrządu i wtryskiem wielopunktowym umożliwiał uzyskanie prędkości maksymalnej wynoszącej 261 km/h oraz przyspieszenia do "setki" w czasie 5,6 s.
    Pierwszy model stworzony przez BMW Motorsport produkowany w latach 1978 – 1981. Wyposarzony w sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 3453 cm³ z dwoma wałkami rozrządu i wtryskiem wielopunktowym umożliwiał uzyskanie prędkości maksymalnej wynoszącej 261 km/h oraz przyspieszenia do "setki" w czasie 5,6 s.
    12 kwietnia 2013, 13:33 przez orzech94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj