Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 38 takich materiałów
    21 listopada 2017, 22:21 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zobacz najczęściej stosowane sztuczki nieuczciwych mechaników i dowiedz się, jak nie dać się nabić w butelkę!
    12 stycznia 2017, 13:53 przez pojechani (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    pojechani.tv

    "Mechanicy" – Wiem, że to może nie najlepsze miejsce, ale chcę uczulić na ciąg dalszy patologii polskich serwisów.

Tak wyglądała przepustnica po rzekomym sprawdzeniu oraz czyszczeniu (!) jej przez Panów mechaników w pewnym serwisie - dodam, że to nie stodoła z Panem Józkiem w środku, tylko pełnoprawny serwis ze stacją diagnostyczną. Po 3 wizycie, ich diagnoza: trzeba kupić nową. Podarowałem sobie. W przeciągu ok 4. tygodni miałem nieprzyjemną przygodę, (prawdopodobnie) zacięła się i o mało nie wjechałem w mur na zakręcie. Postanowiłem sam to sprawdzić (stąd fotka), wyczyściłem, zaadaptowałem (kupiłem kabel) i jeżdżę spokojnie i nic się nie dzieje. Po wizycie u Pana mechanika i przedstawieniu zdjęcia uważał, że wszystko zostało zrobione, sprawdzone a przepustnica była czyszczona (!) ale na rantach - zażartowałem, że mechanik musiał mieć rękę chirurga, że udało mu się samą klapkę na rantach wyczyścić a reszty nie tknął. Dodam, że ściągałem ją dzień wcześniej w celu sprawdzenia czy nie ma innych awarii i jest czysta nadal a minął grubo ponad miesiąc od tamtej sytuacji i grubo ponad 2 miesiące od rzekomego czyszczenia... UCZULAM na takie zachowania. Silnik 1.6 16v VW.
    Wiem, że to może nie najlepsze miejsce, ale chcę uczulić na ciąg dalszy patologii polskich serwisów.

    Tak wyglądała przepustnica po rzekomym sprawdzeniu oraz czyszczeniu (!) jej przez Panów mechaników w pewnym serwisie - dodam, że to nie stodoła z Panem Józkiem w środku, tylko pełnoprawny serwis ze stacją diagnostyczną. Po 3 wizycie, ich diagnoza: trzeba kupić nową. Podarowałem sobie. W przeciągu ok 4. tygodni miałem nieprzyjemną przygodę, (prawdopodobnie) zacięła się i o mało nie wjechałem w mur na zakręcie. Postanowiłem sam to sprawdzić (stąd fotka), wyczyściłem, zaadaptowałem (kupiłem kabel) i jeżdżę spokojnie i nic się nie dzieje. Po wizycie u Pana mechanika i przedstawieniu zdjęcia uważał, że wszystko zostało zrobione, sprawdzone a przepustnica była czyszczona (!) ale na rantach - zażartowałem, że mechanik musiał mieć rękę chirurga, że udało mu się samą klapkę na rantach wyczyścić a reszty nie tknął. Dodam, że ściągałem ją dzień wcześniej w celu sprawdzenia czy nie ma innych awarii i jest czysta nadal a minął grubo ponad miesiąc od tamtej sytuacji i grubo ponad 2 miesiące od rzekomego czyszczenia... UCZULAM na takie zachowania. Silnik 1.6 16v VW.
    BMW – Witam! Ciąg dalszy mojego "gruchota".
Jeszcze długa droga aby doprowadzić ją do idealnego stanu ale cały czas robimy 
Niunia dostała już nowy dwumas wraz ze sprzęgłem, dociskiem i łożyskiem oporowym(LUK).
Parę rzeczy za mną ale jeszcze więcej przede mną. Wiele napraw które wykonałem były z winy albo poprzedniego właściciela, albo z jego mechanika. m.in.
- przy wymianie świec, po co wymienić 8 uszczelek na kolektorze ssącym, jak można nawalić sylikonu. 
Efekt - przewody od turbiny do wymiany, intercooler do czyszczenia, wszędzie olej. Już nie wspominając, że te świece miały swoje lata.
- Coś mnie tknęło aby przed zimą zajrzeć w chłodnice. Przy spuszczaniu płynu okazało się że to jest CZYSTA WODA, no bez jaj...

Już niedługo nowe lampy, a na jesień blacha i lakier 

PS. Może są tutaj są mechanicy i pomogą mi z pewną sprawą (zapraszam w komentarz)
    Witam! Ciąg dalszy mojego "gruchota".
    Jeszcze długa droga aby doprowadzić ją do idealnego stanu ale cały czas robimy
    Niunia dostała już nowy dwumas wraz ze sprzęgłem, dociskiem i łożyskiem oporowym(LUK).
    Parę rzeczy za mną ale jeszcze więcej przede mną. Wiele napraw które wykonałem były z winy albo poprzedniego właściciela, albo z jego mechanika. m.in.
    - przy wymianie świec, po co wymienić 8 uszczelek na kolektorze ssącym, jak można nawalić sylikonu.
    Efekt - przewody od turbiny do wymiany, intercooler do czyszczenia, wszędzie olej. Już nie wspominając, że te świece miały swoje lata.
    - Coś mnie tknęło aby przed zimą zajrzeć w chłodnice. Przy spuszczaniu płynu okazało się że to jest CZYSTA WODA, no bez jaj...

    Już niedługo nowe lampy, a na jesień blacha i lakier

    PS. Może są tutaj są mechanicy i pomogą mi z pewną sprawą (zapraszam w komentarz)
    1 lutego 2016, 11:28 przez SeicentoSwap (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Gdzie diabeł nie może tam Polaka pośle. Najlepsi mechanicy z Polski.
    31 stycznia 2016, 19:49 przez ~patryk89 | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    youtube

    Rodzinna Jetta – Przed i po renowacji.  Ojciec cierpiał na brak zajęcia. Jetta w naszej rodzinie od 15 lat, więc szkoda byłą ją oddawać na złom, a z racji iż w rodzinie wszyscy mechanicy to technicznie autko jest Igła.
    Przed i po renowacji. Ojciec cierpiał na brak zajęcia. Jetta w naszej rodzinie od 15 lat, więc szkoda byłą ją oddawać na złom, a z racji iż w rodzinie wszyscy mechanicy to technicznie autko jest Igła.
    6 października 2015, 21:11 przez RybaUMTW (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne