Mógłbym napisać, że kolega z Hondy Civic rocznik 1998 po prostu chciał bardzo jechać za swoim chłopakiem z BMW rocznik 1999. Prawda jest jednak taka, że debil z niegdyś 75 konnej Hondzie próbował się ganiać z debilem w niegdyś 193 konnej BMW. Zwykła chamska jazda. Potem przypadkiem Honda skręca w drogę, gdzie znajduje się warsztat samochodowy, do którego jadę. Taki zaufany warsztat. Jak ktoś zna okolicę to, polecam. Stwierdzam, że zapytam debila, czy matka mu umiera, czy na co dzień tak głupio agresywnie jeździ i próbuje się swoim rupieciem wciskać przed dwutonowe lub co gorsze cięższe jeszcze auta. Ten jednak od początku nie jest miły i następuje krótka wymiana nieuprzejmości i gdy już idę do auta pojawia się hero w BMW w obronie swojej dziewczyny, wróć chłopaka i się ośmiesza.
Klient zlecił w jednym z warsztatów gdzieś w Polsce swap silnika w Bmw E36 na V8… niestety podczas tej operacji doszło do podmiany silnika przez warsztat wykonujący usługę - klient posiadał numery silnika który dostarczył natomiast nie zgadzały się one z tym który jest wsadzony. Dodatkowo ten „fantastyczny” warsztat nie wymienił mu części które klient dostarczył, zakupionych bezpośrednio w ASO takich jak np. kompletny rozrząd!
Trafiło do Nas na warsztat BMW M5 V10 E61 Touring - jedna z 1025 wyprodukowanych egzemplarzy…takie rodzinne kombi…szybkie rodzinne kombi…nawet bardzo szybkie. Pod maską legendarny silnik S85B50 w układzie V z 10 cylindrami. Auto odwiedziło już kilku mechaników, którzy się poddali w jego naprawie - my będziemy starać się wskrzesić ten silnik i gwarantujemy Wam, że nie skończy się na jednym odcinku na Naszym kanale!
Cześć! Na nasz Warsztat trafiło BMW X5 z 2017 roku i przebiegiem 120 tys. z objawami szarpania przy prędkości od 70 - 120km/h . W dzisiejszym odcinku omawiamy uszkodzenia i pokazujemy proces składania jak i montażu skrzyni do auta.