Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 126 takich materiałów
    Tym razem na warsztat trafiło do nas BMW 326d E90 - klient przyjechał aż i prosto z Anglii do Nas (A pomyśleć że nie niektórym jest za daleko z miasta)
    28 stycznia 2023, 20:10 przez V8Customs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/v8customs

    Cześć! Witajcie w nowym odcinku! Dziś "na warsztat" bierzemy dobrze Wam już znaną Audi R8 V10 którą już kilkukrotnie gościliśmy i całkiem sporo zmieniliśmy! Projekt powoli dobiega końca, a dziś zajmiemy się jedną z ostatnich rzeczy których jej brakuje - zamontujemy tytanowy wydech legendarnej firmy Akrapovic! Zapraszamy więc do odcinka, dajcie znać jak to wyszło i oczekujcie kolejnego który w całości podsumuje ten projekt!
    3 września 2022, 10:13 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Cześć! Witajcie w nowym odcinku! Dziś "na warsztat" weźmiemy fenomenalne Audi R8 V10 Plus, w którym poprawimy wygląd zewnętrzny za pomocą kilku carbonowych dodatków! Capristo, Vorsteiner - z tymi producentami będziemy dziś pracować, a jak to wyszło? Sprawdźcie sami!
    15 sierpnia 2022, 19:35 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    Cześć! Witajcie w nowym odcinku! Dziś na warsztat bierzemy BMW M440i w którym za pomocą boxa programowalnego od Race Chip podnieśliśmy moc o ponad 50km. Po hamowaniu auto legitymuje się wynikiem 432km oraz 670nM, co jest już bardzo przyjemnym wynikiem!
    Zapraszamy do odcinka
    29 lipca 2022, 19:53 przez 94krakus94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    PG Performance

    O czym pamiętać przy wyborze warsztatu samochodowego? – Każdy doskonale wie, że wybór warsztatu samochodowego, jeżeli nie jest to wypadek losowy na wyjeździe, nie powinien odbywać się na chybił trafił. Warto tutaj wziąć pod uwagę kilka czynników, które zagwarantują dobrze wykonaną naprawę w optymalnym czasie. Dokonanie wyboru odpowiedniego warsztatu samochodowego w Warszawie to kwestia, która nie tylko będzie miała wpływ na grubość naszego portfela, ale przede wszystkim wpłynie na dalsze prawidłowe funkcjonowanie pojazdu. Czym się kierować przy wyborze swojego warsztatu? Jakie czynniki są gwarancją jakości, a które powinny być czerwoną flagą?
Co na starcie w warsztacie samochodowym?
Nie tylko ci, którzy posiadają już wprawę w wybieraniu mechanika samochodowego, są w stanie po pierwszej rozmowie telefonicznej stwierdzić o sukcesie bądź porażce takiej współpracy. W czasie rozmowy z fachowcem z serwisu można wyczuć czy nasz rozmówca jest zaangażowany i odznacza się profesjonalizmem. Dzięki rozmowie w szybki sposób można się zorientować czy fachowiec posiada wiedzę nawet modelu samochodu, który mamy uszkodzony i chcemy mu powierzyć. Pamiętaj, że dobry mechanik, który chce Ci pomóc, będzie zadawał dużo pytań, które pomogą mu się zorientować w rozległości usterki, orientacyjnej cenie i czasie wykonania naprawy. Powinien również poprosić cię o takie dane jak: przeszłość samochodu, rocznik i twój styl jazdy.
Pytaj, szukaj i sprawdzaj opinie
Najprościej można powiedzieć, że osoba, która poszukuje warsztatu samochodowego, powinna zaprzyjaźnić się z wszelkimi forami motoryzacyjnymi. To na nich znajdzie wiele wartych uwagi informacji. Należy pamiętać, że błyszczący serwis, miła obsługa i świetne wrażenie nie muszą iść w parze z jakością wykonywanych usług. Kluczowe będą tutaj opinie innych, którzy sprawdzili na swojej skórze umiejętności fachowców z danego warsztatu.
Poszukując odpowiedniego warsztatu dla siebie możesz również podpytać swoich znajomych, który serwis polecają. Warto zwracać uwagę nie tylko na ogólne opinie, lecz także na szczegóły. W jakich naprawach dany warsztat się sprawdza, a co nie jest jego mocną stroną.
Klarowne rozliczenia za wykonane usługi
Wizyta w profesjonalnym warsztacie samochodowym powinna rozpocząć się od spisania protokołu oddania auta do naprawy. W jego treści powinny znaleźć się wszystkie informacje na temat samochodu, w tym: aktualny przebieg, stan paliwa, uszkodzenia auta itd. Zabezpieczy on klienta przed wykonaniem nadprogramowych napraw bez jego zgody. Każdy ceniący się warsztat samochodowy w Warszawie dodatkowe naprawy, które wyniknęły podczas wykonywania usług, najpierw skonsultuj z właścicielem, aby umówić zakres prac i podać ich orientacyjną cenę.
Dobrego fachowca można rozpoznać również po tym, że potrafi oszacować koszty naprawy. Dlatego w przypadku, kiedy otrzymując rozliczenie widzimy cenę niebotycznie wyższą niż szacowana, można mieć podejrzenia. Może się zdarzyć, że mechanik będzie kręcił czy narzekał, że coś było droższe bądź jakiejś części zapomniał doliczyć. Jeżeli taka sytuacja pojawi się raz i zostanie odpowiednio wcześniej zakomunikowana przez choćby rozmowę telefoniczną - błąd ludzki. Jednak nie można również wykluczyć próby oszustwa, szczególnie jeśli sytuacja dzieje się przy ostatecznym rozliczeniu.
Dobry warsztat samochodowy?
Poszukujesz wysokiej jakości warsztatu samochodowego w Warszawie https://jarofiltr.pl/serwis-samochodowy. Konieczne sprawdź ofertę naszego serwisu Jaro-Filtr. Świadczymy wysokiej jakości usługi. Nasza kadra składa się z wysoko wykwalifikowanych pracowników, którzy stale podnoszą swoje kompetencje. Skorzystasz u nas zarówno z diagnostyki komputerowej jak i fachowego przeglądu samochodowego. Nie wahaj się i sprawdź nasza ofertę już dzisiaj. Odpowiemy na wszystkie pytania, więc zachęcamy do kontaktu przez nasza stronę.

    ażdy doskonale wie, że wybór warsztatu samochodowego, jeżeli nie jest to wypadek losowy na wyjeździe, nie powinien odbywać się na chybił trafił. Warto tutaj wziąć pod uwagę kilka czynników, które zagwarantują dobrze wykonaną naprawę w optymalnym czasie. Dokonanie wyboru odpowiedniego warsztatu samochodowego w Warszawie to kwestia, która nie tylko będzie miała wpływ na grubość naszego portfela, ale przede wszystkim wpłynie na dalsze prawidłowe funkcjonowanie pojazdu. Czym się kierować przy wyborze swojego warsztatu? Jakie czynniki są gwarancją jakości, a które powinny być czerwoną flagą?

    Co na starcie w warsztacie samochodowym?

    Nie tylko ci, którzy posiadają już wprawę w wybieraniu mechanika samochodowego, są w stanie po pierwszej rozmowie telefonicznej stwierdzić o sukcesie bądź porażce takiej współpracy. W czasie rozmowy z fachowcem z serwisu można wyczuć czy nasz rozmówca jest zaangażowany i odznacza się profesjonalizmem. Dzięki rozmowie w szybki sposób można się zorientować czy fachowiec posiada wiedzę nawet modelu samochodu, który mamy uszkodzony i chcemy mu powierzyć. Pamiętaj, że dobry mechanik, który chce Ci pomóc, będzie zadawał dużo pytań, które pomogą mu się zorientować w rozległości usterki, orientacyjnej cenie i czasie wykonania naprawy. Powinien również poprosić cię o takie dane jak: przeszłość samochodu, rocznik i twój styl jazdy.

    Pytaj, szukaj i sprawdzaj opinie

    Najprościej można powiedzieć, że osoba, która poszukuje warsztatu samochodowego, powinna zaprzyjaźnić się z wszelkimi forami motoryzacyjnymi. To na nich znajdzie wiele wartych uwagi informacji. Należy pamiętać, że błyszczący serwis, miła obsługa i świetne wrażenie nie muszą iść w parze z jakością wykonywanych usług. Kluczowe będą tutaj opinie innych, którzy sprawdzili na swojej skórze umiejętności fachowców z danego warsztatu.

    Poszukując odpowiedniego warsztatu dla siebie możesz również podpytać swoich znajomych, który serwis polecają. Warto zwracać uwagę nie tylko na ogólne opinie, lecz także na szczegóły. W jakich naprawach dany warsztat się sprawdza, a co nie jest jego mocną stroną.

    Klarowne rozliczenia za wykonane usługi

    Wizyta w profesjonalnym warsztacie samochodowym powinna rozpocząć się od spisania protokołu oddania auta do naprawy. W jego treści powinny znaleźć się wszystkie informacje na temat samochodu, w tym: aktualny przebieg, stan paliwa, uszkodzenia auta itd. Zabezpieczy on klienta przed wykonaniem nadprogramowych napraw bez jego zgody. Każdy ceniący się warsztat samochodowy w Warszawie dodatkowe naprawy, które wyniknęły podczas wykonywania usług, najpierw skonsultuj z właścicielem, aby umówić zakres prac i podać ich orientacyjną cenę.

    Dobrego fachowca można rozpoznać również po tym, że potrafi oszacować koszty naprawy. Dlatego w przypadku, kiedy otrzymując rozliczenie widzimy cenę niebotycznie wyższą niż szacowana, można mieć podejrzenia. Może się zdarzyć, że mechanik będzie kręcił czy narzekał, że coś było droższe bądź jakiejś części zapomniał doliczyć. Jeżeli taka sytuacja pojawi się raz i zostanie odpowiednio wcześniej zakomunikowana przez choćby rozmowę telefoniczną - błąd ludzki. Jednak nie można również wykluczyć próby oszustwa, szczególnie jeśli sytuacja dzieje się przy ostatecznym rozliczeniu.

    Dobry warsztat samochodowy?

    Poszukujesz wysokiej jakości warsztatu samochodowego w Warszawie https://jarofiltr.pl/serwis-samochodowy. Konieczne sprawdź ofertę naszego serwisu Jaro-Filtr. Świadczymy wysokiej jakości usługi. Nasza kadra składa się z wysoko wykwalifikowanych pracowników, którzy stale podnoszą swoje kompetencje. Skorzystasz u nas zarówno z diagnostyki komputerowej jak i fachowego przeglądu samochodowego. Nie wahaj się i sprawdź nasza ofertę już dzisiaj. Odpowiemy na wszystkie pytania, więc zachęcamy do kontaktu przez nasza stronę.

    22 czerwca 2022, 3:48 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych
    Tym razem do Kamila z KMS Engine trafiła Toyota Supra z kierownicą po lewej stronie z oryginalnym silnikiem 2JZ-GTE z pozostawionymi dwoma turbosprężarkami. Auto złożyli Goatz Racing z Poznania i tu ciekawostka - ten warsztat podjął się przejęcia projektu Mini po Przemku.
    3 czerwca 2022, 16:49 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    I znów wjechało na warsztat BMW z silnikiem N57D30…z racji przebiegu 180 tys km, poinformowaliśmy klienta, że warto zajrzeć do panewek i rozrządu. Niestety ten silnik ze swoim poprzednikiem z serii M67 wspólną ma tylko pojemność bo jakości tutaj żadnej nie można mówić…smuteczek
    19 maja 2022, 23:54 przez V8Customs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/v8customs

    Lexus IS F – IS F to sportowa odmiana Lexusa IS drugiej generacji, produkowany był w latach 2007-2014. Jest pierwszy samochodem z serii Lexus F. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów motoryzacyjnych North American International Auto Show 2007. W 2003 roku, na cztery lata przed premierą modelu, IS F Lexus pokazał na targach SEMA zmodyfikowany egzemplarz modelu IS z silnikiem V8. Auto o nazwie IS 430 zostało opracowane w USA przez warsztat Rod Millen Special Vehicles. Motor V8 3UZ-FE wytwarzał moc 340 koni mechanicznych, przekazywaną na tylną oś przez 6-biegową, manualną skrzynię Getrag oraz mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Od standardowego modelu IS odróżnia się zmodyfikowanym nadwoziem, większym silnikiem, sportowym zawieszeniem, skuteczniejszymi hamulcami oraz innymi mniejszymi zmianami. Auto pojawiło się w sprzedaży w 2007 roku w Japonii oraz USA, a w 2008 roku w Europie. W 2009 roku auto przeszło facelifting. W 2011 IS-F przeszedł kilka znaczących modyfikacji, które poprawiły jego właściwości jezdne. Zmodyfikowano zawieszenie, a tylna oś doczekała się mechanizmu różnicowego o ograniczonym tarciu. Do napędu IS F został użyty ośmiocylindrowy silnik o pojemności 4,9 l, który generuje moc maksymalną 423 KM i moment obrotowy 505 Nm. Samochód osiąga elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 270 km/h. Przyspieszenie 0-100 km/h jest różne i zależy od ustawień samochodu. 25 lipca 2014 roku z taśm montażowych japońskiej fabryki Iwate zjechał ostatni Lexus IS F.
    IS F to sportowa odmiana Lexusa IS drugiej generacji, produkowany był w latach 2007-2014. Jest pierwszy samochodem z serii Lexus F. Samochód został zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów motoryzacyjnych North American International Auto Show 2007. W 2003 roku, na cztery lata przed premierą modelu, IS F Lexus pokazał na targach SEMA zmodyfikowany egzemplarz modelu IS z silnikiem V8. Auto o nazwie IS 430 zostało opracowane w USA przez warsztat Rod Millen Special Vehicles. Motor V8 3UZ-FE wytwarzał moc 340 koni mechanicznych, przekazywaną na tylną oś przez 6-biegową, manualną skrzynię Getrag oraz mechanizm różnicowy o ograniczonym poślizgu. Od standardowego modelu IS odróżnia się zmodyfikowanym nadwoziem, większym silnikiem, sportowym zawieszeniem, skuteczniejszymi hamulcami oraz innymi mniejszymi zmianami. Auto pojawiło się w sprzedaży w 2007 roku w Japonii oraz USA, a w 2008 roku w Europie. W 2009 roku auto przeszło facelifting. W 2011 IS-F przeszedł kilka znaczących modyfikacji, które poprawiły jego właściwości jezdne. Zmodyfikowano zawieszenie, a tylna oś doczekała się mechanizmu różnicowego o ograniczonym tarciu. Do napędu IS F został użyty ośmiocylindrowy silnik o pojemności 4,9 l, który generuje moc maksymalną 423 KM i moment obrotowy 505 Nm. Samochód osiąga elektronicznie ograniczoną prędkość maksymalną 270 km/h. Przyspieszenie 0-100 km/h jest różne i zależy od ustawień samochodu. 25 lipca 2014 roku z taśm montażowych japońskiej fabryki Iwate zjechał ostatni Lexus IS F.
    30 kwietnia 2022, 0:00 przez AwokadoOo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Na warsztat przyjechało do Nas BMW 430i F32 z grubym wyciekiem wody. Auto jest w miarę świeże ale jakość podzespołów pozostawia wiele do życzenia…solidność i wytrzymałość motoryzacja to niestety przeszłość!
    29 kwietnia 2022, 22:03 przez V8Customs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/v8customs