Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 126 takich materiałów
    Kolejna dawka teorii - OPONY RUN FLAT – Opony typu RUN FLAT to opony, które swoją konstrukcją umożliwiają bezpieczną jazdę po utracie ciśnienia w kołach (spowodowanej np przebiciem).
Zdjęcie A przedstawia zwykłą oponę,zaś zdjęcie B to opona typu RUN FLAT.
ZALETY:
- Umożliwia jazdę po przebiciu z prędkością nie większą niż 80 - 90 km/h przez dystans 80 – 200 km (w zależności od technologii zastosowanej podczas produkcji opony)
- W przypadku nagłej utraty ciśnienia kierowca nie traci panowania nad pojazdem
- Brak konieczności posiadania koła zapasowego, czyli więcej miejsca w bagażniku
WADY:
- Mała ilość warsztatów posiadających sprzęt do wymiany tego typu ogumienia, gdyż niewłaściwy montaż może stwarzać zagrożenie (W zeszłym roku, w Niemczech opublikowano raport, z którego wynikało, że opony RUN FLAT w znacznym stopniu przyczyniają się do wypadków. Jak się okazało, awaria nie wynikała z ich budowy, tylko z niewłaściwego ich zamontowania, przy użyciu nieodpowiedniego sprzętu.)
- Opony typu RUN FLAT po przebiciu nie nadają się do dalszej jazdy (z wyjątkiem opon w systemie Pax Michelin, które można jednorazowo naprawić, o ile uszkodzenie nie wystąpiło na boku opony)
- Praktyczny brak szans na wymianę ,,od ręki'' w warsztacie, gdyż ze względu na ich cenę, oraaz małą popularność mało który warsztat posiada takie opony w magazynie,lub branżowym sklepie
- Ok 50% droższa od standardowej opony
- Ok 15% większa masa od standardowej opony
- Komfort (opony RUN FLAT są twardsze od standardowych opon, co może być szczególnie dotkliwe na polskich drogach)
    Opony typu RUN FLAT to opony, które swoją konstrukcją umożliwiają bezpieczną jazdę po utracie ciśnienia w kołach (spowodowanej np przebiciem).
    Zdjęcie A przedstawia zwykłą oponę,zaś zdjęcie B to opona typu RUN FLAT.
    ZALETY:
    - Umożliwia jazdę po przebiciu z prędkością nie większą niż 80 - 90 km/h przez dystans 80 – 200 km (w zależności od technologii zastosowanej podczas produkcji opony)
    - W przypadku nagłej utraty ciśnienia kierowca nie traci panowania nad pojazdem
    - Brak konieczności posiadania koła zapasowego, czyli więcej miejsca w bagażniku
    WADY:
    - Mała ilość warsztatów posiadających sprzęt do wymiany tego typu ogumienia, gdyż niewłaściwy montaż może stwarzać zagrożenie (W zeszłym roku, w Niemczech opublikowano raport, z którego wynikało, że opony RUN FLAT w znacznym stopniu przyczyniają się do wypadków. Jak się okazało, awaria nie wynikała z ich budowy, tylko z niewłaściwego ich zamontowania, przy użyciu nieodpowiedniego sprzętu.)
    - Opony typu RUN FLAT po przebiciu nie nadają się do dalszej jazdy (z wyjątkiem opon w systemie Pax Michelin, które można jednorazowo naprawić, o ile uszkodzenie nie wystąpiło na boku opony)
    - Praktyczny brak szans na wymianę ,,od ręki'' w warsztacie, gdyż ze względu na ich cenę, oraaz małą popularność mało który warsztat posiada takie opony w magazynie,lub branżowym sklepie
    - Ok 50% droższa od standardowej opony
    - Ok 15% większa masa od standardowej opony
    - Komfort (opony RUN FLAT są twardsze od standardowych opon, co może być szczególnie dotkliwe na polskich drogach)
    15 lutego 2013, 21:00 przez wojtekjd (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Domowy warsztat –
    11 lutego 2013, 16:49 przez sajmon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Wziął bym ją na warsztat –
    23 stycznia 2013, 11:09 przez daniel65 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    3.0 Twin Turbo 300km z Nissana 300zx – Jutro jedzie razem z moją toyotą Corollą e9 (sedan) na warsztat będzie nie byle jaki swap
    Jutro jedzie razem z moją toyotą Corollą e9 (sedan) na warsztat będzie nie byle jaki swap
    6 stycznia 2013, 21:16 przez ~Minek | Do ulubionych | Skomentuj
    Warsztat marzeń –
    15 listopada 2012, 18:19 przez comandertop (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mercedes vs Star 266 – Może i Mercedes jest lepszy, mocniejszy, bezawaryjny...
Ale na pewno nie ma blokady wszystkich mostów i 2 biegowego reduktora. Mercedes przy małej awarii od razu idzie na warsztat. W Starze wystarczy popukać młotkiem i pokręcić kluczem.
    Może i Mercedes jest lepszy, mocniejszy, bezawaryjny...
    Ale na pewno nie ma blokady wszystkich mostów i 2 biegowego reduktora. Mercedes przy małej awarii od razu idzie na warsztat. W Starze wystarczy popukać młotkiem i pokręcić kluczem.
    10 listopada 2012, 17:24 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    Wziąłbyś ją na warsztat? –
    28 października 2012, 18:32 przez Komix (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Mike Brewer i Edd China, przyjechali do Polski – chcą u nas znaleźć nadające się do renowacji perełki, które przywrócą do życia. Prawdopodobnie, autem, które wezmą na warsztat będzie Syrenka lub Nysa.

A póki co w serii 9 od 18 października czekają na nas:
Replika AC Cobry
Jaguar MK2
Jeep Willy's
Nissan Skyline
Triumph TR6
BMW Isetta
Ford Mustang
Mercedes SLK
    Chcą u nas znaleźć nadające się do renowacji perełki, które przywrócą do życia. Prawdopodobnie, autem, które wezmą na warsztat będzie Syrenka lub Nysa.

    A póki co w serii 9 od 18 października czekają na nas:
    Replika AC Cobry
    Jaguar MK2
    Jeep Willy's
    Nissan Skyline
    Triumph TR6
    BMW Isetta
    Ford Mustang
    Mercedes SLK
    5 października 2012, 16:44 przez mepsfiu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (9)
    Źródło:

    moto.wp.pl

    Warsztat samochodowy... – ...moje marzenie to mieć swój własny warsztat, i jestem pewien, że znajdzie się tu więcej miłośników motoryzacji z takim marzeniem.
    ...moje marzenie to mieć swój własny warsztat, i jestem pewien, że znajdzie się tu więcej miłośników motoryzacji z takim marzeniem.
    3 października 2012, 12:23 przez matti2870 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (17)
    BMW e3 – trafiło to cudo na mój warsztat. moje marzenie
    Trafiło to cudo na mój warsztat. moje marzenie
    1 września 2012, 15:18 przez matiqq (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)