Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    starl1142

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 9 listopada 2012 - 17:45
    Ostatnio: 14 kwietnia 2013 - 19:39
    • Materiałów na głównej: 14 z 14
    • Punktów za materiały: 1468
    • Komentarzy: 28
    • Punktów za komentarze: 4
     
    Czy Polskie auta nie są piękne? – Polonez Borewicz i FIAT 125P
    Polonez Borewicz i FIAT 125P
    10 czerwca 2013, 18:47 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (18)
    65 lecie FSC – W tym roku swoje 65 lecie obchodzi pierwsza polska powojenna ciężarówka STAR 20,to ona odbudowała nasz kraj,to ona dała początek Polskiej motoryzacji.Ale nie tylko ona obchodzi swoją rocznicę,obchodzi ją również cała Starachowicka fabryka z której się wywodzi.
Ciężarówki STAR w ciągu minionych lat stały się stałym pejzażem polskich szos dróg i autostrad.
Teraz niestety jest ich już coraz mniej.
Nie pozwólmy by ciężarówki STAR odeszły w nie pamieć
    W tym roku swoje 65 lecie obchodzi pierwsza polska powojenna ciężarówka STAR 20,to ona odbudowała nasz kraj,to ona dała początek Polskiej motoryzacji.Ale nie tylko ona obchodzi swoją rocznicę,obchodzi ją również cała Starachowicka fabryka z której się wywodzi.
    Ciężarówki STAR w ciągu minionych lat stały się stałym pejzażem polskich szos dróg i autostrad.
    Teraz niestety jest ich już coraz mniej.
    Nie pozwólmy by ciężarówki STAR odeszły w nie pamieć
    1 marca 2013, 14:27 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bez komentarza – Mercedes W126 i BMW E35

To mówi samo za siebie
    Mercedes W126 i BMW E35

    To mówi samo za siebie
    2 grudnia 2012, 21:27 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Rocznica 125p. – Dokładnie 45 lat temu 28 listopada 1967 r. z taśmy montażowej w FSO na Żeraniu zjechał pierwszy seryjny Polski Fiat 125p. Dziś są jego urodziny. Wszystkiego Najlepszego kochany. Bądź dumny, że jesteś Polakiem.                           Duży Fiat - Pamiętamy...
    Dokładnie 45 lat temu 28 listopada 1967 r. z taśmy montażowej w FSO na Żeraniu zjechał pierwszy seryjny Polski Fiat 125p. Dziś są jego urodziny. Wszystkiego Najlepszego kochany. Bądź dumny, że jesteś Polakiem. Duży Fiat - Pamiętamy...
    28 listopada 2012, 19:09 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    STAR 1142 – Najlepszy szosowy Star który zjechał z taśmy montażowej w FSC.
SILNIK: S359M
MOC: 150km/170km turbo
Ładowność: 6,5 tony ale zawsze można było 10.
Dop. Nacisk osi: 11 ton.
Kabina: 3 miejscowa z łączonymi siedzeniami od pasażera. Wyposażona w wentylacje, ogrzewanie wymuszone dmuchawą lub niezależne od silnika na życzenie kierowcy.
Moim zdaniem dobrze się tym samochodem jeździło. I nadal jeździ.
    Najlepszy szosowy Star który zjechał z taśmy montażowej w FSC.
    SILNIK: S359M
    MOC: 150km/170km turbo
    Ładowność: 6,5 tony ale zawsze można było 10.
    Dop. Nacisk osi: 11 ton.
    Kabina: 3 miejscowa z łączonymi siedzeniami od pasażera. Wyposażona w wentylacje, ogrzewanie wymuszone dmuchawą lub niezależne od silnika na życzenie kierowcy.
    Moim zdaniem dobrze się tym samochodem jeździło. I nadal jeździ.
    9 listopada 2012, 17:58 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Star 1142 – Kabina od Stara 1142
Podobno konstruktorom niechciało się konstruowac kabiny sypialnej, a doszły ich słuchy, że Stary jeżdżą za granice i kierowcy nie mają jak spać, więc museili coś wykombinować. Dlatego zrobili kabinę 3 miejscową, żeby kierowca mógł się rzekomo przespać. Ale wychodziły też wersje z podwyższanym łóżkiem.
    Kabina od Stara 1142
    Podobno konstruktorom niechciało się konstruowac kabiny sypialnej, a doszły ich słuchy, że Stary jeżdżą za granice i kierowcy nie mają jak spać, więc museili coś wykombinować. Dlatego zrobili kabinę 3 miejscową, żeby kierowca mógł się rzekomo przespać. Ale wychodziły też wersje z podwyższanym łóżkiem.
    9 listopada 2012, 18:12 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    STAR 244 – Był tak zwaną "Uterenowioną dwusetką"
Silnik: S359.55.
Moc: 150km.
Ładowność: 5 ton.
Samochód był zaprojektowany głównie dla rolnictwa. Miał wyżej zamontowaną kabinę i wyższe nadwozie. Można go łatwo rozpoznać choćby po tym że z przednich kół coś mu wystaje. Był też używany w firmach transportowych. Mógł pokonywać wodę o zanurzeniu 70 cm. Był samochodem bardzo dobrym, zresztą jak każdy Star z rodziny 200.
    Był tak zwaną "Uterenowioną dwusetką"
    Silnik: S359.55.
    Moc: 150km.
    Ładowność: 5 ton.
    Samochód był zaprojektowany głównie dla rolnictwa. Miał wyżej zamontowaną kabinę i wyższe nadwozie. Można go łatwo rozpoznać choćby po tym że z przednich kół coś mu wystaje. Był też używany w firmach transportowych. Mógł pokonywać wodę o zanurzeniu 70 cm. Był samochodem bardzo dobrym, zresztą jak każdy Star z rodziny 200.
    9 listopada 2012, 20:33 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Najpiękniejszy dźwięk silnika to dźwięk silnika od naszego Polskiego Stara. To jest piękne!
    9 listopada 2012, 20:56 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mercedes vs Star 266 – Może i Mercedes jest lepszy, mocniejszy, bezawaryjny...
Ale na pewno nie ma blokady wszystkich mostów i 2 biegowego reduktora. Mercedes przy małej awarii od razu idzie na warsztat. W Starze wystarczy popukać młotkiem i pokręcić kluczem.
    Może i Mercedes jest lepszy, mocniejszy, bezawaryjny...
    Ale na pewno nie ma blokady wszystkich mostów i 2 biegowego reduktora. Mercedes przy małej awarii od razu idzie na warsztat. W Starze wystarczy popukać młotkiem i pokręcić kluczem.
    10 listopada 2012, 17:24 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    STAR 266 – Samochód ciężarowy-terenowy.
Dzięki swojej niezawodnosći w dość ciężkim terenie zdobył duzą popularność i dobre imię w Polsce i w wielu innych krajach do których był eksportowany.
Silnik:S359,Moc:150km.
Posiadał dwu biegowy reduktor,i blokadę wszystkich mostów,a miał ich 3.Skrzynia biegów zsynchronizowana 5 biegowa + wsteczny na niemieckiej licencji ZF. Posiadał 2 miejscową kabinę z leżanką z tyłu i 2 włazy dachowe.Mógł przejeżdżać przez wodę o głębokości 120 cm bez przygotowania, a z przygotowaniem 180 cm. Konstruktor w pewnym programie wypowiadał się, że auto może być przeciągane po dnie na głębokości 4 metry! I kierowca ma prawo zgasić silnik na pół godziny i po tym czasie znowu go uruchomić. Samochód naprawdę na medal,nigdzie nie powstydziliśmy się go i nie powstydzimy. Nie straszny mu żaden teren.
    Samochód ciężarowy-terenowy.
    Dzięki swojej niezawodnosći w dość ciężkim terenie zdobył duzą popularność i dobre imię w Polsce i w wielu innych krajach do których był eksportowany.
    Silnik:S359,Moc:150km.
    Posiadał dwu biegowy reduktor,i blokadę wszystkich mostów,a miał ich 3.Skrzynia biegów zsynchronizowana 5 biegowa + wsteczny na niemieckiej licencji ZF. Posiadał 2 miejscową kabinę z leżanką z tyłu i 2 włazy dachowe.Mógł przejeżdżać przez wodę o głębokości 120 cm bez przygotowania, a z przygotowaniem 180 cm. Konstruktor w pewnym programie wypowiadał się, że auto może być przeciągane po dnie na głębokości 4 metry! I kierowca ma prawo zgasić silnik na pół godziny i po tym czasie znowu go uruchomić. Samochód naprawdę na medal,nigdzie nie powstydziliśmy się go i nie powstydzimy. Nie straszny mu żaden teren.
    9 listopada 2012, 20:50 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)