Kilka tygodni temu rozpoczęliśmy serię odcinków, w których omawiamy sobie różne silniki. Po dwóch silnikach Bmw czas na coś innego a konkretnie na silnik Nissana VQ35DE. Oprócz anaszego silnika z Nissana 350Z, który już mieliście okazję zobaczyć na Naszym kanale mamy jeszcze dwa ciekawe przypadki które wam pokażemy w tym epizodzie.
----------------------------------
Zapraszamy do naszego warsztatu:
Tel.
+48 576 570 302
+48 576 878 288
V8 Customs Polska
Odcinek w tamtym tygodniu, w który omawialiśmy silnik M62B44 miał bardzo pozytywny odbiór, więc stwierdziliśmy, że w tym tygodniu pociągniemy temat jednostek napędowych dalej i przedstawimy Wam coś innego także z spod marki BMW ale o nieco mniejszej pojemności i ilości cylindrów czyli M54B30!
Testowaliśmy już płukanki silnika ale nie mieliśmy jeszcze okazji z testować płukanki dedykowanej typowo do układów chłodzenia z firmy Liqui Moly. Ostatnie to jest bardzo dużo miał wyświetleń W związku z czym lubicie tego typu odcinki więc postanowiliśmy sprawdzić następny produkt tego producenta.
Jeżeli chcecie więcej takich testów poście w komentarzach
Jak tam nasze BMW 320d E91 ze silnikiem M47 po remoncie? Bardzo dobrze! Silnik w końcu się dotarł i auto ma pełną moc do tego stopnia że wykończyliśmy hamulce i piasty w nim!
N57 które po rozebraniu i diagnozie okazało się silnikiem komplet niszczonym Nam udało się go przywrócić do życia - gdzie nie jeden inny by się poddał. Dodatkowo usunęliśmy wadę fabryczną wałów korbowych, które niestety są kiepskiej jakości!
Zapraszamy na ciąg dalszy przygód z silnikiem z BMW E38, który miał świeżo zrobiony remont. To najlepiej obrazuje jaka potrafi być różnica jakości w wykonywaniu tego typu usługi…ten remont to dramat a tanio nie było!
------------------------------------
Zapraszamy do naszego warsztatu:
Tel. 576570302
V8 Customs Polska
Klient zlecił w jednym z warsztatów gdzieś w Polsce swap silnika w Bmw E36 na V8… niestety podczas tej operacji doszło do podmiany silnika przez warsztat wykonujący usługę - klient posiadał numery silnika który dostarczył natomiast nie zgadzały się one z tym który jest wsadzony. Dodatkowo ten „fantastyczny” warsztat nie wymienił mu części które klient dostarczył, zakupionych bezpośrednio w ASO takich jak np. kompletny rozrząd!
Przyjeżdżające silniki po nieudanych remontach prosto z innego warsztatu zaczynają być dla Nas standardem a wręcz codziennością. Znów kolejne v8 i kolejne M62, które okazuje się zbyt skomplikowaną konstrukcją dla innych fachowców a brak wiedzy i kompetencji doprowadza zniszczenia tego kultowego silnika!
------------------------------------
Zapraszamy do naszego warsztatu:
Tel. 576570302
V8 Customs Polska