W tym odcinku testujemy skuteczność płukanki silnika w walce z nagarem na pierścieniach tłokowych. Czy poprawa kompresji jest możliwa bez rozbierania silnika? Przed testem dokładny pomiar kompresji, potem aplikacja dodatku i kolejny pomiar. Rzetelnie, krok po kroku.
Ford Mustang z 1967r to coś czego jeszcze nie było na Naszym warsztacie. Ten wyjątkowy egzemplarz dostanie od Nas pakiet mocy i powalczymy o conajmniej 350 KM!
Dostaliśmy silnik w częściach którego nikt z Nas wcześniej nie składał! To takie puzzle w dużej wersji. Jest to takie małe wyzwanie ale do odważnych świat należy!
Odbudowa podwozia do naszego Nissana 350Z poszła trochę za daleko ponieważ zdecydowaliśmy się położyć lakier w stylu chrom na elementy zawieszenia takie jak wózek, wahacze czy zwrotnice! I znów będzie szkoda nim jeździć na codzień!
Mercedes CLS W218 z V8 BiTurbo to Nasz nowy nabytek - oczywiście z uszkodzonym silnikiem - nie mogło by być inaczej! To kolejne auto z gwiazdą na masce, którego silnik będzie naprawiać i pewnie zacznie się pojawiać coraz więcej aut tej marki na Naszym warsztacie!
40 tys km po remoncie M62B44 - taki przebieg już zrobił Nasz klient swoim BMW E38 740i które nie ma łatwego życia ponieważ właściciel na naprawdę ciężką nogę!
------------------------------------
Zapraszamy do naszego warsztatu:
Tel. 576570302
V8 Customs Polska
BMW E38 z silnikiem M62B35 - będzie można powiedzieć iż prawie że kompletna odbudowa tego egzemplarza! A jak BMW z M62 to wiadomo że w V8 Customs jest jednym z najlepszych wyborów!
------------------------------------
Zapraszamy do naszego warsztatu:
Tel. 576570302
V8 Customs Polska