Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 45 takich materiałów
    Ile mocy ma moja Mazda MX5 NC?
    W końcu znalazłem chwilę, by pojechać na hamownię i finalnie sprawdzić ile koni ma mój silnik.
    Aktualna specyfikacja silnika:
    -komputer Ecumaster Black
    -sportowe wałki Świątek
    -kolektor wydechowy Andy Weldman
    -przepustnica Rx8
    -koła osprzętu od N Engineering
    5 listopada 2023, 10:05 przez radzioflatout (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/radzioflatout

    23 stycznia 2020, 18:06 przez ~radzi | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    www.youtube.com/motolab

    Skoda 120 swap EJ20 sohc.
    Pierwsze testy, jeszcze przepustnica nie otwiera się na więcej niż do połowy około
    9 października 2019, 21:37 przez PanKu (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Krótki opis działania przepustnicy samochodowej.
    8 maja 2018, 0:31 przez ~Motozynier | Do ulubionych | Skomentuj
    Falujące obroty silnika na biegu jałowym mogą być oznaką nieszczelności w układzie dolotowym, ale nie zawsze. Wszystkiemu może być winny zabrudzony silniczek krokowy i przepustnica. Za nim wymienisz te podzespoły na nowe, warto najpierw je wyczyścić, bo taka naprawa może przynieść oczekiwane efekty
    18 marca 2017, 20:49 przez ~Brzoster | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Fiesta 1.7 16v – Najzwyklejsza Fiesta MK4

Lista modów (skrócona):
- Silnik i skrzynia biegów Puma 1.7
- Kolektor Direnza 4-2-1, wydech 2" na tłumikach Magnaflow, CAI, przepustnica Zetec Blacktop 2.0
- amortyzatory ta-technix, sprężyny MTS, stabilizator MK5 Sport
- hamulce przód 300mm Focus ST170, tył bębny MK5 Sport
- zderzaki MK5 Sport (nadal czekam za progami)
- wnętrze od MK4 Elance, tylko siedzenia, kanapa i boczki drzwi
    Najzwyklejsza Fiesta MK4

    Lista modów (skrócona):
    - Silnik i skrzynia biegów Puma 1.7
    - Kolektor Direnza 4-2-1, wydech 2" na tłumikach Magnaflow, CAI, przepustnica Zetec Blacktop 2.0
    - amortyzatory ta-technix, sprężyny MTS, stabilizator MK5 Sport
    - hamulce przód 300mm Focus ST170, tył bębny MK5 Sport
    - zderzaki MK5 Sport (nadal czekam za progami)
    - wnętrze od MK4 Elance, tylko siedzenia, kanapa i boczki drzwi
    30 stycznia 2017, 19:23 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    własne

    "Mechanicy" – Wiem, że to może nie najlepsze miejsce, ale chcę uczulić na ciąg dalszy patologii polskich serwisów.

Tak wyglądała przepustnica po rzekomym sprawdzeniu oraz czyszczeniu (!) jej przez Panów mechaników w pewnym serwisie - dodam, że to nie stodoła z Panem Józkiem w środku, tylko pełnoprawny serwis ze stacją diagnostyczną. Po 3 wizycie, ich diagnoza: trzeba kupić nową. Podarowałem sobie. W przeciągu ok 4. tygodni miałem nieprzyjemną przygodę, (prawdopodobnie) zacięła się i o mało nie wjechałem w mur na zakręcie. Postanowiłem sam to sprawdzić (stąd fotka), wyczyściłem, zaadaptowałem (kupiłem kabel) i jeżdżę spokojnie i nic się nie dzieje. Po wizycie u Pana mechanika i przedstawieniu zdjęcia uważał, że wszystko zostało zrobione, sprawdzone a przepustnica była czyszczona (!) ale na rantach - zażartowałem, że mechanik musiał mieć rękę chirurga, że udało mu się samą klapkę na rantach wyczyścić a reszty nie tknął. Dodam, że ściągałem ją dzień wcześniej w celu sprawdzenia czy nie ma innych awarii i jest czysta nadal a minął grubo ponad miesiąc od tamtej sytuacji i grubo ponad 2 miesiące od rzekomego czyszczenia... UCZULAM na takie zachowania. Silnik 1.6 16v VW.
    Wiem, że to może nie najlepsze miejsce, ale chcę uczulić na ciąg dalszy patologii polskich serwisów.

    Tak wyglądała przepustnica po rzekomym sprawdzeniu oraz czyszczeniu (!) jej przez Panów mechaników w pewnym serwisie - dodam, że to nie stodoła z Panem Józkiem w środku, tylko pełnoprawny serwis ze stacją diagnostyczną. Po 3 wizycie, ich diagnoza: trzeba kupić nową. Podarowałem sobie. W przeciągu ok 4. tygodni miałem nieprzyjemną przygodę, (prawdopodobnie) zacięła się i o mało nie wjechałem w mur na zakręcie. Postanowiłem sam to sprawdzić (stąd fotka), wyczyściłem, zaadaptowałem (kupiłem kabel) i jeżdżę spokojnie i nic się nie dzieje. Po wizycie u Pana mechanika i przedstawieniu zdjęcia uważał, że wszystko zostało zrobione, sprawdzone a przepustnica była czyszczona (!) ale na rantach - zażartowałem, że mechanik musiał mieć rękę chirurga, że udało mu się samą klapkę na rantach wyczyścić a reszty nie tknął. Dodam, że ściągałem ją dzień wcześniej w celu sprawdzenia czy nie ma innych awarii i jest czysta nadal a minął grubo ponad miesiąc od tamtej sytuacji i grubo ponad 2 miesiące od rzekomego czyszczenia... UCZULAM na takie zachowania. Silnik 1.6 16v VW.