Szukaj
Znalazłem 142 takie materiały
Wymiana wszystkich filtrów i olei w skrzyni i silniku jak dla mnie to podstawa, korzystałem z mechanika (ps. Pozdrowienia dla Woj-saw) bo po tym wszystko już robiłem sam czyli wymiana kierunków i lamp na białe, montaż ringów do jazdy dziennej, rangi na zegarach też już są. Następnie wymiana całego oświetlenia wnętrza na Led, porządne pranie całego wnętrza z demontażem foteli i kanapy, a później zabezpieczenie skóry odpowiednimi kosmetykami, gruntowna polerka. 14godz pracy, na koniec ręce jak z waty, wymiana zawieszenia na -40mm (moja robota) no i na koniec koło 20". Teraz tylko przyciemnić szyby, no i może dokładka na przedni zderzak Alpina (jeszcze się zastanawiam). Tak wyglądało moje ostatnie dwa miesiące pracy przy aucie, dlatego mogę dumny ze zrobiłem to sam. Pozdrowienia dla motokillerów.
Osobiście czekam na śnieg. Jestem jeszcze młody więc chęć wyszalenia się jest i to duża. Oczywiście wszystko z rozsądkiem.
Żeby przybliżyć wam nieco egzemplarza:
nowa pompa paliwa, regeneracja lamp przednich, wszelkie pierdoły (wycieraczki, żarówki, płyny), reanimacja (dwukrotnie nieudana) dyfra, załatanie jedynej dziury w podłodze.
Tego dokonałem od zakupu-koniec lipca. Przyszłe plany są ambitne i wiem, że nie wszystko zrealizuje, ale: nowe letnie opony, używany sprawny dyfer, amortyzatory bielstein B8, sprężyny -40, zrobienie paru ognisk rdzy(szyberdach, pod klamkami i listwami), polerka lakieru i kilka drobiazgów do wnętrza - uchwyt do schowka wewnątrz, spinki i zatrzaski. Plany ambitne, tym bardziej, że student. Powoli się zrobi.
Na śniegi myślę że zagości filmik z małych zabaw i historii ciąg dalszy. Pozdrawiam. Ogólnie co do E30, z miłą chęcią dowiem się wielu różnych ciekawostek.
Gdy ją kupiłem była w średnim stanie ale przy odpowiednim wysiłku udało mi się ją zrobić. W moich rękach jest od nieco ponad pół roku.
Przez ten czas zdążyłem zrobić:
-podświetlenie w środku
-wymiana przednich lamp na Black Clear+Ambery
-tylne lampy USDM
-nowa felga
-z początku obniżające zawieszenie, później Coliover, a po odebraniu od lakiernika czeka już gwint MTS technik v4
-wymienić przedni zderzak
-założyć dokładkę od Espace (którą zdjąłem bo mi zderzak chciało urwać )
-otapicerowanie wnętrza, elementy w stickerbomb (np. Schowek)
-pomalować pokrywę zaworów
-zrobić zabudowę na subwoofer (JBL) i wzmacniacz (Peying)
Co do silnika to jest to D15B7, w bardzo dobrym stanie, nie bierze ani grama oleju, założony jest układ dolotowy, wydech 4-2-1 zakończony WM Sport.
Aktualnie mój skarb stoi u lakiernika, co widać po zdjęciu, kolor myślę że będzie się podobał.
Lakiernik porobił wstawki w jednych drzwiach i w blotnikach, założył nowy pas przedni, nowe nadkola, załatał dziury po listwach oraz wszystko zostało dokładnie zakonserwowane w ochronie prze rudą Do zrobienia zostało mi jeszcze wiele, na następny sezon myślę nad zmianą silnika, ale to się zobaczy
Jeżeli kogoś interesuje, to wszystko o projekcie, dużo więcej zdjęć oraz najświeższe informacje zawarte są na moim Fan Page na Facebooku.
- wydech przelotowy 2.5"-2.75" od kata do końcowego,
- wtryski od Megane 3 RS,
- skrzynia PK4 018 od Megane 3 RS (wersja ze szperą),
- strojenie na 237KM/368Nm,
- sprężyny -30/-25,
- hamulce z Espace IV (324 mm przód, 200 mm tył),
- oryginalne felgi Renault O.Z. Superturismo malowane na biało,
- rozpórka kielichów,
- wnętrze lamp malowane na czarno,
- seryjne dokładki zderzaków i progów.