Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 142 takie materiały
    Chevrolet Corvette C4 – Samochód sportowy klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Chevrolet od 1953 roku. Czwarta generacja Corvette została zaprezentowana po raz pierwszy w 1984 roku. Po 14 latach produkcji poprzednika, prezentując Corvette czwartej generacji Chevrolet przedstawił zbudowaną od podstaw zupełnie nową konstrukcję opartą o platformę Y-body koncernu General Motors. Samochód zyskał znacznie nowocześniejsze, bardziej kanciaste nadwozie, które stało się przestronniejsze i masywniejsze. Samochód zachował kluczowe cechy wyglądu z poprzednika, takie jak chowane reflektory pod prostokątnymi kloszami, a także podwójne lampy tylne umieszczone w tubalnych, wsuniętych kloszach. Zastosowano także panoramiczną, zagiętą na kantach tylną szybę, która otwierała się razem z klapą bagażnika. Oprócz roadstera, Corvette C4 było dostępne tym razem także jako targa. Napęd stanowił silnik L83 o mocach 200–250 KM w pierwszym roku produkcji i L98 w latach 1985–1991. Napędzana silnikiem oznaczanym LT5 V8 o pojemności 5,4 l osiągała moce 367, 385 i 405 KM. W 1990 roku Chevrolet przeprowadził obszerną modernizację Corvette C4, która przyniosła zmiany w wyglądzie zarówno przedniej, jak i tylnej części nadwozia. Przedni zderzak zyskał umieszczone na narożnikach kierunkowskazy i inaczej ukształtowane wloty powietrza, z kolei tylna część nadwozia otrzymała wypuky, zamiast dotychczasowego wklęsłego, kształt, a także bardziej kanciaste klosze lamp. Przez 12 lat produkcji powstało 366,227 egzemplarzy.
    Samochód sportowy klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Chevrolet od 1953 roku. Czwarta generacja Corvette została zaprezentowana po raz pierwszy w 1984 roku. Po 14 latach produkcji poprzednika, prezentując Corvette czwartej generacji Chevrolet przedstawił zbudowaną od podstaw zupełnie nową konstrukcję opartą o platformę Y-body koncernu General Motors. Samochód zyskał znacznie nowocześniejsze, bardziej kanciaste nadwozie, które stało się przestronniejsze i masywniejsze. Samochód zachował kluczowe cechy wyglądu z poprzednika, takie jak chowane reflektory pod prostokątnymi kloszami, a także podwójne lampy tylne umieszczone w tubalnych, wsuniętych kloszach. Zastosowano także panoramiczną, zagiętą na kantach tylną szybę, która otwierała się razem z klapą bagażnika. Oprócz roadstera, Corvette C4 było dostępne tym razem także jako targa. Napęd stanowił silnik L83 o mocach 200–250 KM w pierwszym roku produkcji i L98 w latach 1985–1991. Napędzana silnikiem oznaczanym LT5 V8 o pojemności 5,4 l osiągała moce 367, 385 i 405 KM. W 1990 roku Chevrolet przeprowadził obszerną modernizację Corvette C4, która przyniosła zmiany w wyglądzie zarówno przedniej, jak i tylnej części nadwozia. Przedni zderzak zyskał umieszczone na narożnikach kierunkowskazy i inaczej ukształtowane wloty powietrza, z kolei tylna część nadwozia otrzymała wypuky, zamiast dotychczasowego wklęsłego, kształt, a także bardziej kanciaste klosze lamp. Przez 12 lat produkcji powstało 366,227 egzemplarzy.
    2009 Cadillac XLR-V – Samochód sportowy klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Cadillac w latach 2003–2009, zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów motoryzacyjnych w Detroit w styczniu 2003 roku. Zbudowany został na płycie podłogowej modelu Chevrolet Corvette. Protoplastą pojazdu był koncept zaprezentowany w 1999 roku pod nazwą Evoq. W 2008 roku samochód przeszedł face lifting. Delikatnie przemodelowano przedni zderzak pojazdu, wygląd atrapy chłodnicy oraz lamp przeciwmgielnych, a także maskę z nowymi przetłoczeniami. Z boku pojazdu zastosowano nowe wloty powietrza oraz nowy kształt rur wydechowych z tyłu pojazdu. Przy okazji listę wyposażenia wzbogacono o system Bluetooth. XLR jest napędzany 4,6-litrowy V8 o mocy 324 KM i momencie obrotowym 420 Nm, przyspieszenie 0-100 km/h trwa 5,8 sekund. W usportowionej wersji XLR-V użyto V8 o pojemności 4,4 l, które generuje moc maksymalną 446 KM i moment obrotowy 576 Nm, przyspieszenie 0-100 km/h trwa 4,6 sekund.
    Samochód sportowy klasy średniej produkowany pod amerykańską marką Cadillac w latach 2003–2009, zaprezentowany po raz pierwszy podczas targów motoryzacyjnych w Detroit w styczniu 2003 roku. Zbudowany został na płycie podłogowej modelu Chevrolet Corvette. Protoplastą pojazdu był koncept zaprezentowany w 1999 roku pod nazwą Evoq. W 2008 roku samochód przeszedł face lifting. Delikatnie przemodelowano przedni zderzak pojazdu, wygląd atrapy chłodnicy oraz lamp przeciwmgielnych, a także maskę z nowymi przetłoczeniami. Z boku pojazdu zastosowano nowe wloty powietrza oraz nowy kształt rur wydechowych z tyłu pojazdu. Przy okazji listę wyposażenia wzbogacono o system Bluetooth. XLR jest napędzany 4,6-litrowy V8 o mocy 324 KM i momencie obrotowym 420 Nm, przyspieszenie 0-100 km/h trwa 5,8 sekund. W usportowionej wersji XLR-V użyto V8 o pojemności 4,4 l, które generuje moc maksymalną 446 KM i moment obrotowy 576 Nm, przyspieszenie 0-100 km/h trwa 4,6 sekund.
    Chevrolet Corvette C7 Z06 – Siódma generacja Chevroleta Corvette została zaprezentowana po raz pierwszy w 2013 roku. Przeszła gruntowną zmianę formuły, zyskując nie tylko nowy projekt stylistyczny, ale i nowe proporcje nadwozia. Samochód zyskał znacznie masywniejszą i bardziej muskularną sylwetkę, z dużym wlotem powietrza w przedniej części nadwozia i większymi, agresywnie zarysowanymi reflektorami. Duże zmiany przeszła tylna część nadwozia, gdzie zachowano motyw podwójnych lamp, które przyjęły jednak bardziej kanciastą, wielokształtną formę. C7 napędzane jest nowym silnikiem LT1 V8 o pojemności 6,2 l W normalnej konfiguracji jednostka ta generuje 461 KM oraz 624 Nm momentu obrotowego. Podczas Detroit Motor Show 2014 zaprezentowano model Z06. Nieznacznym zmianom poddano wygląd nadwozia. Dodano przedni spliter, zmieniono grill oraz tylny spoiler. Moc doładowanego mechanicznie silnika V8 LT4 o pojemności 6,1 l wynosi 625 KM. Jest to druga pod względem mocy Corvette w historii. Za przeniesienie napędu odpowiada 7-biegowa automatyczna skrzynia biegów.
    Siódma generacja Chevroleta Corvette została zaprezentowana po raz pierwszy w 2013 roku. Przeszła gruntowną zmianę formuły, zyskując nie tylko nowy projekt stylistyczny, ale i nowe proporcje nadwozia. Samochód zyskał znacznie masywniejszą i bardziej muskularną sylwetkę, z dużym wlotem powietrza w przedniej części nadwozia i większymi, agresywnie zarysowanymi reflektorami. Duże zmiany przeszła tylna część nadwozia, gdzie zachowano motyw podwójnych lamp, które przyjęły jednak bardziej kanciastą, wielokształtną formę. C7 napędzane jest nowym silnikiem LT1 V8 o pojemności 6,2 l W normalnej konfiguracji jednostka ta generuje 461 KM oraz 624 Nm momentu obrotowego. Podczas Detroit Motor Show 2014 zaprezentowano model Z06. Nieznacznym zmianom poddano wygląd nadwozia. Dodano przedni spliter, zmieniono grill oraz tylny spoiler. Moc doładowanego mechanicznie silnika V8 LT4 o pojemności 6,1 l wynosi 625 KM. Jest to druga pod względem mocy Corvette w historii. Za przeniesienie napędu odpowiada 7-biegowa automatyczna skrzynia biegów.
    17 sierpnia 2021, 22:06 przez AR159bs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    4 kwietnia 2020, 1:51 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lampy z efektem Infinity Mirror
    1 lutego 2020, 0:55 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kupiliśmy Passata w cenie lamp! Właściciel sądził, że auto nie odpala! Ale się zdziwił zobacz sam
    3 stycznia 2020, 23:18 przez ~PiterZrobToSam | Do ulubionych | Skomentuj
    15 grudnia 2019, 22:57 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj