Szukaj
Znalazłem 142 takie materiały
VW Golf MK4
Silnik: 1.9 TDI AJM w serii 116KM (obecnie 145KM)
Wersja: Highline
Kolor: czarna perła LC9Z
Koło: BBS Montreal II 16"
Wnętrze: bananowa skóra
W planach:
• suszarka od AWX/ARL
• wtryski od ARL
• lekka gleba tj 40/40
• koło Ronal Santa Monica 17" // Long Beach 17"
• czarne wnętrza przednich lamp
Przód i profil auta stylistycznie nawiązywał do włoskich, sportowych aut tamtego okresu - grill i chowane światła od razu przywodzą na myśl Ferrari F355 oraz De Tomaso Guarę. Masywny tył nie wywoływał już żadnych skojarzeń - oryginalnie stylizowany zwraca uwagę przede wszystkim czterema końcówkami układu wydechowego oraz potężnym wylotem powietrza pociętym w kratkę. W wersji gotowej do produkcji cały przód znacznie przemodelowano, odkrywając reflektory, zmieniając kształt grilla i zderzaka a także dodając niewielkie spoilery po bokach. Z tyłu pas świateł zawijający się aż do nadkoli zastąpiono rzędem czterech okrągłych lamp a dwie rury wydechowe z każdej strony zamieniono w jedną o znacznie większej średnicy.
Do napędu Aerosy użyto silnik prosto z amerykańskiego Forda Mustanga. Jednostka V8 umieszczona centralnie napędzała poprzez 5-stopniową, ręczną przekładnię tylną oś. Silnik rozwijał moc 309 koni mechanicznych, choć niektóre źródła mówią też o 330, oraz maksymalny moment obrotowy 407 niutonometrów. Auto ważące tylko 1,3 tony miało osiągać setkę już po 4,9 sekundach, ale rozpędzać się do mało imponujących w tej klasie 261 km/h (F355, z którym miało konkurować osiągało wyniki 4,7 sekundy oraz 295 km/h).
Produkcja auta miała ruszyć w 1998 roku w fabryce Lamborghini. Samochód miał brać udział w wyścigach serii GT na całym globie i conajmniej próbować stanowić poważną konkurencję dla McLarenów F1 GTR oraz Porsche 911 GT1. W przypadku gdyby na torze miało pojawić się także wyścigowe Diablo Aerosa miałaby ustępować mu miejsca i nie startować w tym samym wyścigu. W początku 1998 roku zebrano pierwsze zamówienia a dwuosobowe coupe wyceniono na około 65 tysięcy dolarów. Wkrótce termin rozpoczęcia produkcji przesunięto na rok 1999, na którego początku według pierwotnych założeń samochody miały trafić już do klientów. Według nowego planu auto miało być produkowane w Anglii a następnie importowane przez Gigliato Design do Japonii.
Nie wszystko jednak poszło zgodnie z planem i Aerosa pozostała jedynie prototypem, stworzonym prawdopodobnie tylko w jednym egzemplarzu. Słuch o Gigliato Design także wkrótce zaginął...
Modyfikacje :
-Dolot SIMOTA
-wydech od turbiny 60.3mm kwasówka
-strumienica
-dwa wydechy przelotowe
-tarcze hamulcowe sportowe nawiercane i nacinane
-alusy borbety 15''
-nowa tapicerka skórzana
-dodatkowe zegary
-nowe tarcze licznika
-podświetlenie diodowe licznika i wszystkich przłączników, zmiana kolorystyki podświetlenia
-tuning przedniej maski, przedniego i tylniego zderzaka
-halogeny z punto EVO okrągłe
-tylnia klapa robiona na gładko
-zabudowa bagażnika audio car
-wymiana lamp na angel-eye
-tylnie lampy diodowe
-nowy lakier.
Planowane zakończenie KWIECIEŃ !!!
- 1,8 JH na wtrysku mechanicznym KA-Jetronic
- Swap na 2.0 16v ABF
MODY POD MASKĄ:
- silnik pomalowany na czarny połysk
- komora cala odmalowana
- krótka skrzynia ACD
- kolo zamachowe z JH 5,25kg
- dolot 3 cale
- stożek Simota
- brak zbiornika płynu spryskiwaczy
- zbirorniczki płynu chlodniczego i hamulcowego
pomalowane na czarny połysk
UKLAD WYDECHOWY:
- customowe portki
- przelot
- końcowy tłumik z mk2 Gti 16v
- plus polerka fifek
ZAWIESZENIE:
- gwint Tuning Art
UKLAD HAMULCOWY:
Seria:
- przód tarcze 239mm
- tył bęben
Zmiana:
- przód tarcze 280mm + zaciski i jarzma z Corrado G60 z adapterem
- tył tarcze 226mm + zaciski i jarzma z Corrado G60
BODY-KIT:
- ori lakier LA5Y na karoserii
- polerka lakieru
- szeroki spojler na tylnej szybie
- szyby atermiczne
- ori pakiet ZENDERA
- smoked front
- odnowione i wypolerowane tylnych lamp
- usunięta tylna wycieraczka
- znaczki czarny mat
KOŁA:
- Schmidt ML 15cali 8j przód et 18 tył et 10
- opony 165/45/15 Nankang As-1
ŚRODEK:
- Digifiz
- Mfa
- fotele Recaro z mk3
- drewniana kierownica Raid
- drewniana gałka zmiany biegów
- box na kasety
CAR-AUDIO:
- radio Kenwood KDC-MP6090R
- głośniki seria małe elipsy
Wcześniej dodałem zdjęcie mojego auta z początku naprawy. W końcu nadszedł upragniony dzień i zakończyłem prace nad moją Megi.
Zostały wymienione progi, połatane dziury w podłodze i nadkolach, usunąłem korozje z okolic tylnych lamp, słupków, komory silnika. Od podstaw zregenerowałem dach który był fatalnie zrobiony po stłuczce ze zwierzakiem przez poprzedniego właściciela, Wymieniłem kilka elementów przy silniku i skrzyni biegów żeby nie było wycieków oleju. Całe autko zostało pomalowane wcześniej było białe. NA wiosnę dokupię jakieś fajne aluski
Mam nadzieje że się wam spodoba
Aktualnie polo stoi na 15" BBS oraz dostała swap tylnych lamp od polo 6n2. Aktualne fotki wrzucę w najbliższym czasie.
Pozdrawiam!