Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    413k

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 25 stycznia 2013 - 22:37
    Ostatnio: 21 lipca 2016 - 17:00
    • Materiałów na głównej: 2 z 2
    • Punktów za materiały: 65
    • Komentarzy: 25
    • Punktów za komentarze: 16
     
    Audi A3 8L – Auto posiadam już rok i kupiłem ją z przebiegiem 220 tyś, który okazał się realny mimo, że ma 19 lat. Już parę lat temu chciałem mieć coś z 1.8T ze względu na dynamikę i spalanie. Była to super decyzja. Trafiła mi się niebieska A3 1.8T 150KM AGU. Nie ukrywam, że sporo w nią już włożyłem i obecnie ma 250KM i oprócz tego robi dość dużo kilometrów.  W planach mam wymianę sprężyn na -40, wymianę lamp tylnych na polift, zderzaki i lotkę od S3, malowanie felg. I po zimie zakładam już zakupione hamulce 312.
    Auto posiadam już rok i kupiłem ją z przebiegiem 220 tyś, który okazał się realny mimo, że ma 19 lat. Już parę lat temu chciałem mieć coś z 1.8T ze względu na dynamikę i spalanie. Była to super decyzja. Trafiła mi się niebieska A3 1.8T 150KM AGU. Nie ukrywam, że sporo w nią już włożyłem i obecnie ma 250KM i oprócz tego robi dość dużo kilometrów. W planach mam wymianę sprężyn na -40, wymianę lamp tylnych na polift, zderzaki i lotkę od S3, malowanie felg. I po zimie zakładam już zakupione hamulce 312.
    22 stycznia 2016, 14:07 przez 413k (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    Seat Ibiza 6k2 – Kupiłem go jakieś 2 miesiące temu, zaraz po Hondzie Prelude V, która była niestety nieudanym zakupem... Seat był w kiepskim stanie technicznym, ale już jest idealnie i zrobiłem nim 10 tys. km bez żadnych usterek i tak będzie dalej, bo lubię dbać o to, co mam.
Na dniach będę miał do niego gwint, po zimie planuje zmienić felgi na większe. W planach jest jeszcze lekko przyciemnić tylne lampy oraz szybę od klapy.
Nie wiem ile dokładnie ma mocy ponieważ zrobiłem sporo modyfikacji bez pomiaru. Wczoraj wieczór na prostej drodze przy zimnym powietrzu udało mi się wykręcić czas niecałe 9s do 100km/h. Jak przy turbo bez zmiennej geometrii jest naprawdę nieźle.
    Kupiłem go jakieś 2 miesiące temu, zaraz po Hondzie Prelude V, która była niestety nieudanym zakupem... Seat był w kiepskim stanie technicznym, ale już jest idealnie i zrobiłem nim 10 tys. km bez żadnych usterek i tak będzie dalej, bo lubię dbać o to, co mam.
    Na dniach będę miał do niego gwint, po zimie planuje zmienić felgi na większe. W planach jest jeszcze lekko przyciemnić tylne lampy oraz szybę od klapy.
    Nie wiem ile dokładnie ma mocy ponieważ zrobiłem sporo modyfikacji bez pomiaru. Wczoraj wieczór na prostej drodze przy zimnym powietrzu udało mi się wykręcić czas niecałe 9s do 100km/h. Jak przy turbo bez zmiennej geometrii jest naprawdę nieźle.
    13 września 2014, 12:40 przez 413k (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (14)
    Źródło:

    Mój aparat


    1