Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 94 takie materiały
    Mój Nowy Nabytek Mitsubishi Galant  2.0 16V 136KM – Mitsubishi Galant 95r. 2.0 16V 136KM oryginalna japońska wersja, wymaga trochę pracy by wyglądał naprawdę dobrze ale i taki cieszy oko a przede wszystkim jest moc i komfort jazdy
    Mitsubishi Galant 95r. 2.0 16V 136KM oryginalna japońska wersja, wymaga trochę pracy by wyglądał naprawdę dobrze ale i taki cieszy oko a przede wszystkim jest moc i komfort jazdy
    11 lutego 2013, 12:20 przez matrider94 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (19)
    Źródło:

    Własne

    Citroën CX - Charseria samochodów wyjątkowych – Wiem, ze dodając to autko tutaj wkraczam na miękki grunt, bowiem tu niekwestionowanym królem są auta niemiecki i japońskie, ale warto jest zaprezentować tu tę cytrynkę. Dlaczego? Po pierwsze - była tu tylko jedna taka z Andrychowa, a po drugie pod wieloma względami było to auto wyjątkowe i nowatorskie. Więc zapraszam do czytania. 

Citroën CX - samochód osobowy klasy wyższej-średniej produkowany przez firmę Citroën w latach 1974 - 1991. Wersje nadwoziowe obejmowały czterodrzwiowy fastback pięciodrzwiowe kombi (Break) produkowane także w siedmioosobowej wersji Familiale, oraz produkowaną na płycie podłogowej kombi, (wydłużoną o 28 cm. od podstawowej), wersję "dyplomatyczną" pod nazwą; "limousine" (z silnikiem diesla) i "Prestige" (z silnikiem benzynowym). Zdobył zaszczytny tytuł Samochodu Roku 1975. Jako następca modelu Citroën DS/ID odziedziczył po nim hydropneumatyczne zawieszenie o dużym rozstawie osi, co gwarantowało znakomity komfort podróżowania.
Nazwa pojazdu pochodzi od współczynnika siły oporu aerodynamicznego, oznaczanego powszechnie Cx. Dla tego modelu współczynnik ten osiąga rekordową jak na ówczesne czasy wartość ~0,3.

W samochodzie zastosowano nowatorskie wspomaganie kierownicy DIRAVI, użyte w po raz pierwszy w modelu SM. Charakterystycznym elementem było "zerowanie" pozycji kierownicy (nawet na postoju podczas skręconych kół puszczenie kierownicy powodowało jej samoczynny powród aż koła ustawią się do jazdy na wprost), oraz zmienna siła wspomagania w zależności od prędkości (wraz ze wzrostem prędkości siła wspomagania malała).

Charakterystyczna jednoramienna kierownica i wklęsła szyba tylna to także były awangardowe wariacje Citroëna, które wyróżniały go z tłumu. Doceń kunszt inżynierów i stylistów Citroëna. Należy im się.
    Wiem, ze dodając to autko tutaj wkraczam na miękki grunt, bowiem tu niekwestionowanym królem są auta niemiecki i japońskie, ale warto jest zaprezentować tu tę cytrynkę. Dlaczego? Po pierwsze - była tu tylko jedna taka z Andrychowa, a po drugie pod wieloma względami było to auto wyjątkowe i nowatorskie. Więc zapraszam do czytania.

    Citroën CX - samochód osobowy klasy wyższej-średniej produkowany przez firmę Citroën w latach 1974 - 1991. Wersje nadwoziowe obejmowały czterodrzwiowy fastback pięciodrzwiowe kombi (Break) produkowane także w siedmioosobowej wersji Familiale, oraz produkowaną na płycie podłogowej kombi, (wydłużoną o 28 cm. od podstawowej), wersję "dyplomatyczną" pod nazwą; "limousine" (z silnikiem diesla) i "Prestige" (z silnikiem benzynowym). Zdobył zaszczytny tytuł Samochodu Roku 1975. Jako następca modelu Citroën DS/ID odziedziczył po nim hydropneumatyczne zawieszenie o dużym rozstawie osi, co gwarantowało znakomity komfort podróżowania.
    Nazwa pojazdu pochodzi od współczynnika siły oporu aerodynamicznego, oznaczanego powszechnie Cx. Dla tego modelu współczynnik ten osiąga rekordową jak na ówczesne czasy wartość ~0,3.

    W samochodzie zastosowano nowatorskie wspomaganie kierownicy DIRAVI, użyte w po raz pierwszy w modelu SM. Charakterystycznym elementem było "zerowanie" pozycji kierownicy (nawet na postoju podczas skręconych kół puszczenie kierownicy powodowało jej samoczynny powród aż koła ustawią się do jazdy na wprost), oraz zmienna siła wspomagania w zależności od prędkości (wraz ze wzrostem prędkości siła wspomagania malała).

    Charakterystyczna jednoramienna kierownica i wklęsła szyba tylna to także były awangardowe wariacje Citroëna, które wyróżniały go z tłumu. Doceń kunszt inżynierów i stylistów Citroëna. Należy im się.
    29 stycznia 2013, 14:42 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Polonez Analog – W roku 1984 zbudowano pierwszy prototyp Analog 1. Był to Polonez ze stałym napędem na przednią oś. Przednie zawieszenie oparte na kolumnach zwrotnicowych McPhersona z dolnymi wahaczami poprzecznymi, drążkami reakcyjnymi i stabilizatorem stateczności poprzecznej oraz układ kierowniczy z przekłądnią zębatkową pochodziły po dokonaniu pewnych modyfikacji z Łady Samary. Skrzynia biegów i przekładnia główna zostały zapożyczone z Subaru Leone. Tylne zawieszenie stanowiły wahacze wleczone, zamontowane w miejscu resora piórowego, połączone elastycznie z ramą. Elementami resorującymi były sprężyny śrubowe, które współpracowały z hydraulicznymi amortyzatorami oraz wzdłużnymi drążkami reakcyjnymi i poprzecznym drążkiem reakcyjnym Panharda. Po badaniach, których wyniki były pozytywne, zbudowano kolejny prototyp - Analog 2. Ten model miał standardowy tylny napęd, natomiast zawieszenie było takie jak w poprzedniku. Reasumując - był to Polonez z nowym zawieszeniem. Testy pokzały, że auto miało lepsze właściwości jezdne od seryjnego Poloneza, prezentowało wyższy komfort jazdy, lepsze prowadzenie i zwrotność. Badania wykazały, że należy dodatkowo wzmocnić tylną część samochodu. Analog 3 miał być połączeniem dwóch poprzednich prototypów, miał mieć napęd na cztery koła. Zrezygnowano jednak z budowy tego przedprototypu i wykonano od razu prototyp samochodu wielofunkcyjnego Analog 4, gdyż przeprowadzone dotychczas badania, potwierdzały słuszność założeń konstrukcyjnych nowych zespołów.
    W roku 1984 zbudowano pierwszy prototyp Analog 1. Był to Polonez ze stałym napędem na przednią oś. Przednie zawieszenie oparte na kolumnach zwrotnicowych McPhersona z dolnymi wahaczami poprzecznymi, drążkami reakcyjnymi i stabilizatorem stateczności poprzecznej oraz układ kierowniczy z przekłądnią zębatkową pochodziły po dokonaniu pewnych modyfikacji z Łady Samary. Skrzynia biegów i przekładnia główna zostały zapożyczone z Subaru Leone. Tylne zawieszenie stanowiły wahacze wleczone, zamontowane w miejscu resora piórowego, połączone elastycznie z ramą. Elementami resorującymi były sprężyny śrubowe, które współpracowały z hydraulicznymi amortyzatorami oraz wzdłużnymi drążkami reakcyjnymi i poprzecznym drążkiem reakcyjnym Panharda. Po badaniach, których wyniki były pozytywne, zbudowano kolejny prototyp - Analog 2. Ten model miał standardowy tylny napęd, natomiast zawieszenie było takie jak w poprzedniku. Reasumując - był to Polonez z nowym zawieszeniem. Testy pokzały, że auto miało lepsze właściwości jezdne od seryjnego Poloneza, prezentowało wyższy komfort jazdy, lepsze prowadzenie i zwrotność. Badania wykazały, że należy dodatkowo wzmocnić tylną część samochodu. Analog 3 miał być połączeniem dwóch poprzednich prototypów, miał mieć napęd na cztery koła. Zrezygnowano jednak z budowy tego przedprototypu i wykonano od razu prototyp samochodu wielofunkcyjnego Analog 4, gdyż przeprowadzone dotychczas badania, potwierdzały słuszność założeń konstrukcyjnych nowych zespołów.
    3 stycznia 2013, 20:25 przez Arczi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    S klasa i CLS – Czyli jak połączyć mega komfort z mega mocą!
    Czyli jak połączyć mega komfort z mega mocą!
    15 grudnia 2012, 0:53 przez 6ninja (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Panda – Bo nie liczy się moc, czy niesamowity komfort tylko miłość do auta.
    Bo nie liczy się moc, czy niesamowity komfort tylko miłość do auta.
    13 listopada 2012, 16:01 przez ~DorianoBdg | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    JELCZ c317 – MOC:200km.
te auta jeździły na międzynarodowych trasach i dawały sobie świetnie radę. W praktyce "317" bez doładowania były w stanie współpracować z naczepami do ponad 30 ton. Posiadały dodatkowe zbiorniki paliwa i niektóre wyposażone były podwyższoną kabinę i dwie leżanki.
Max.pr.87km/h. 317 wyposażono w fotel dla kierowcy z hydrauliczną amortyzacją, regulowaną w stosunku do obciążenia fotela. Dzięki takiemu rozwiązaniu, mimo że fotel kierowcy jeszcze dodatkowo umieszczony był nad przednia osią, komfort jazdy był większy niż np.: w Volvo. Jelcz 317 spełnił swoje zadanie i był flagowym pojazdem za swoich czasów w krajach wspólnoty komunistycznej.
Widać że jak na tamte lata był luksusowym autem w porównaniu do Stara, choćby siedzenia amortyzowane i Silnik Leyland.
    MOC:200km.
    te auta jeździły na międzynarodowych trasach i dawały sobie świetnie radę. W praktyce "317" bez doładowania były w stanie współpracować z naczepami do ponad 30 ton. Posiadały dodatkowe zbiorniki paliwa i niektóre wyposażone były podwyższoną kabinę i dwie leżanki.
    Max.pr.87km/h. 317 wyposażono w fotel dla kierowcy z hydrauliczną amortyzacją, regulowaną w stosunku do obciążenia fotela. Dzięki takiemu rozwiązaniu, mimo że fotel kierowcy jeszcze dodatkowo umieszczony był nad przednia osią, komfort jazdy był większy niż np.: w Volvo. Jelcz 317 spełnił swoje zadanie i był flagowym pojazdem za swoich czasów w krajach wspólnoty komunistycznej.
    Widać że jak na tamte lata był luksusowym autem w porównaniu do Stara, choćby siedzenia amortyzowane i Silnik Leyland.
    9 listopada 2012, 20:22 przez starl1142 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Ninja ZX-6R model 2013 – Wykorzystanie mocnego silnika w połączeniu ze stabilnym podwoziem daje kolejną nowość ze stajni Kawasaki na sezon 2013 – Ninja ZX-6R. Nowy model oferuje lepsze osiągi i wrażenia z jazdy w ekstremalnie różnych warunkach; zarówno podczas jazdy sportowej jak również w ruchu miejskim.Zwiększona pojemność do 636ccm zapewnia większe osiągi w całym zakresie obrotów oraz lepsze użytkowanie na ulicach miast. Dodatkowo praca nowego zawieszenia jest w całości wykorzystywana na krętych drogach – nowy model jest źródłem jazdy pełnej podekscytowania począwszy od krętych górskich dróg, poprzez podróżowanie na drogach szybkiego ruchu i na ruchu miejskim kończąc.
Najbardziej zaawansowany technologicznie z kiedykolwiek produkowanych motocykl typu „Supersport” z rodziny Kawasaki, jest wręcz naszpikowany najnowszymi technologiami. Zastosowane rozwiązania powodują że każdy kierowca będzie zadowolony ze sportowych osiągów jakimi nowy Ninja ZX-6R może się pochwalić w sezonie 2013. Funkcje takie jak 3-stopniowy system kontroli trakcji KTRC (Kawasaki Traction Control), możliwość wyboru trybu mocy pracy silnika oraz system hamulcowy KIBS (Kawasaki Inteligent anti-lock Braking System) pochodzą bezpośrednio z flagowych modeli Kawasaki. Po raz pierwszy zastosowano nową technologię przedniego zawieszenia oraz sprzęgła co zwiększa przyjemność z jazdy nowym Ninja ZX-6R.

Najważniejsze cechy:
Jeszcze lepsze osiągi!
- Przewaga 37ccm – dłuższy skok silnika spowodował zwiększenie pojemności z 599ccm do 636ccm,
- Więcej mocy oraz wyższy moment obrotowy w całym zakresie obrotów,
- Doskonałe przyspieszenie,
- potężny moment obrotowy w środkowym zakresie obrotów oraz łatwy w kontrolowaniu silnik znacząco podnoszą komfort użytkowania.Wyposażony w najnowsze technologie:

- przednie zawieszenie nowej generacji SFF-BP (Separate Function Fork – Big Piston) łączy technologię SFF firmy SHOWA oraz rozwiązanie typu „Big Piston”. Takie rozwiązanie zapewnia doskonałe prowadzenie zarówno na torze jak i w ruchu miejskim,
- rozwiązania pochodzące z wyścigów takich jak; technologia sprzęgła: F.C.C. – sprzęgło anty-hopingowe (Back-torque limiting function),
- Praca sprzęgła jest lekka ale zapewnia sportowe doznania,
- Zwiększony docisk sprzęgła, bez zwiększania jego masy,
- 3-stopniowy system kontroli trakcji KTRC (Kawasaki Traction Control) + możliwość wyboru trybu pracy mocy silnika = 8 możliwości konfiguracji pracy mocy silnika i pozostałych podzespołów tworząc diametralnie różne charakterystyki pracy dla różnych typów jazd,
- ABS najwyższej klasy – KIBS (Kawasaki Inteligent anti-lock Braking System) – wysoka precyzja w zarządzaniu ciśnieniem w systemie hamulcowym.

Korzyści z jazdy sportowej:
- minimalne poczucie niepewności w prowadzeniu podczas maksymalnie trudnych jazdy,
- pomaga tłumić drgania tylnego koła podczas gwałtownego hamowania,
- uwzględnia nową technologię sprzęgła podczas redukcji biegów.
Styl „Ninja”
- ostatni styl linii Ninja: kształtem wydaje się płynąć od przodu do tyłu.
Pozostałe elementy nawiązują do Ninja ZX-10R w celu podkreślenia przynależności do linii Ninja.
Pełne dane techniczne wraz ze szczegółową prezentacją modelu Ninja ZX-6R zostaną przedstawione przez Kawasaki podczas targów INTERMOT w dniu 2.10.2012.
    Wykorzystanie mocnego silnika w połączeniu ze stabilnym podwoziem daje kolejną nowość ze stajni Kawasaki na sezon 2013 – Ninja ZX-6R. Nowy model oferuje lepsze osiągi i wrażenia z jazdy w ekstremalnie różnych warunkach; zarówno podczas jazdy sportowej jak również w ruchu miejskim.Zwiększona pojemność do 636ccm zapewnia większe osiągi w całym zakresie obrotów oraz lepsze użytkowanie na ulicach miast. Dodatkowo praca nowego zawieszenia jest w całości wykorzystywana na krętych drogach – nowy model jest źródłem jazdy pełnej podekscytowania począwszy od krętych górskich dróg, poprzez podróżowanie na drogach szybkiego ruchu i na ruchu miejskim kończąc.
    Najbardziej zaawansowany technologicznie z kiedykolwiek produkowanych motocykl typu „Supersport” z rodziny Kawasaki, jest wręcz naszpikowany najnowszymi technologiami. Zastosowane rozwiązania powodują że każdy kierowca będzie zadowolony ze sportowych osiągów jakimi nowy Ninja ZX-6R może się pochwalić w sezonie 2013. Funkcje takie jak 3-stopniowy system kontroli trakcji KTRC (Kawasaki Traction Control), możliwość wyboru trybu mocy pracy silnika oraz system hamulcowy KIBS (Kawasaki Inteligent anti-lock Braking System) pochodzą bezpośrednio z flagowych modeli Kawasaki. Po raz pierwszy zastosowano nową technologię przedniego zawieszenia oraz sprzęgła co zwiększa przyjemność z jazdy nowym Ninja ZX-6R.

    Najważniejsze cechy:
    Jeszcze lepsze osiągi!
    - Przewaga 37ccm – dłuższy skok silnika spowodował zwiększenie pojemności z 599ccm do 636ccm,
    - Więcej mocy oraz wyższy moment obrotowy w całym zakresie obrotów,
    - Doskonałe przyspieszenie,
    - potężny moment obrotowy w środkowym zakresie obrotów oraz łatwy w kontrolowaniu silnik znacząco podnoszą komfort użytkowania.Wyposażony w najnowsze technologie:

    - przednie zawieszenie nowej generacji SFF-BP (Separate Function Fork – Big Piston) łączy technologię SFF firmy SHOWA oraz rozwiązanie typu „Big Piston”. Takie rozwiązanie zapewnia doskonałe prowadzenie zarówno na torze jak i w ruchu miejskim,
    - rozwiązania pochodzące z wyścigów takich jak; technologia sprzęgła: F.C.C. – sprzęgło anty-hopingowe (Back-torque limiting function),
    - Praca sprzęgła jest lekka ale zapewnia sportowe doznania,
    - Zwiększony docisk sprzęgła, bez zwiększania jego masy,
    - 3-stopniowy system kontroli trakcji KTRC (Kawasaki Traction Control) + możliwość wyboru trybu pracy mocy silnika = 8 możliwości konfiguracji pracy mocy silnika i pozostałych podzespołów tworząc diametralnie różne charakterystyki pracy dla różnych typów jazd,
    - ABS najwyższej klasy – KIBS (Kawasaki Inteligent anti-lock Braking System) – wysoka precyzja w zarządzaniu ciśnieniem w systemie hamulcowym.

    Korzyści z jazdy sportowej:
    - minimalne poczucie niepewności w prowadzeniu podczas maksymalnie trudnych jazdy,
    - pomaga tłumić drgania tylnego koła podczas gwałtownego hamowania,
    - uwzględnia nową technologię sprzęgła podczas redukcji biegów.
    Styl „Ninja”
    - ostatni styl linii Ninja: kształtem wydaje się płynąć od przodu do tyłu.
    Pozostałe elementy nawiązują do Ninja ZX-10R w celu podkreślenia przynależności do linii Ninja.
    Pełne dane techniczne wraz ze szczegółową prezentacją modelu Ninja ZX-6R zostaną przedstawione przez Kawasaki podczas targów INTERMOT w dniu 2.10.2012.
    15 września 2012, 16:20 przez ws50 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    motormania.com.pl

    Ikarus 280 – Ikarus 280.26(na zdjęciu Ikarus 280.07-młodszy brat 280.26)  nadał nowe znaczenie transportowi miejskiemu jak i pozamiejskiemu(256,250)w czasie PRL-u ,jak i do obecnej chwili .Autobusy te w porównaniu do nowych modeli Solarisów,Mercedesów,czy nawet Man-ów odznaczają sie ogromną wręcz ilością miejsca wewnątrz9przy czym komfort jazdy jest nieco gorszy niż w wspomnianych wcześniej autobusach,ale dla prawdziwego fana Ikarusów o to właśnie chodzi.Myślę że każdy miał okazje jechać tym wspaniałym "przegubem"
    Ikarus 280.26(na zdjęciu Ikarus 280.07-młodszy brat 280.26) nadał nowe znaczenie transportowi miejskiemu jak i pozamiejskiemu(256,250)w czasie PRL-u ,jak i do obecnej chwili .Autobusy te w porównaniu do nowych modeli Solarisów,Mercedesów,czy nawet Man-ów odznaczają sie ogromną wręcz ilością miejsca wewnątrz9przy czym komfort jazdy jest nieco gorszy niż w wspomnianych wcześniej autobusach,ale dla prawdziwego fana Ikarusów o to właśnie chodzi.Myślę że każdy miał okazje jechać tym wspaniałym "przegubem"
    3 sierpnia 2012, 12:44 przez Szykusfb (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    phototrans.pl

    Znany nam Polski Fiat – Takim To można chętnie jeździć po Polskich drogach i nie tylko. Ten komfort i przyciągająca ludzi uwaga, to jest to coś;)
    Takim To można chętnie jeździć po Polskich drogach i nie tylko. Ten komfort i przyciągająca ludzi uwaga, to jest to coś;)
    13 lipca 2012, 9:38 przez Dasteri (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)