Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 94 takie materiały
    Elektryczny rozrusznik to sprytne urządzenie, które służy nam już od kilkudziesięciu lat i znacznie zwiększa komfort użytkowania samochodu. Jak on działa?
    15 lipca 2017, 10:21 przez Defner (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Volkswagen Polo 6 - czy sukces jest mu pisany? – Na tle poprzednika stylistyka zewnętrza samochodu stanowi krok o charakterze ewolucyjnym. Jednocześnie wnikliwe oko znajdzie tu odwołania do większego Volkswagena Golfa. To jak najbardziej świadomy zabieg ze strony producenta. W końcu mówią, że zwycięskiego składu się nie zmienia – Polo to aktualnie nie tylko jeden z najpopularniejszych modeli swojego segmentu, ale w ogóle jeden z najchętniej kupowanych modeli na rynku europejskim. Za to Golf od dobrych kilku lat wyraźnie przoduje jako numer #1 w motorankingach sprzedaży na Starym Kontynencie.

Do tej pory sprzedano na świecie około 14 milionów egzemplarzy Polo, a uwzględniając wszystkie inne wersje bazujące na tym modelu – przeszło 16 milionów.

Systemy jak w Golfie i Passacie 

Według firmy z Wolfsburga, Polo numer 6 to jeden z najnowocześniejszych na świecie małych samochodów. Widać to przykładowo po liczbie dostępnych systemów asystujących oraz tych, które zwiększają komfort na pokładzie. Już podstawowa wersja wyposażenia Trendline ma seryjnie światła do jazdy dziennej LED z funkcją Coming i Leaving Home, ogranicznik prędkości oraz możliwość monitorowania otoczenia Front Assist z funkcją hamowania awaryjnego oraz rozpoznawania pieszych.

W ramach wyposażenia dodatkowego jak poprzednio jest dostępny aktywny tempomat ACC, teraz działający jednak do prędkości 210 km/h. Nowość w Polo stanowi asystent zmiany pasa ruchu Blind Spot z systemem wspomagającym wyjazd tyłem z miejsca parkingowego Rear Traffic Allert, częściowo automatyczny system Park Assist wspomagający wyjazd z miejsca parkingowego oraz funkcją awaryjnego hamowania podczas manewrowania. 

Na życzenie Polo można wyposażyć – i to także nowość – w bezkluczykowy system otwierania/zamykania drzwi i uruchamiania silnika Keyless Access.

Cyfrowe wskaźniki

Do Polo – jako do pierwszego Volkswagena i pierwszego modelu koncernu Volkswagen w ogóle – jest dostępny układ cyfrowych wyświetlaczy Active Info Display nowej generacji. Ponadto mamy możliwość wyboru systemów multimedialnych z ekranem o przekątnej od 6,5 do 8 cali, jest bezprzewodowy system ładowania smartfonów (w opcji z indukcyjnym połączeniem z anteną zewnętrzną), przewidziano zawieszenie Sport Select z regulowaną sztywnością amortyzatorów, a wisienką na torcie jest największy dach panoramiczny, jaki można kupić do samochodu tej klasy.

Na gamę modelową Volkswagena Polo składa się paleta łącznie 14 lakierów nadwozia do wyboru, 12 rodzajów obręczy kół (w rozmiarach od 14 do 18 cali; niektóre lakierowane w kontrastowym kolorze) oraz 12 rodzajów tapicerek. 

Przymiarki do premiery handlowej

W Polsce przedsprzedaż nowego Polo ruszy w czwartym kwartale. Moc jednostek napędowych oferowanych w chwili rozpoczęcia sprzedaży sięga od 65 do 150 KM. Po raz pierwszy Polo będzie można kupić na niektórych rynkach z silnikiem zasilanym gazem ziemnym (chodzi tu o nowo skonstruowany 1.0 TGI/90 KM). Ponadto do wyboru będą cztery silniki benzynowe lub dwa diesle, wszystkie wyposażane seryjnie w Start-Stop oraz system odzyskiwania energii hamowania.

Oprócz trzech tradycyjnych wersji wyposażenia Trendline, Comfortline lub Highline przygotowano jeszcze wersję specjalną Polo Beats (m.in. z systemem dźwiękowym o mocy 300 wat) oraz topową wersję sportową GTI (pod maską motor o mocy 200 KM).
Do tej pory sprzedano na świecie około 14 milionów egzemplarzy Polo, a uwzględniając wszystkie inne wersje bazujące na tym modelu – przeszło 16 milionów.



Systemy jak w Golfie i Passacie 
Według firmy z Wolfsburga, Polo numer 6 to jeden z najnowocześniejszych na świecie małych samochodów. Widać to przykładowo po liczbie dostępnych systemów asystujących oraz tych, które zwiększają komfort na pokładzie. Już podstawowa wersja wyposażenia Trendline ma seryjnie światła do jazdy dziennej LED z funkcją Coming i Leaving Home, ogranicznik prędkości oraz możliwość monitorowania otoczenia Front Assist z funkcją hamowania awaryjnego oraz rozpoznawania pieszych.

W ramach wyposażenia dodatkowego jak poprzednio jest dostępny aktywny tempomat ACC, teraz działający jednak do prędkości 210 km/h. Nowość w Polo stanowi asystent zmiany pasa ruchu Blind Spot z systemem wspomagającym wyjazd tyłem z miejsca parkingowego Rear Traffic Allert, częściowo automatyczny system Park Assist wspomagający wyjazd z miejsca parkingowego oraz funkcją awaryjnego hamowania podczas manewrowania. 

Na życzenie Polo można wyposażyć – i to także nowość – w bezkluczykowy system otwierania/zamykania drzwi i uruchamiania silnika Keyless Access.

Cyfrowe wskaźniki
Do Polo – jako do pierwszego Volkswagena i pierwszego modelu koncernu Volkswagen w ogóle – jest dostępny układ cyfrowych wyświetlaczy Active Info Display nowej generacji. Ponadto mamy możliwość wyboru systemów multimedialnych z ekranem o przekątnej od 6,5 do 8 cali, jest bezprzewodowy system ładowania smartfonów (w opcji z indukcyjnym połączeniem z anteną zewnętrzną), przewidziano zawieszenie Sport Select z regulowaną sztywnością amortyzatorów, a wisienką na torcie jest największy dach panoramiczny, jaki można kupić do samochodu tej klasy.

Na gamę modelową Volkswagena Polo składa się paleta łącznie 14 lakierów nadwozia do wyboru, 12 rodzajów obręczy kół (w rozmiarach od 14 do 18 cali; niektóre lakierowane w kontrastowym kolorze) oraz 12 rodzajów tapicerek. 

Przymiarki do premiery handlowej
W Polsce przedsprzedaż nowego Polo ruszy w czwartym kwartale. Moc jednostek napędowych oferowanych w chwili rozpoczęcia sprzedaży sięga od 65 do 150 KM. Po raz pierwszy Polo będzie można kupić na niektórych rynkach z silnikiem zasilanym gazem ziemnym (chodzi tu o nowo skonstruowany 1.0 TGI/90 KM). Ponadto do wyboru będą cztery silniki benzynowe lub dwa diesle, wszystkie wyposażane seryjnie w Start-Stop oraz system odzyskiwania energii hamowania.

Oprócz trzech tradycyjnych wersji wyposażenia Trendline, Comfortline lub Highline przygotowano jeszcze wersję specjalną Polo Beats (m.in. z systemem dźwiękowym o mocy 300 wat) oraz topową wersję sportową GTI (pod maską motor o mocy 200 KM).

Świat się kończy - jeśli chcesz mieć auto z nowinkami technologicznymi i szeroką gamą silników - kupujesz VW a nie auto z Japonii. Co poszło nie tak?
    Na tle poprzednika stylistyka zewnętrza samochodu stanowi krok o charakterze ewolucyjnym. Jednocześnie wnikliwe oko znajdzie tu odwołania do większego Volkswagena Golfa. To jak najbardziej świadomy zabieg ze strony producenta. W końcu mówią, że zwycięskiego składu się nie zmienia – Polo to aktualnie nie tylko jeden z najpopularniejszych modeli swojego segmentu, ale w ogóle jeden z najchętniej kupowanych modeli na rynku europejskim. Za to Golf od dobrych kilku lat wyraźnie przoduje jako numer #1 w motorankingach sprzedaży na Starym Kontynencie.

    Do tej pory sprzedano na świecie około 14 milionów egzemplarzy Polo, a uwzględniając wszystkie inne wersje bazujące na tym modelu – przeszło 16 milionów.

    Systemy jak w Golfie i Passacie

    Według firmy z Wolfsburga, Polo numer 6 to jeden z najnowocześniejszych na świecie małych samochodów. Widać to przykładowo po liczbie dostępnych systemów asystujących oraz tych, które zwiększają komfort na pokładzie. Już podstawowa wersja wyposażenia Trendline ma seryjnie światła do jazdy dziennej LED z funkcją Coming i Leaving Home, ogranicznik prędkości oraz możliwość monitorowania otoczenia Front Assist z funkcją hamowania awaryjnego oraz rozpoznawania pieszych.

    W ramach wyposażenia dodatkowego jak poprzednio jest dostępny aktywny tempomat ACC, teraz działający jednak do prędkości 210 km/h. Nowość w Polo stanowi asystent zmiany pasa ruchu Blind Spot z systemem wspomagającym wyjazd tyłem z miejsca parkingowego Rear Traffic Allert, częściowo automatyczny system Park Assist wspomagający wyjazd z miejsca parkingowego oraz funkcją awaryjnego hamowania podczas manewrowania.

    Na życzenie Polo można wyposażyć – i to także nowość – w bezkluczykowy system otwierania/zamykania drzwi i uruchamiania silnika Keyless Access.

    Cyfrowe wskaźniki

    Do Polo – jako do pierwszego Volkswagena i pierwszego modelu koncernu Volkswagen w ogóle – jest dostępny układ cyfrowych wyświetlaczy Active Info Display nowej generacji. Ponadto mamy możliwość wyboru systemów multimedialnych z ekranem o przekątnej od 6,5 do 8 cali, jest bezprzewodowy system ładowania smartfonów (w opcji z indukcyjnym połączeniem z anteną zewnętrzną), przewidziano zawieszenie Sport Select z regulowaną sztywnością amortyzatorów, a wisienką na torcie jest największy dach panoramiczny, jaki można kupić do samochodu tej klasy.

    Na gamę modelową Volkswagena Polo składa się paleta łącznie 14 lakierów nadwozia do wyboru, 12 rodzajów obręczy kół (w rozmiarach od 14 do 18 cali; niektóre lakierowane w kontrastowym kolorze) oraz 12 rodzajów tapicerek.

    Przymiarki do premiery handlowej

    W Polsce przedsprzedaż nowego Polo ruszy w czwartym kwartale. Moc jednostek napędowych oferowanych w chwili rozpoczęcia sprzedaży sięga od 65 do 150 KM. Po raz pierwszy Polo będzie można kupić na niektórych rynkach z silnikiem zasilanym gazem ziemnym (chodzi tu o nowo skonstruowany 1.0 TGI/90 KM). Ponadto do wyboru będą cztery silniki benzynowe lub dwa diesle, wszystkie wyposażane seryjnie w Start-Stop oraz system odzyskiwania energii hamowania.

    Oprócz trzech tradycyjnych wersji wyposażenia Trendline, Comfortline lub Highline przygotowano jeszcze wersję specjalną Polo Beats (m.in. z systemem dźwiękowym o mocy 300 wat) oraz topową wersję sportową GTI (pod maską motor o mocy 200 KM).
    Do tej pory sprzedano na świecie około 14 milionów egzemplarzy Polo, a uwzględniając wszystkie inne wersje bazujące na tym modelu – przeszło 16 milionów.



    Systemy jak w Golfie i Passacie
    Według firmy z Wolfsburga, Polo numer 6 to jeden z najnowocześniejszych na świecie małych samochodów. Widać to przykładowo po liczbie dostępnych systemów asystujących oraz tych, które zwiększają komfort na pokładzie. Już podstawowa wersja wyposażenia Trendline ma seryjnie światła do jazdy dziennej LED z funkcją Coming i Leaving Home, ogranicznik prędkości oraz możliwość monitorowania otoczenia Front Assist z funkcją hamowania awaryjnego oraz rozpoznawania pieszych.

    W ramach wyposażenia dodatkowego jak poprzednio jest dostępny aktywny tempomat ACC, teraz działający jednak do prędkości 210 km/h. Nowość w Polo stanowi asystent zmiany pasa ruchu Blind Spot z systemem wspomagającym wyjazd tyłem z miejsca parkingowego Rear Traffic Allert, częściowo automatyczny system Park Assist wspomagający wyjazd z miejsca parkingowego oraz funkcją awaryjnego hamowania podczas manewrowania.

    Na życzenie Polo można wyposażyć – i to także nowość – w bezkluczykowy system otwierania/zamykania drzwi i uruchamiania silnika Keyless Access.

    Cyfrowe wskaźniki
    Do Polo – jako do pierwszego Volkswagena i pierwszego modelu koncernu Volkswagen w ogóle – jest dostępny układ cyfrowych wyświetlaczy Active Info Display nowej generacji. Ponadto mamy możliwość wyboru systemów multimedialnych z ekranem o przekątnej od 6,5 do 8 cali, jest bezprzewodowy system ładowania smartfonów (w opcji z indukcyjnym połączeniem z anteną zewnętrzną), przewidziano zawieszenie Sport Select z regulowaną sztywnością amortyzatorów, a wisienką na torcie jest największy dach panoramiczny, jaki można kupić do samochodu tej klasy.

    Na gamę modelową Volkswagena Polo składa się paleta łącznie 14 lakierów nadwozia do wyboru, 12 rodzajów obręczy kół (w rozmiarach od 14 do 18 cali; niektóre lakierowane w kontrastowym kolorze) oraz 12 rodzajów tapicerek.

    Przymiarki do premiery handlowej
    W Polsce przedsprzedaż nowego Polo ruszy w czwartym kwartale. Moc jednostek napędowych oferowanych w chwili rozpoczęcia sprzedaży sięga od 65 do 150 KM. Po raz pierwszy Polo będzie można kupić na niektórych rynkach z silnikiem zasilanym gazem ziemnym (chodzi tu o nowo skonstruowany 1.0 TGI/90 KM). Ponadto do wyboru będą cztery silniki benzynowe lub dwa diesle, wszystkie wyposażane seryjnie w Start-Stop oraz system odzyskiwania energii hamowania.

    Oprócz trzech tradycyjnych wersji wyposażenia Trendline, Comfortline lub Highline przygotowano jeszcze wersję specjalną Polo Beats (m.in. z systemem dźwiękowym o mocy 300 wat) oraz topową wersję sportową GTI (pod maską motor o mocy 200 KM).

    Świat się kończy - jeśli chcesz mieć auto z nowinkami technologicznymi i szeroką gamą silników - kupujesz VW a nie auto z Japonii. Co poszło nie tak?
    19 czerwca 2017, 12:07 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    7er G12 – Komfort jazdy na pneumatyce nieziemski, dynamika dwulitrowego benzyniaka zaskakująca...
    Komfort jazdy na pneumatyce nieziemski, dynamika dwulitrowego benzyniaka zaskakująca...
    16 czerwca 2017, 2:13 przez Chomson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    Subaru Impreza Krzyśka jest najlepszym przykładem tego jak powinien brzmieć i jeździć rasowy japoniec. Tutaj ekonomia i komfort są nie ważne ponieważ dźwięk 2.5 litrowego boxera rekompensuje wszystko...

    -----------------------------------------
    Music: Lazerhawk - Fight to the Top

    Support the artists !!

    -----------------------------------------
    www.KarolCzernecki.com
    www.facebook.com/czerneckiautomotive/
    16 listopada 2016, 17:29 przez Caro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Witam,

    Dodałem wcześniej filmik odnośnie moich startów na 1/4 mili - oczywiście amatorskich, gdyż dopiero się uczę.

    Pytałem was o podpowiedzi, rady i sugestie. Trochę mało się wypowiedziało ludzi, bo ile głów tyle myśli i zawsze miałbym duży zasób rad, zasad itp.

    Teraz wrzucam wam filmik o nieco innym charakterze. Starałem się nakręcić kilka fajnych ujęć z przejazdu dwóch Civic'ow po naszych pięknych Mazurach. Tu się urodziłem.

    Jak możecie zauważyć pasję zaczerpnąłem od pewnego człowieka, który również lubi tą markę i miał już kilka projektów które były poddane wysokiemu poziomu tuningu, nie każdy posiada koło zamachowe o wadze 3.6kg do dragu. To było w ED7 i włożonej tam K serii. Silnik seria tylko osprzęt był wymieniony. Miał 240HP i udało się zrobić czas 13.8 chociaż potencjał przy tak krótkiej skrzyni był o wiele lepszy, ale zabrakło czasu...
    Jak macie chęć prześledzcie temat mojego kanału i mam tam zamieszczone filmiki jak K20A2 przyspiesza w 4 generacji Civic'a - po naprawie zawieszenia jest tam jeden filmik, że nie traci trakcji nawet na pierwszym biegu. Sztywność poprawił tatko sam i włożył w to dużo pracy. A są filmiki jak traci trakcje na 3 biegu... wszystko na kanale - więc ZAPRASZAM

    Jak widzicie przy silniku został tym samym, ale lubi wygodę i komfort dlatego ma już nie ED, a EP3 i chciałem razem pojeździć, o to, co udało się stworzyć z mojego kręcenia, nie zraźcie się czasem filmu, gdyż widać dosyć fajne tereny u nas. Zamek, most obrotowy jeden z kilku w Europie, a unikat techniczny naszego kraju. Warto jest odwiedzić Giżycko:
    *motoryzacja
    *jeziora
    *lasy
    *Tor Crossowy
    *Port EkoMarina


    Zapraszam do obejrzenia rodzinnej przejażdżki - JAPAN!
    14 kwietnia 2016, 7:45 przez kalixxx (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Audi A4 – A4  piękność, komfort, luksus, idealny samochód.
    A4 piękność, komfort, luksus, idealny samochód.
    11 stycznia 2016, 14:03 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (16)
    Hyundai Genesis – Auto klasy średniej-wyższej produkowane od 2013 roku które wyglądem nawiązuje do kilku innych marek.
Sam samochód oferuje osiągi oraz komfort zbliżony do Mercedesa S, Audi 7 oraz BMW 7 równocześnie kosztując dużo mniej niż konkurenci. Dlaczego w europie nie osiąga sukcesu? Mówcie co chcecie jednak gdyby nie opinia na temat Hyundaia i słaby prestiż to to auto miałoby szansę na o wiele większą sprzedaż. Niestety na takie auto mogą sobie pozwolić wyłącznie osoby zarabiające grube pieniądze dla których kwestia kilkuset tyś. złotych to pikuś i dlatego przegrywa z konkurencją. Dla tych klientów liczy się prestiż.
Każda marka od czegoś zaczynała.
BMW było kiedyś na skraju bankructwa, Mercedes i Audi latami zdobywali swoją opinię więc osobiście uważam że i ta marka ma szansę odnieść sukces pod warunkiem mądrze prowadzonej polityki marki.
    Auto klasy średniej-wyższej produkowane od 2013 roku które wyglądem nawiązuje do kilku innych marek.
    Sam samochód oferuje osiągi oraz komfort zbliżony do Mercedesa S, Audi 7 oraz BMW 7 równocześnie kosztując dużo mniej niż konkurenci. Dlaczego w europie nie osiąga sukcesu? Mówcie co chcecie jednak gdyby nie opinia na temat Hyundaia i słaby prestiż to to auto miałoby szansę na o wiele większą sprzedaż. Niestety na takie auto mogą sobie pozwolić wyłącznie osoby zarabiające grube pieniądze dla których kwestia kilkuset tyś. złotych to pikuś i dlatego przegrywa z konkurencją. Dla tych klientów liczy się prestiż.
    Każda marka od czegoś zaczynała.
    BMW było kiedyś na skraju bankructwa, Mercedes i Audi latami zdobywali swoją opinię więc osobiście uważam że i ta marka ma szansę odnieść sukces pod warunkiem mądrze prowadzonej polityki marki.
    5 kwietnia 2015, 8:33 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    www.hyundai.pl/

    Nowy nabytek, nowe oczko w głowie – Jakieś 1,5 miesiąca temu stałem się szczęśliwym posiadaczem VOLVO S60 2.0 T 180 KM. Auto jest kapitalnym środkiem smtransportu na co dzień. Koszty utrzymania nie są może najtańsze ale da się przeżyć. Komfort jazdy nieziemski. Samochód mimo, że optycznie sprawia wrażenie dużego, w środku jest jednak mało miejsca, szczególnie z tyłu (ale ja tam nie jeżdżę). 
Polecam gorąco nawet jako pierwsze auto.
    Jakieś 1,5 miesiąca temu stałem się szczęśliwym posiadaczem VOLVO S60 2.0 T 180 KM. Auto jest kapitalnym środkiem smtransportu na co dzień. Koszty utrzymania nie są może najtańsze ale da się przeżyć. Komfort jazdy nieziemski. Samochód mimo, że optycznie sprawia wrażenie dużego, w środku jest jednak mało miejsca, szczególnie z tyłu (ale ja tam nie jeżdżę).
    Polecam gorąco nawet jako pierwsze auto.
    1 marca 2015, 10:14 przez ~wlasne | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Fiat 126p Komfort - rysunek techniczny – Nasza poczta nie dostarczyła mi na czas przesyłki z czymś czego potrzebowałem do zrobienia innego rysunku, a że akurat miałem wenę postanowiłem zrobić szybki rysunek techniczny. Jak się okazało nie był on aż taki szybki, poświęciłem na niego około 7 godzin. Wzorowałem się na rysunku technicznym z książki "Reguluję i naprawiam". Jak na pierwszy tego typu rysunek uważam, że wyszło całkiem dobrze. Jak widać na skanie jest kilka błędów, np. na widoku z góry brakuje lusterka, ale już je dorysowałem. 
A Wy co sądzicie?
Na mojej stronie (do której podałem link w źródle) można zobaczyć etapy powstawania tego rysunku.
    Nasza poczta nie dostarczyła mi na czas przesyłki z czymś czego potrzebowałem do zrobienia innego rysunku, a że akurat miałem wenę postanowiłem zrobić szybki rysunek techniczny. Jak się okazało nie był on aż taki szybki, poświęciłem na niego około 7 godzin. Wzorowałem się na rysunku technicznym z książki "Reguluję i naprawiam". Jak na pierwszy tego typu rysunek uważam, że wyszło całkiem dobrze. Jak widać na skanie jest kilka błędów, np. na widoku z góry brakuje lusterka, ale już je dorysowałem.
    A Wy co sądzicie?
    Na mojej stronie (do której podałem link w źródle) można zobaczyć etapy powstawania tego rysunku.
    Opel Omega BFL 2.2 2000r – Omcia Ojca
Silnik 2.2 benzyna
Mało tutaj tych aut..
Raczej samochody niedocenione, a za dobre pieniądze otrzymujemy wysoki komfort, dobrą jakość wykonania i tani samochód w utrzymaniu.
W sumie piąta Omega w domu, wcześniej przedliftowe dwie wersje MV6 3.0 i dwie 2.0 16v.
Dodam więcej jeśli się przyjmie.
Pozdrawiam.
    Omcia Ojca
    Silnik 2.2 benzyna
    Mało tutaj tych aut..
    Raczej samochody niedocenione, a za dobre pieniądze otrzymujemy wysoki komfort, dobrą jakość wykonania i tani samochód w utrzymaniu.
    W sumie piąta Omega w domu, wcześniej przedliftowe dwie wersje MV6 3.0 i dwie 2.0 16v.
    Dodam więcej jeśli się przyjmie.
    Pozdrawiam.
    22 lutego 2015, 16:18 przez bialegt (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne