Szukaj
Znalazłem 94 takie materiały
Do tej pory sprzedano na świecie około 14 milionów egzemplarzy Polo, a uwzględniając wszystkie inne wersje bazujące na tym modelu – przeszło 16 milionów.
Systemy jak w Golfie i Passacie
Według firmy z Wolfsburga, Polo numer 6 to jeden z najnowocześniejszych na świecie małych samochodów. Widać to przykładowo po liczbie dostępnych systemów asystujących oraz tych, które zwiększają komfort na pokładzie. Już podstawowa wersja wyposażenia Trendline ma seryjnie światła do jazdy dziennej LED z funkcją Coming i Leaving Home, ogranicznik prędkości oraz możliwość monitorowania otoczenia Front Assist z funkcją hamowania awaryjnego oraz rozpoznawania pieszych.
W ramach wyposażenia dodatkowego jak poprzednio jest dostępny aktywny tempomat ACC, teraz działający jednak do prędkości 210 km/h. Nowość w Polo stanowi asystent zmiany pasa ruchu Blind Spot z systemem wspomagającym wyjazd tyłem z miejsca parkingowego Rear Traffic Allert, częściowo automatyczny system Park Assist wspomagający wyjazd z miejsca parkingowego oraz funkcją awaryjnego hamowania podczas manewrowania.
Na życzenie Polo można wyposażyć – i to także nowość – w bezkluczykowy system otwierania/zamykania drzwi i uruchamiania silnika Keyless Access.
Cyfrowe wskaźniki
Do Polo – jako do pierwszego Volkswagena i pierwszego modelu koncernu Volkswagen w ogóle – jest dostępny układ cyfrowych wyświetlaczy Active Info Display nowej generacji. Ponadto mamy możliwość wyboru systemów multimedialnych z ekranem o przekątnej od 6,5 do 8 cali, jest bezprzewodowy system ładowania smartfonów (w opcji z indukcyjnym połączeniem z anteną zewnętrzną), przewidziano zawieszenie Sport Select z regulowaną sztywnością amortyzatorów, a wisienką na torcie jest największy dach panoramiczny, jaki można kupić do samochodu tej klasy.
Na gamę modelową Volkswagena Polo składa się paleta łącznie 14 lakierów nadwozia do wyboru, 12 rodzajów obręczy kół (w rozmiarach od 14 do 18 cali; niektóre lakierowane w kontrastowym kolorze) oraz 12 rodzajów tapicerek.
Przymiarki do premiery handlowej
W Polsce przedsprzedaż nowego Polo ruszy w czwartym kwartale. Moc jednostek napędowych oferowanych w chwili rozpoczęcia sprzedaży sięga od 65 do 150 KM. Po raz pierwszy Polo będzie można kupić na niektórych rynkach z silnikiem zasilanym gazem ziemnym (chodzi tu o nowo skonstruowany 1.0 TGI/90 KM). Ponadto do wyboru będą cztery silniki benzynowe lub dwa diesle, wszystkie wyposażane seryjnie w Start-Stop oraz system odzyskiwania energii hamowania.
Oprócz trzech tradycyjnych wersji wyposażenia Trendline, Comfortline lub Highline przygotowano jeszcze wersję specjalną Polo Beats (m.in. z systemem dźwiękowym o mocy 300 wat) oraz topową wersję sportową GTI (pod maską motor o mocy 200 KM).
Do tej pory sprzedano na świecie około 14 milionów egzemplarzy Polo, a uwzględniając wszystkie inne wersje bazujące na tym modelu – przeszło 16 milionów.
Systemy jak w Golfie i Passacie
Według firmy z Wolfsburga, Polo numer 6 to jeden z najnowocześniejszych na świecie małych samochodów. Widać to przykładowo po liczbie dostępnych systemów asystujących oraz tych, które zwiększają komfort na pokładzie. Już podstawowa wersja wyposażenia Trendline ma seryjnie światła do jazdy dziennej LED z funkcją Coming i Leaving Home, ogranicznik prędkości oraz możliwość monitorowania otoczenia Front Assist z funkcją hamowania awaryjnego oraz rozpoznawania pieszych.
W ramach wyposażenia dodatkowego jak poprzednio jest dostępny aktywny tempomat ACC, teraz działający jednak do prędkości 210 km/h. Nowość w Polo stanowi asystent zmiany pasa ruchu Blind Spot z systemem wspomagającym wyjazd tyłem z miejsca parkingowego Rear Traffic Allert, częściowo automatyczny system Park Assist wspomagający wyjazd z miejsca parkingowego oraz funkcją awaryjnego hamowania podczas manewrowania.
Na życzenie Polo można wyposażyć – i to także nowość – w bezkluczykowy system otwierania/zamykania drzwi i uruchamiania silnika Keyless Access.
Cyfrowe wskaźniki
Do Polo – jako do pierwszego Volkswagena i pierwszego modelu koncernu Volkswagen w ogóle – jest dostępny układ cyfrowych wyświetlaczy Active Info Display nowej generacji. Ponadto mamy możliwość wyboru systemów multimedialnych z ekranem o przekątnej od 6,5 do 8 cali, jest bezprzewodowy system ładowania smartfonów (w opcji z indukcyjnym połączeniem z anteną zewnętrzną), przewidziano zawieszenie Sport Select z regulowaną sztywnością amortyzatorów, a wisienką na torcie jest największy dach panoramiczny, jaki można kupić do samochodu tej klasy.
Na gamę modelową Volkswagena Polo składa się paleta łącznie 14 lakierów nadwozia do wyboru, 12 rodzajów obręczy kół (w rozmiarach od 14 do 18 cali; niektóre lakierowane w kontrastowym kolorze) oraz 12 rodzajów tapicerek.
Przymiarki do premiery handlowej
W Polsce przedsprzedaż nowego Polo ruszy w czwartym kwartale. Moc jednostek napędowych oferowanych w chwili rozpoczęcia sprzedaży sięga od 65 do 150 KM. Po raz pierwszy Polo będzie można kupić na niektórych rynkach z silnikiem zasilanym gazem ziemnym (chodzi tu o nowo skonstruowany 1.0 TGI/90 KM). Ponadto do wyboru będą cztery silniki benzynowe lub dwa diesle, wszystkie wyposażane seryjnie w Start-Stop oraz system odzyskiwania energii hamowania.
Oprócz trzech tradycyjnych wersji wyposażenia Trendline, Comfortline lub Highline przygotowano jeszcze wersję specjalną Polo Beats (m.in. z systemem dźwiękowym o mocy 300 wat) oraz topową wersję sportową GTI (pod maską motor o mocy 200 KM).
Świat się kończy - jeśli chcesz mieć auto z nowinkami technologicznymi i szeroką gamą silników - kupujesz VW a nie auto z Japonii. Co poszło nie tak?
-----------------------------------------
Music: Lazerhawk - Fight to the Top
Support the artists !!
-----------------------------------------
www.KarolCzernecki.com
www.facebook.com/czerneckiautomotive/
Dodałem wcześniej filmik odnośnie moich startów na 1/4 mili - oczywiście amatorskich, gdyż dopiero się uczę.
Pytałem was o podpowiedzi, rady i sugestie. Trochę mało się wypowiedziało ludzi, bo ile głów tyle myśli i zawsze miałbym duży zasób rad, zasad itp.
Teraz wrzucam wam filmik o nieco innym charakterze. Starałem się nakręcić kilka fajnych ujęć z przejazdu dwóch Civic'ow po naszych pięknych Mazurach. Tu się urodziłem.
Jak możecie zauważyć pasję zaczerpnąłem od pewnego człowieka, który również lubi tą markę i miał już kilka projektów które były poddane wysokiemu poziomu tuningu, nie każdy posiada koło zamachowe o wadze 3.6kg do dragu. To było w ED7 i włożonej tam K serii. Silnik seria tylko osprzęt był wymieniony. Miał 240HP i udało się zrobić czas 13.8 chociaż potencjał przy tak krótkiej skrzyni był o wiele lepszy, ale zabrakło czasu...
Jak macie chęć prześledzcie temat mojego kanału i mam tam zamieszczone filmiki jak K20A2 przyspiesza w 4 generacji Civic'a - po naprawie zawieszenia jest tam jeden filmik, że nie traci trakcji nawet na pierwszym biegu. Sztywność poprawił tatko sam i włożył w to dużo pracy. A są filmiki jak traci trakcje na 3 biegu... wszystko na kanale - więc ZAPRASZAM
Jak widzicie przy silniku został tym samym, ale lubi wygodę i komfort dlatego ma już nie ED, a EP3 i chciałem razem pojeździć, o to, co udało się stworzyć z mojego kręcenia, nie zraźcie się czasem filmu, gdyż widać dosyć fajne tereny u nas. Zamek, most obrotowy jeden z kilku w Europie, a unikat techniczny naszego kraju. Warto jest odwiedzić Giżycko:
*motoryzacja
*jeziora
*lasy
*Tor Crossowy
*Port EkoMarina
Zapraszam do obejrzenia rodzinnej przejażdżki - JAPAN!
Sam samochód oferuje osiągi oraz komfort zbliżony do Mercedesa S, Audi 7 oraz BMW 7 równocześnie kosztując dużo mniej niż konkurenci. Dlaczego w europie nie osiąga sukcesu? Mówcie co chcecie jednak gdyby nie opinia na temat Hyundaia i słaby prestiż to to auto miałoby szansę na o wiele większą sprzedaż. Niestety na takie auto mogą sobie pozwolić wyłącznie osoby zarabiające grube pieniądze dla których kwestia kilkuset tyś. złotych to pikuś i dlatego przegrywa z konkurencją. Dla tych klientów liczy się prestiż.
Każda marka od czegoś zaczynała.
BMW było kiedyś na skraju bankructwa, Mercedes i Audi latami zdobywali swoją opinię więc osobiście uważam że i ta marka ma szansę odnieść sukces pod warunkiem mądrze prowadzonej polityki marki.
Polecam gorąco nawet jako pierwsze auto.
A Wy co sądzicie?
Na mojej stronie (do której podałem link w źródle) można zobaczyć etapy powstawania tego rysunku.
Silnik 2.2 benzyna
Mało tutaj tych aut..
Raczej samochody niedocenione, a za dobre pieniądze otrzymujemy wysoki komfort, dobrą jakość wykonania i tani samochód w utrzymaniu.
W sumie piąta Omega w domu, wcześniej przedliftowe dwie wersje MV6 3.0 i dwie 2.0 16v.
Dodam więcej jeśli się przyjmie.
Pozdrawiam.