Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 8 takich materiałów
    Hondy Accord – Nostalgiczne zdjęcie, po prawej stoi Naoki Hattori. Stworzyłem kiedyś galerię z Castrol i Jaccs Accordem, kilka fotek, filmik i opis specyfikacji na ile to możliwe. http://mklr.pl/269066/Honda-Accord-JTCC-CD6
    Nostalgiczne zdjęcie, po prawej stoi Naoki Hattori. Stworzyłem kiedyś galerię z Castrol i Jaccs Accordem, kilka fotek, filmik i opis specyfikacji na ile to możliwe. http://mklr.pl/269066/Honda-Accord-JTCC-CD6
    21 czerwca 2017, 10:43 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Honda City Turbo, Yamato Civic SB1, Mugen E-AT, Mugen EF9, Jaccs EG6, JTCC Castrol Accord CD6, Beams DC5. Małe przepalanie na torze.
    17 czerwca 2016, 16:40 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Mugen Motion Civic – Wałczył w grupie A z największym rywalem, czyli z Jaccs Civic'em. Ciekawostką jest wyłączony VTEC w silniku B16A który znajdował się pod maską. Powód? Bardzo ostre wałki.
    Wałczył w grupie A z największym rywalem, czyli z Jaccs Civic'em. Ciekawostką jest wyłączony VTEC w silniku B16A który znajdował się pod maską. Powód? Bardzo ostre wałki.
    10 czerwca 2016, 15:08 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    JACCS Honda  Civic EG6 SiR-II – Mały potwór

Nadwozie:
Całkowita długość x szerokość x wysokość: 4070 x 1695 x 1350 mm
Rozstaw osi: 2570mm
Tor (przód/tył ): 1475/1465mm
Zawieszenie (przód i tył): Podwójne wahacze
Skrzynia biegów: 5-biegowa MT
Masa pojazdu: 810 kg lub więcej (ze sterownikami)
Hamulce (przód i tył): hydrauliczne tarczowe wentylowane
SILNIK:
Model: B16A
czterocylindrowy DOHC 16 zaworów
Pojemność: 1595cc
Średnica cylindra x Skok (mm): 81.0 x 77.4mm
Maksymalna moc wyjściowa: Więcej niż 230ps / 8500rpm
Maksymalny moment obrotowy: 19,5 kg - m / 8000rpm

*W żródle filmik jak to jeździ
    Mały potwór

    Nadwozie:
    Całkowita długość x szerokość x wysokość: 4070 x 1695 x 1350 mm
    Rozstaw osi: 2570mm
    Tor (przód/tył ): 1475/1465mm
    Zawieszenie (przód i tył): Podwójne wahacze
    Skrzynia biegów: 5-biegowa MT
    Masa pojazdu: 810 kg lub więcej (ze sterownikami)
    Hamulce (przód i tył): hydrauliczne tarczowe wentylowane
    SILNIK:
    Model: B16A
    czterocylindrowy DOHC 16 zaworów
    Pojemność: 1595cc
    Średnica cylindra x Skok (mm): 81.0 x 77.4mm
    Maksymalna moc wyjściowa: Więcej niż 230ps / 8500rpm
    Maksymalny moment obrotowy: 19,5 kg - m / 8000rpm

    *W żródle filmik jak to jeździ
    Jaccs Civic – Jaccs Civic, to czwarta Honda, również dobrze znana z All Japan Touring Car Championship (JTC). Jest to Civic z piątej generacji, w nadwoziu hatchback, zaprezentowany w 1991 roku


Silnik, to kultowy B16A, czyli 1.6L VTEC, mocno zmodyfikowany, 230 KM oraz 191 Nm, a masa samochodu to ledwie 810 kg.
    Jaccs Civic, to czwarta Honda, również dobrze znana z All Japan Touring Car Championship (JTC). Jest to Civic z piątej generacji, w nadwoziu hatchback, zaprezentowany w 1991 roku


    Silnik, to kultowy B16A, czyli 1.6L VTEC, mocno zmodyfikowany, 230 KM oraz 191 Nm, a masa samochodu to ledwie 810 kg.
    24 października 2014, 17:34 przez Nanek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    JACCS Civic – Ten sam silnik co w mojej poprzedniej wrzucie B16A, gdzie zdziwienie powodowały parametry ~220KM/~190Nm.

Tym razem jeszcze lepiej, również B16A, ale potwierdzone 230KM i 191Nm. Nie pytajcie jak to było uzyskane - nie znalazłem info na temat specyfikacji i podejrzewam, że jest to tajemnica handlowo-sportowa. 

Zwrócę tylko uwagę na różnicę między mocą a momentem - bardzo lekki dół, rozwiercenie bloku i skrócenie skoku tłoka zapewne mocno zwiększa szybkość wkręcania na obroty, moc to po prostu stała * moment * obroty (w uproszczeniu) i dlatego przy obrotach które wytrzymuje B16A ta moc jest tak wysoka.
    Ten sam silnik co w mojej poprzedniej wrzucie B16A, gdzie zdziwienie powodowały parametry ~220KM/~190Nm.

    Tym razem jeszcze lepiej, również B16A, ale potwierdzone 230KM i 191Nm. Nie pytajcie jak to było uzyskane - nie znalazłem info na temat specyfikacji i podejrzewam, że jest to tajemnica handlowo-sportowa.

    Zwrócę tylko uwagę na różnicę między mocą a momentem - bardzo lekki dół, rozwiercenie bloku i skrócenie skoku tłoka zapewne mocno zwiększa szybkość wkręcania na obroty, moc to po prostu stała * moment * obroty (w uproszczeniu) i dlatego przy obrotach które wytrzymuje B16A ta moc jest tak wysoka.
    16 stycznia 2014, 13:23 przez narowerzesamochodem (PW) | Do ulubionych | Skomentuj

    1