Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 132 takie materiały
    Tym razem filmik z Miura-san's EG6.
    17 marca 2018, 13:43 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: youtube.com/Toyo Tire USA Corp
    Hondy Civic – Rój pszczół.
    Rój pszczół.
    26 lutego 2018, 21:07 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Pandem EG6 – Właścicielem jest Kei Miura.
    Właścicielem jest Kei Miura.
    23 lutego 2018, 17:35 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: sppedhunters.com
    Tor Willow Springs – A na nim Hondy które biorą udział w wyścigach i time attack.
    A na nim Hondy które biorą udział w wyścigach i time attack.
    21 lutego 2018, 16:06 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Garage Work EG6 – Następny Civic który bierze udział w time attack. Tym razem z Garage Work. Pod maską B18C z ITB o mocy 240 koni mechanicznych. Ciekawostką jest redukcja wagi do 694 kilogramów.
    Następny Civic który bierze udział w time attack. Tym razem z Garage Work. Pod maską B18C z ITB o mocy 240 koni mechanicznych. Ciekawostką jest redukcja wagi do 694 kilogramów.
    20 lutego 2018, 16:06 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło: naritadogfight.com
    Car Shop Glow EG6 – Tym razem EG6 od Glow Car Shop. B18C ITB 262 konie mechaniczne. Mimo iż K swap do starszego modelu w obecnej chwili to żaden problem to japończycy trzymaja się serii B N/A. Zamiast robić stroker kity czy ładować turbo silnik pozostaje nieruszany. Poprawiane jest zawieszenie oraz pakiet aero. Osobiście podoba mi się taki sposób działania, sprawdzanie maksymalnego czasu jaki można wycisnąć na tym setupie.
    Tym razem EG6 od Glow Car Shop. B18C ITB 262 konie mechaniczne. Mimo iż K swap do starszego modelu w obecnej chwili to żaden problem to japończycy trzymaja się serii B N/A. Zamiast robić stroker kity czy ładować turbo silnik pozostaje nieruszany. Poprawiane jest zawieszenie oraz pakiet aero. Osobiście podoba mi się taki sposób działania, sprawdzanie maksymalnego czasu jaki można wycisnąć na tym setupie.
    20 lutego 2018, 16:13 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: honda civic eg6 dohc vtec time attack
    Civic EK4 – CTAC 2018, a dokładnie Central Circuit Time Attack. Honda Civic Ek4 z pokaźnym pakietem aero. Na torze Tsukuba kurs 2000 w ubiegłym roku Civic uzyskał czas 56.748.  Był szybszy o 0.400 sekundy od Aslan EG6 który ma K serię pod maską. Natomiast tutaj mamy B20 VTEC o mocy 275 koni. Polecam link w źródle, więcej info.
    CTAC 2018, a dokładnie Central Circuit Time Attack. Honda Civic Ek4 z pokaźnym pakietem aero. Na torze Tsukuba kurs 2000 w ubiegłym roku Civic uzyskał czas 56.748. Był szybszy o 0.400 sekundy od Aslan EG6 który ma K serię pod maską. Natomiast tutaj mamy B20 VTEC o mocy 275 koni. Polecam link w źródle, więcej info.
    19 lutego 2018, 22:22 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Aslan EG6 – Znany Civic z japońskich time attack. Tym razem ze stajni Aslan z Osaki. Aslan jest warsztatem który prowadzi Temple Racing. Pod maską K20, nie znalazłem info o mocy ale obstawiam coś koło 300 koni mechanicznych. W Japonii nadal częściej używana jest B seria zamiast K serii.
    Znany Civic z japońskich time attack. Tym razem ze stajni Aslan z Osaki. Aslan jest warsztatem który prowadzi Temple Racing. Pod maską K20, nie znalazłem info o mocy ale obstawiam coś koło 300 koni mechanicznych. W Japonii nadal częściej używana jest B seria zamiast K serii.
    19 lutego 2018, 22:31 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    5 listopada 2017, 13:33 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj