Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 134 takie materiały
    Materiał na temat rozbiórki i inspekcji stanu skrzyni biegów S4C - Honda Civic EG6 1.6 VTEC B16A2.
    28 lutego 2020, 21:25 przez Fuel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Cross Power

    Czyszczenie skrzyni biegów - Honda Civic EG6 1.6 VTEC B16A2
    21 lutego 2020, 18:59 przez Fuel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Cross Power

    Tym razem filmik z Miura-san's EG6.
    17 marca 2018, 13:43 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube.com/Toyo Tire USA Corp

    Pandem EG6 – Właścicielem jest Kei Miura.
    Właścicielem jest Kei Miura.
    23 lutego 2018, 17:35 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    sppedhunters.com

    Tor Willow Springs – A na nim Hondy które biorą udział w wyścigach i time attack.
    A na nim Hondy które biorą udział w wyścigach i time attack.
    Garage Work EG6 – Następny Civic który bierze udział w time attack. Tym razem z Garage Work. Pod maską B18C z ITB o mocy 240 koni mechanicznych. Ciekawostką jest redukcja wagi do 694 kilogramów.
    Następny Civic który bierze udział w time attack. Tym razem z Garage Work. Pod maską B18C z ITB o mocy 240 koni mechanicznych. Ciekawostką jest redukcja wagi do 694 kilogramów.
    20 lutego 2018, 16:06 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    naritadogfight.com

    Car Shop Glow EG6 – Tym razem EG6 od Glow Car Shop. B18C ITB 262 konie mechaniczne. Mimo iż K swap do starszego modelu w obecnej chwili to żaden problem to japończycy trzymaja się serii B N/A. Zamiast robić stroker kity czy ładować turbo silnik pozostaje nieruszany. Poprawiane jest zawieszenie oraz pakiet aero. Osobiście podoba mi się taki sposób działania, sprawdzanie maksymalnego czasu jaki można wycisnąć na tym setupie.
    Tym razem EG6 od Glow Car Shop. B18C ITB 262 konie mechaniczne. Mimo iż K swap do starszego modelu w obecnej chwili to żaden problem to japończycy trzymaja się serii B N/A. Zamiast robić stroker kity czy ładować turbo silnik pozostaje nieruszany. Poprawiane jest zawieszenie oraz pakiet aero. Osobiście podoba mi się taki sposób działania, sprawdzanie maksymalnego czasu jaki można wycisnąć na tym setupie.
    20 lutego 2018, 16:13 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    honda civic eg6 dohc vtec time attack

    Civic EK4 – CTAC 2018, a dokładnie Central Circuit Time Attack. Honda Civic Ek4 z pokaźnym pakietem aero. Na torze Tsukuba kurs 2000 w ubiegłym roku Civic uzyskał czas 56.748.  Był szybszy o 0.400 sekundy od Aslan EG6 który ma K serię pod maską. Natomiast tutaj mamy B20 VTEC o mocy 275 koni. Polecam link w źródle, więcej info.
    CTAC 2018, a dokładnie Central Circuit Time Attack. Honda Civic Ek4 z pokaźnym pakietem aero. Na torze Tsukuba kurs 2000 w ubiegłym roku Civic uzyskał czas 56.748. Był szybszy o 0.400 sekundy od Aslan EG6 który ma K serię pod maską. Natomiast tutaj mamy B20 VTEC o mocy 275 koni. Polecam link w źródle, więcej info.