Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • JACCS Civic

    JACCS Civic – Ten sam silnik co w mojej poprzedniej wrzucie B16A, gdzie zdziwienie powodowały parametry ~220KM/~190Nm.

Tym razem jeszcze lepiej, również B16A, ale potwierdzone 230KM i 191Nm. Nie pytajcie jak to było uzyskane - nie znalazłem info na temat specyfikacji i podejrzewam, że jest to tajemnica handlowo-sportowa. 

Zwrócę tylko uwagę na różnicę między mocą a momentem - bardzo lekki dół, rozwiercenie bloku i skrócenie skoku tłoka zapewne mocno zwiększa szybkość wkręcania na obroty, moc to po prostu stała * moment * obroty (w uproszczeniu) i dlatego przy obrotach które wytrzymuje B16A ta moc jest tak wysoka.
    Ten sam silnik co w mojej poprzedniej wrzucie B16A, gdzie zdziwienie powodowały parametry ~220KM/~190Nm.

    Tym razem jeszcze lepiej, również B16A, ale potwierdzone 230KM i 191Nm. Nie pytajcie jak to było uzyskane - nie znalazłem info na temat specyfikacji i podejrzewam, że jest to tajemnica handlowo-sportowa.

    Zwrócę tylko uwagę na różnicę między mocą a momentem - bardzo lekki dół, rozwiercenie bloku i skrócenie skoku tłoka zapewne mocno zwiększa szybkość wkręcania na obroty, moc to po prostu stała * moment * obroty (w uproszczeniu) i dlatego przy obrotach które wytrzymuje B16A ta moc jest tak wysoka.
    16 stycznia 2014, 13:23 przez narowerzesamochodem (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Zobacz następny

    Komentarze

    Momencik, trwa ładowanie komentarzy   ładowanie…