Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    narowerzesamochodem

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 21 lipca 2012 - 23:32
    Ostatnio: 17 sierpnia 2015 - 9:24
    • Materiałów na głównej: 15 z 24 (9 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 848
    • Komentarzy: 215
    • Punktów za komentarze: 194
     
    E30 Touring – Bez zbytniej gleby i krzykliwej felgi, a wygląda świetnie.
    Bez zbytniej gleby i krzykliwej felgi, a wygląda świetnie.
    17 stycznia 2014, 10:43 przez narowerzesamochodem (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    speedhunters

    Wnętrze GT4 Stinger – Wnętrze nowej Kii GT4 Stinger, 2 główne + 4 kluczowe wskaźniki i koniec kokpitu.
    Wnętrze nowej Kii GT4 Stinger, 2 główne + 4 kluczowe wskaźniki i koniec kokpitu.
    17 stycznia 2014, 0:27 przez narowerzesamochodem (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    JACCS Civic – Ten sam silnik co w mojej poprzedniej wrzucie B16A, gdzie zdziwienie powodowały parametry ~220KM/~190Nm.

Tym razem jeszcze lepiej, również B16A, ale potwierdzone 230KM i 191Nm. Nie pytajcie jak to było uzyskane - nie znalazłem info na temat specyfikacji i podejrzewam, że jest to tajemnica handlowo-sportowa. 

Zwrócę tylko uwagę na różnicę między mocą a momentem - bardzo lekki dół, rozwiercenie bloku i skrócenie skoku tłoka zapewne mocno zwiększa szybkość wkręcania na obroty, moc to po prostu stała * moment * obroty (w uproszczeniu) i dlatego przy obrotach które wytrzymuje B16A ta moc jest tak wysoka.
    Ten sam silnik co w mojej poprzedniej wrzucie B16A, gdzie zdziwienie powodowały parametry ~220KM/~190Nm.

    Tym razem jeszcze lepiej, również B16A, ale potwierdzone 230KM i 191Nm. Nie pytajcie jak to było uzyskane - nie znalazłem info na temat specyfikacji i podejrzewam, że jest to tajemnica handlowo-sportowa.

    Zwrócę tylko uwagę na różnicę między mocą a momentem - bardzo lekki dół, rozwiercenie bloku i skrócenie skoku tłoka zapewne mocno zwiększa szybkość wkręcania na obroty, moc to po prostu stała * moment * obroty (w uproszczeniu) i dlatego przy obrotach które wytrzymuje B16A ta moc jest tak wysoka.
    16 stycznia 2014, 13:23 przez narowerzesamochodem (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    zarchiwizowany
    Toyota FT-1 "Supra" – Jeżdżące proto FT-1 "nowej supry".
    Jeżdżące proto FT-1 "nowej supry".
    Mugen Civic – Około 220 koni z wolnossącego 1.6...
    Około 220 koni z wolnossącego 1.6...
    Honda Z – Kei Car - czyli miejski kompakcik w okolicy pół tony masy własnej z rynku japońskiego...

Aż się prosi o nieduży (w okolic 1l albo z motocykla) silniczek z turbinką i szatan.
    Kei Car - czyli miejski kompakcik w okolicy pół tony masy własnej z rynku japońskiego...

    Aż się prosi o nieduży (w okolic 1l albo z motocykla) silniczek z turbinką i szatan.
    14 stycznia 2014, 8:59 przez narowerzesamochodem (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Kia GT4 Stinger Proto – Nowy prototyp Kii z Detroit, bezpośredni konkurent GT-86, BRZ, Genesisa. Panowie z firmy Kia wypowiadają się na temat tego auta następująco: powrót do czasów, kiedy prowadzenie samochodu nie odbywało się za pomocą mnóstwa elektroniki. 315 koni z 2.0l turbo który do tej pory można było kupić w Optimie (fajny silnik swoją drogą), 1300kg wagi.
    Nowy prototyp Kii z Detroit, bezpośredni konkurent GT-86, BRZ, Genesisa. Panowie z firmy Kia wypowiadają się na temat tego auta następująco: powrót do czasów, kiedy prowadzenie samochodu nie odbywało się za pomocą mnóstwa elektroniki. 315 koni z 2.0l turbo który do tej pory można było kupić w Optimie (fajny silnik swoją drogą), 1300kg wagi.
    Takiej zimy i takich samochodów wszystkim życzę.