Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 158 takich materiałów
    1200HP 2JZ-GTE. –
    29 listopada 2012, 19:29 przez Putson (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    F40 GTE –
    21 listopada 2012, 21:22 przez PiereLuigi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2JZ-GTE by HKS –
    30 sierpnia 2012, 23:35 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    28 lipca 2012, 20:38 przez MIKI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2JZ-GTE – Niezawodna jednostka
    Niezawodna jednostka
    26 lipca 2012, 17:57 przez c16xel (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Lewa czy prawa? – No więc motokillerzy, które Ferrari wybieracie?
F430 Challenge Stradale czy 250 GTE?
Dla mnie klasyk... Jest piękne. Nowoczesne Ferrari do mnie nie przemawiają, wolę choćby Lamborghini.
    No więc motokillerzy, które Ferrari wybieracie?
    F430 Challenge Stradale czy 250 GTE?
    Dla mnie klasyk... Jest piękne. Nowoczesne Ferrari do mnie nie przemawiają, wolę choćby Lamborghini.
    5 lipca 2012, 9:48 przez uzi43 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (5)
    3 kwietnia 2012, 14:37 przez maxioo3 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel Kadett D – Wprowadzenie do produkcji nowego Kadetta w 1979 roku (o 5 lat później niż Golfa) było ważnym wydarzeniem w historii firmy Opel: po raz pierwszy, po osiemdziesięciu latach budowania samochodów osobowych, firma zdecydowała się na zastosowanie przedniego napędu. Nadwozie tego nowego Opla o długości nie przekraczającej 4 metrów, nawiązywało sylwetką do największych samochodów Opel Monza i Opel Senator. Ponadto bardzo przypominało produkt GM: Chevrolet Chevette. Nowy model "dysponował" wieloma wersjami nadwozia, różnym wyposażeniem, oraz kilkoma silnikami: o różnych pojemnościach, mocach i wykonaniu. Jednym z ciekawszych wersji był model Kadett GTE. Pojazd ten wyposażony był w 1.8-litrowy silnik o mocy 115 KM przy 5800obr/min. 5-biegową, synchronizowaną skrzynię biegów oraz wtrysk paliwa Bosch LE-Jetronic. Osiągał prędkość 187 km/h oraz przyspieszenie 0-100 km/s: 9,5 sekundy. Dawno temu Opla Kadetta 1.6 w wersji SR trzydzwiowe cudo koloru białego, z niebieskimi paskami za tylnymi bocznymi szybami, dziwnymi alufelgami oraz niesamowicie wyglądającymi fotelami Recaro posiadał admin Motokillera. Jednym z największych bajerów były spryskiwacze świateł na potężnych gumowych odbojach. Jednak 4 czyszczenia szyby i świateł i płyn w zbiorniczku należał do historii...
    Wprowadzenie do produkcji nowego Kadetta w 1979 roku (o 5 lat później niż Golfa) było ważnym wydarzeniem w historii firmy Opel: po raz pierwszy, po osiemdziesięciu latach budowania samochodów osobowych, firma zdecydowała się na zastosowanie przedniego napędu. Nadwozie tego nowego Opla o długości nie przekraczającej 4 metrów, nawiązywało sylwetką do największych samochodów Opel Monza i Opel Senator. Ponadto bardzo przypominało produkt GM: Chevrolet Chevette. Nowy model "dysponował" wieloma wersjami nadwozia, różnym wyposażeniem, oraz kilkoma silnikami: o różnych pojemnościach, mocach i wykonaniu. Jednym z ciekawszych wersji był model Kadett GTE. Pojazd ten wyposażony był w 1.8-litrowy silnik o mocy 115 KM przy 5800obr/min. 5-biegową, synchronizowaną skrzynię biegów oraz wtrysk paliwa Bosch LE-Jetronic. Osiągał prędkość 187 km/h oraz przyspieszenie 0-100 km/s: 9,5 sekundy. Dawno temu Opla Kadetta 1.6 w wersji SR trzydzwiowe cudo koloru białego, z niebieskimi paskami za tylnymi bocznymi szybami, dziwnymi alufelgami oraz niesamowicie wyglądającymi fotelami Recaro posiadał admin Motokillera. Jednym z największych bajerów były spryskiwacze świateł na potężnych gumowych odbojach. Jednak 4 czyszczenia szyby i świateł i płyn w zbiorniczku należał do historii...
    18 stycznia 2012, 0:48 przez JadeNisko (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)