Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 158 takich materiałów
    8 stycznia 2014, 13:52 przez mleczyk12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    2jz  gte i wszystko jasne... – Silnik legenda, chyba najpopularniejszy na świecie, najbardziej podatny na mody... Chociaż to stara konstrukcja spokojnie może dorównać nowym silnikom...
    Silnik legenda, chyba najpopularniejszy na świecie, najbardziej podatny na mody... Chociaż to stara konstrukcja spokojnie może dorównać nowym silnikom...
    2 grudnia 2013, 17:46 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    BMW E34 – Z silnikiem 2JZ-GTE. Potwór
    Z silnikiem 2JZ-GTE. Potwór
    18 października 2013, 17:52 przez Enevest (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    2001 BMW M5 – 2JZ-GTE Motor Swap
    2JZ-GTE Motor Swap
    16 października 2013, 19:48 przez sajmon (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Toyota Chaser X100 – Dwa, piękne Chasery. Czarny - przed faceliftingiem. Biały - po faceliftingu. Najmocniejsze wersje: Avante Four JZX105 z napędem na cztery koła (1JZ-GE 2.5L 200 KM) albo Tourer V JZX100 z napędem na tył (1JZ-GTE 2.5L 280 KM). Nigdy nie sprzedawane z kierownicą po lewej stronie. Jeśli ktoś jest zainteresowany, więcej fotek: http://staryjaponiec.blogspot.com/2012/07/128-zdjecia-041-toyota-x100-chaser-mark.html
    Dwa, piękne Chasery. Czarny - przed faceliftingiem. Biały - po faceliftingu. Najmocniejsze wersje: Avante Four JZX105 z napędem na cztery koła (1JZ-GE 2.5L 200 KM) albo Tourer V JZX100 z napędem na tył (1JZ-GTE 2.5L 280 KM). Nigdy nie sprzedawane z kierownicą po lewej stronie. Jeśli ktoś jest zainteresowany, więcej fotek: http://staryjaponiec.blogspot.com/2012/07/128-zdjecia-041-toyota-x100-chaser-mark.html
    15 października 2013, 19:42 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    2 października 2013, 9:58 przez mleczyk12345 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel GTE –
    25 września 2013, 12:32 przez nowysacz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    GT86 + 2JZ-GTE –
    24 września 2013, 15:56 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jakiś czas temu, zaczęło się szukanie optymalnego potencjału silnika modeli 86/BRZ/FR-S. Jak to zwykle bywa, wiele silników i innych części trzeba popsuć, aby znaleźć to, co wiedzą dzisiaj właściciele B18C, K20A, 4G63T, RB26DETT, 4A-GE czy 2JZ-GTE. Póki co, Crawford Performance - specjaliści od samochodów Subaru, zbudowali niemal 500-konną (w zależności od mapy i paliwa) bestię, a dziennikarze MotorTrend ją przetestowali.
    25 sierpnia 2013, 20:31 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    JDM Toyota Chaser (JZX81) – Produkowana w latach 1988-1992, tylko na rynek Japonii. Napęd na tył, 1JZ-GTE (2.5L twin turbo) pod maską, 280 KM 363 Nm.
    Produkowana w latach 1988-1992, tylko na rynek Japonii. Napęd na tył, 1JZ-GTE (2.5L twin turbo) pod maską, 280 KM 363 Nm.