Silnik legenda, chyba najpopularniejszy na świecie, najbardziej podatny na mody... Chociaż to stara konstrukcja spokojnie może dorównać nowym silnikom...
Dwa, piękne Chasery. Czarny - przed faceliftingiem. Biały - po faceliftingu. Najmocniejsze wersje: Avante Four JZX105 z napędem na cztery koła (1JZ-GE 2.5L 200 KM) albo Tourer V JZX100 z napędem na tył (1JZ-GTE 2.5L 280 KM). Nigdy nie sprzedawane z kierownicą po lewej stronie. Jeśli ktoś jest zainteresowany, więcej fotek: http://staryjaponiec.blogspot.com/2012/07/128-zdjecia-041-toyota-x100-chaser-mark.html
Jakiś czas temu, zaczęło się szukanie optymalnego potencjału silnika modeli 86/BRZ/FR-S. Jak to zwykle bywa, wiele silników i innych części trzeba popsuć, aby znaleźć to, co wiedzą dzisiaj właściciele B18C, K20A, 4G63T, RB26DETT, 4A-GE czy 2JZ-GTE. Póki co, Crawford Performance - specjaliści od samochodów Subaru, zbudowali niemal 500-konną (w zależności od mapy i paliwa) bestię, a dziennikarze MotorTrend ją przetestowali.