Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 158 takich materiałów
    Samochód o którym w pewnych częściach świata jest głośno od wielu lat, a w innych prawdopodobnie będzie coraz głośniej. To niemal Supra, w bardziej cywilnym wdzianku. Samochód z klasycznym napędem, ogromnym potencjałem, ogromną bazą części do modyfikacji, do którego główna opcja silnikowa, to znana rodzina JZ (np. 1JZ-GTE i 2JZ-GE fabrycznie, 2JZ-GTE po swapie), do tego póki co jest chyba tańszy niż Supra. Idealny do dragu, driftu i oczywiście na ulice jako sleeper, natomiast typowe wyścigi torowe są nieco w cieniu pozostałych zastosowań. Niestety, nigdy nie był dostępny z kierownicą po lewej stronie. Ale wielu samochodom niedostępnym w taki czy inny sposób, nie przeszkodziło to w staniu się ikonami.

    Na powyższym filmie, typowy Chaser po tuningu (z ostatniej generacji), o mocy 420 KM.
    9 sierpnia 2015, 13:48 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Toyota Supra MKIII 1989 – Silnik 7M-GTE 3.0L o mocy 235KM. Pierwszy model z tylnym napędem niespokrewniony z Celicą.
    Silnik 7M-GTE 3.0L o mocy 235KM. Pierwszy model z tylnym napędem niespokrewniony z Celicą.
    Nie tylko Lamborghini służyło we Włoskiej policji – W latach 60 normalne radiowozy nie były w stanie nadążać za przerobionymi samochodami mafiozów, więc zwrócili się do Enzo Ferrari, który zlecił zbudowanie dwóch egzemplarzy modelu 250 GTE. Jeden z nich został rozbity i zniszczony jeszcze w fazie testów, drugi (na zdjęciach) znakomicie spełniał swoją rolę.
 3 litrowa V- dwunastka generowała 235 KM, co pozwalało osiągnąć maksymalną prędkość 230 km/h.
    W latach 60 normalne radiowozy nie były w stanie nadążać za przerobionymi samochodami mafiozów, więc zwrócili się do Enzo Ferrari, który zlecił zbudowanie dwóch egzemplarzy modelu 250 GTE. Jeden z nich został rozbity i zniszczony jeszcze w fazie testów, drugi (na zdjęciach) znakomicie spełniał swoją rolę.
    3 litrowa V- dwunastka generowała 235 KM, co pozwalało osiągnąć maksymalną prędkość 230 km/h.
    20 kwietnia 2015, 21:10 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel Kadet GTE rally – Napotkany w Holandii. 
Od właściciela dowiedziałem się, że jest to jego pierwsze auto, zakupione w 1979 roku.
Dwulitrowa jednostka posiada wiele modyfikacji które są dziełem właściciela. Moc wzrosła z 107 km do 139 km.
A poza tym jest na prawdę piękny.
    Napotkany w Holandii.
    Od właściciela dowiedziałem się, że jest to jego pierwsze auto, zakupione w 1979 roku.
    Dwulitrowa jednostka posiada wiele modyfikacji które są dziełem właściciela. Moc wzrosła z 107 km do 139 km.
    A poza tym jest na prawdę piękny.
    10 kwietnia 2015, 21:00 przez erni720831 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    foto własne

    15 marca 2015, 18:44 przez motormaniak (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Volkswagen Sport Concept Coupé GTE – Volkswagen Sport Concept Coupé GTE ma być pozycjonowany między VW CC a Phaetonem.
    Volkswagen Sport Concept Coupé GTE ma być pozycjonowany między VW CC a Phaetonem.