Tylnonapędowy sedan, produkowany w latach 1988-1992. Najmocniejsza opcja pojawiła się w 1990 roku, odświeżona GT Twin Turbo, 2.5L 1JZ-GTE 280 KM (w latach 1988-1990 ta wersja miała 2.0L 1G-GTE 210 KM).
Rzędowa szóstka Toyoty (1JZ-GTE) w akcji. Mark II z generacji X100, wychodziła fabrycznie z tym silnikiem w latach 1996-2001. Parametry silnika, to 280 KM i 377 Nm.
Trzy modele budowane na płycie podłogowej X80, w latach 1988-1992. Napęd na tył oraz silnik 1JZ-GTE 280 KM w najmocniejszych opcjach. Ich odpowiednikiem z kierownicą po lewej stronie, jest model Cressida, jednak bez silnika 1JZ-GTE, w zamian wolnossący 7M-GE 190 KM znany z Supry MK3. Wszystkie modele są od dawna z powodzeniem używane do driftu, w niektórych krajach.