Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 73 takie materiały
    Wesoły gaźnik – Na poprawę humoru z okazji nadchodzącego poniedziałku.
    Na poprawę humoru z okazji nadchodzącego poniedziałku.
    Camaro Supercharger 79’ – Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Chevrolet Camaro 5.7 (350CID) Supercharger Silnik: Fabrycznie nowy silnik, wyprodukowany przez GM w 2004r, na częściach GM PERFORMANCE PARTS, SB 350 cid, 5700cm3, głowice VORTEC, kompresja 9,1:1. Dołożony został SUPERCHARGER-WEIAND 142-PRO STREET, gaźnik HOLLEY 750 cfm, skalibrowany do Superchargera. Zaupłon MALLORY, pompa paliwa mechaniczna EDELBROCK STREET, dla silników do 500KM. Cały ten układ został zestrojony na paliwie SHELL V-POWER RACING, z dodatkiem do paliwa PRO-BLEND i dało to moc 495 KM. Bestia obecnie tankowana jest na paliwie Shell V-Power Nitro Cała przebudowa auta miała miejsce w 2006 roku. Wnętrze oryginalne, nigdy nie było naprawiane. Samochód u obecnego właściciela od 1989 roku. Skrzynia Biegów: Nowa skrzynia biegów firmy B&M STREET z konwenterem B&M, wzmocniona i o przełożeniach do street racingu, oraz B&M QUICK SHIFTER - QUICK SILVER. Wał Napędowy: Seryjny, wzmocniony krzyżakami firmy LAKEWOOD. Most Tylny: Seryjny, dodatkowo blokada mechanizmu różnicowego POWERTRAX, firmy RICHMOND, oraz Tractions Bars, firmy LAKEWOOD. Zawieszenie Pełny zeslaw zawieszenia firmy HOTCHKIS: Sprężyny, resory, stabilizatory ,polibusze i HI- JACKER'S tył. Hamulce: Tarcze hamulcowe przód, wiercone i klocki firmy EBC Wydech: Headers-y firmy EDELBROCK, 2 tłumiki przelotowe EDELBROCK TRUE FLOW, końcówki ukł. wyd. Firmy MAGNAFLOW. Koła: Felgi chromowane firmy CRAGAR, model SUPER SPOKE 8”x15” i 10”x15” Opony tył: MICKEY & THOMPSON ET STREET RADIAL Nadwozie: Seryjne, jedynie aby ukryć zmiany pod maską, założona została maska z tworzywa firmy HARWOOD. Obecnie na miejsce wróciła maska oryginalna. Pozostałe zastosowane części: APC GTS STREET GLOW RUSSEL ACCEL MSD SPECTRE AUTO METER MR. GASKET FLEX-A-LITE TRANS DAPT ENERGY SUSPENSION REDLINE PLASTIC COLOR
    Warsztat Moto Niczek czyli poradnik z mechaniki.
    Gaźnik: FOS 34S2C16 z Poloneza 1.6
    Wydech: Strumienica zamiast katalizatora, rury 45mm, tłumik środkowy standard i specjalny tłumik końcowy za 30 zł.

    Vmax? W zależności od regulacji. Do tej pory rekord 195 km/h.

    Nagrywane Sony Xperia e4g aka "Ziemniak"
    16 kwietnia 2016, 13:18 przez kondjovi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Moje wozidła, jak do tej pory. Part 1 – Nr.1 Audi 80 B3, Złomek. Zaczynałem od pospolitego czołgu. Miał piękny grafitowy kolor, potężne 1.6 na gaźniku pod maską. No właśnie, ten gaźnik. Psuł sie częściej niż Laguna 1.9dCi. Ale wystarczył płaski wkrętak, trytytka i dziarsko jechał dalej. O ile nie brakło mu paliwa. Miał zbiornik o pojemności 70l, a opróżniał go szybciej niż pan Wiesław butelke Amareny. Z wyposażenia miał podgrzewaną szybe tylną, która i tak nie działała. Ale mimo wszystko, naprawde go kochałem. Zapraszam na mojego nowego bloga http://szczerzeoautach.tumblr.com/. Tam więcej opisów, zdjęć, ciekawych anegdotek.
    Nr.1 Audi 80 B3, Złomek. Zaczynałem od pospolitego czołgu. Miał piękny grafitowy kolor, potężne 1.6 na gaźniku pod maską. No właśnie, ten gaźnik. Psuł sie częściej niż Laguna 1.9dCi. Ale wystarczył płaski wkrętak, trytytka i dziarsko jechał dalej. O ile nie brakło mu paliwa. Miał zbiornik o pojemności 70l, a opróżniał go szybciej niż pan Wiesław butelke Amareny. Z wyposażenia miał podgrzewaną szybe tylną, która i tak nie działała. Ale mimo wszystko, naprawde go kochałem. Zapraszam na mojego nowego bloga http://szczerzeoautach.tumblr.com/. Tam więcej opisów, zdjęć, ciekawych anegdotek.
    24 marca 2016, 9:38 przez Fenek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Golf mk2 – Ostatnie zdjęcie z poprzedniego sezonu. Już nie można doczekać na na nowy sezon  Aczkolwiek gaźnik padł i trzeba szukać nowego rozwiązania, czyli silnika.
    Ostatnie zdjęcie z poprzedniego sezonu. Już nie można doczekać na na nowy sezon Aczkolwiek gaźnik padł i trzeba szukać nowego rozwiązania, czyli silnika.
    5 lutego 2016, 15:20 przez barto (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    Własne

    Gaźnik podciśnieniowy.
    10 stycznia 2016, 21:56 przez pawelboro (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Jedno z pierwszych odpaleń silnika gy6 150cc doładowanego kompresorem, na filmiku gasł bo były problemy z dostarczeniem paliwa do gaźnika, teraz jest już ok. Doładowanie ok. 1bar, gaźnik w konfiguracji Draw Thru.
    126p z okolic Bielska-Białej – Mój maluszek, który może się pochwalić tegorocznym podbiciem Włoch a dokładnie Wenecji i jej okolic.  Jeżeli chodzi o silnik: Miska i pokrywa Abarth, liczony wydech Abarth, oraz przerobiony gaźnik Po kapitalnym remoncie blacharsko-lakierniczym itp.
    Mój maluszek, który może się pochwalić tegorocznym podbiciem Włoch a dokładnie Wenecji i jej okolic. Jeżeli chodzi o silnik: Miska i pokrywa Abarth, liczony wydech Abarth, oraz przerobiony gaźnik Po kapitalnym remoncie blacharsko-lakierniczym itp.
    14 grudnia 2015, 2:20 przez leniwiec2222 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Prywatne