Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 73 takie materiały
    Przeczyszczony gaźnik i ustawiona przerwa na przerywaczu. Oto efekt
    23 lutego 2014, 16:56 przez jacki7878 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (13)
    Mój VW – Witam. Chciałem wam zaprezentować mojego Golfika mk2, 88r.
1.6 Gaźnik
Gdy moje fundusze się zwiększą chciałem zainwestować w glebę i fajne koła. Co w nim wymieniłem na razie to:
- Zderzaki szerokie
- Wałek rozrządy od poj. 2l; większa średnica krzywek.
- Wydech dolotowy G60
- Odmłodzony lakier
    Witam. Chciałem wam zaprezentować mojego Golfika mk2, 88r.
    1.6 Gaźnik
    Gdy moje fundusze się zwiększą chciałem zainwestować w glebę i fajne koła. Co w nim wymieniłem na razie to:
    - Zderzaki szerokie
    - Wałek rozrządy od poj. 2l; większa średnica krzywek.
    - Wydech dolotowy G60
    - Odmłodzony lakier
    3 lutego 2014, 11:23 przez ~WRONIEC | Do ulubionych | Skomentuj (11)
    Źródło:

    Własne

    Co powiecie na " pozłacany " gaźnik ? –
    30 stycznia 2014, 22:09 przez blazej5 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nasza duma cz 3 ost – W kwietniu 1985 roku nastąpił facelifting nadwozia, wynikał on z potrzeby dostosowania samochodu do europejskich norm homologacyjnych.

Kolejna większa modernizacja odbyła się we wrześniu 1994 roku, zmianom poddano nadwozie i instalację elektryczną. W samochodzie zastosowano elektroniczny układ zapłonowy Nanoplex. Wzrosła niezawodność pojazdu i zmalało zużycie paliwa. Zmodernizowany samochód nosił oznaczenie 126 el, ze wzbogaconym wyposażeniem 126 el SX.

Kolejna seria zmian odbyła się pod koniec 1996 roku. Główną różnicą było zastosowanie katalizatora. W modelu 126 elx zastosowano nowy gaźnik typu FOS 28 S1A1/300. W styczniu 1999 roku wprowadzono zagłówki dla pasażerów tylnej kanapy.

22 września 2000 roku, po 27 latach produkcji, zakończono montaż „Malucha”, w Polsce powstało 3 318 674 egzemplarzy modelu.
    W kwietniu 1985 roku nastąpił facelifting nadwozia, wynikał on z potrzeby dostosowania samochodu do europejskich norm homologacyjnych.

    Kolejna większa modernizacja odbyła się we wrześniu 1994 roku, zmianom poddano nadwozie i instalację elektryczną. W samochodzie zastosowano elektroniczny układ zapłonowy Nanoplex. Wzrosła niezawodność pojazdu i zmalało zużycie paliwa. Zmodernizowany samochód nosił oznaczenie 126 el, ze wzbogaconym wyposażeniem 126 el SX.

    Kolejna seria zmian odbyła się pod koniec 1996 roku. Główną różnicą było zastosowanie katalizatora. W modelu 126 elx zastosowano nowy gaźnik typu FOS 28 S1A1/300. W styczniu 1999 roku wprowadzono zagłówki dla pasażerów tylnej kanapy.

    22 września 2000 roku, po 27 latach produkcji, zakończono montaż „Malucha”, w Polsce powstało 3 318 674 egzemplarzy modelu.
    28 listopada 2013, 10:32 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Szacunek dla pana – W 1878 Benz opracował konstrukcję dwusuwowego silnika spalinowego, a następnie lekkiego silnika czterosuwowego.
Zastosował mechanizm różnicowy, oraz skonstruował inne zespoły pojazdu mechanicznego, jak świeca zapłonowa, sprzęgło, gaźnik, chłodnica wodna oraz skrzynia biegów. W 1885 zbudował pierwszy "automobil", trzykołowy pojazd z silnikiem spalinowym i elektrycznym zapłonem, który to automobil zaprezentowano po raz pierwszy w roku 1886 w Mannheim. Na ten pojazd Carl Benz uzyskał patent niemiecki nr 37435, a pojazd nazwany został Benz Patent-Motorwagen Nummer 1.





1883 założył spółkę „Benz & Cie. Rheinische Gasmotorenfabrik Mannheim“ wytwarzającą stacjonarne silniki spalinowe na gaz miejski.
Ta firma po połączeniu w roku 1926 ze spółką Daimler-Motoren-Gesellschaft przekształciła się w spółkę akcyjną Daimler-Benz AG.

Carl Benz zmarł w wieku 84 lat, 4 kwietnia 1929 w Ladenburgu.
    W 1878 Benz opracował konstrukcję dwusuwowego silnika spalinowego, a następnie lekkiego silnika czterosuwowego.
    Zastosował mechanizm różnicowy, oraz skonstruował inne zespoły pojazdu mechanicznego, jak świeca zapłonowa, sprzęgło, gaźnik, chłodnica wodna oraz skrzynia biegów. W 1885 zbudował pierwszy "automobil", trzykołowy pojazd z silnikiem spalinowym i elektrycznym zapłonem, który to automobil zaprezentowano po raz pierwszy w roku 1886 w Mannheim. Na ten pojazd Carl Benz uzyskał patent niemiecki nr 37435, a pojazd nazwany został Benz Patent-Motorwagen Nummer 1.





    1883 założył spółkę „Benz & Cie. Rheinische Gasmotorenfabrik Mannheim“ wytwarzającą stacjonarne silniki spalinowe na gaz miejski.
    Ta firma po połączeniu w roku 1926 ze spółką Daimler-Motoren-Gesellschaft przekształciła się w spółkę akcyjną Daimler-Benz AG.

    Carl Benz zmarł w wieku 84 lat, 4 kwietnia 1929 w Ladenburgu.
    25 listopada 2013, 19:34 przez mrozu111 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Proszę o pomoc – za niedługo robię prawko i mam w planach kupno Poloneza Caro (lub starszego) z 1.6 na jednopunktowym lub 1.5 gaźnik. W przyszłości mam w planach swap na 1.8 16v KR z Golfa GTI. Powiedzcie mi co trzeba zrobić przy takim swapie, lub pojadajcie silniki które uważacie za lepsze i zarazem łatwiejsze do takiego "eksperymentu " (nie interesują mnie wypowiedzi na temat silnika Rovera) z góry dziękuje i pozdrawiam
    Za niedługo robię prawko i mam w planach kupno Poloneza Caro (lub starszego) z 1.6 na jednopunktowym lub 1.5 gaźnik. W przyszłości mam w planach swap na 1.8 16v KR z Golfa GTI. Powiedzcie mi co trzeba zrobić przy takim swapie, lub pojadajcie silniki które uważacie za lepsze i zarazem łatwiejsze do takiego "eksperymentu " (nie interesują mnie wypowiedzi na temat silnika Rovera) z góry dziękuje i pozdrawiam
    11 września 2013, 19:29 przez gacek138 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (12)
    Renault Alpine A310 – V6 PRV 2,7 l (2664 cm³), 2 zawory na cylinder, SOHC
Układ zasilania: gaźnik
Średnica × skok tłoka: 88,00 mm × 73,00 mm
Stopień sprężania: 10,1:1
Moc maksymalna: 152 KM (111,9 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 203 N•m przy 3500 obr/min

nadwozie wykonane z włókna szklanego
    V6 PRV 2,7 l (2664 cm³), 2 zawory na cylinder, SOHC
    Układ zasilania: gaźnik
    Średnica × skok tłoka: 88,00 mm × 73,00 mm
    Stopień sprężania: 10,1:1
    Moc maksymalna: 152 KM (111,9 kW) przy 6000 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 203 N•m przy 3500 obr/min

    nadwozie wykonane z włókna szklanego
    9 września 2013, 15:42 przez kaj1990 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Simson S61 – Mój Simek S61 rok 1985. Cylek 60cm3 MZA Wał s-70 MZA gaźnik BVF 16N3 MZA i nowe kpl sprzęgło skrzynia 3 biegowa i wiele innych. W sam silnik włożyłem ponad 800 zł ma jeszcze parę problemów z elektryką, ale będzie może cała nowa instalacja, a także będzie pomalowany
    Mój Simek S61 rok 1985. Cylek 60cm3 MZA Wał s-70 MZA gaźnik BVF 16N3 MZA i nowe kpl sprzęgło skrzynia 3 biegowa i wiele innych. W sam silnik włożyłem ponad 800 zł ma jeszcze parę problemów z elektryką, ale będzie może cała nowa instalacja, a także będzie pomalowany
    3 września 2013, 13:16 przez MarcinTDI (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Simson sr50 – simson zrobiony od podstaw. 
cylek: 70/8/4 
gaźnik: amal 21T
zapłon: ducati energia
skrzynia: 5b
wał wzmacniany z wypełniaczami 
wydech: leo vince 
zębatka zdawcza: 17z 
proszę o opinie :)
    Simson zrobiony od podstaw.
    cylek: 70/8/4
    gaźnik: amal 21T
    zapłon: ducati energia
    skrzynia: 5b
    wał wzmacniany z wypełniaczami
    wydech: leo vince
    zębatka zdawcza: 17z
    proszę o opinie :)
    19 sierpnia 2013, 23:24 przez maniek15 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Jak wszyscy to i ja – Mój Romet Komar. Na zdjęciu jest nieukończony. Do pomalowania został mi jeszcze zbiornik osłona łańcucha i (chyba) osłony na gaźnik. Większość zrobiłem sam z resztą pomógł mi Tata.
    Mój Romet Komar. Na zdjęciu jest nieukończony. Do pomalowania został mi jeszcze zbiornik osłona łańcucha i (chyba) osłony na gaźnik. Większość zrobiłem sam z resztą pomógł mi Tata.
    11 lipca 2013, 11:11 przez buladiler (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne