Szukaj
Znalazłem 73 takie materiały
Po czym w 1885 roku zbudował trójkołowy pojazd z skonstruowanym przez siebie silnikiem spalinowym o pojemności 980 cm³ generującym moc 1 KM, który rozwijał maksymalnie 16 km/h.
Automobil został pokazany 3 lipca 1886 roku na ulicy Ringstraße w Mannheim.
Jednak opinia publiczna wynalazku nie zaakceptowała, spotkały go drwiny i szyderstwo. Z przyzwyczajenia do furmanek 4-kołowych z obrotowym przodkiem, nie zrozumiano zalet pojazdu 3-kołowego. Benz pomimo tego kontynuował prace nad nowymi modelami swego samochodu. W przezwyciężeniu oporu społeczeństwa pomogła mu jego żona Bertha Benz, która zaprezentowała wynalazek szerszej publiczności, jednocześnie stając się pierwszą osobą, która pokonała samochodem dystans większy niż 100 km.
Karl skonstruował podzespoły takie jak; mechanizm różnicowy, świecę zapłonową, skrzynię biegów, sprzęgło, chłodnicę oraz gaźnik.
Z wyjątkiem tego ostatniego, wszystko to jest do teraz stosowane we współczesnych samochodach.
Myślę że każdy fan/pasjonat motoryzacji powinien o tym wiedzieć, niezależnie z jakiej strony "frontu" pochodzi.
R4 2,0 l (1995 cm³), 2 zawory na cylinder, DOHC
Układ zasilania: gaźnik
Średnica × skok tłoka: 84,00 mm × 90,00 mm
Stopień sprężania: 9,35:1
Moc maksymalna: 120 KM (88 kW) przy 6000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 171 N•m przy 3400 obr/min
Osiągi
Przyspieszenie 0-100 km/h: 9,3 s
Prędkość maksymalna: 192 km/h
Wystarczyło przeczyścić gaźnik i odpalił od pierwszego kopa.
Za jakiś czas znów będzie pyrkał na drogach.
Nadszedł ten czas kiedy w końcu podjąłem decyzje o kupnie POLSKIEJ ślicznotki, o której marzyłem od dziecka.
W dużym skrócie:
Gaźnik robiony wg Pana Inżyniera Mazika
Hamulce przód od SC Sporting
Wydech Michelin
Nowa podłoga
Fabrycznie nowe klosze wszystkich lamp
Felgi Polonez 13"
Polerka
Wsk po tuningu: wał z korbowodem od yz 250 by Bayu, gaźnik PWK Keihin 38mm, membrana i króciec Rotax 34mm, CDI + Top Performance ustawione na 3,2mm przed GMP, tłok z Kawasaki KDX 200, dyfuzor 8k + LeoVince.
W silniku siedzi 2 kanałowy cylinder o pojemności 80ccm który zasila 19mm gaźnik.Ponadto zamontowany jest wał korbowy z wypełniaczami z poliamidu oraz skrzynia B5 O ładowanie i iskrę dba zapłon LFK.
Wszystkie elementy aluminiowe zostały wypolerowane.
Simson aktualnie więcej stoi niż jeździ. Przez te wszystkie lata kosztował mnie masę nerwów i pracy, ale chyba było warto.
Silnik:
-V8 6,3 l (6281 cm³), 2 zawory na cylinder, OHV
-Układ zasilania: gaźnik
-Średnica cylindra × skok tłoka: 109,20 mm × 84,00 mm
-Stopień sprężania: 10,5:1
-Moc maksymalna: 335 KM (246 kW) przy 4800 obr/min
-Maksymalny moment obrotowy: 576 N•m przy 3000 obr/min.