Szukaj
Nowe M4 CS jest napędzane 3-litrową, podwójnie turbodoładowaną, prostą szóstką o mocy 551 KM i 650 Nm. Moc ta jest przekazywana na wszystkie cztery koła za pośrednictwem 8-biegowej automatycznej skrzyni biegów, a samochód waży 1760 kg. Jako nowy, kosztuje około 120 000 funtów.
F82 M4 CS jest również napędzany 3-litrową prostą szóstką z podwójnym turbodoładowaniem. Jego moc wynosi 460 KM i 600 Nm, a moc ta jest przekazywana na tylne koła za pośrednictwem 7-biegowej dwusprzęgłowej skrzyni biegów. Jego waga wynosi 1 580 kg, a nowy egzemplarz kosztuje około 89 000 funtów.
E92 M3 ma pod maską wspaniałe 4-litrowe wolnossące V8 o mocy 420 KM i 400 Nm. Moc jest przekazywana na tylne koła wyłącznie za pośrednictwem 7-biegowej przekładni dwusprzęgłowej, a waga wynosi 1600 kg. Jako nowy, E92 kosztował około 55 000 funtów w momencie premiery.
Na koniec mamy E46 M3. Wytwarza 343 KM i 365 Nm z 3,2-litrowego wolnossącego silnika V6. Moc ta jest przekazywana na tylne koła za pośrednictwem 6-biegowej zautomatyzowanej skrzyni manualnej i jak można się spodziewać, jest to najlżejszy samochód tutaj, ważący 1 495 kg. Gdy był nowy, kosztował 42 000 funtów.
Nowy samochód ma więc wyraźną przewagę na papierze, ale czy uda mu się wygrać? Jest tylko jeden sposób, aby się tego dowiedzieć... WYŚCIG!



Enduro – rodzaj sportu motorowego polegający na pokonaniu trasy o nawierzchniach asfaltowych, jak i terenowych.
Trasa liczy zazwyczaj od 200 do 300 km. W czasie rajdu zawodnicy zaliczają poszczególne próby czasowe. W Polsce i w większości krajów są to próby: Cross, Enduro i SuperCross
W rajdach enduro ścigać się mogą motocykle o pojemnościach od 50 cm³ do pow. 500 cm³ podzielone na poszczególne klasy:
E1 – motocykle 100 - 125 cm³ 2 takt lub 175 - 250 cm³ 4 taktE2 – motocykle 175 - 250 cm³ 2 takt lub 290 - 450 cm³ 4 taktE3 – motocykle pow. 290 - 500 cm³ 2 takt lub 475 - 650 cm³ 4 taktNajwiększą imprezą Enduro jest tzw. „sześciodniówka”, czyli Mistrzostwa Świata Drużyn Narodowych w Enduro.
Motocykle enduro różnią się od motocykli motocrossowych, ponieważ są wyposażone w homologację. Muszą odpowiadać normom wynikającym z kodeksu drogowego, m.in. posiadać oświetlenie, homologowane opony, nie przekraczać norm hałasu i emisji spalin.


Co wyróżnia tego Golfa od innych? Rafała wykrzesał moc, UWAGA, ponad około 650 koni mechanicznych i przebudował samochód pod zawody 1/4 mili. Jest obecnie najszybszym FWD Dieslem w Polsce oraz piątym najszybszym w Europie w klasie Diesel z napędem na przednią oś.
Więcej w materiale wideo.
Pamiętajcie o subskrypcji kanału @RedTurbo Channel oraz łapce w górę jeśli film Ci się podobał.
![Toyota GR Supra GT4 – Sportowy samochód osobowy produkowany przez japoński koncern Toyota w latach 1978-2002 oraz ponownie od 2019 roku. W 2010 roku Toyota wystąpiła o przedłużenie patentu na nazwę Supra i tym samym zobowiązała się do zastosowania tej nazwy na jednym ze swoich produktów w ciągu 3 lat. Podczas targów motoryzacyjnych North American International Auto Show w 2014 roku zaprezentowana została koncepcyjna wersja nowej generacji Supry w postaci Toyoty FT-01[26]. Samochód jest wizją modernistycznego samochodu sportowego, a swoje linie czerpie z klasycznych modeli japońskiego producenta w tym 2000GT, MR-2 oraz Supry. Miesiąc po premierze, Toyota wystąpiła do amerykańskiego urzędu patentowego o kolejne przedłużenie nazwy Supra. W 2016 roku podobny wniosek został złożony w europejskim urzędzie patentowym. W 2018 roku na Międzynarodowym Salonie Samochodowym w Genewie Toyota zaprezentowała pojazd Toyota GR Supra Racing Concept. Samochód w torowej specyfikacji jest bezpośrednio zapowiedzią drogowej wersji nowej Supry. Pierwszy publiczny pokaz nowej generacji odbył się 12 lipca 2018 roku podczas Goodwood Festival of Speed. Piąta generacja Toyoty Supra zadebiutowała 14 stycznia 2019 roku podczas North American International Auto Show w Detroit. W 2019 roku na Goodwood Festival of Speed Toyota potwierdziła utworzenie wersji wyścigowej samochodu – GT4. Podobnie jak auto drogowe, skierowana do zespołów prywatnych Toyota Supra GT4 ma sześciocylindrowy silnik o pojemności 3 l z turbosprężarką twin-scroll oraz automatyczną skrzynią biegów. Silnik wytwarza moc maksymalną 430 KM i moment obrotowy 650 Nm.](/uimages/services/motokiller/i18n/pl_PL/202204/$_toyota_$1650567817_by_AwokadoOo.jpg?1650567818)