Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 128 takich materiałów
    Good news! – Cytując klasyka nadchodzi nowa Dacia Sandero!

Na rynkach Ameryki Łacińskiej debiutuje najmocniejsza wersja Renault Sandero znana w Europie jako Dacia. Odmiana R.S cechuje agresywniejszy w porównaniu do serii wygląd auta. Najważniejsze informacje jednak dotyczą mechaniki. 2 litry, 145 koni, 8 sekund do setki i 210 km/h, 6 biegowa manualna skrzynia oraz zmodyfikowane hamulce oraz zawieszenie. Trzeba przyznać że prezentuje się to naprawdę ciekawie. Na razie nie wiadomo czy auto trafi do Europy ale można spekulować że prędzej czy później Renault będzie chciało ubarwić ofertę Dacii i zacznie oferować Sandero R.S również i na naszych rynkach.



Nowością na tamtejszym rynku ma być także Renault Duster Oroch 4 drzwiowy pick up nie wyglądający jak wół roboczy.
    Cytując klasyka nadchodzi nowa Dacia Sandero!

    Na rynkach Ameryki Łacińskiej debiutuje najmocniejsza wersja Renault Sandero znana w Europie jako Dacia. Odmiana R.S cechuje agresywniejszy w porównaniu do serii wygląd auta. Najważniejsze informacje jednak dotyczą mechaniki. 2 litry, 145 koni, 8 sekund do setki i 210 km/h, 6 biegowa manualna skrzynia oraz zmodyfikowane hamulce oraz zawieszenie. Trzeba przyznać że prezentuje się to naprawdę ciekawie. Na razie nie wiadomo czy auto trafi do Europy ale można spekulować że prędzej czy później Renault będzie chciało ubarwić ofertę Dacii i zacznie oferować Sandero R.S również i na naszych rynkach.



    Nowością na tamtejszym rynku ma być także Renault Duster Oroch 4 drzwiowy pick up nie wyglądający jak wół roboczy.
    Samurai X – Czyli Toyota Mark X (GRX130). Model niedostępny dla Europy (i Ameryki). Napęd na cztery koła lub na tył, silniki V6 2.5L oraz 3.5L o mocach 256-360 KM.
    Czyli Toyota Mark X (GRX130). Model niedostępny dla Europy (i Ameryki). Napęd na cztery koła lub na tył, silniki V6 2.5L oraz 3.5L o mocach 256-360 KM.
    Mustang 2015 w Polsce – O ile Camaro się zwinęło z europy, to Ford nie daje za wygraną.

Polskie ceny zaczynają się już od 148 tys. zł. (czyli cenowo jak Passat, BMW Serii 1, Toyota Avensis itd.)
    O ile Camaro się zwinęło z europy, to Ford nie daje za wygraną.

    Polskie ceny zaczynają się już od 148 tys. zł. (czyli cenowo jak Passat, BMW Serii 1, Toyota Avensis itd.)
    Gratulacje! – Kajetan Kajetanowicz i Jarek Baran byli najszybsi drugiego dnia na północnoirlandzkich asfaltach, ale trzecią rundę FIA ERC ukończyli na drugiej pozycji. Po zaciętej walce triumfowali Craig Breen i Scott Martin, nowi liderzy mistrzostw Europy. Kajto i Jarek zajmują drugą pozycję.
Gratulacje za fantastyczny debiut na tych piekielnie szybkich i wąskich trasach!
    Kajetan Kajetanowicz i Jarek Baran byli najszybsi drugiego dnia na północnoirlandzkich asfaltach, ale trzecią rundę FIA ERC ukończyli na drugiej pozycji. Po zaciętej walce triumfowali Craig Breen i Scott Martin, nowi liderzy mistrzostw Europy. Kajto i Jarek zajmują drugą pozycję.
    Gratulacje za fantastyczny debiut na tych piekielnie szybkich i wąskich trasach!
    Prawdziwa Legenda – Janusz Kulig (1969-2004) - trzykrotny mistrz Polski oraz dwukrotny mistrz Europy w rajdach samochodowych.
    Janusz Kulig (1969-2004) - trzykrotny mistrz Polski oraz dwukrotny mistrz Europy w rajdach samochodowych.
    Ten film jest dowodem, jak ludzie pamiętają o Bubelku i jak za nim tęsknią. Rok 1993 miał być przełomowym w jego karierze. Przesiadka do najnowszego samochodu, Forda Escorta Cosworth i jeszcze bardziej rozbudowany zespół rajdowy miały sprawić, że upragniony tytuł Mistrza Europy był jak najbardziej realnym celem.
    Jednak Ford Motorsport zawalił sprawę. Samochód nie został złożony na czas (brakowało chociażby skrzyni biegów) w efekcie czego Marian wystartował samochodem znanego Flamandczyka, Patricka Snijersa. To prawda, miał trochę problemów z tym samochodem. Natomiast bardzo denerwuje mnie, kiedy ktoś mówi że nie potrafił nim jeździć. Jest to kompletna bzdura. Był to samochód mocniejszy od wcześniejszej Sierry Cosworth, z rozłożeniem napędu 50/50 (Bubel miał 33/67) ale jeździł już samochodem o takim rozłożeniu napędu i była to Mazda 323 4WD.
    Od tamtego czasu zmieniło się bardzo dużo rzeczy w rajdach samochodowych (nie tylko w naszym kraju) ale można powiedzieć, że jego śmierć otworzyła oczy organizatorom (również tego feralnego rajdu) i zaczęli dbać w lepszym stopniu o bezpieczeństwo nie tylko zawodników, ale również i kibiców.

    Marian - pozostałeś wielki w naszych sercach. Artur Kusto stworzył fantastyczny film, w którym nie tylko pokazujemy Twoją jazdę, ale również postawę człowieka mądrego, ciepłego, wrażliwego.
    20 lutego 2015, 17:49 przez SeicentoSwap (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Marian Bublewicz, pamiętamy! – 20 lutego 1993 roku, zginął na trasie Zimowego Rajdu Dolnośląskiego jadąc z przynależnym Mistrzowi numerem jeden.

Wicemistrz Europy 1992, wielokrotny Mistrz Polski w rajdach samochodowych, a przede wszystkim wspaniały człowiek i ogromny miłośnik sportu, nie tylko samochodowego.

Na zdjęciu model Ford-a Sierra RS Cosworth RWD MK1 Mariana Bublewicza oraz Jego wieloletniego pilota Ryszarda Żyszkowskiego. Nie ta z feralnego rajdu, lecz ta na, której Mistrz zaczynał profesjonalne ściganie się w Marlboro Rally Team Poland. Model pochodzi z gry Live For Speed. Nie jestem jego twórcą a jedynie jego malowania. Nie jest ono również doskonałe pod względem spójności z oryginałem, ale wykonałem je sam, po to aby nie było to kolejne skopiowane zdjęcie z internetu.
Pamięci Mistrza!

Ogromne podziękowania dla Artur Kusto Foto-Film, za podesłanie "naklejek" do wykonania w/w malowania.
    20 lutego 1993 roku, zginął na trasie Zimowego Rajdu Dolnośląskiego jadąc z przynależnym Mistrzowi numerem jeden.

    Wicemistrz Europy 1992, wielokrotny Mistrz Polski w rajdach samochodowych, a przede wszystkim wspaniały człowiek i ogromny miłośnik sportu, nie tylko samochodowego.

    Na zdjęciu model Ford-a Sierra RS Cosworth RWD MK1 Mariana Bublewicza oraz Jego wieloletniego pilota Ryszarda Żyszkowskiego. Nie ta z feralnego rajdu, lecz ta na, której Mistrz zaczynał profesjonalne ściganie się w Marlboro Rally Team Poland. Model pochodzi z gry Live For Speed. Nie jestem jego twórcą a jedynie jego malowania. Nie jest ono również doskonałe pod względem spójności z oryginałem, ale wykonałem je sam, po to aby nie było to kolejne skopiowane zdjęcie z internetu.
    Pamięci Mistrza!

    Ogromne podziękowania dla Artur Kusto Foto-Film, za podesłanie "naklejek" do wykonania w/w malowania.
    Saleen S7 – Saleen S7 – amerykański sportowy supersamochód stworzony przez kalifornijską firmę Saleen. Samochód był pierwszą oryginalną konstrukcją tej marki (do tej pory zajmowała się ona głównie tuningiem Fordów Mustangów i przystosowaniem ich do wyścigów torowych), nie wliczając stworzonego przy współpracy z Fordem silnika. Ów silnik był typową, amerykańską konstrukcją "muscle car" - 7 litrów pojemności w ośmiu cylindrach w układzie V z mocą 550 KM (410kW). W 2005 wprowadzono wersję S7 Twin Turbo, który ma lepsze osiągi pozwalające na osiągnięcie 750 koni mechanicznych (559kW), przy czym osiąga maksymalną prędkość 399 km/h[1]. Dzięki niesamowitemu wyglądowi i typowemu dla aut rodem z USA brzmieniu, samochód szybko zyskał sporą grupę fanów; wykorzystano go także w kilku filmach i klipach, m.in. Bruce Wszechmogący z Jimem Carrey'em w roli głównej oraz Need For Speed 

Wraz z pojawieniem się wersji drogowej, na rynek wszedł wyścigowy S7R, który w krótkim czasie podjął walkę na torach USA i Europy. Jeden z modeli można było zobaczyć w wyścigowych mistrzostwach Polski, jako, że kontrakt z niemieckim zespołem Konrad Motorsport na wypożyczenie bolidu podpisała polska ekipa w składzie Maciej Stańco i Rafał Janus. Samochód produkowano seryjnie do 2008 roku, potem był dostępny już tylko na zamówienie. W 2008 roku w Nowym Jorku pokazano prototyp prawdopodobnego następcy modelu, Saleen S5S Raptor.
    Saleen S7 – amerykański sportowy supersamochód stworzony przez kalifornijską firmę Saleen. Samochód był pierwszą oryginalną konstrukcją tej marki (do tej pory zajmowała się ona głównie tuningiem Fordów Mustangów i przystosowaniem ich do wyścigów torowych), nie wliczając stworzonego przy współpracy z Fordem silnika. Ów silnik był typową, amerykańską konstrukcją "muscle car" - 7 litrów pojemności w ośmiu cylindrach w układzie V z mocą 550 KM (410kW). W 2005 wprowadzono wersję S7 Twin Turbo, który ma lepsze osiągi pozwalające na osiągnięcie 750 koni mechanicznych (559kW), przy czym osiąga maksymalną prędkość 399 km/h[1]. Dzięki niesamowitemu wyglądowi i typowemu dla aut rodem z USA brzmieniu, samochód szybko zyskał sporą grupę fanów; wykorzystano go także w kilku filmach i klipach, m.in. Bruce Wszechmogący z Jimem Carrey'em w roli głównej oraz Need For Speed

    Wraz z pojawieniem się wersji drogowej, na rynek wszedł wyścigowy S7R, który w krótkim czasie podjął walkę na torach USA i Europy. Jeden z modeli można było zobaczyć w wyścigowych mistrzostwach Polski, jako, że kontrakt z niemieckim zespołem Konrad Motorsport na wypożyczenie bolidu podpisała polska ekipa w składzie Maciej Stańco i Rafał Janus. Samochód produkowano seryjnie do 2008 roku, potem był dostępny już tylko na zamówienie. W 2008 roku w Nowym Jorku pokazano prototyp prawdopodobnego następcy modelu, Saleen S5S Raptor.
    Golf MK1 TAS „The Rocker” by matash. – Więcej w źródle.
Do Mk1 3d zawsze miałem sentyment (pierwsze zachodnie auto ojca) i tamtej jesieni zacząłem się za czymś rozglądać.
W Polsce niestety nie udało się ogarnąć niczego sensownego. Wpadł mi od głowy chory pomysł, aby jechać po Mk1 gdzieś na południe Europy, gdzie miały lepszy klimat. Zaczęło się wertowanie ogłoszeń i pojechaliśmy w lutym do Rijeki w składzie 3 oszołomów po pięknego żółtego diesla.
Niestety auto nie okazało się takie świeżutkie i nie dogadaliśmy się z ceną. Poszukiwania w okolicznych miejscowościach nie przyniosły skutku. Czas gonił więc do domu z pusta laweta. Pękło 2000km, 28h za kierownica prawie bez przerwy. Po powrocie lekka załamka ale szukałem dalej. Miesiąc później pojawił się ten egzemplarz. Golf Mk1 TAS (a wiec wyprodukowany w Sarajewie) w wersji JL (na rynek bałkański) 1981 pierwszy właściciel, rzekomo bardzo dobry stan, bliżej bo tym razem Zagrzeb, a więc 700km. Okazało się, że właściciel bardzo dobrze mówi po angielsku i udało się dogadać szczegóły naszego przyjazdu.

MODEL: Golf Mk1 TAS.
SILNIK: 1.3 diesel.
    Więcej w źródle.
    Do Mk1 3d zawsze miałem sentyment (pierwsze zachodnie auto ojca) i tamtej jesieni zacząłem się za czymś rozglądać.
    W Polsce niestety nie udało się ogarnąć niczego sensownego. Wpadł mi od głowy chory pomysł, aby jechać po Mk1 gdzieś na południe Europy, gdzie miały lepszy klimat. Zaczęło się wertowanie ogłoszeń i pojechaliśmy w lutym do Rijeki w składzie 3 oszołomów po pięknego żółtego diesla.
    Niestety auto nie okazało się takie świeżutkie i nie dogadaliśmy się z ceną. Poszukiwania w okolicznych miejscowościach nie przyniosły skutku. Czas gonił więc do domu z pusta laweta. Pękło 2000km, 28h za kierownica prawie bez przerwy. Po powrocie lekka załamka ale szukałem dalej. Miesiąc później pojawił się ten egzemplarz. Golf Mk1 TAS (a wiec wyprodukowany w Sarajewie) w wersji JL (na rynek bałkański) 1981 pierwszy właściciel, rzekomo bardzo dobry stan, bliżej bo tym razem Zagrzeb, a więc 700km. Okazało się, że właściciel bardzo dobrze mówi po angielsku i udało się dogadać szczegóły naszego przyjazdu.

    MODEL: Golf Mk1 TAS.
    SILNIK: 1.3 diesel.
    VW T3 Westfalia – Projekt 100% Przygody mający na celu odremontowanie starego VW T3 rocznik 1982 w oryginalnej zabudowie westfalia i podróż po świecie. 

W roku 2015 samochód przejedzie do Maroko i z powrotem odwiedzając ciekawe zakątki Europy i Afryki.
    Projekt 100% Przygody mający na celu odremontowanie starego VW T3 rocznik 1982 w oryginalnej zabudowie westfalia i podróż po świecie.

    W roku 2015 samochód przejedzie do Maroko i z powrotem odwiedzając ciekawe zakątki Europy i Afryki.