Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 128 takich materiałów
    Drift King of Europe 2012r. – Zapraszam na pierwszą rundę mistrzostw europy w driftingu.Na tor poznań.Pierwszy raz w Polsce są organizowane mistrzostwa europy.Zapraszam fanów driftingu oraz motoryzacji. Poniżej link: http://gt.sisco.pl/beta/koe-tor-poznan-21-22-kwietnia
    Zapraszam na pierwszą rundę mistrzostw europy w driftingu.Na tor poznań.Pierwszy raz w Polsce są organizowane mistrzostwa europy.Zapraszam fanów driftingu oraz motoryzacji. Poniżej link: http://gt.sisco.pl/beta/koe-tor-poznan-21-22-kwietnia
    8 kwietnia 2012, 19:00 przez Matheo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Polska Federacja Driftingu PFD.org

    Samochody Ruskiej mafii – Te dwa Phantomy to auta Rosyjskiego mafioza Alexandra Surina.Samochody zostały już przejęte przez policję a ponadto wiele innych znalezionych w różnych miejscach Europy.Poniżej przedstawiam listę przejętych aut:

Bugatti Veyron (x2): $1 680 000 ($3 360 000)
Enzo Ferrari (x2): $613 000 ($1 226 000)
Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé: $491 000
Rolls-Royce Phantom: $421 500
Ferrari 599 GTB: $318 000
Ferrari California: $220 000
Porsche 911 GT3: $125 000
Mało tego w znalezionych samochodach była również gotówka o wartośći łącznej 1.1 miliona dolarów.
Nieźle nie?
    Te dwa Phantomy to auta Rosyjskiego mafioza Alexandra Surina.Samochody zostały już przejęte przez policję a ponadto wiele innych znalezionych w różnych miejscach Europy.Poniżej przedstawiam listę przejętych aut:

    Bugatti Veyron (x2): $1 680 000 ($3 360 000)
    Enzo Ferrari (x2): $613 000 ($1 226 000)
    Rolls-Royce Phantom Drophead Coupé: $491 000
    Rolls-Royce Phantom: $421 500
    Ferrari 599 GTB: $318 000
    Ferrari California: $220 000
    Porsche 911 GT3: $125 000
    Mało tego w znalezionych samochodach była również gotówka o wartośći łącznej 1.1 miliona dolarów.
    Nieźle nie?
    7 kwietnia 2012, 10:09 przez thoomas233 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Vincent Cafe Racer (KONKURS) – Café Racer, to rodzaj motocyklisty, lub jego maszyny, zapoczątkowany w latach ′60. Wywodzili się oni z Wielkiej Brytanii lecz ten styl bycia rozpowszechnił się także na Włochy, Niemcy i inne kraje Europy. Café Racer to motocykl, w którym wszystko było podporządkowane prędkości i temu by, jak najlepiej prowadził się podczas wyścigu z jednej kawiarni do drugiej.
    Café Racer, to rodzaj motocyklisty, lub jego maszyny, zapoczątkowany w latach ′60. Wywodzili się oni z Wielkiej Brytanii lecz ten styl bycia rozpowszechnił się także na Włochy, Niemcy i inne kraje Europy. Café Racer to motocykl, w którym wszystko było podporządkowane prędkości i temu by, jak najlepiej prowadził się podczas wyścigu z jednej kawiarni do drugiej.
    6 kwietnia 2012, 12:01 przez uzi43 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nissan Skyline GT-R Budapeszt Tuning Show 2012 – Budapeszt Tuning Show 2012 to cykliczna, coroczna impreza odbywająca się w terminie 30 marca do 1 kwietnia w Budapeszcie na Węgrzech. Jest to jedna z największych imprez tego typu w tej części Europy.

Auta pokazywane są w Hungexpo Fair Center. Powierzchnia wystawowa tego obiektu to w sumie ponad 85 tys. m2 (40 wewnątrz oraz 45 na zewnątrz).

A oto piękny Nissanek prosto z tuningowego Show.
    Budapeszt Tuning Show 2012 to cykliczna, coroczna impreza odbywająca się w terminie 30 marca do 1 kwietnia w Budapeszcie na Węgrzech. Jest to jedna z największych imprez tego typu w tej części Europy.

    Auta pokazywane są w Hungexpo Fair Center. Powierzchnia wystawowa tego obiektu to w sumie ponad 85 tys. m2 (40 wewnątrz oraz 45 na zewnątrz).

    A oto piękny Nissanek prosto z tuningowego Show.
    6 kwietnia 2012, 18:47 przez survey (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Yamaha Wild Star Custom KONKURS – Yamaha Wild Star Mauritius
Rok prod.: 2000
Modyfikacje wizualne.
Rok 2011 punktowane miejsce w pierwszej 10 na mistrzostwach europy wschodniej Custom Bike w kategorii Best Paint.
Baza czarny mat + tribale maoryskie.
Calość malowana ok 3,5 z przerwami. Najlepszy efekt w słońcu ale zgodnie z regulaminem konkursu można umieszczać tylko jedno zdjęcie.
    Yamaha Wild Star Mauritius
    Rok prod.: 2000
    Modyfikacje wizualne.
    Rok 2011 punktowane miejsce w pierwszej 10 na mistrzostwach europy wschodniej Custom Bike w kategorii Best Paint.
    Baza czarny mat + tribale maoryskie.
    Calość malowana ok 3,5 z przerwami. Najlepszy efekt w słońcu ale zgodnie z regulaminem konkursu można umieszczać tylko jedno zdjęcie.
    4 kwietnia 2012, 13:23 przez choppers_polska (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jest to pełna wersja filmu, dostępna ZA DARMO na YouTube. Na filmie zobaczycie ujęcia z ważniejszych zawodów oraz ustawek stunterskich z sezonu 2011. Całość trwa 40 min. Od początku do końca, wysoki poziom adrenaliny zapewniają nam czołowi zawodnicy z Polski, Europy i Świata.
    15 marca 2012, 15:47 przez wrobelw (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opel Kadett Rallye 4x4 – W 1985 roku na międzynarodowych targach samochodowych Frankfurt Auto Show I.A.A. w 1985 roku Opel przedstawił Kadetta Rallye 4x4, który miał w niedalekiej przyszłości reprezentować Russelsheim w Rajdowych Mistrzostwach Świata jako następca Manty 400. Opel widział w nim szansę na odzyskanie mistrzowskiego tytułu i udowodnienie, że technologicznie są w ścisłej światowej czołówce.
 
Pierwsze plany stworzenia samochodu rajdowego na bazie Kadetta pojawiły się w grudniu 1983 roku, gdy Manta 400 była jeszcze zdolna do zwycięstw. Odnosiła sukcesy w mistrzostwach Francji czy Wielkiej Brytnii, gdzie prowadzona przez dobrych kierowców walczyła o mistrzowskie tytuły. Jednakże w mistrzostwach świata, gdzie panowały Audi quattro i Lancia 037, Opel przestał się zupełnie liczyć. Nad pracami czuwali szef rozwoju sportowego Karl-Heinz Goldstein oraz Rauno Aaltonen, mistrz Europy z 1965 roku. Zdecydowali się oni stworzyć bezkompromisowy samochód rajdowy, który powinien prowadzić się tak łatwo jak cywilny pojazd. 

Pierwszym efektem tego działania było umieszczenie jednostki napędowej z przodu, w przeciwieństwie do Peugeota 205 T16 czy Lancii 037. "Jeździłem samochodami z centralnie umieszczonym silnikiem przez wiele lat. Jednak nie zawsze zachowywały się tak jak chciałem," mówił Aaltonen. "Na rajdowych trasach takie samochody są bardzo wymagające dla kierowcy. Gdy musisz jechać na drodze w stale zmieniających się warunkach, jeśli nie masz dobrego nacisku na przód, możesz łatwo ją opuścić." Altonen uważał, że dużo łatwiejsze w prowadzeniu są samochody z silnikiem umieszczonym z przodu, co eliminowało ich podsterowną charakterystykę. Z tego względu Rallye Kadett miał silnik umieszczony z przodu, choć sama jednostka została przesunięta dość daleko do tyłu, aby obie osie były obciążone na tyle równo, na ile było to możliwe. Rozdział masy był bliski ideału - wynosił 51:49. 
 
Już na początku prac nad samochodem zdano sobie sprawę, że nie ma co ruszać z projektem nie uwzględniając w nim napędu na cztery koła. Czasy na odcinkach najłatwiej można było poprawić zwiększoną mocą, a tą trzeba było przenieść na drogę, dlatego też dodatkowa oś napędowa była najlepszym wyjściem. Jednakże Goldstein nie chciał zastosować konwencjonalnego napędu na cztery koła: "Jeśli na wszystkie koła przenoszona jest pełna moc, stajemy przed taką samą sytuacją, jak przy centralnie umieszczonym silniku." Z pomocą przyszedł brytyjski inżynier Mike Endean, który pracował wcześniej jako specjalista ds. przeniesienia napędu w zakładach Hewland. Stworzył on projekt napędu o nazwie "X-Trac", który cechował się zmiennym rozdziałem mocy pomiędzy przednią i tylną osią. Na prostych odcinkach obie osie były napędzane w stosunku 50:50, a na zakrętach napęd przenosił się płynnie na tylną oś, do maksymalnej wartości 72:28. Całość odbywała się automatycznie, kierowca nie miał na to wpływu. Nie tylko przekaz mocy był automatyczny. Elektronika czuwała m.in. nad ciśnieniem doładowania turbosprężarki. Auto miało być bardzo przyjazne dla kierowcy. 

Planowano użycie zupełnie nowego silnika, bazującego na dwulitrowej wtryskowej jednostce używanej w Kadecie GSi. Rozważano także możliwość użycia 2.4 litrowego silnika znanego z Manty i Ascony, gdyż FISA ogłosiła wstępne plany wprowadzenia grupy S, w której to silniki turbo straciły by swoją przewagę. W 1985 roku było za wcześnie, by decydować się na jedną z tych jednostek. - oczekiwano na decyzję FISA. Pomimo niepewnej sytuacji polityczno-sportowej, Goldstein wraz ze swoim zespołem przystąpił do prac nad projektem Rallye 4x4. 

Wnętrzem zajmował się dział projektowy pod dowództwem Hideo Kodamy, który pracował zgodnie z wytycznymi Aaltonena. Samochód miał być przede wszystkim przyjazny kierowcy: "Przyrządy nie mogą przeszkadzać, kierowca musi mieć widok na drogę i maskę, nawet jeśli będzie siedział w głębokim fotelu." Dziś może to brzmi śmiesznie, jednak w tamtych czasach większość producentów skupiała się przede wszystkim na mocy, a nie na wygodzie czy widoczności zza kierownicy.

Nad nadwoziem czuwał ekspert aerodynamiki Hans Joachim Emmelmann. GSi było wtedy jednym z najbardziej aerodynamicznych samochodów w swojej klasie, w Rallye 4x4 skupiono się na dostarczeniu silnikowi dużej ilości powietrza. Zwrócono uwagę także na ochronę przed kurzem i dodano spoilery, które pomagały w utrzymaniu pojazdu na drodze.
 
Pierwszy prototyp Kadetta Rallye 4x4 powstał wiosną 1985 roku. Do budowy wielu części użyto bardzo lekkiego i wytrzymałego materiału - kewlaru. W celu dalszego odchudzenia samochodu, szyby (poza przednią) wykonano z plastiku. Gotowy samochód ważył 960 kg. Z powodu wspomnianych wyżej problemów z wyborem jednostki napędowej, skorzystano z silnika o pojemności 1.8 litra i mocy około 400 KM pochodzącego z Forda Escorta Zakspeed. Wiosną tego samego roku Rauno Aaltonen przetestował go w centrum testowym Opla w Dudenhofen. "Samochód jest dużo szybszy, niż oczekiwałem i zdecydowanie przyjazny kierowcy," mówił po pierwszej jeździe. Także fabryczny kierowca Opla Erwin Weber zrobił kilka rund samochodem: "Samochód jest niesamowity," - to jedyne słowa, które pozostały po tak wielu latach. Stało się jasne, że Kadett Rallye 4x4 jest na najlepszej drodze do walki o kolejny tytuł mistrza świata dla Russelsheim. 

Sezon 1985 i 1986 poświęcono na testy. Zbudowano kolejne samochody, które wyposażono w przebudowane dwulitrowe jednostki pochodzące z GSi - wyposażono je w dwa wałki rozrządu i potężną turbinę. Jednostka miała moc około 500 KM, a w krytycznych momentach (dzięki trybowi "Overboost") można było z niej wyciągnąć nawet 1000 KM. Samochody sprawdzano w każdych możliwych warunkach - na asfalcie, szutrze i śniegu i przygotowywano się do debiutu na rajdowych trasach. 

Niestety Opel Kadett Rallye 4x4 grupy B nie pojawił się na rajdowych trasach. Po wielu wypadkach FIA zadecydowała, że samochody grupy B zostaną zdelegalizowane wraz z końcem sezonu 1986, jednocześnie wycofując się z pomysłu wprowadzenia grupy S. Opel zarzucił projekt, a dwa spośród zbudowanych samochodów zostały wyposażone w wolnossące silniki z Manty (o mocy 250 KM), dociążone 200 kilogramami części i wystartowały w Rajdzie Dakar, niestety bez sukcesów. Potem nastały czasy grupy A i Rallye 4x4 odszedł w niepamięć.

Szkoda tylko, że tak obiecujący projekt nigdy nie rozwinął skrzydeł.

Opis skopiowany ze strony: http://grupab.vdclan.com
    W 1985 roku na międzynarodowych targach samochodowych Frankfurt Auto Show I.A.A. w 1985 roku Opel przedstawił Kadetta Rallye 4x4, który miał w niedalekiej przyszłości reprezentować Russelsheim w Rajdowych Mistrzostwach Świata jako następca Manty 400. Opel widział w nim szansę na odzyskanie mistrzowskiego tytułu i udowodnienie, że technologicznie są w ścisłej światowej czołówce.

    Pierwsze plany stworzenia samochodu rajdowego na bazie Kadetta pojawiły się w grudniu 1983 roku, gdy Manta 400 była jeszcze zdolna do zwycięstw. Odnosiła sukcesy w mistrzostwach Francji czy Wielkiej Brytnii, gdzie prowadzona przez dobrych kierowców walczyła o mistrzowskie tytuły. Jednakże w mistrzostwach świata, gdzie panowały Audi quattro i Lancia 037, Opel przestał się zupełnie liczyć. Nad pracami czuwali szef rozwoju sportowego Karl-Heinz Goldstein oraz Rauno Aaltonen, mistrz Europy z 1965 roku. Zdecydowali się oni stworzyć bezkompromisowy samochód rajdowy, który powinien prowadzić się tak łatwo jak cywilny pojazd.

    Pierwszym efektem tego działania było umieszczenie jednostki napędowej z przodu, w przeciwieństwie do Peugeota 205 T16 czy Lancii 037. "Jeździłem samochodami z centralnie umieszczonym silnikiem przez wiele lat. Jednak nie zawsze zachowywały się tak jak chciałem," mówił Aaltonen. "Na rajdowych trasach takie samochody są bardzo wymagające dla kierowcy. Gdy musisz jechać na drodze w stale zmieniających się warunkach, jeśli nie masz dobrego nacisku na przód, możesz łatwo ją opuścić." Altonen uważał, że dużo łatwiejsze w prowadzeniu są samochody z silnikiem umieszczonym z przodu, co eliminowało ich podsterowną charakterystykę. Z tego względu Rallye Kadett miał silnik umieszczony z przodu, choć sama jednostka została przesunięta dość daleko do tyłu, aby obie osie były obciążone na tyle równo, na ile było to możliwe. Rozdział masy był bliski ideału - wynosił 51:49.

    Już na początku prac nad samochodem zdano sobie sprawę, że nie ma co ruszać z projektem nie uwzględniając w nim napędu na cztery koła. Czasy na odcinkach najłatwiej można było poprawić zwiększoną mocą, a tą trzeba było przenieść na drogę, dlatego też dodatkowa oś napędowa była najlepszym wyjściem. Jednakże Goldstein nie chciał zastosować konwencjonalnego napędu na cztery koła: "Jeśli na wszystkie koła przenoszona jest pełna moc, stajemy przed taką samą sytuacją, jak przy centralnie umieszczonym silniku." Z pomocą przyszedł brytyjski inżynier Mike Endean, który pracował wcześniej jako specjalista ds. przeniesienia napędu w zakładach Hewland. Stworzył on projekt napędu o nazwie "X-Trac", który cechował się zmiennym rozdziałem mocy pomiędzy przednią i tylną osią. Na prostych odcinkach obie osie były napędzane w stosunku 50:50, a na zakrętach napęd przenosił się płynnie na tylną oś, do maksymalnej wartości 72:28. Całość odbywała się automatycznie, kierowca nie miał na to wpływu. Nie tylko przekaz mocy był automatyczny. Elektronika czuwała m.in. nad ciśnieniem doładowania turbosprężarki. Auto miało być bardzo przyjazne dla kierowcy.

    Planowano użycie zupełnie nowego silnika, bazującego na dwulitrowej wtryskowej jednostce używanej w Kadecie GSi. Rozważano także możliwość użycia 2.4 litrowego silnika znanego z Manty i Ascony, gdyż FISA ogłosiła wstępne plany wprowadzenia grupy S, w której to silniki turbo straciły by swoją przewagę. W 1985 roku było za wcześnie, by decydować się na jedną z tych jednostek. - oczekiwano na decyzję FISA. Pomimo niepewnej sytuacji polityczno-sportowej, Goldstein wraz ze swoim zespołem przystąpił do prac nad projektem Rallye 4x4.

    Wnętrzem zajmował się dział projektowy pod dowództwem Hideo Kodamy, który pracował zgodnie z wytycznymi Aaltonena. Samochód miał być przede wszystkim przyjazny kierowcy: "Przyrządy nie mogą przeszkadzać, kierowca musi mieć widok na drogę i maskę, nawet jeśli będzie siedział w głębokim fotelu." Dziś może to brzmi śmiesznie, jednak w tamtych czasach większość producentów skupiała się przede wszystkim na mocy, a nie na wygodzie czy widoczności zza kierownicy.

    Nad nadwoziem czuwał ekspert aerodynamiki Hans Joachim Emmelmann. GSi było wtedy jednym z najbardziej aerodynamicznych samochodów w swojej klasie, w Rallye 4x4 skupiono się na dostarczeniu silnikowi dużej ilości powietrza. Zwrócono uwagę także na ochronę przed kurzem i dodano spoilery, które pomagały w utrzymaniu pojazdu na drodze.

    Pierwszy prototyp Kadetta Rallye 4x4 powstał wiosną 1985 roku. Do budowy wielu części użyto bardzo lekkiego i wytrzymałego materiału - kewlaru. W celu dalszego odchudzenia samochodu, szyby (poza przednią) wykonano z plastiku. Gotowy samochód ważył 960 kg. Z powodu wspomnianych wyżej problemów z wyborem jednostki napędowej, skorzystano z silnika o pojemności 1.8 litra i mocy około 400 KM pochodzącego z Forda Escorta Zakspeed. Wiosną tego samego roku Rauno Aaltonen przetestował go w centrum testowym Opla w Dudenhofen. "Samochód jest dużo szybszy, niż oczekiwałem i zdecydowanie przyjazny kierowcy," mówił po pierwszej jeździe. Także fabryczny kierowca Opla Erwin Weber zrobił kilka rund samochodem: "Samochód jest niesamowity," - to jedyne słowa, które pozostały po tak wielu latach. Stało się jasne, że Kadett Rallye 4x4 jest na najlepszej drodze do walki o kolejny tytuł mistrza świata dla Russelsheim.

    Sezon 1985 i 1986 poświęcono na testy. Zbudowano kolejne samochody, które wyposażono w przebudowane dwulitrowe jednostki pochodzące z GSi - wyposażono je w dwa wałki rozrządu i potężną turbinę. Jednostka miała moc około 500 KM, a w krytycznych momentach (dzięki trybowi "Overboost") można było z niej wyciągnąć nawet 1000 KM. Samochody sprawdzano w każdych możliwych warunkach - na asfalcie, szutrze i śniegu i przygotowywano się do debiutu na rajdowych trasach.

    Niestety Opel Kadett Rallye 4x4 grupy B nie pojawił się na rajdowych trasach. Po wielu wypadkach FIA zadecydowała, że samochody grupy B zostaną zdelegalizowane wraz z końcem sezonu 1986, jednocześnie wycofując się z pomysłu wprowadzenia grupy S. Opel zarzucił projekt, a dwa spośród zbudowanych samochodów zostały wyposażone w wolnossące silniki z Manty (o mocy 250 KM), dociążone 200 kilogramami części i wystartowały w Rajdzie Dakar, niestety bez sukcesów. Potem nastały czasy grupy A i Rallye 4x4 odszedł w niepamięć.

    Szkoda tylko, że tak obiecujący projekt nigdy nie rozwinął skrzydeł.

    Opis skopiowany ze strony: http://grupab.vdclan.com
    25 lutego 2012, 12:41 przez Lalus00 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Tą akcję Motokiller popiera. My chcemy tanio tankować nasze samochody – Wywalczmy paliwo za 4 złote!

- Za paliwo płacimy tyle samo co mieszkańcy Europy Zachodniej, ale zarabiamy dużo mniej, a ceny wciąż rosną - zauważa Michał Denisiuk, inicjator akcji protestacyjnej w Warszawie i wymienia: - ON w Niemczech kosztuje 6.54 zł przy pensji minimalnej 5192 zł, w Luksemburgu 5,54 zł przy zarobkach co najmniej 7664 zł. Polska? 5,80 zł za 1500 zł brutto. Trzeba stanowczo powiedzieć "nie" i pokazać politykom, że nie ustąpimy.
STOP podwyżkom cen paliw

Miasta, które będą uczestniczyć w proteście dnia 28 stycznia:

Brzeg: 
Zablokujemy Autostradę A4 na odcinku Opole - Wrocław oraz autostradową obwodnicę Wrocławia. Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012 godz. 12:00 na obwodnicy Brzegu (koło zajazdu Rybiorz - stacji Bliska) Jasiński Łukasz - 886-33-07-33 

Bielsko Biała: 
Blokowana będzie droga szybkiego ruchu. Zbiórka -28.01 godz 12:00 Bielsko Biała Parking Auchan, obok przystanku autobusowego Organizator - Sylwester Gorząd 514-951-115 

Busko Zdrój: 
Blokowana będzie droga krajowa nr 73 Zbiórka - Busko Zdrój 28.01.2012 godz 12:00 Stacja BP przy wylocie na Kielce Organizator - Albert 506-692-843 

Chodzież: 
Zbiórka 28.01 12:00 na parkingu "Porcelany 3", przejazd obwodnicą z prędkością 20km/h, wjazd do miasta i przejazd przez całe miasto z prędkością 20km/h docelowo do stacji ORLEN + tankowanie po litrze paliwa każdy. Michał - 533589774 

Gdynia: 
Zbiórka: 28.01 godz 12:00 TESCO ul. Nowowiczlińska Przy sklepie zoologicznym! Przejazd przez miasto i powrót obwodnicą. 

Gliwice: 
Dnia 28 stycznia 2012r. (sobota), godzina 13:20 zbiórka Auchan Gliwice (przy autostradzie A4). Wyjazd o godzinie 13:35. Protest będzie polegał na poruszaniu się autostradą A4 z prędkością 40km/h, wyprzedzając się co jakiś czas z prędkością 50km/h. na trasie Gliwice-Katowice-Gliwice. mail.catherin@gmail.com 

Gogolin: 
Organizujemy protest na węźle Gogolin autostrady A4 w strone Katowic by spotkać się z drugim protestem idącym z Bielska Białej na Katowice Zbiórka: 28.01 12:00 na parkingu węzła Gogolin 

Gorzów Wielkopolski: 
Blokowana będzie obwodnica z Mysliborskiej w kierunku Skwierzyny i powrót tą samą trasą. Organizator: Bercik 721403495 

Krapkowice: 
Blokowana autostrada A4 w kierunku na Strzelce Opolskie i Opole Miejsce zbiórki: Orlen przy drodze nr. 45

Kraków: 
Blokowana będzie droga krajowa nr 7 Zbiórka 28.01 godz 12:00 Stacja BP przy ul. 29 listopada (przy wylocie w stronę Warszawy) Organizator Dariusz Piwowarczyk 509-893-858 

Legnica: 
Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012 godz. 12:00 na stacjach Orlen oraz Lotos na ulicy Nowodworskiej w Legnicy o 12.15 wyjeżdżamy na A4 Kontakt 723459559 -- Mateusz 

Nowy Sącz: 
Blokowanie Gorzków od Białego Klasztoru do Reala Zbiórka - 28.01 godz 12:00 Nowy Sącz JOJO na wprost MC DONALD 

Opoczno: 
Przejazd krajową 12 z prędkością 30-40 km/h, po czym wjazd do miasta i jazda w mieście z podobną prędkością, i docelowo na stacje ORLEN gdzie stacja zablokowana zostanie poprzez kilkukrotne tankowanie za 5 zł. Zbiórka kierowców: 28.01 godz 12:00 na parkingu przy basenie o godz. 12:00 Organizator: Marek Kałkowski 782-132-380

Ostrów Wielkopolski: 
Zbiórka 28.01 godz 12:00 na dworcu PKS przy ul.Dworcowej.Blokada ulic Dworcowej i Głogowskiej w obie strony ul. Wojska Polskiego, kawałek Raszkowskiej, dlalej ul. Alei Słowackiego, kawałek Kaliskiej aż do Galerii Ostrovia, przejazd obwodnicą miasta. Odbicie na węźle Franklinów i wyjazd powrotny do miasta od ul. Poznańskiej do skrzyżowania z ul. Krotoszyńską, przejazd do ul. Dworcowej, gdzie zakończy się akcja. Jedziemy z prędkością 20 - 30 km/h Organizatorzy: Adrian Tomala tel. 885-990-762 oraz Krzysztof Kmieciak tel. 695-665-472 

Poznań: 
28.01 spotykamy się o 12 przy stacji paliw obok dworca autobusowego Górczyn, następnie wspólnie wyruszamy na trasę szybkiego ruchu w stronę Auchan Komorniki.Oczywiście prędkość jazdy w granicach 20-30km/h. Organizator: Paula 601 616 559 

Radom: 
Blokowana będzie droga Radom - Tarczyn Zbiórka kierowców 28.01 godz 12:00 przed kościołem we Wsoli (pomiędzy Wielogórą a Jedlińskiem 

Słupsk: 
Zbiórka : 28.01 Hala Grfia na Szczecińskiej godzina 12:00, Przejazd przez ulicę Szczecińską w strone miasta z prędkośćią 30km / h , Tuwima, Deotymy, Jana Pawła II, Garncarska, Gdańska, Kierunek Redzikowo, wjazd na obwodnice Słupska, odbicie w strone Szczecina, odbicie z obwodnicy w ul Westerplatte, Wiejska, Garncarska, Jagiełły, Tuwima, Szczecińska i powrót pod Halę Gryfie, łącznie około 40min jazdy. 792179732 - Piskorski http://www.facebook.com/events/123430697777359/ 

Tarnów: 
Blokowana będzie Droga Krajowa numer 4 na odcinku Tarnów -Wojnicz . Protest będzie polegał na poruszaniu się drogą z prędkością 30 km/h. Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012 godz. 12:00 przy Galerii Tarnovia Organizator protestu w Tarnowie --- portal ---radlow.cba.pl 

Tychy: 
Dnia 28 stycznia chcemy zablokować drogę ekspresową S1 na odcinku Tychy - Dąbrowa Górnicza (40km). Protest będzie polegał na poruszaniu się ekspresówką prędkością 40km/h. Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012, godz. 12:00, Tychy - parking TESCO przy ul. Towarowej. Kontakt: Karol Mazur 515-135-808 

Tychy II: 
Dnia 28 stycznia chcemy zablokować drogę na odcinku Tychy - Katowice. Protest będzie polegał na poruszaniu się drogą z prędkością 30 km/h. Chcemy to zrobić medialnie i ostrzec rząd, że jeżeli nie zainteresuje się problemem to zablokujemy autostrady podczas Euro 2012. Zbiórka kierowców: 28 stycznia 2012 godz. 12:00 Na Parkingu na Paprocanach Kontakt Kamil 697-656-529 

Warszawa: 
Dnia 28 stycznia 2012 chcemy zablokować drogę ekspresową S-8 na odcinku Mory - do mostu Grota, dalej Wisłostradą - Łazienkowska - Myśliwiecka na Wiejskiej kończąc!! Protest będzie polegał na poruszaniu się drogą ekspresową 40km/h a w mieście 30 km/h Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012r. godz. 12.00Parking TESCO ul Połczyńska, Warszawa ( trasa wylotowa na POZNAŃ) Jarek: 78 11 55 262 jarekpawel2012@gmail.com 23.01.2012r o godzina 15.45. Ruszamy z pod parkingu na ulicy Smolnej w Warszawie. Trasa będzie przebiegać ulicami przy ważniejszych urzedach: Belwederska, Smolna, Wiejska itp. kontakt: 511-185-044Tomasz Rudzki 

Wrocław: 
ZBIÓRKA GODZ. 10:30 W SIECHNICACH PARKING KOŁO SZKLARNI. Jeśli ktoś nie wie gdzie to jest, możliwość zbiórki o godz. 10 na parkingu przy Wzgórzu Andersa we Wrocławiu.Po zbiórce udajemy się do Brzegu skąd wspólnie z uczestnikami z Brzegu wracamy do Wrocławia. Organizatorki: Mayka 694282411 i Natalia 603488933 

Zabrze: 
Blokada drogi DK 88 Zbiórka 28.01 12:00 parking przy M1 (koło serwisu Nurauto) Daniel 511-442-077 

Zduńska Wola: 
Zbiórka: Zduńska Wola 28.01 Plac Wolności(parking) godz. 12.00 Telefon kontaktowy: Tomek - 727-911-619

STALOWA WOLA

W Stalowej Woli kierowcy również planują przyłączyć się do protestu. Ma on polegać na zablokowaniu przez kierowców dróg ważnych dla miasta i okolicy. Konwój o godzinie 12:00 ma wyruszyć ze stacji paliw Orlen (obok Tesco), aby uczestniczyć wystarczy czerwona wstążka na antenie samochodowej, następnie udać się w stronę cmentarza komunalnego i ulicą Ofiar Katynia. Następnie auta jadąc dwupasmówką będą kierowały się najprawdopodobniej w stronę stacji PKP w Nisku. Droga ma zostać zablokowana, gdyż samochody mają poruszać się około 30 km/h. Konwój samochodów ma zawrócić na drodze obok dworca kolejowego i ponownie skierować się w stronę Stalowej Woli. Cały protest potrwa około 1-2 godziny. Wszystko zależy od tego ilu kierowców ze Stalowej Woli, Niska i okolic przyłączy się do protestu.

Rzeszów

Dnia 28 Stycznia chcemy zablokować drogę krajową NR4 na odcinku
RZESZÓW - ŁAŃCUT - RZESZÓW. Protest będzie polegał na poruszaniu
się prędkością 40 km/h. Chcemy to zrobić medialnie i ostrzec
rząd, że jeżeli nie zainteresuje się problemem to zablokujemy
autostrady podczas Euro 2012.

Najnowsze dane tutaj: 

http://www.facebook.com/pages/Stop-wysokim-cenom-paliw-w-Polsce/220579961360076?sk=wall

I jeszcze ciekawa tabelka:
    Wywalczmy paliwo za 4 złote!

    - Za paliwo płacimy tyle samo co mieszkańcy Europy Zachodniej, ale zarabiamy dużo mniej, a ceny wciąż rosną - zauważa Michał Denisiuk, inicjator akcji protestacyjnej w Warszawie i wymienia: - ON w Niemczech kosztuje 6.54 zł przy pensji minimalnej 5192 zł, w Luksemburgu 5,54 zł przy zarobkach co najmniej 7664 zł. Polska? 5,80 zł za 1500 zł brutto. Trzeba stanowczo powiedzieć "nie" i pokazać politykom, że nie ustąpimy.
    STOP podwyżkom cen paliw

    Miasta, które będą uczestniczyć w proteście dnia 28 stycznia:

    Brzeg:
    Zablokujemy Autostradę A4 na odcinku Opole - Wrocław oraz autostradową obwodnicę Wrocławia. Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012 godz. 12:00 na obwodnicy Brzegu (koło zajazdu Rybiorz - stacji Bliska) Jasiński Łukasz - 886-33-07-33

    Bielsko Biała:
    Blokowana będzie droga szybkiego ruchu. Zbiórka -28.01 godz 12:00 Bielsko Biała Parking Auchan, obok przystanku autobusowego Organizator - Sylwester Gorząd 514-951-115

    Busko Zdrój:
    Blokowana będzie droga krajowa nr 73 Zbiórka - Busko Zdrój 28.01.2012 godz 12:00 Stacja BP przy wylocie na Kielce Organizator - Albert 506-692-843

    Chodzież:
    Zbiórka 28.01 12:00 na parkingu "Porcelany 3", przejazd obwodnicą z prędkością 20km/h, wjazd do miasta i przejazd przez całe miasto z prędkością 20km/h docelowo do stacji ORLEN + tankowanie po litrze paliwa każdy. Michał - 533589774

    Gdynia:
    Zbiórka: 28.01 godz 12:00 TESCO ul. Nowowiczlińska Przy sklepie zoologicznym! Przejazd przez miasto i powrót obwodnicą.

    Gliwice:
    Dnia 28 stycznia 2012r. (sobota), godzina 13:20 zbiórka Auchan Gliwice (przy autostradzie A4). Wyjazd o godzinie 13:35. Protest będzie polegał na poruszaniu się autostradą A4 z prędkością 40km/h, wyprzedzając się co jakiś czas z prędkością 50km/h. na trasie Gliwice-Katowice-Gliwice. mail.catherin@gmail.com

    Gogolin:
    Organizujemy protest na węźle Gogolin autostrady A4 w strone Katowic by spotkać się z drugim protestem idącym z Bielska Białej na Katowice Zbiórka: 28.01 12:00 na parkingu węzła Gogolin

    Gorzów Wielkopolski:
    Blokowana będzie obwodnica z Mysliborskiej w kierunku Skwierzyny i powrót tą samą trasą. Organizator: Bercik 721403495

    Krapkowice:
    Blokowana autostrada A4 w kierunku na Strzelce Opolskie i Opole Miejsce zbiórki: Orlen przy drodze nr. 45

    Kraków:
    Blokowana będzie droga krajowa nr 7 Zbiórka 28.01 godz 12:00 Stacja BP przy ul. 29 listopada (przy wylocie w stronę Warszawy) Organizator Dariusz Piwowarczyk 509-893-858

    Legnica:
    Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012 godz. 12:00 na stacjach Orlen oraz Lotos na ulicy Nowodworskiej w Legnicy o 12.15 wyjeżdżamy na A4 Kontakt 723459559 -- Mateusz

    Nowy Sącz:
    Blokowanie Gorzków od Białego Klasztoru do Reala Zbiórka - 28.01 godz 12:00 Nowy Sącz JOJO na wprost MC DONALD

    Opoczno:
    Przejazd krajową 12 z prędkością 30-40 km/h, po czym wjazd do miasta i jazda w mieście z podobną prędkością, i docelowo na stacje ORLEN gdzie stacja zablokowana zostanie poprzez kilkukrotne tankowanie za 5 zł. Zbiórka kierowców: 28.01 godz 12:00 na parkingu przy basenie o godz. 12:00 Organizator: Marek Kałkowski 782-132-380

    Ostrów Wielkopolski:
    Zbiórka 28.01 godz 12:00 na dworcu PKS przy ul.Dworcowej.Blokada ulic Dworcowej i Głogowskiej w obie strony ul. Wojska Polskiego, kawałek Raszkowskiej, dlalej ul. Alei Słowackiego, kawałek Kaliskiej aż do Galerii Ostrovia, przejazd obwodnicą miasta. Odbicie na węźle Franklinów i wyjazd powrotny do miasta od ul. Poznańskiej do skrzyżowania z ul. Krotoszyńską, przejazd do ul. Dworcowej, gdzie zakończy się akcja. Jedziemy z prędkością 20 - 30 km/h Organizatorzy: Adrian Tomala tel. 885-990-762 oraz Krzysztof Kmieciak tel. 695-665-472

    Poznań:
    28.01 spotykamy się o 12 przy stacji paliw obok dworca autobusowego Górczyn, następnie wspólnie wyruszamy na trasę szybkiego ruchu w stronę Auchan Komorniki.Oczywiście prędkość jazdy w granicach 20-30km/h. Organizator: Paula 601 616 559

    Radom:
    Blokowana będzie droga Radom - Tarczyn Zbiórka kierowców 28.01 godz 12:00 przed kościołem we Wsoli (pomiędzy Wielogórą a Jedlińskiem

    Słupsk:
    Zbiórka : 28.01 Hala Grfia na Szczecińskiej godzina 12:00, Przejazd przez ulicę Szczecińską w strone miasta z prędkośćią 30km / h , Tuwima, Deotymy, Jana Pawła II, Garncarska, Gdańska, Kierunek Redzikowo, wjazd na obwodnice Słupska, odbicie w strone Szczecina, odbicie z obwodnicy w ul Westerplatte, Wiejska, Garncarska, Jagiełły, Tuwima, Szczecińska i powrót pod Halę Gryfie, łącznie około 40min jazdy. 792179732 - Piskorski http://www.facebook.com/events/123430697777359/

    Tarnów:
    Blokowana będzie Droga Krajowa numer 4 na odcinku Tarnów -Wojnicz . Protest będzie polegał na poruszaniu się drogą z prędkością 30 km/h. Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012 godz. 12:00 przy Galerii Tarnovia Organizator protestu w Tarnowie --- portal ---radlow.cba.pl

    Tychy:
    Dnia 28 stycznia chcemy zablokować drogę ekspresową S1 na odcinku Tychy - Dąbrowa Górnicza (40km). Protest będzie polegał na poruszaniu się ekspresówką prędkością 40km/h. Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012, godz. 12:00, Tychy - parking TESCO przy ul. Towarowej. Kontakt: Karol Mazur 515-135-808

    Tychy II:
    Dnia 28 stycznia chcemy zablokować drogę na odcinku Tychy - Katowice. Protest będzie polegał na poruszaniu się drogą z prędkością 30 km/h. Chcemy to zrobić medialnie i ostrzec rząd, że jeżeli nie zainteresuje się problemem to zablokujemy autostrady podczas Euro 2012. Zbiórka kierowców: 28 stycznia 2012 godz. 12:00 Na Parkingu na Paprocanach Kontakt Kamil 697-656-529

    Warszawa:
    Dnia 28 stycznia 2012 chcemy zablokować drogę ekspresową S-8 na odcinku Mory - do mostu Grota, dalej Wisłostradą - Łazienkowska - Myśliwiecka na Wiejskiej kończąc!! Protest będzie polegał na poruszaniu się drogą ekspresową 40km/h a w mieście 30 km/h Zbiórka kierowców 28 stycznia 2012r. godz. 12.00Parking TESCO ul Połczyńska, Warszawa ( trasa wylotowa na POZNAŃ) Jarek: 78 11 55 262 jarekpawel2012@gmail.com 23.01.2012r o godzina 15.45. Ruszamy z pod parkingu na ulicy Smolnej w Warszawie. Trasa będzie przebiegać ulicami przy ważniejszych urzedach: Belwederska, Smolna, Wiejska itp. kontakt: 511-185-044Tomasz Rudzki

    Wrocław:
    ZBIÓRKA GODZ. 10:30 W SIECHNICACH PARKING KOŁO SZKLARNI. Jeśli ktoś nie wie gdzie to jest, możliwość zbiórki o godz. 10 na parkingu przy Wzgórzu Andersa we Wrocławiu.Po zbiórce udajemy się do Brzegu skąd wspólnie z uczestnikami z Brzegu wracamy do Wrocławia. Organizatorki: Mayka 694282411 i Natalia 603488933

    Zabrze:
    Blokada drogi DK 88 Zbiórka 28.01 12:00 parking przy M1 (koło serwisu Nurauto) Daniel 511-442-077

    Zduńska Wola:
    Zbiórka: Zduńska Wola 28.01 Plac Wolności(parking) godz. 12.00 Telefon kontaktowy: Tomek - 727-911-619

    STALOWA WOLA

    W Stalowej Woli kierowcy również planują przyłączyć się do protestu. Ma on polegać na zablokowaniu przez kierowców dróg ważnych dla miasta i okolicy. Konwój o godzinie 12:00 ma wyruszyć ze stacji paliw Orlen (obok Tesco), aby uczestniczyć wystarczy czerwona wstążka na antenie samochodowej, następnie udać się w stronę cmentarza komunalnego i ulicą Ofiar Katynia. Następnie auta jadąc dwupasmówką będą kierowały się najprawdopodobniej w stronę stacji PKP w Nisku. Droga ma zostać zablokowana, gdyż samochody mają poruszać się około 30 km/h. Konwój samochodów ma zawrócić na drodze obok dworca kolejowego i ponownie skierować się w stronę Stalowej Woli. Cały protest potrwa około 1-2 godziny. Wszystko zależy od tego ilu kierowców ze Stalowej Woli, Niska i okolic przyłączy się do protestu.

    Rzeszów

    Dnia 28 Stycznia chcemy zablokować drogę krajową NR4 na odcinku
    RZESZÓW - ŁAŃCUT - RZESZÓW. Protest będzie polegał na poruszaniu
    się prędkością 40 km/h. Chcemy to zrobić medialnie i ostrzec
    rząd, że jeżeli nie zainteresuje się problemem to zablokujemy
    autostrady podczas Euro 2012.

    Najnowsze dane tutaj:

    http://www.facebook.com/pages/Stop-wysokim-cenom-paliw-w-Polsce/220579961360076?sk=wall

    I jeszcze ciekawa tabelka:

    22 stycznia 2012, 1:54 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (59)