Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 128 takich materiałów
    Tymczasem na zachodzie – Europy oczywiście
    Europy oczywiście
    5 października 2013, 21:35 przez comandertop (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Marian Bublewicz – Tego człowieka powinien znać każdy. Wicemistrz Europy w 1992 roku, Mistrz Polski w latach: 1975, 1983, 1987, 1989, 1990, 1991, 1992. Zdobywca 20 tytułów mistrzowskich w Polsce.
W 1993 roku znalazł się na priorytetowej liście "A" − 31 najlepszych kierowców rajdowych świata – publikowanej przez FIA. Na YouTube jest kilka bardzo ciekawych filmów pt. Szkoła sportowej jazdy Mariana Bublewicza, naprawdę warto obejrzeć.
    Tego człowieka powinien znać każdy. Wicemistrz Europy w 1992 roku, Mistrz Polski w latach: 1975, 1983, 1987, 1989, 1990, 1991, 1992. Zdobywca 20 tytułów mistrzowskich w Polsce.
    W 1993 roku znalazł się na priorytetowej liście "A" − 31 najlepszych kierowców rajdowych świata – publikowanej przez FIA. Na YouTube jest kilka bardzo ciekawych filmów pt. Szkoła sportowej jazdy Mariana Bublewicza, naprawdę warto obejrzeć.
    29 sierpnia 2013, 23:42 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    NIssan Patrol Y62 – Informacje ogólne

Rok produkcji	2010
Marka	Nissan
Model	Patrol (Y62)
Motor	5.6i (400KM)
Typ nadwozia	Estate
Drzwi	4/5
Miejsc	7
Ciało informacji

Długość	5140 mm
Szerokość	1995 mm
Wysokość	1940 mm
Rozstaw osi	3075 mm
Waga	2745 kg
Maks. waga	N/A
Silnik, skrzynia biegów

Motor	5552 cm3
Motor moc kW	293 kW
Motor moc KM	400 KM
Moment obrotowy	560/4000 N*m/rot.
Układ zasilania paliwem	injection
Turbina	N/A
Cylinder treści	8
Średnica cylindra	N/A
Ilość zaworów cylindra	4
Ilość biegów	 7 
Paliwo	N/A
Pojemność zbiornika paliwa	100 litr

Patrol jest sprzedawany tylko na rynek Azjatycki oraz Australijski 
a jego cena przy najwyższej konfiguracji przekracza 120 tys $
Na rynek USA oraz Europy Patrol znany jest pod nazwą Infiniti QX56
    Informacje ogólne

    Rok produkcji 2010
    Marka Nissan
    Model Patrol (Y62)
    Motor 5.6i (400KM)
    Typ nadwozia Estate
    Drzwi 4/5
    Miejsc 7
    Ciało informacji

    Długość 5140 mm
    Szerokość 1995 mm
    Wysokość 1940 mm
    Rozstaw osi 3075 mm
    Waga 2745 kg
    Maks. waga N/A
    Silnik, skrzynia biegów

    Motor 5552 cm3
    Motor moc kW 293 kW
    Motor moc KM 400 KM
    Moment obrotowy 560/4000 N*m/rot.
    Układ zasilania paliwem injection
    Turbina N/A
    Cylinder treści 8
    Średnica cylindra N/A
    Ilość zaworów cylindra 4
    Ilość biegów 7
    Paliwo N/A
    Pojemność zbiornika paliwa 100 litr

    Patrol jest sprzedawany tylko na rynek Azjatycki oraz Australijski
    a jego cena przy najwyższej konfiguracji przekracza 120 tys $
    Na rynek USA oraz Europy Patrol znany jest pod nazwą Infiniti QX56
    2 sierpnia 2013, 16:30 przez MrFlames (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mistrzostwa Europy JT-250 – W ubiegły weekend odbyły się Mistrzostwa Europy w klasie JT-250. ja mam numer startowy 77. Zająłem 6 miejsce na 16 załóg. Było ciężko. dzięki Charakterkowi znalazła się na mojej motorówce wlepka Motokiller.pl (ale tutaj jej nie widać).
    W ubiegły weekend odbyły się Mistrzostwa Europy w klasie JT-250. ja mam numer startowy 77. Zająłem 6 miejsce na 16 załóg. Było ciężko. dzięki Charakterkowi znalazła się na mojej motorówce wlepka Motokiller.pl (ale tutaj jej nie widać).
    15 lipca 2013, 21:48 przez elvis9727 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mistrzostwa Europy JT-250 Vol.2 –
    15 lipca 2013, 21:53 przez elvis9727 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    VW Michała – X Wystawa Samochodów Tuningowanych i Sportowych
STS TUNING-SHOW 2013
MOTO INSPIRACJE
         
W imieniu Centrum Targowego Pomorza i Kujaw oraz Stowarzyszenia EASCA Poland zapraszamy do udziału w X Wystawie Samochodów Tuningowanych i Sportowych STS TUNING-SHOW” i "MOTO INSPIRACJE", która odbędzie się     w Bydgoszczy w dniach 14-15 września 2013r. (sobota i niedziela) w hali Łuczniczka przy ul. Toruńskiej 59 w godz. 10.00-18.00.
W tym roku rozszerzamy formułę wystawy o Salon MOTO INSPIRACJE, w trakcie którego zaprezentujemy kolekcję samochodów zabytkowych, kultowych aut aumerykańskich (m.in. Chevrolet Corvette 1971r., Chevrolet Camaro 1971r., czy Ford Mustang 1964r.), ale także legendy świata sportowych samochodów.
W trakcie dwudniowej Wystawy odbędzie się FINAŁ MISTRZOSTW POLSKI W NAGŁOŚNIENIU SAMOCHODÓW, impreza organizowana przez stowarzyszenie EASCA Poland (www.easca.pl), który gromadzi samochody wyłonione w drodze eliminacji w trakcie sezonu przez profesjonalną komisję sędziowską w 20 kategoriach (zwycięzcy tych prestiżowych zawodów mają prawo do reprezentowania Polski w Finale Mistrzostw Europy), Finał internetowego konkursu BEST OF THE BEST (www.bofb.pl).
STS Tuning-Show będzie miejscem ostatniego etapu największej internetowej rywalizacji tuningowej - Best Of The Best 2013 - w której wyłoniony zostanie najlepiej zmodyfikowany samochód w Polsce! Formuła BOFB jest wyjątkowa, a w Bydgoszczy nastąpi wybór Najlepszego z Najlepszych w tuningowym światku (wybór należy wyłącznie do publiczności, a to właśnie jej głosami, za pośrednictwem SMS wybrany zostanie zwycięzca). Finał konkursu odbędzie się (już po raz drugi) podczas STS TUNING-SHOW, na który zaprosimy 30 najlepiej stuningowanych, zdaniem internautów samochodów.
Dla uczestników Wystawy przygotowaliśmy wiele konkursów indywidualnych, w tym OPONEO.PL konkurs "BEST FITMENT", ale także w kategoriach "KultAuto, "Najciekawsza stylistyka", "Najciekawsze wnętrze", "Komora silnika", a publiczność wybierze swój "BEST OF STS". 14 września o 18.00 przejażdżka przez miasto na BBQ w Wake Parku - pod egidą OPONEO.PL.
Ponadto podczas imprezy odbędą się Mistrzostwa Regionu w konkursie "NAJLEPSZY MECHANIK REGIONU" (www.autoflesz.com) w kategoriach Junior (szkoły samochodowe)                         i Profesjonalista (mechanicy salonów dealerskich). Sponsorami nagród są m.in. Shell Polska, PGNiG, Autogaz Holandia.
Dzięki aktywnej współpracy z Polskim Związkiem Motorowym OZDG Bydgoszcz na placu zewnętrznym przed halą odbędą się m.in.: pokazy driftu samochodowego przygotowane przez ekipę SideWays-Drift Team, jazdy samochodem na "trolejach", gokartami czy samochodami typu "buggie", nauka bezpiecznej jazdy. AUTOMOBILKLUB BYDGOSKI  zaprezentuje z kolei samochody rajdowe.
STS TUNING-SHOW pomyślany jest jako prezentacja firm profesjonalnie zajmujących się tuningiem pojazdów oraz jako wystawa samochodów, sportowych, rajdowych i prywatnych pojazdów modyfikowanych przez pasjonatów motoryzacji. Znacząca też będzie prezentacja car-audio i demo-carów. Zapewne dużym zainteresowaniem zwiedzających cieszyć się będzie kolekcja modyfikowanych motocykli ze sceny CUSTOM oraz motocykle sportowe.
Imprezie towarzyszyć będzie wiele atrakcji, pokazów, show, konkursów z nagrodami dla publiczności. Serdecznie zapraszamy do udziału i odwiedzenia STS TUNING-SHOW 2013 w Bydgoszczy.

Z poważaniem,

Włodzimierz Piotrowski

zgłoszenia samochodów:
e-mail: wpiotrowski@ctpik.com.pl;  tel. 608 039 194; tel. 52 375-80-28
    X Wystawa Samochodów Tuningowanych i Sportowych
    STS TUNING-SHOW 2013
    MOTO INSPIRACJE

    W imieniu Centrum Targowego Pomorza i Kujaw oraz Stowarzyszenia EASCA Poland zapraszamy do udziału w X Wystawie Samochodów Tuningowanych i Sportowych STS TUNING-SHOW” i "MOTO INSPIRACJE", która odbędzie się w Bydgoszczy w dniach 14-15 września 2013r. (sobota i niedziela) w hali Łuczniczka przy ul. Toruńskiej 59 w godz. 10.00-18.00.
    W tym roku rozszerzamy formułę wystawy o Salon MOTO INSPIRACJE, w trakcie którego zaprezentujemy kolekcję samochodów zabytkowych, kultowych aut aumerykańskich (m.in. Chevrolet Corvette 1971r., Chevrolet Camaro 1971r., czy Ford Mustang 1964r.), ale także legendy świata sportowych samochodów.
    W trakcie dwudniowej Wystawy odbędzie się FINAŁ MISTRZOSTW POLSKI W NAGŁOŚNIENIU SAMOCHODÓW, impreza organizowana przez stowarzyszenie EASCA Poland (www.easca.pl), który gromadzi samochody wyłonione w drodze eliminacji w trakcie sezonu przez profesjonalną komisję sędziowską w 20 kategoriach (zwycięzcy tych prestiżowych zawodów mają prawo do reprezentowania Polski w Finale Mistrzostw Europy), Finał internetowego konkursu BEST OF THE BEST (www.bofb.pl).
    STS Tuning-Show będzie miejscem ostatniego etapu największej internetowej rywalizacji tuningowej - Best Of The Best 2013 - w której wyłoniony zostanie najlepiej zmodyfikowany samochód w Polsce! Formuła BOFB jest wyjątkowa, a w Bydgoszczy nastąpi wybór Najlepszego z Najlepszych w tuningowym światku (wybór należy wyłącznie do publiczności, a to właśnie jej głosami, za pośrednictwem SMS wybrany zostanie zwycięzca). Finał konkursu odbędzie się (już po raz drugi) podczas STS TUNING-SHOW, na który zaprosimy 30 najlepiej stuningowanych, zdaniem internautów samochodów.
    Dla uczestników Wystawy przygotowaliśmy wiele konkursów indywidualnych, w tym OPONEO.PL konkurs "BEST FITMENT", ale także w kategoriach "KultAuto, "Najciekawsza stylistyka", "Najciekawsze wnętrze", "Komora silnika", a publiczność wybierze swój "BEST OF STS". 14 września o 18.00 przejażdżka przez miasto na BBQ w Wake Parku - pod egidą OPONEO.PL.
    Ponadto podczas imprezy odbędą się Mistrzostwa Regionu w konkursie "NAJLEPSZY MECHANIK REGIONU" (www.autoflesz.com) w kategoriach Junior (szkoły samochodowe) i Profesjonalista (mechanicy salonów dealerskich). Sponsorami nagród są m.in. Shell Polska, PGNiG, Autogaz Holandia.
    Dzięki aktywnej współpracy z Polskim Związkiem Motorowym OZDG Bydgoszcz na placu zewnętrznym przed halą odbędą się m.in.: pokazy driftu samochodowego przygotowane przez ekipę SideWays-Drift Team, jazdy samochodem na "trolejach", gokartami czy samochodami typu "buggie", nauka bezpiecznej jazdy. AUTOMOBILKLUB BYDGOSKI zaprezentuje z kolei samochody rajdowe.
    STS TUNING-SHOW pomyślany jest jako prezentacja firm profesjonalnie zajmujących się tuningiem pojazdów oraz jako wystawa samochodów, sportowych, rajdowych i prywatnych pojazdów modyfikowanych przez pasjonatów motoryzacji. Znacząca też będzie prezentacja car-audio i demo-carów. Zapewne dużym zainteresowaniem zwiedzających cieszyć się będzie kolekcja modyfikowanych motocykli ze sceny CUSTOM oraz motocykle sportowe.
    Imprezie towarzyszyć będzie wiele atrakcji, pokazów, show, konkursów z nagrodami dla publiczności. Serdecznie zapraszamy do udziału i odwiedzenia STS TUNING-SHOW 2013 w Bydgoszczy.

    Z poważaniem,

    Włodzimierz Piotrowski

    zgłoszenia samochodów:
    e-mail: wpiotrowski@ctpik.com.pl; tel. 608 039 194; tel. 52 375-80-28
    10 lipca 2013, 14:16 przez ~wlodek | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Dacia 1300 – Nie widziałem tu jeszcze takiej, więc wstawiam zdjęcie i krótki opis. 


Rumuński samochód produkowany przez firmę Dacia w latach 1969-1979. Pojazd ten stanowił licencyjną wersję samochodu Renault 12. W początkowym okresie Dacia 1300 powstawała z części dostarczanych przez Renault. W roku 1970 do produkcji wprowadzona została wersja kombi, a w 1972 roku opracowana już przez rumuńskich inżynierów Pick-Up. Na rynkach Europy Zachodniej model ten w wersji sedan i kombi sprzedawany był pod nazwą Dacia Denem, a pick-up jako Dacia Shifter. W 1975 roku zaprezentowano, a w 1976 podjęto produkcję Dacii 1301, która odpowiadała francuskiemu Renault 12 w wersji TS. W 1978 roku zaczęto wytwarzać wersję 1400 z silnikiem zapożyczonym z Renault 18 TL/GTL. Modele 1301 i 1400 oferowano wyłącznie w wersji sedan. W 1973 r.
    Nie widziałem tu jeszcze takiej, więc wstawiam zdjęcie i krótki opis.


    Rumuński samochód produkowany przez firmę Dacia w latach 1969-1979. Pojazd ten stanowił licencyjną wersję samochodu Renault 12. W początkowym okresie Dacia 1300 powstawała z części dostarczanych przez Renault. W roku 1970 do produkcji wprowadzona została wersja kombi, a w 1972 roku opracowana już przez rumuńskich inżynierów Pick-Up. Na rynkach Europy Zachodniej model ten w wersji sedan i kombi sprzedawany był pod nazwą Dacia Denem, a pick-up jako Dacia Shifter. W 1975 roku zaprezentowano, a w 1976 podjęto produkcję Dacii 1301, która odpowiadała francuskiemu Renault 12 w wersji TS. W 1978 roku zaczęto wytwarzać wersję 1400 z silnikiem zapożyczonym z Renault 18 TL/GTL. Modele 1301 i 1400 oferowano wyłącznie w wersji sedan. W 1973 r.
    Citroen CX Loadrunner 1990 – Citroen CX Loadroanner to nie pojedynczy wybryk szalonego konstruktora, lecz cała seria, która przez szereg lat zdawała egzamin na drogach Europy. To najprawdopodobniej jedyne kombi, w którym swobodnie można się wyspać bez składania tylnej kanapy. Przeróbka polegająca na wydłużeniu nadwozia do niemalże 7-metrów wraz z dodaniem dodatkowej osi budowana była głównie przez francuską firmę Tissier. Istniały również takie wersje jak ambulans czy autolaweta – to pokazuje, jak wytrzymałą konstrukcją był CX.
    Citroen CX Loadroanner to nie pojedynczy wybryk szalonego konstruktora, lecz cała seria, która przez szereg lat zdawała egzamin na drogach Europy. To najprawdopodobniej jedyne kombi, w którym swobodnie można się wyspać bez składania tylnej kanapy. Przeróbka polegająca na wydłużeniu nadwozia do niemalże 7-metrów wraz z dodaniem dodatkowej osi budowana była głównie przez francuską firmę Tissier. Istniały również takie wersje jak ambulans czy autolaweta – to pokazuje, jak wytrzymałą konstrukcją był CX.
    8 czerwca 2013, 18:30 przez Folley96 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Bublewicz jakiego pamiętamy – Bublewicz jakiego pamiętamy 
Na wiele lat po osiągnięciach Zasady, Marian Bublewicz na powrót wprowadził polski sport rajdowy na liczące się trasy Zachodnio - Europejskie. Zdobył też przychylność zachodnich firm, które uwierzyły w możliwości Polaka i nadały jego teamowi zawodowy charakter. 
Zanim do tego doszło Bublewicz udowodnił, że można też jeździć na krajowym sprzęcie - bo swoją przygodę z samochodami rozpoczął od zajeżdżania Fiata 125p z silnikiem 1300 - swojego taty. Szczególnie efektownie wywijało się popularnemu Bublowi na rodzimych, szutrowych rajdach olsztyńskich, czym zwrócił na siebie uwagę szefa sportowego FSO Jacka Bartosia, który zaproponował mu starty w drużynie fabrycznej. Teraz olsztynianin miał dostęp do samochodów z wyższej półki, bo ekipa FSO posiadała specjalnie przygotowane samochody wyposażone w dwuwałkowe silniki 1.6 1.8 2.0 litra z Fiatów 132. 
Na czołówkowy wynik w Monte Carlo (jak też nazwano jeden z tych modeli) było jeszcze za mało, ale w centalno-wschodniej Europie można już było namieszać. Mistrzowska jazda Bublewicza nie przypadła jednak do gustu organizatorom hermetycznego rajdu w NRD, który z zasady wygrywali zawodnicy niemieccy i zdyskwalifikowali Polaka za szybką jazdę, pozbawiając go zasłużonego pierwszego miejsca w całorocznym cyklu tzw. Pucharu Pokoju i Przyjaźni. Drugie miejsce nie satysfakcjonowało ambitnego zawodnika. W tym samym roku Bublewicz zdobywa pierwszy tytuł rajdowego Mistrza Polski. W ekipie FSO dochodzi też do pełnej konsolidacji z pilotem Ryszardem Żyszkowskim - nieodłącznym,poza nielicznymi przypadkami, partnerem Bubla i współautorem wielu zwycięstw na krajowych i zagranicznych trasach. 
Nie sposób w krótkim przypomnieniu opisać wszystkie zwycięstwa Mariana Bublewicza. Jednakże z całą pewnością można powiedzieć, że przez wiele sezonów do tragicznego wypadku na piątym odcinku Zimowego Rajdu Dolnośląskiego w 1993 roku marian Bublewicz był najlepszym polskim zawodnikiem rajdowym. Zginął w samochodzie Ford Sierra Cosworth, który mu nie bardzo odpowiadał, bo posiadał inny stosunek napędu przedniej i tylnej osi, nie taki jak w Sierze, którą cały czas startował, zdobywając w 1992 roku tytuł wicemistrza Europy. W prognozach specjalistów na następny sezon typowany był na faworyta mistrzostw, bo z sezonu na sezon uzyskiwał lepsze rezultaty. Rajd Zimowy w którym zginął wygrywał uprzednio siedmiokrotnie. 
Sylwetka Mariana Bublewicza była by niepełna bez przypomnienia jego nadzwyczajnej koleżeńskości, serdeczności i ujmującego uśmiechu, którym zjednywał sobie przyjaciół wśród innych zawodników, dziennikarzy i działaczy sportowych. 
autor:Ryszard Barnert 
źródło:Auto Sport nr4 Kwiecień 2000
    Bublewicz jakiego pamiętamy
    Na wiele lat po osiągnięciach Zasady, Marian Bublewicz na powrót wprowadził polski sport rajdowy na liczące się trasy Zachodnio - Europejskie. Zdobył też przychylność zachodnich firm, które uwierzyły w możliwości Polaka i nadały jego teamowi zawodowy charakter.
    Zanim do tego doszło Bublewicz udowodnił, że można też jeździć na krajowym sprzęcie - bo swoją przygodę z samochodami rozpoczął od zajeżdżania Fiata 125p z silnikiem 1300 - swojego taty. Szczególnie efektownie wywijało się popularnemu Bublowi na rodzimych, szutrowych rajdach olsztyńskich, czym zwrócił na siebie uwagę szefa sportowego FSO Jacka Bartosia, który zaproponował mu starty w drużynie fabrycznej. Teraz olsztynianin miał dostęp do samochodów z wyższej półki, bo ekipa FSO posiadała specjalnie przygotowane samochody wyposażone w dwuwałkowe silniki 1.6 1.8 2.0 litra z Fiatów 132.
    Na czołówkowy wynik w Monte Carlo (jak też nazwano jeden z tych modeli) było jeszcze za mało, ale w centalno-wschodniej Europie można już było namieszać. Mistrzowska jazda Bublewicza nie przypadła jednak do gustu organizatorom hermetycznego rajdu w NRD, który z zasady wygrywali zawodnicy niemieccy i zdyskwalifikowali Polaka za szybką jazdę, pozbawiając go zasłużonego pierwszego miejsca w całorocznym cyklu tzw. Pucharu Pokoju i Przyjaźni. Drugie miejsce nie satysfakcjonowało ambitnego zawodnika. W tym samym roku Bublewicz zdobywa pierwszy tytuł rajdowego Mistrza Polski. W ekipie FSO dochodzi też do pełnej konsolidacji z pilotem Ryszardem Żyszkowskim - nieodłącznym,poza nielicznymi przypadkami, partnerem Bubla i współautorem wielu zwycięstw na krajowych i zagranicznych trasach.
    Nie sposób w krótkim przypomnieniu opisać wszystkie zwycięstwa Mariana Bublewicza. Jednakże z całą pewnością można powiedzieć, że przez wiele sezonów do tragicznego wypadku na piątym odcinku Zimowego Rajdu Dolnośląskiego w 1993 roku marian Bublewicz był najlepszym polskim zawodnikiem rajdowym. Zginął w samochodzie Ford Sierra Cosworth, który mu nie bardzo odpowiadał, bo posiadał inny stosunek napędu przedniej i tylnej osi, nie taki jak w Sierze, którą cały czas startował, zdobywając w 1992 roku tytuł wicemistrza Europy. W prognozach specjalistów na następny sezon typowany był na faworyta mistrzostw, bo z sezonu na sezon uzyskiwał lepsze rezultaty. Rajd Zimowy w którym zginął wygrywał uprzednio siedmiokrotnie.
    Sylwetka Mariana Bublewicza była by niepełna bez przypomnienia jego nadzwyczajnej koleżeńskości, serdeczności i ujmującego uśmiechu, którym zjednywał sobie przyjaciół wśród innych zawodników, dziennikarzy i działaczy sportowych.
    autor:Ryszard Barnert
    źródło:Auto Sport nr4 Kwiecień 2000
    20 maja 2013, 10:31 przez MrQozo (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Busiarze – O nich nikt nie wspomina, nie pamięta, pomimo że na nich opiera się niemal cała gospodarka Europy. Wielu kolegów busiarzy musiałem "przywieźć" w plastikowym wdzianku do domu, z powodu pazerności pracodawców, która kończyła się wraz ze śmiercią kierowcy za kierownicą. Znacznie więcej poznałem na parkingach i w trasie. Obyśmy wszyscy wracali bezpiecznie do swoich żon, dzieci, rodziny. Szerokości wam koledzy, oraz uczciwego pracodawcy.
To nasz dom, nasze biuro, nasza kuchnia i miejsce pracy, nie dyskryminujcie nas, bo mamy max prędkość do 135km/h... to nasz przybytek, my tu mieszkamy i zarabiamy na chleb, tak jak i Wy zarabiacie. Dzięki nam i ciężkim transporcie TIR polskim, gospodarka Europy potrafi funkcjonować. Trzymajmy się razem, stawajmy po 2 busy na jednej rajce i na weekendach trzymajmy się dużych, a razem, zawsze zwyciężymy! Lub kluczyki w zbiorniku paliwa spławimy!
    O nich nikt nie wspomina, nie pamięta, pomimo że na nich opiera się niemal cała gospodarka Europy. Wielu kolegów busiarzy musiałem "przywieźć" w plastikowym wdzianku do domu, z powodu pazerności pracodawców, która kończyła się wraz ze śmiercią kierowcy za kierownicą. Znacznie więcej poznałem na parkingach i w trasie. Obyśmy wszyscy wracali bezpiecznie do swoich żon, dzieci, rodziny. Szerokości wam koledzy, oraz uczciwego pracodawcy.
    To nasz dom, nasze biuro, nasza kuchnia i miejsce pracy, nie dyskryminujcie nas, bo mamy max prędkość do 135km/h... to nasz przybytek, my tu mieszkamy i zarabiamy na chleb, tak jak i Wy zarabiacie. Dzięki nam i ciężkim transporcie TIR polskim, gospodarka Europy potrafi funkcjonować. Trzymajmy się razem, stawajmy po 2 busy na jednej rajce i na weekendach trzymajmy się dużych, a razem, zawsze zwyciężymy! Lub kluczyki w zbiorniku paliwa spławimy!
    1 kwietnia 2013, 3:18 przez wichura (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)