Profil użytkownika
sentores
Kierowca
Zamieszcza materiały od: | 4 grudnia 2012 - 14:17 |
Ostatnio: | 28 grudnia 2014 - 21:50 |
Gadu-gadu: | 3405894 |
- Materiałów na głównej: 6 z 11 (5 usunietych przez adm.)
- Punktów za materiały: 420
- Komentarzy: 24
- Punktów za komentarze: 13
zarchiwizowany
zarchiwizowany
Produkowany- od 2009 roku
Pojemność skokowa- 1197 cm3
Typ silnika- benzynowy
Moc silnika- 105 KM, przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy- 175 Nm, przy 1550-4100 obr/min
Montaż silnika- z przodu, poprzecznie
Doładowanie- turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu- SOHC (OHC)
Liczba cylindrów- 4
Układ cylindrów- rzędowy
Stopień sprężania- 10,0 : 1
Średnica cylindra x skok tłoka- 71 x 75,6 mm
Zapłon- elektroniczny
Typ wtrysku- bezpośredni
PRZENIESIENIE NAPĘDU
Manualna skrzynia biegów- 6-biegowa
Automatyczna skrzynia biegów- DSG, 7-stopniowa
skrzynia z funkcją ręcznej zmiany biegów Tiptronic
SPRZĘGŁO
Rodzaj- hydrauliczne
Dodatkowe informacje- ze skrzynią manualną jednotarczowe suche sprzęgło ze sprężyną membranową, bezazbestowe, sterowane hydraulicznie; ze skrzynią automatyczną podwójne suche współosiowe sprzęgło, sterowane elektrohydraulicznie
Niestety nie mogłem nic znaleźć o napędzie 4x4.
Dodane dlatego że ciągle widać tylko to co auta maja na zewnątrz a nic o tym co mają w środku.
Na zdjęciu model z 1992r 4x4.
Auto napędzane było silnikami diesla o pojemności od 2,0 do 2,5 litra (72-126 KM w tym Turbo) oraz silnikami benzynowymi o pojemności od 1,8 do 2,6 litra (90-160 KM). Powstały także sportowe odmiany znane pod nazwą Cosworth 2.3-16v (185 KM), Evolution 2.5-16v (195-204 KM) i Evolution II 2.5-16v (235 KM). Model ten został zastąpiony w 1993 r. przez klasę C
Odmiennie niż w przypadku innych modeli, w których oznaczenie cyfrowe modelu oznaczało pojemność skokową silnika, tutaj "190" oznacza jedynie nazwę handlową typoszeregu W201. Według ogólnie przyjętych w firmie Daimler-Benz zasad np. model dwulitrowy z silnikiem wysokoprężnym powinien zwać się Mercedes-Benz 200D, to oznaczenie nosiły jednak Mercedesy W123 i W124 z silnikiem o takiej pojemności.
Mercedesy 190 oprócz rodzimych tunerów były także modyfikowane przez pochodzącą z Wielkiej Brytanii firmę 190E Cosworth. Zmodyfikowane silniki bazowały na popularnym mercedesowskim motorze 2.3 E. Cosworth'y wytwarzane były w dwóch wersjach silnikowych: 2.3 16v (185 KM) i 2,5 16v (195-235 KM). Auto odznaczało się również delikatnym tuningiem optycznym. Mercedes-Benz 190 Cosworth jest bardzo rzadko spotykany, zwłaszcza na polskich drogach. Najwięcej egzemplarzy tego modelu jeździ po Wielkiej Brytanii.
Nie dodano informacji że występował też z silnikiem 3.2 AMG 'M103.983' 234 KM (172 kW) przy 5750 obr/min.
Rumuński samochód produkowany przez firmę Dacia w latach 1969-1979. Pojazd ten stanowił licencyjną wersję samochodu Renault 12. W początkowym okresie Dacia 1300 powstawała z części dostarczanych przez Renault. W roku 1970 do produkcji wprowadzona została wersja kombi, a w 1972 roku opracowana już przez rumuńskich inżynierów Pick-Up. Na rynkach Europy Zachodniej model ten w wersji sedan i kombi sprzedawany był pod nazwą Dacia Denem, a pick-up jako Dacia Shifter. W 1975 roku zaprezentowano, a w 1976 podjęto produkcję Dacii 1301, która odpowiadała francuskiemu Renault 12 w wersji TS. W 1978 roku zaczęto wytwarzać wersję 1400 z silnikiem zapożyczonym z Renault 18 TL/GTL. Modele 1301 i 1400 oferowano wyłącznie w wersji sedan. W 1973 r.
1 2 > ostatnia ›
« poprzednia 1 2 następna »