Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Profil użytkownika

    sentores

    Kierowca
    Zamieszcza materiały od: 4 grudnia 2012 - 14:17
    Ostatnio: 28 grudnia 2014 - 21:50
    Gadu-gadu: 3405894
    • Materiałów na głównej: 6 z 11 (5 usunietych przez adm.)
    • Punktów za materiały: 420
    • Komentarzy: 24
    • Punktów za komentarze: 13
     
    zarchiwizowany
    Zwykła Astra F – Opel Astra Sedan.
    Opel Astra Sedan.
    28 sierpnia 2014, 15:46 przez sentores (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    zarchiwizowany
    Moja Astra F – Niby zwykły sedan, ale parę szczegółów i już inaczej wygląda. 

-dokładka zderzaka Irschera
-grill kamei
-Własnoręcznie przyciemnione lampy i kierunki
-Felgi 15' Artec, klasyczne 5 ramienne o wymiarach 7J i ET35, opony to conti 185/55/15'

PS. Postaram się wrzucić trochę lepsze.
    Niby zwykły sedan, ale parę szczegółów i już inaczej wygląda.

    -dokładka zderzaka Irschera
    -grill kamei
    -Własnoręcznie przyciemnione lampy i kierunki
    -Felgi 15' Artec, klasyczne 5 ramienne o wymiarach 7J i ET35, opony to conti 185/55/15'

    PS. Postaram się wrzucić trochę lepsze.
    9 sierpnia 2014, 1:01 przez sentores (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj (7)
    Źródło:

    Własne

    zarchiwizowany
    Z serii 'Jak wszyscy to i Ja' – Moja Astra F, poprzednio się nie przyjęła to może na letnim bucie się przyjmie.
    Moja Astra F, poprzednio się nie przyjęła to może na letnim bucie się przyjmie.
    14 stycznia 2014, 14:05 przez sentores (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (6)
    Źródło:

    Własne

    STAR 660 tzw. pszczółka – Wspaniały pojazd używany w Wojsku Polskim. Piękne wykonanie i prostota tego pojazdu potrafi zachwycić.
    Wspaniały pojazd używany w Wojsku Polskim. Piękne wykonanie i prostota tego pojazdu potrafi zachwycić.
    5 września 2013, 22:47 przez sentores (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Własne

    KrAZ – Samochód ciężarowy używany w Wojsku Polskim. Piękna maszyna z napędem 6x6. Na zdjęciu znajduje się model 255.
    Samochód ciężarowy używany w Wojsku Polskim. Piękna maszyna z napędem 6x6. Na zdjęciu znajduje się model 255.
    4 września 2013, 17:23 przez sentores (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    Własne

    zarchiwizowany
    Silnik 1.2TSI 105km. – Już nie taka nowa jednosta 1.2TSI od VAG'a która nadal się rozwija.


Produkowany- od 2009 roku	
Pojemność skokowa- 1197 cm3
Typ silnika- benzynowy
Moc silnika- 105 KM, przy 5000 obr/min
Maksymalny moment obrotowy- 175 Nm, przy 1550-4100 obr/min
Montaż silnika- z przodu, poprzecznie
Doładowanie- turbosprężarkowe
Umiejscowienie wałka rozrządu- SOHC (OHC)
Liczba cylindrów- 4
Układ cylindrów- rzędowy
Stopień sprężania- 10,0 : 1
Średnica cylindra x skok tłoka- 71 x 75,6 mm
Zapłon- elektroniczny
Typ wtrysku- bezpośredni

PRZENIESIENIE NAPĘDU
Manualna skrzynia biegów- 6-biegowa
Automatyczna skrzynia biegów- DSG, 7-stopniowa
skrzynia z funkcją ręcznej zmiany biegów Tiptronic

SPRZĘGŁO
Rodzaj- hydrauliczne
Dodatkowe informacje- ze skrzynią manualną jednotarczowe suche sprzęgło ze sprężyną membranową, bezazbestowe, sterowane hydraulicznie; ze skrzynią automatyczną podwójne suche współosiowe sprzęgło, sterowane elektrohydraulicznie

Niestety nie mogłem nic znaleźć o napędzie 4x4. 

Dodane dlatego że ciągle widać tylko to co auta maja na zewnątrz a nic o tym co mają w środku.
    Już nie taka nowa jednosta 1.2TSI od VAG'a która nadal się rozwija.


    Produkowany- od 2009 roku
    Pojemność skokowa- 1197 cm3
    Typ silnika- benzynowy
    Moc silnika- 105 KM, przy 5000 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy- 175 Nm, przy 1550-4100 obr/min
    Montaż silnika- z przodu, poprzecznie
    Doładowanie- turbosprężarkowe
    Umiejscowienie wałka rozrządu- SOHC (OHC)
    Liczba cylindrów- 4
    Układ cylindrów- rzędowy
    Stopień sprężania- 10,0 : 1
    Średnica cylindra x skok tłoka- 71 x 75,6 mm
    Zapłon- elektroniczny
    Typ wtrysku- bezpośredni

    PRZENIESIENIE NAPĘDU
    Manualna skrzynia biegów- 6-biegowa
    Automatyczna skrzynia biegów- DSG, 7-stopniowa
    skrzynia z funkcją ręcznej zmiany biegów Tiptronic

    SPRZĘGŁO
    Rodzaj- hydrauliczne
    Dodatkowe informacje- ze skrzynią manualną jednotarczowe suche sprzęgło ze sprężyną membranową, bezazbestowe, sterowane hydraulicznie; ze skrzynią automatyczną podwójne suche współosiowe sprzęgło, sterowane elektrohydraulicznie

    Niestety nie mogłem nic znaleźć o napędzie 4x4.

    Dodane dlatego że ciągle widać tylko to co auta maja na zewnątrz a nic o tym co mają w środku.
    9 sierpnia 2013, 14:35 przez sentores (PW) | było | Do ulubionych | Skomentuj
    Ford Sierra RS Cosworth – Ford Sierra RS Cosworth – sportowa wersja Forda Sierry produkowana w latach 1986–1992. Samochód został skonstruowany przez Ford Motorsport z myślą o dominacji rajdów Grupy A w Europie[1]. Początkowo model dostępny był jako 3-drzwiowy liftback, od 1988 już jako 4-drzwiowy sedan. Do napędu użyto turbodoładowanego silnika R4 DOHC 2.0 zaprojektowanego przez Coswortha. Napęd przenoszony był na oś tylną (lata 1986–1989) lub na obie osie (lata 1990–1992) poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów.

Na zdjęciu model z 1992r 4x4.
    Ford Sierra RS Cosworth – sportowa wersja Forda Sierry produkowana w latach 1986–1992. Samochód został skonstruowany przez Ford Motorsport z myślą o dominacji rajdów Grupy A w Europie[1]. Początkowo model dostępny był jako 3-drzwiowy liftback, od 1988 już jako 4-drzwiowy sedan. Do napędu użyto turbodoładowanego silnika R4 DOHC 2.0 zaprojektowanego przez Coswortha. Napęd przenoszony był na oś tylną (lata 1986–1989) lub na obie osie (lata 1990–1992) poprzez 5-biegową manualną skrzynię biegów.

    Na zdjęciu model z 1992r 4x4.
    8 sierpnia 2013, 23:04 przez sentores (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Mercedes 190 W201 – Był to pierwszy Mercedes-Benz klasy średniej po długiej przerwie, kiedy to firma produkowała jedynie większe modele wyższych klas. W201 pojawił się na rynku 8 grudnia 1982, produkcję zakończono w lutym 1993 w Sindelfingen, a we wrześniu 1993 w Bremie. Wyprodukowano 1 879 629 egzemplarzy.

Auto napędzane było silnikami diesla o pojemności od 2,0 do 2,5 litra (72-126 KM w tym Turbo) oraz silnikami benzynowymi o pojemności od 1,8 do 2,6 litra (90-160 KM). Powstały także sportowe odmiany znane pod nazwą Cosworth 2.3-16v (185 KM), Evolution 2.5-16v (195-204 KM) i Evolution II 2.5-16v (235 KM). Model ten został zastąpiony w 1993 r. przez klasę C

Odmiennie niż w przypadku innych modeli, w których oznaczenie cyfrowe modelu oznaczało pojemność skokową silnika, tutaj "190" oznacza jedynie nazwę handlową typoszeregu W201. Według ogólnie przyjętych w firmie Daimler-Benz zasad np. model dwulitrowy z silnikiem wysokoprężnym powinien zwać się Mercedes-Benz 200D, to oznaczenie nosiły jednak Mercedesy W123 i W124 z silnikiem o takiej pojemności.

Mercedesy 190 oprócz rodzimych tunerów były także modyfikowane przez pochodzącą z Wielkiej Brytanii firmę 190E Cosworth. Zmodyfikowane silniki bazowały na popularnym mercedesowskim motorze 2.3 E. Cosworth'y wytwarzane były w dwóch wersjach silnikowych: 2.3 16v (185 KM) i 2,5 16v (195-235 KM). Auto odznaczało się również delikatnym tuningiem optycznym. Mercedes-Benz 190 Cosworth jest bardzo rzadko spotykany, zwłaszcza na polskich drogach. Najwięcej egzemplarzy tego modelu jeździ po Wielkiej Brytanii.

Nie dodano informacji że występował też z silnikiem 3.2 AMG 'M103.983' 234 KM (172 kW) przy 5750 obr/min.
    Był to pierwszy Mercedes-Benz klasy średniej po długiej przerwie, kiedy to firma produkowała jedynie większe modele wyższych klas. W201 pojawił się na rynku 8 grudnia 1982, produkcję zakończono w lutym 1993 w Sindelfingen, a we wrześniu 1993 w Bremie. Wyprodukowano 1 879 629 egzemplarzy.

    Auto napędzane było silnikami diesla o pojemności od 2,0 do 2,5 litra (72-126 KM w tym Turbo) oraz silnikami benzynowymi o pojemności od 1,8 do 2,6 litra (90-160 KM). Powstały także sportowe odmiany znane pod nazwą Cosworth 2.3-16v (185 KM), Evolution 2.5-16v (195-204 KM) i Evolution II 2.5-16v (235 KM). Model ten został zastąpiony w 1993 r. przez klasę C

    Odmiennie niż w przypadku innych modeli, w których oznaczenie cyfrowe modelu oznaczało pojemność skokową silnika, tutaj "190" oznacza jedynie nazwę handlową typoszeregu W201. Według ogólnie przyjętych w firmie Daimler-Benz zasad np. model dwulitrowy z silnikiem wysokoprężnym powinien zwać się Mercedes-Benz 200D, to oznaczenie nosiły jednak Mercedesy W123 i W124 z silnikiem o takiej pojemności.

    Mercedesy 190 oprócz rodzimych tunerów były także modyfikowane przez pochodzącą z Wielkiej Brytanii firmę 190E Cosworth. Zmodyfikowane silniki bazowały na popularnym mercedesowskim motorze 2.3 E. Cosworth'y wytwarzane były w dwóch wersjach silnikowych: 2.3 16v (185 KM) i 2,5 16v (195-235 KM). Auto odznaczało się również delikatnym tuningiem optycznym. Mercedes-Benz 190 Cosworth jest bardzo rzadko spotykany, zwłaszcza na polskich drogach. Najwięcej egzemplarzy tego modelu jeździ po Wielkiej Brytanii.

    Nie dodano informacji że występował też z silnikiem 3.2 AMG 'M103.983' 234 KM (172 kW) przy 5750 obr/min.
    25 lipca 2013, 10:11 przez sentores (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Dacia 1300 – Nie widziałem tu jeszcze takiej, więc wstawiam zdjęcie i krótki opis. 


Rumuński samochód produkowany przez firmę Dacia w latach 1969-1979. Pojazd ten stanowił licencyjną wersję samochodu Renault 12. W początkowym okresie Dacia 1300 powstawała z części dostarczanych przez Renault. W roku 1970 do produkcji wprowadzona została wersja kombi, a w 1972 roku opracowana już przez rumuńskich inżynierów Pick-Up. Na rynkach Europy Zachodniej model ten w wersji sedan i kombi sprzedawany był pod nazwą Dacia Denem, a pick-up jako Dacia Shifter. W 1975 roku zaprezentowano, a w 1976 podjęto produkcję Dacii 1301, która odpowiadała francuskiemu Renault 12 w wersji TS. W 1978 roku zaczęto wytwarzać wersję 1400 z silnikiem zapożyczonym z Renault 18 TL/GTL. Modele 1301 i 1400 oferowano wyłącznie w wersji sedan. W 1973 r.
    Nie widziałem tu jeszcze takiej, więc wstawiam zdjęcie i krótki opis.


    Rumuński samochód produkowany przez firmę Dacia w latach 1969-1979. Pojazd ten stanowił licencyjną wersję samochodu Renault 12. W początkowym okresie Dacia 1300 powstawała z części dostarczanych przez Renault. W roku 1970 do produkcji wprowadzona została wersja kombi, a w 1972 roku opracowana już przez rumuńskich inżynierów Pick-Up. Na rynkach Europy Zachodniej model ten w wersji sedan i kombi sprzedawany był pod nazwą Dacia Denem, a pick-up jako Dacia Shifter. W 1975 roku zaprezentowano, a w 1976 podjęto produkcję Dacii 1301, która odpowiadała francuskiemu Renault 12 w wersji TS. W 1978 roku zaczęto wytwarzać wersję 1400 z silnikiem zapożyczonym z Renault 18 TL/GTL. Modele 1301 i 1400 oferowano wyłącznie w wersji sedan. W 1973 r.