Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 128 takich materiałów
    Audi TT – 6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich.
    6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich.
    Mitsubishi Galant – 6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich.

"Bo samochody to nie wszystko"
Ps. Dla Judy.
    6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich.

    "Bo samochody to nie wszystko"
    Ps. Dla Judy.
    16 czerwca 2014, 13:11 przez misiorrrr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (8)
    Źródło:

    własne

    BMW 2002 – 6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich.
    6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich.
    16 czerwca 2014, 13:06 przez misiorrrr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Audi Quattro – 6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich
    6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich
    15 czerwca 2014, 17:14 przez misiorrrr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Źródło:

    własne

    650 - konna Subaru Impreza Tomasza Nagórskiego – 6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich.
    6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich.
    15 czerwca 2014, 17:10 przez misiorrrr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Źródło:

    własne

    LANCIA Delta Integrale – 6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich .

Po małym dzwonie.
    6 Wyścig Degórski Limanowa – Przełęcz pod Ostrą – eliminacje Mistrzostw Europy FIA w Wyścigach Górskich .

    Po małym dzwonie.
    15 czerwca 2014, 17:35 przez misiorrrr (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    własne

    Warszawscy kierowcy spędzają w korach aż 12 dni rocznie – Warszawa kolejny raz z rzędu znalazła się bardzo wysoko w rankingu najbardziej zakorkowanych miast Europy. Gorzej jeździ się tyko w Stambule, Petersburgu i Moskwie.

Średnie zatłoczenie ulic w Warszawie wynosi 39 procent. Oznacza to, że przejechanie z punktu A do punktu B przez zatory wydłuża się o 39 procent. Średnia Europejska jest zauważalnie lepsza i wynosi 28 procent. Najgorzej jeździ się w Moskwie, tam wskaźnik zakorkowania wynosi aż 74 procent.

Największa szansa wpadnięcia w korek to poranny, wtorkowy szczyt. Wieczorne zakorkowania wg raportu najczęściej pojawiają się w piątki. Z opublikowanych informacji wynika także, że najszybciej dotrzemy do celu w piątkowy poranek lub w poniedziałek wieczorem.
    Warszawa kolejny raz z rzędu znalazła się bardzo wysoko w rankingu najbardziej zakorkowanych miast Europy. Gorzej jeździ się tyko w Stambule, Petersburgu i Moskwie.

    Średnie zatłoczenie ulic w Warszawie wynosi 39 procent. Oznacza to, że przejechanie z punktu A do punktu B przez zatory wydłuża się o 39 procent. Średnia Europejska jest zauważalnie lepsza i wynosi 28 procent. Najgorzej jeździ się w Moskwie, tam wskaźnik zakorkowania wynosi aż 74 procent.

    Największa szansa wpadnięcia w korek to poranny, wtorkowy szczyt. Wieczorne zakorkowania wg raportu najczęściej pojawiają się w piątki. Z opublikowanych informacji wynika także, że najszybciej dotrzemy do celu w piątkowy poranek lub w poniedziałek wieczorem.
    W nocy pojedziemy z prędkością maksymalnie 50 km/h! – Niewielu kierowców pamięta o tym, że nocą ograniczenie prędkości w mieście jest inne niż za dnia. Między 5, a 23 w nocy możemy podróżować z prędkością 60 km/h, zaś od rana do 23 musimy zwolnić o 10 km/h.

Polskie przepisy drogowe są jednak wyjątkowe w skali Europy, gdzie ograniczenie prędkości w mieście jest ujednolicone.

Obecnie trwają konsultację dotyczące tej zmiany, ale jak powiedział poseł Stanisław Żmijan, przewodniczący Komisji Infrastruktury „Wiele osób już popiera taki zapis". Zdaniem ekspertów takie rozwiązanie to krok w dobrą stronę i nie ma powodu, aby obowiązywały dwa różne ograniczenia.
    Niewielu kierowców pamięta o tym, że nocą ograniczenie prędkości w mieście jest inne niż za dnia. Między 5, a 23 w nocy możemy podróżować z prędkością 60 km/h, zaś od rana do 23 musimy zwolnić o 10 km/h.

    Polskie przepisy drogowe są jednak wyjątkowe w skali Europy, gdzie ograniczenie prędkości w mieście jest ujednolicone.

    Obecnie trwają konsultację dotyczące tej zmiany, ale jak powiedział poseł Stanisław Żmijan, przewodniczący Komisji Infrastruktury „Wiele osób już popiera taki zapis". Zdaniem ekspertów takie rozwiązanie to krok w dobrą stronę i nie ma powodu, aby obowiązywały dwa różne ograniczenia.
    Mistrzowie WRC-1988, 1989 Massimo "Miki" Biasion – Massimo "Miki" Biasion (ur. 7 stycznia 1958 w Bassano del Grappa) – włoski kierowca wyścigowy, dwukrotny rajdowy mistrz świata.

Pierwsze rajdowe sukcesy zaczął odnosić na początku lat 80. XX wieku, zdobywając w 1983 r. tytuły mistrza Europy oraz mistrza Włoch (jadąc samochodem Lancia Rally 037). W 1986 r. po raz pierwszy zwyciężył w eliminacji mistrzostw świata (w Rajdzie Argentyny, samochodem Lancia Delta S4). Do 1993 r. na podium rajdów WRC stanął 40 razy, w tym 17 razy na najwyższym stopniu.

Najlepszymi sezonami w karierze Massimo Biasiona były lata 1988 i 1989, w których zdobył tytuły mistrza świata. W 1987 r. w końcowej klasyfikacji zajął II miejsce (za Juha Kankkunenem), natomiast w latach 1990 - 1993 czterokrotnie z rzędu kończył mistrzostwa świata na IV miejscach.

W 1998 i 1999 r. w samochodzie Iveco dwukrotnie zwyciężył w mistrzostwach świata samochodów ciężarowych (ang. World Truck Championship).
    Massimo "Miki" Biasion (ur. 7 stycznia 1958 w Bassano del Grappa) – włoski kierowca wyścigowy, dwukrotny rajdowy mistrz świata.

    Pierwsze rajdowe sukcesy zaczął odnosić na początku lat 80. XX wieku, zdobywając w 1983 r. tytuły mistrza Europy oraz mistrza Włoch (jadąc samochodem Lancia Rally 037). W 1986 r. po raz pierwszy zwyciężył w eliminacji mistrzostw świata (w Rajdzie Argentyny, samochodem Lancia Delta S4). Do 1993 r. na podium rajdów WRC stanął 40 razy, w tym 17 razy na najwyższym stopniu.

    Najlepszymi sezonami w karierze Massimo Biasiona były lata 1988 i 1989, w których zdobył tytuły mistrza świata. W 1987 r. w końcowej klasyfikacji zajął II miejsce (za Juha Kankkunenem), natomiast w latach 1990 - 1993 czterokrotnie z rzędu kończył mistrzostwa świata na IV miejscach.

    W 1998 i 1999 r. w samochodzie Iveco dwukrotnie zwyciężył w mistrzostwach świata samochodów ciężarowych (ang. World Truck Championship).
    18 kwietnia 2014, 19:15 przez mibar4 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Mistrzowie WRC- 1980 Walter Röhrl – Walter Röhrl (ur. 7 marca 1947 w Regensburgu) – niemiecki kierowca rajdowy i wyścigowy, dwukrotny rajdowy mistrz świata.
Po raz pierwszy w rajdzie samochodowym wystartował w 1968 r. W 1973 r. zadebiutował w rajdowych mistrzostwach świata (Rajd Monte Carlo), w 1974 r. zdobył tytuł mistrza Europy (jadąc Oplem Asconą A), a 1975 r. odniósł pierwsze zwycięstwo w eliminacji mistrzostw świata, zwyciężając w Rajdzie Acropolis.
Największe sukcesy w karierze odniósł na przełomie lat 70. i 80. Dwukrotnie (1980 - we Fiacie 131 Abarth i 1982 - w Oplu Asconie 400) zdobył tytuły rajdowego mistrza świata, poza tym w 1983 r. był drugi, a latach 1978 i 1985 - trzeci. Do innych jego sukcesów należało zwycięstwo w Rajdzie Afryki (1982, w Oplu Asconie 400), jak również czterokrotne I miejsca w Rajdzie Monte Carlo (1980, 1982, 1983, 1984). Łącznie w latach 1973 - 1987 na podium wyścigów z cyklu eliminacji mistrzostw świata stawał 31 razy, w tym 14 razy na najwyższym stopniu (ostatnie zwycięstwo w 1985 r. w Rajdzie Sanremo). W pierwszym rajdowym zwycięstwie jego pilotem był Jochen Berger, a we wszystkich pozostałych - Christian Geistdörfer, natomiast odnosił je samochodami Opel Ascona (1975), Fiat 131 Abarth (1978-1980), Opel Ascona 400 (1982), Lancia Rally 037 (1983), Audi Quattro A2 (1984) oraz Audi Sport Quattro E2 (1985).
Od zakończenia kariery zawodniczej pracuje jako kierowca testowy samochodów Porsche
    Walter Röhrl (ur. 7 marca 1947 w Regensburgu) – niemiecki kierowca rajdowy i wyścigowy, dwukrotny rajdowy mistrz świata.
    Po raz pierwszy w rajdzie samochodowym wystartował w 1968 r. W 1973 r. zadebiutował w rajdowych mistrzostwach świata (Rajd Monte Carlo), w 1974 r. zdobył tytuł mistrza Europy (jadąc Oplem Asconą A), a 1975 r. odniósł pierwsze zwycięstwo w eliminacji mistrzostw świata, zwyciężając w Rajdzie Acropolis.
    Największe sukcesy w karierze odniósł na przełomie lat 70. i 80. Dwukrotnie (1980 - we Fiacie 131 Abarth i 1982 - w Oplu Asconie 400) zdobył tytuły rajdowego mistrza świata, poza tym w 1983 r. był drugi, a latach 1978 i 1985 - trzeci. Do innych jego sukcesów należało zwycięstwo w Rajdzie Afryki (1982, w Oplu Asconie 400), jak również czterokrotne I miejsca w Rajdzie Monte Carlo (1980, 1982, 1983, 1984). Łącznie w latach 1973 - 1987 na podium wyścigów z cyklu eliminacji mistrzostw świata stawał 31 razy, w tym 14 razy na najwyższym stopniu (ostatnie zwycięstwo w 1985 r. w Rajdzie Sanremo). W pierwszym rajdowym zwycięstwie jego pilotem był Jochen Berger, a we wszystkich pozostałych - Christian Geistdörfer, natomiast odnosił je samochodami Opel Ascona (1975), Fiat 131 Abarth (1978-1980), Opel Ascona 400 (1982), Lancia Rally 037 (1983), Audi Quattro A2 (1984) oraz Audi Sport Quattro E2 (1985).
    Od zakończenia kariery zawodniczej pracuje jako kierowca testowy samochodów Porsche
    16 kwietnia 2014, 22:23 przez mibar4 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj