Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 250 takich materiałów
    Radek to mistrz w swoim fachu. Motocykle i samochody zamienia w dzieła sztuki.
    13 lutego 2020, 18:56 przez kubatujaka (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Zatankowani TV

    On chyba się urodził w tej mini ładowarce, bo jej obsługę ma opanowaną do perfekcji.
    29 stycznia 2020, 19:05 przez Alkodzio (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Opis sytuacji - jedziemy koło 140 km/h. Przede mną Ford, za mną Renault. Zjechaliśmy z prawego na lewy wyprzedzając busa i tu zaczyna się film. Nagle Ford zwolnił, zwolniłem i ja. Zjechał na prawy - myślałem, że mnie puszcza, więc przyspieszyłem, by nie zamulać. I wtedy oczom mym ukazał się ten, co zamula. Jechał niespiesznie koło 100 km/h. A potem widać - musiałem puścić Renault, bo zajęło prawy pas, jak tylko mnie minęło sam zrobiłem to samo, co inni. Daleko w lusterkach widziałem, że pan nie ustąpił i twardo lewym jechał będąc wyprzedzanym prawym pasem, który zrobił się szybszy. Nie migałem, nie ponaglałem cierpliwie jechałem licząc, że zrozumie swój błąd. Po wyprzedzeniu nie hamowałem mu przed maską. Nie bawię się w dziecinadę. Dźwięk wycinam, bo leciało Imagine Dragons, a nie chcę mieć kłopotów z YT.
    9 czerwca 2019, 22:53 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    31 stycznia 2019, 23:24 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Amerykański kierowca wyścigowy, siedmiokrotny mistrz serii NASCAR, członek International Motorsports Hall of Fame.
    30 października 2018, 20:34 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Seria amerykańskich ciągników siodłowych produkowana nieprzerwanie od 1961 roku. Kenworth W900A wystąpił w filmie Mistrz kierownicy ucieka z 1977 roku.
    30 września 2018, 22:07 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    youtube.com

    Juan Manuel Fangio Déramo (24.06.1911 - 17.07.1995) – argentyński kierowca Formuły 1, pięciokrotny mistrz świata. Odnosił sukcesy nie tylko na torze, ale także w wyścigach drogowych. W lutym 1958, podczas pobytu w Hawanie, został porwany przez kubańskich rebeliantów na zlecenie Fidela Castro i po kilkudziesięciu godzinach wypuszczony przez nich na wolność.
    22 lipca 2018, 23:12 przez kjkibi (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    7 lipca 2018, 23:33 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Ferrari F40 – W roku 1986 Porsche ogłasza model 959 najszybszym samochodem na świecie, tym samym jawnie wyzywając konkurentów z Włoch do otwartej wojny, bowiem Porsche zagrał Ferrari na nosie i to w przededniu ich wielkiego święta... Po prezentacji Porsche, Enzo Ferrari poczuł się jak mistrz świata wagi ciężkiej znokautowany przez 12-latka. Dla niego to była zniewaga podobna do polecenia, by Chuck Norris założył rurki. Do tej pory prowadził on wojnę podjazdową z Lamborghini. Wojna ta polegała na zwiększaniu mocy we flagowych modelach, czyli w Testarossie u Ferrari i Countachu w Lamborghini. Co roku prowadził to jeden, to drugi model. Póki co walka stanęła na 294 km/h w Countachu. Jednak po prezentacji Porsche 959 88-letni Enzo Ferrari zdał sobie sprawę, że podwyższanie mocy nie wystarczy, by być najszybszym na świecie. Mocno wkurzony Enzo zwołał więc naradę w firmie i stanowczo powiedział, że za rok Ferrari ma wypuścić jeszcze lepszy i szybszy model. Dlaczego za rok? Bo w roku 1987 firma obchodziła 40-lecie istnienia i tej rocznicy żadne Porsche zakłócić mu nie może. Zatem inżynierowie wzięli się do dzieła i już za rok zaprezentowali najgenialniejszy samochód sportowy wszech czasów. Był nim Ferrari F40. Liczba w nazwie oznaczała, że auto jest zbudowane na 40-lecie istnienia firmy, a F to skrót od Ferrari. Proste i eleganckie.
    W roku 1986 Porsche ogłasza model 959 najszybszym samochodem na świecie, tym samym jawnie wyzywając konkurentów z Włoch do otwartej wojny, bowiem Porsche zagrał Ferrari na nosie i to w przededniu ich wielkiego święta... Po prezentacji Porsche, Enzo Ferrari poczuł się jak mistrz świata wagi ciężkiej znokautowany przez 12-latka. Dla niego to była zniewaga podobna do polecenia, by Chuck Norris założył rurki. Do tej pory prowadził on wojnę podjazdową z Lamborghini. Wojna ta polegała na zwiększaniu mocy we flagowych modelach, czyli w Testarossie u Ferrari i Countachu w Lamborghini. Co roku prowadził to jeden, to drugi model. Póki co walka stanęła na 294 km/h w Countachu. Jednak po prezentacji Porsche 959 88-letni Enzo Ferrari zdał sobie sprawę, że podwyższanie mocy nie wystarczy, by być najszybszym na świecie. Mocno wkurzony Enzo zwołał więc naradę w firmie i stanowczo powiedział, że za rok Ferrari ma wypuścić jeszcze lepszy i szybszy model. Dlaczego za rok? Bo w roku 1987 firma obchodziła 40-lecie istnienia i tej rocznicy żadne Porsche zakłócić mu nie może. Zatem inżynierowie wzięli się do dzieła i już za rok zaprezentowali najgenialniejszy samochód sportowy wszech czasów. Był nim Ferrari F40. Liczba w nazwie oznaczała, że auto jest zbudowane na 40-lecie istnienia firmy, a F to skrót od Ferrari. Proste i eleganckie.
    24 czerwca 2018, 23:54 przez Charakterek (PW) | Do ulubionych | Skomentuj