Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 405 takich materiałów
    Nowy motocykl Peugeota – Peugeot po kliku latach przerwy wraca do produkcji motocykli z nowym modelem P2X. Sprzęt został pokazany w dwóch odmianach, Roadster i Cafe Racer, ma być dostępny z silnikami 125 i 300, oba chłodzone cieczą i z rozrządem DOHC. Do tego ma mieć wyświetlacz TFT z możliwością sparowania ze smartfonem. Motocykle mają powstawać w Indiach, we współpracy z Mahindrą. Moim zdaniem to ciekawa odmiana w stosunku do innych motocykli tej klasy. Sam zaczynałem od Peugeota i cieszę się, że znowu będzie wypuszczać coś innego niż samochody i skutery.
    Peugeot po kliku latach przerwy wraca do produkcji motocykli z nowym modelem P2X. Sprzęt został pokazany w dwóch odmianach, Roadster i Cafe Racer, ma być dostępny z silnikami 125 i 300, oba chłodzone cieczą i z rozrządem DOHC. Do tego ma mieć wyświetlacz TFT z możliwością sparowania ze smartfonem. Motocykle mają powstawać w Indiach, we współpracy z Mahindrą. Moim zdaniem to ciekawa odmiana w stosunku do innych motocykli tej klasy. Sam zaczynałem od Peugeota i cieszę się, że znowu będzie wypuszczać coś innego niż samochody i skutery.
    Cadillac SRX – Produkowany
od 2004 do 2009 roku
Pojemność skokowa
4565 cm3
Typ silnika
benzynowy
Moc silnika
324 KM (238 kW) przy 6400 obr/min
Maksymalny moment obrotowy
420 Nm przy 4400 obr/min
Montaż silnika
z przodu, podłużnie
Umiejscowienie wałka rozrządu
DOHC
Liczba cylindrów
8
Układ cylindrów
widlasty
Liczba zaworów
32
Stopień sprężania
11,0 : 1
Typ wtrysku
wielopunktowy (MPI)
    Produkowany
    od 2004 do 2009 roku
    Pojemność skokowa
    4565 cm3
    Typ silnika
    benzynowy
    Moc silnika
    324 KM (238 kW) przy 6400 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy
    420 Nm przy 4400 obr/min
    Montaż silnika
    z przodu, podłużnie
    Umiejscowienie wałka rozrządu
    DOHC
    Liczba cylindrów
    8
    Układ cylindrów
    widlasty
    Liczba zaworów
    32
    Stopień sprężania
    11,0 : 1
    Typ wtrysku
    wielopunktowy (MPI)
    26 marca 2018, 21:17 przez Jeepman24 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    Moje prywatne zdjęcie

    Civic VI – EK4 SiR z No Good Racing.
    EK4 SiR z No Good Racing.
    Honda NSX – VIS Racing bodykit.
    VIS Racing bodykit.
    28 lutego 2018, 21:26 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    carsoftokyo.com

    Pandem EG6 – Właścicielem jest Kei Miura.
    Właścicielem jest Kei Miura.
    23 lutego 2018, 17:35 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło:

    sppedhunters.com

    Tor Willow Springs – A na nim Hondy które biorą udział w wyścigach i time attack.
    A na nim Hondy które biorą udział w wyścigach i time attack.
    Garage Work EG6 – Następny Civic który bierze udział w time attack. Tym razem z Garage Work. Pod maską B18C z ITB o mocy 240 koni mechanicznych. Ciekawostką jest redukcja wagi do 694 kilogramów.
    Następny Civic który bierze udział w time attack. Tym razem z Garage Work. Pod maską B18C z ITB o mocy 240 koni mechanicznych. Ciekawostką jest redukcja wagi do 694 kilogramów.
    20 lutego 2018, 16:06 przez Konto usunięte | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Źródło:

    naritadogfight.com