Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 589 takich materiałów
    Największą zaletą K2 suchego smaru do łańcucha jest to ,że w momencie aplikacji jest on płynny, dzięki czemu penetruje wszystkie elementy łańcucha. Natomiast po ok. 30 min tężeje, pozostawiając, przeźroczystą warstwę smarująco-ochronną. Warstwa ta niezwykle mocno przywiera do łańcucha, dzięki czemu nie odpada od niego w czasie jazdy. Przez co motocykl pozostaje czysty, a interwały pomiędzy kolejnymi smarowaniami mogą zostać wydłużone, ponieważ smar pozostaje na swoim miejscu zamiast chlapać na elementy takie jak koła czy wahacz.
    Siema mordki! Chwilowa przerwa w odbudowie Hanny CBR 600RR z powodu oczekiwania na części, więc wrzucam szybciutki filmik, w którym opowiadam jak ja oglądam motocykle! Zaznaczam, że to poradnik o tym jak to zrobić PRZED JAZDĄ PRÓBNĄ! Więc wszystkie czynności jakie robimy przed jazdą, a c.d. samej jazdy próbnej to zrobimy oddzielny odcinek!
    17 marca 2019, 22:26 przez ~motojanek | Do ulubionych | Skomentuj
    Nazwa marki brzmi mało znajomo? Później ta firma nazywała się Skoda.
    10 marca 2019, 19:19 przez Magnetic (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Hej, zapraszam do obejrzenia mojego motocykla:

    Kawasaki ZX 10 R 2008 odbudowany podczas obecnej zimy. Motocykl dostał nowe owiewki malowanie WSBK wzór modyfikowany prze zemnie. Wydech full przelot firmy Scorpion z wywalonym katalizatorem.

    Zostało jeszcze trochę prac ale do nowego sezonu będzie jak ta lala.
    2 lutego 2019, 15:23 przez radwan (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Jak Wam się podoba nowy nabytek?
    Za hajsik zarobiony na YouTube postanowiłem kupić motocykl YAMAHĘ DT 125 z 1991r.
    Historia lubi zataczać koło ! DT-ę posiadałem już 9 lat temu w wieku 16 lat śmigałem podobną na A1
    Po latach zawitała ponownie do mojego garażu.
    Kupując tego wyeksploatowanego sprzęta chciałbym pokazać zwłaszcza młodszym i tym z mniejszymi zasobami gotówki, że początki z przygodą ENDURO nie muszą być drogie.
    Więcej o moich planach dowiecie się w filmiku
    Ruszamy z projektem BIEDA ENDURO!
    Piona
    28 stycznia 2019, 21:56 przez ~dt125yamaha | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: www.siwekmoto.pl
    Samochód dla motocyklisty – Jakie Waszym zdaniem powinno być auto dla kogoś, kto śmiga głównie na dwóch kółkach? Wystarczy aby było środkiem transportu, pozwalającym przetrwać zimę, czy jednak lepiej żeby dawało choć trochę frajdy z jazdy? Ja zdecydowanie jestem za tą drugą opcją i chętnie poznam opinie innych. Komentujcie i chwalcie się swoimi dwoma i czterema kółkami.
    Jakie Waszym zdaniem powinno być auto dla kogoś, kto śmiga głównie na dwóch kółkach? Wystarczy aby było środkiem transportu, pozwalającym przetrwać zimę, czy jednak lepiej żeby dawało choć trochę frajdy z jazdy? Ja zdecydowanie jestem za tą drugą opcją i chętnie poznam opinie innych. Komentujcie i chwalcie się swoimi dwoma i czterema kółkami.
    Boss Hoss – Czyli kolejny motocykl z ciekawym silnikiem. W sumie cała seria motocykli, produkowanych od 1990. Są w nich montowane V8-ki od General Motors, aktualnie 6.2 i 6.3, oba mają grubo ponad 400 KM. W przeszłości istniał też model Stud Hoss z V8 8.2. Zdecydowanie mają czym się napędzać, choć przeszkadza w tym masa, która potrafi przekraczać 600 kg. Dla porównania Honda Goldwing 1800, uznawana za niesamowicie ciężką, waży "zaledwie" 363 kg na sucho. O skręcaniu oczywiście nie wypada wspominać, tu przeszkadza jeszcze rozstaw osi, wynoszący ponad dwa metry. Stosowane są w nich półautomatyczne skrzynie dwubiegowe ze wstecznym, bez którego do cofania pod górkę trzeba by było wołać kilku pomocników. Według strony producenta aktualnie istnieją dwie wersje tych motocykli, Super Sport (na zdjęciu) i Standard, oba z tymi samymi silnikami do wyboru, różnią się chyba głównie stylizacją, Super Sport ma mniej kolorów i chromowanych bajerów. Generalnie to takie połączenie tego, co najbardziej kojarzy się z amerykańską motoryzacją w jednym opakowaniu - skrzyżowanie muscle cara z chopperem. Dla ciekawych jak to chodzi dorzucam film: https://youtu.be/-yyqwiVJK4c
    Czyli kolejny motocykl z ciekawym silnikiem. W sumie cała seria motocykli, produkowanych od 1990. Są w nich montowane V8-ki od General Motors, aktualnie 6.2 i 6.3, oba mają grubo ponad 400 KM. W przeszłości istniał też model Stud Hoss z V8 8.2. Zdecydowanie mają czym się napędzać, choć przeszkadza w tym masa, która potrafi przekraczać 600 kg. Dla porównania Honda Goldwing 1800, uznawana za niesamowicie ciężką, waży "zaledwie" 363 kg na sucho. O skręcaniu oczywiście nie wypada wspominać, tu przeszkadza jeszcze rozstaw osi, wynoszący ponad dwa metry. Stosowane są w nich półautomatyczne skrzynie dwubiegowe ze wstecznym, bez którego do cofania pod górkę trzeba by było wołać kilku pomocników. Według strony producenta aktualnie istnieją dwie wersje tych motocykli, Super Sport (na zdjęciu) i Standard, oba z tymi samymi silnikami do wyboru, różnią się chyba głównie stylizacją, Super Sport ma mniej kolorów i chromowanych bajerów. Generalnie to takie połączenie tego, co najbardziej kojarzy się z amerykańską motoryzacją w jednym opakowaniu - skrzyżowanie muscle cara z chopperem. Dla ciekawych jak to chodzi dorzucam film: https://youtu.be/-yyqwiVJK4c
    W filmiku możecie obejrzeć jednego z Triumph-ów przerobionych na ulicy Skarżyńskiego we Wrocławiu. Wyjątkowy i niepowtarzalny motocykl. Mam nadzieję, że wkrótce uda się go posłuchać i zobaczyć w innej scenerii. Piona.
    5 stycznia 2019, 8:51 przez ~triumphe | Do ulubionych | Skomentuj
    Źródło: www.siwekmoto.pl
    Yamaha TDM 850 4TX – W jesiennej odsłonie
    W jesiennej odsłonie
    27 grudnia 2018, 10:24 przez roomcajs (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (3)
    Źródło: Prywatne