Szukaj
Znalazłem 153 takie materiały
Jeżeli się wam podobają takie smaczki z dawnych lat to znam ich całkiem sporo wystarczy kliknąć to zielone.
Podstawowa jednostka napędowa to 2.5 litrowa 4 cylindrowa jednostka, która generowała 98KM oraz ok. 200Nm.
Fiero było sprzedawane również jako wersja GT z silnikiem 2.8L V6 140KM 230Nm. Dodatkowo można było dokupić do niego pakiet Formula, który zmieniał trochę wygląd oraz dokładał inny spoiler. Opcja ta zawierała też zawieszenie WS6, lepsze hamulce oraz lepszy układ sterowniczy.
Spalanie takiego GT wynosiło 8.7L/100 w mieście oraz 5.9L/100 w trasie.
Samochód często (wg mnie) wieśniaczony przez jakieś Lambo i Ferrari Body Kity. Sam w sobie jest piękny i nie pogardził bym takowym.
W Ameryce bardzo dużo osób wkłada do niego V8 np. LS1, LS3, tworząc z niego prawdziwego potwora.
Premiera miała nastąpić 12 stycznia ale nadal niewiele wiadomo.
Delta S4 zadebiutowała w grupie B na rajdzie Wielkiej Brytanii - ostatniej imprezie sezonu '85 jako następca 037.
Zbudowana na podstawie ramy rurowej obudowanej pięcioma kevlarowymi panelami, ważyła zaledwie 970kg co w połączeniu z napędem 4x4, 5-stopniową skrzynią biegów i centralnie umieszczonym mocnym silnikiem pozwalało jej rozpędzić się do setki w 2,3s.
Serce Lancii stanowił silnik R4 16V DOHC o pojemności 1759cc z elektronicznym wtryskiem (po dwa wtryskiwacze na cylinder) i dwustopniowym doładowaniem (kompresor Volumex, turbosprężarka KKK i dwa spore intercoolery)
osiągał moc 558KM przy 8000rpm i moment 500Nm przy 4500rpm
PS. Prosiłbym o konstruktywną krytykę rysunku (zależy mi żeby kolejne rysunki były lepsze)