Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 153 takie materiały
    Ciężki wybór... – Dwie Japońskie piękności z tylnym napędem. Obie zrobione w tym samym stylu. 
Co wybrać, silnik z przodu czy centralnie? Ciężki wybór, ale chyba jednak wybrałbym S2K.
    Dwie Japońskie piękności z tylnym napędem. Obie zrobione w tym samym stylu.
    Co wybrać, silnik z przodu czy centralnie? Ciężki wybór, ale chyba jednak wybrałbym S2K.
    Monteverdi Hai 450 GTS – Po debiucie Monteverdi Hai 450 SS w 1970, trzy lata później powstał Hai 450 GTS. 
Tak samo jak w poprzedniku silnik umieszczony centralnie oraz wygodne wnętrze. Auto dysponowało 7L silnikiem V8 posiadającym moc 390KM.
    Po debiucie Monteverdi Hai 450 SS w 1970, trzy lata później powstał Hai 450 GTS.
    Tak samo jak w poprzedniku silnik umieszczony centralnie oraz wygodne wnętrze. Auto dysponowało 7L silnikiem V8 posiadającym moc 390KM.
    Porsche 914 Klasycznie – Porsche 914, konkurent Fiata X1/9, również targa (zdejmowany dach) z również silnikiem umieszczonym centralnie przed tylna osią auto z lat 1969 – 1976. Napędzany przez topowe jednostki 2.0L(112km/157nm) powstała też wersja 190konna, waga poniżej 1 Tony-dawało to niezłe efekty w tak lekkim aucie taka moc.
Jeżeli się wam podobają takie smaczki z dawnych lat to znam ich całkiem sporo wystarczy kliknąć to zielone.
    Porsche 914, konkurent Fiata X1/9, również targa (zdejmowany dach) z również silnikiem umieszczonym centralnie przed tylna osią auto z lat 1969 – 1976. Napędzany przez topowe jednostki 2.0L(112km/157nm) powstała też wersja 190konna, waga poniżej 1 Tony-dawało to niezłe efekty w tak lekkim aucie taka moc.
    Jeżeli się wam podobają takie smaczki z dawnych lat to znam ich całkiem sporo wystarczy kliknąć to zielone.
    Pontiac Fiero GT 1987 – Pontiac Fiero był pierwszym samochodem od Pontiaca z silnikiem umieszczonym centralnie. Sprzedawany jako samochód sportowy w latach 1984-1988.

Podstawowa jednostka napędowa to 2.5 litrowa 4 cylindrowa jednostka, która generowała 98KM oraz ok. 200Nm.

Fiero było sprzedawane również jako wersja GT z silnikiem 2.8L V6 140KM 230Nm. Dodatkowo można było dokupić do niego pakiet Formula, który zmieniał trochę wygląd oraz dokładał inny spoiler. Opcja ta zawierała też zawieszenie WS6, lepsze hamulce oraz lepszy układ sterowniczy.

Spalanie takiego GT wynosiło 8.7L/100 w mieście oraz 5.9L/100 w trasie.

Samochód często (wg mnie) wieśniaczony przez jakieś Lambo i Ferrari Body Kity. Sam w sobie jest piękny i nie pogardził bym takowym.

W Ameryce bardzo dużo osób wkłada do niego V8 np. LS1, LS3, tworząc z niego prawdziwego potwora.
    Pontiac Fiero był pierwszym samochodem od Pontiaca z silnikiem umieszczonym centralnie. Sprzedawany jako samochód sportowy w latach 1984-1988.

    Podstawowa jednostka napędowa to 2.5 litrowa 4 cylindrowa jednostka, która generowała 98KM oraz ok. 200Nm.

    Fiero było sprzedawane również jako wersja GT z silnikiem 2.8L V6 140KM 230Nm. Dodatkowo można było dokupić do niego pakiet Formula, który zmieniał trochę wygląd oraz dokładał inny spoiler. Opcja ta zawierała też zawieszenie WS6, lepsze hamulce oraz lepszy układ sterowniczy.

    Spalanie takiego GT wynosiło 8.7L/100 w mieście oraz 5.9L/100 w trasie.

    Samochód często (wg mnie) wieśniaczony przez jakieś Lambo i Ferrari Body Kity. Sam w sobie jest piękny i nie pogardził bym takowym.

    W Ameryce bardzo dużo osób wkłada do niego V8 np. LS1, LS3, tworząc z niego prawdziwego potwora.
    Suzuki Cara – Jeden z najciekawszych samochodów klasy kei car, z lat 90. Napęd na tył, umieszczony centralnie silnik 0.7 turbo, 5-biegowa skrzynia, drzwi typu gull-wing.
    Jeden z najciekawszych samochodów klasy kei car, z lat 90. Napęd na tył, umieszczony centralnie silnik 0.7 turbo, 5-biegowa skrzynia, drzwi typu gull-wing.
    Nowe hybrydowe superauto Hondy/Acury napędzane jest trzema silnikami: umieszczonym centralnie benzynowym V6 twin-turbo zasilającym tylną oś oraz dwoma elektrycznymi, które odpowiadają za przeniesienie mocy na oś przednią: jeden koło prawe, drugi koło lewe. Nie znamy dokładnych danych technicznych, ponieważ Honda nie chcę się nimi podzielić aż do premiery samochodu.
    Premiera miała nastąpić 12 stycznia ale nadal niewiele wiadomo.
    30 stycznia 2015, 23:03 przez pawel694 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Nissan MID4 II Concept – Sportowy prototyp Nissana z 1987 roku. Posiadał napęd na cztery koła, system czterech kół skrętnych HICAS, oraz centralnie umieszczony silnik VG30DETT, produkujący 330 koni. Niestety auto nigdy nie weszło do produkcji, ale za to dało początek modelowi 300ZX Z32. Pewne jego rozwiązania zastosowano także w Skyline GT-R.
    Sportowy prototyp Nissana z 1987 roku. Posiadał napęd na cztery koła, system czterech kół skrętnych HICAS, oraz centralnie umieszczony silnik VG30DETT, produkujący 330 koni. Niestety auto nigdy nie weszło do produkcji, ale za to dało początek modelowi 300ZX Z32. Pewne jego rozwiązania zastosowano także w Skyline GT-R.
    17 stycznia 2015, 20:28 przez Ltvnsky (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Lancia Delta S4 rysunek – Format A3, kredki ołówkowe, pastele olejne, gumka i ołówek.

Delta S4 zadebiutowała w grupie B na rajdzie Wielkiej Brytanii - ostatniej imprezie sezonu '85 jako następca 037. 
Zbudowana na podstawie ramy rurowej obudowanej pięcioma kevlarowymi panelami, ważyła zaledwie 970kg co w połączeniu z napędem 4x4, 5-stopniową skrzynią biegów i centralnie umieszczonym mocnym silnikiem pozwalało jej rozpędzić się do setki w 2,3s.
Serce Lancii stanowił silnik R4 16V DOHC o pojemności 1759cc z elektronicznym wtryskiem (po dwa wtryskiwacze na cylinder) i dwustopniowym doładowaniem (kompresor Volumex, turbosprężarka KKK i dwa spore intercoolery)
osiągał moc 558KM przy 8000rpm i moment 500Nm przy 4500rpm

PS. Prosiłbym o konstruktywną krytykę rysunku (zależy mi żeby kolejne rysunki były lepsze)
    Format A3, kredki ołówkowe, pastele olejne, gumka i ołówek.

    Delta S4 zadebiutowała w grupie B na rajdzie Wielkiej Brytanii - ostatniej imprezie sezonu '85 jako następca 037.
    Zbudowana na podstawie ramy rurowej obudowanej pięcioma kevlarowymi panelami, ważyła zaledwie 970kg co w połączeniu z napędem 4x4, 5-stopniową skrzynią biegów i centralnie umieszczonym mocnym silnikiem pozwalało jej rozpędzić się do setki w 2,3s.
    Serce Lancii stanowił silnik R4 16V DOHC o pojemności 1759cc z elektronicznym wtryskiem (po dwa wtryskiwacze na cylinder) i dwustopniowym doładowaniem (kompresor Volumex, turbosprężarka KKK i dwa spore intercoolery)
    osiągał moc 558KM przy 8000rpm i moment 500Nm przy 4500rpm

    PS. Prosiłbym o konstruktywną krytykę rysunku (zależy mi żeby kolejne rysunki były lepsze)
    Peugot 205 T16 – Wersję Peugot 205 Turbo 16 (T16) skonstruowaną wspólnie przez Peugeot i firmę Talbot, wyprodukowano w kiluset egzemplarzach. Miał napęd na 4 koła, silnik umieszczony centralnie o pojemności skokowej 1778 cm³ wraz z turbosprężarką. Był krótszy od Lancii Delty, lecz miał większy rozstaw osi. Samochodem takim jeździł m.in. Ari Vatanen wygrywając Rajdowe Mistrzostwa Świata oraz Rajd Dakar w 1987 roku za pierwszym podejściem.Zmodyfikowana kolejna wersja "E2" osiągała moc 430 km i 490Nm.
    Wersję Peugot 205 Turbo 16 (T16) skonstruowaną wspólnie przez Peugeot i firmę Talbot, wyprodukowano w kiluset egzemplarzach. Miał napęd na 4 koła, silnik umieszczony centralnie o pojemności skokowej 1778 cm³ wraz z turbosprężarką. Był krótszy od Lancii Delty, lecz miał większy rozstaw osi. Samochodem takim jeździł m.in. Ari Vatanen wygrywając Rajdowe Mistrzostwa Świata oraz Rajd Dakar w 1987 roku za pierwszym podejściem.Zmodyfikowana kolejna wersja "E2" osiągała moc 430 km i 490Nm.
    Porsche 911 GT1 – Jedyne 911 z silnikiem centralnie
    Jedyne 911 z silnikiem centralnie
    4 grudnia 2014, 2:08 przez slivex (PW) | Do ulubionych | Skomentuj