Momencik, trwa przetwarzanie danych   loading-animation
  • Szukaj


     

    Znalazłem 153 takie materiały
    Przekroje samochodów "Ford GT40 (MkII) (1965)" – SILNIK
pojemność skokowa:  4195 ccm
moc:  355KM
moment obr.:  brak danych
układ silnika, liczba cylindrów:  widlasty, 8
położenie silnika:  centralnie
ustawienie silnika:  podłużnie
średnica x skok tłoka:  95.50mm x 72.90mm
typ:  OHV - zawory w głowicy, wałek rozrządu w bloku silnika

OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h:  5.5s
prędkość maksymalna:  225 km/h
stosunek mocy do masy:  0.405 KM/kg


WYMIARY i WAGI
długość:  4026mm
szerokość:  1778mm
wysokość:  1029mm
rozstaw osi:  2413mm
masa:  864kg
pojemność zbiornika paliwa:  125litrów
    SILNIK
    pojemność skokowa: 4195 ccm
    moc: 355KM
    moment obr.: brak danych
    układ silnika, liczba cylindrów: widlasty, 8
    położenie silnika: centralnie
    ustawienie silnika: podłużnie
    średnica x skok tłoka: 95.50mm x 72.90mm
    typ: OHV - zawory w głowicy, wałek rozrządu w bloku silnika

    OSIĄGI
    przyspieszenie 0-100 km/h: 5.5s
    prędkość maksymalna: 225 km/h
    stosunek mocy do masy: 0.405 KM/kg


    WYMIARY i WAGI
    długość: 4026mm
    szerokość: 1778mm
    wysokość: 1029mm
    rozstaw osi: 2413mm
    masa: 864kg
    pojemność zbiornika paliwa: 125litrów
    29 lipca 2014, 0:21 przez kubiisz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Przekroje samochodów "Lancia Stratos HF 1974" – SILNIK
pojemność skokowa:  2419 ccm
moc:  190KM
moment obr.:  225 Nm
układ silnika, liczba cylindrów:  widlasty, 6
położenie silnika:  centralnie
ustawienie silnika:  poprzecznie
średnica x skok tłoka:  92.50mm x 60.00mm
typ:  DOHC - wałek rozrządu w głowicy - dwa wałki rorządu w głowicy
stopień sprężania:  9.00:1

OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h:  6.3s
prędkość maksymalna:  230 km/h
stosunek mocy do masy:  0.191 KM/kg

Zawieszenie
napęd:  na koła tylne
hamulce przód / tył:  wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe
skrzynia biegów:  liczba biegów: 5, skrzynia biegów: manualna

Wymiary i wagi
długość:  3708mm
szerokość:  1750mm
wysokość:  1110mm
rozstaw osi:  2180mm
prześwit:  130mm
masa:  980kg
pojemność zbiornika paliwa:  80litrów
    SILNIK
    pojemność skokowa: 2419 ccm
    moc: 190KM
    moment obr.: 225 Nm
    układ silnika, liczba cylindrów: widlasty, 6
    położenie silnika: centralnie
    ustawienie silnika: poprzecznie
    średnica x skok tłoka: 92.50mm x 60.00mm
    typ: DOHC - wałek rozrządu w głowicy - dwa wałki rorządu w głowicy
    stopień sprężania: 9.00:1

    OSIĄGI
    przyspieszenie 0-100 km/h: 6.3s
    prędkość maksymalna: 230 km/h
    stosunek mocy do masy: 0.191 KM/kg

    Zawieszenie
    napęd: na koła tylne
    hamulce przód / tył: wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe
    skrzynia biegów: liczba biegów: 5, skrzynia biegów: manualna

    Wymiary i wagi
    długość: 3708mm
    szerokość: 1750mm
    wysokość: 1110mm
    rozstaw osi: 2180mm
    prześwit: 130mm
    masa: 980kg
    pojemność zbiornika paliwa: 80litrów
    29 lipca 2014, 1:15 przez kubiisz (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Nowy Lotus Exige LF1 z silnikiem V6 o mocy 345 KM – Silnik został zamontowany centralnie, a moc przekazywana jest na tylne koła. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje zaledwie 4 sekundy, a auto ważące 1176 kg może rozpędzić się do 274 km/h.

Produkcja tej jubileuszowej wersji wyniesie zaledwie 81 egzemplarzy. Ma to związek z liczbą zwycięstw, jakie Lotus odniósł w serii wyścigów F1. Począwszy od zwycięstwa w 1960 roku na torze w Monaco, a na ubiegłorocznej wygranej Kimi Raikkonena w Australii kończąc.
    Silnik został zamontowany centralnie, a moc przekazywana jest na tylne koła. Przyspieszenie do 100 km/h zajmuje zaledwie 4 sekundy, a auto ważące 1176 kg może rozpędzić się do 274 km/h.

    Produkcja tej jubileuszowej wersji wyniesie zaledwie 81 egzemplarzy. Ma to związek z liczbą zwycięstw, jakie Lotus odniósł w serii wyścigów F1. Począwszy od zwycięstwa w 1960 roku na torze w Monaco, a na ubiegłorocznej wygranej Kimi Raikkonena w Australii kończąc.
    Lancia Delta S4 – Legendarny B Grupowy potwór.


samochód rajdowy startujący w Grupie B Rajdowych Mistrzostw Świata w sezonach 1985 i 1986. Zastąpił on model 037 Monte Carlo. W samochodzie zastosowano napęd AWD i centralnie umieszczony silnik. Jednostka R4 o pojemności 1759 cm³ wyposażona została zarówna w doładowanie mechaniczne jak i turbodoładowanie. 
Śilnik: Jest to rzędowa, czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka z dwustopniowym doładowaniem. Deltę wyposażono jednocześnie w kompresor (sprężarkę mechaniczną) oraz turbosprężarkę, a także 2 spore intercoolery. Takie rozwiązanie zapewnia płynny przyrost mocy i niweluje problem turbo-dziury. Lancia Delta S4 Stradale rozwijała około 250 koni, to zdecydowanie za mało, aby wygrać z Audi i Peugeotem. Według oficjalnych informacji przekazanych przez Lancię silnik Delty S4 Rally rozwijał 480 koni, jednak wielu uważa, że jest to wartość zaniżona, a w rzeczywistości moc dochodziła do 600 koni! Moment obrotowy wynosił niemal 500 niutonometrów. 
Samochód ważył niecałą tonę, co w połączeniu z niesamowitą mocą i napędem na 4 koła daje nieprawdopodobne efekty. Wystarczy powiedzieć, że setkę osiąga w 2,5 sekundy (według niektórych danych nawet w mniej!). Delta S4 wykonała okrążenie na jednym z torów wyścigowym w Portugalii z czasem, który zapewniłby jej 6 miejsce w kwalifikacjach do wyścigu F1.
    Legendarny B Grupowy potwór.


    samochód rajdowy startujący w Grupie B Rajdowych Mistrzostw Świata w sezonach 1985 i 1986. Zastąpił on model 037 Monte Carlo. W samochodzie zastosowano napęd AWD i centralnie umieszczony silnik. Jednostka R4 o pojemności 1759 cm³ wyposażona została zarówna w doładowanie mechaniczne jak i turbodoładowanie.
    Śilnik: Jest to rzędowa, czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka z dwustopniowym doładowaniem. Deltę wyposażono jednocześnie w kompresor (sprężarkę mechaniczną) oraz turbosprężarkę, a także 2 spore intercoolery. Takie rozwiązanie zapewnia płynny przyrost mocy i niweluje problem turbo-dziury. Lancia Delta S4 Stradale rozwijała około 250 koni, to zdecydowanie za mało, aby wygrać z Audi i Peugeotem. Według oficjalnych informacji przekazanych przez Lancię silnik Delty S4 Rally rozwijał 480 koni, jednak wielu uważa, że jest to wartość zaniżona, a w rzeczywistości moc dochodziła do 600 koni! Moment obrotowy wynosił niemal 500 niutonometrów.
    Samochód ważył niecałą tonę, co w połączeniu z niesamowitą mocą i napędem na 4 koła daje nieprawdopodobne efekty. Wystarczy powiedzieć, że setkę osiąga w 2,5 sekundy (według niektórych danych nawet w mniej!). Delta S4 wykonała okrążenie na jednym z torów wyścigowym w Portugalii z czasem, który zapewniłby jej 6 miejsce w kwalifikacjach do wyścigu F1.
    16 maja 2014, 14:42 przez Ivan303 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj
    Need for Speed part 2 – Drugim prezentowanym pojazdem jest Koenigsegg Agera R.
 Umieszczony centralnie silnik supersamochodu, to podwójnie turbodoładowane V8 o 32 zaworach i pojemności 5-litrów. Motor ten generuje moc 1115 KM (przy 7500 obr/min.) i 1200 Nm maksymalnego momentu obrotowego (przy 4100 obr/min).  Agera R od 0 do 100 km/h przyspiesza w czasie 2,9 sekundy, a prędkość maksymalna została określona na 420 km/h. Do tego samochodu należy rekord przyspieszenia od 0 do 300 km/h, wynoszący 14,53 s (wpisany do Księgi Guinessa).
    Drugim prezentowanym pojazdem jest Koenigsegg Agera R.
    Umieszczony centralnie silnik supersamochodu, to podwójnie turbodoładowane V8 o 32 zaworach i pojemności 5-litrów. Motor ten generuje moc 1115 KM (przy 7500 obr/min.) i 1200 Nm maksymalnego momentu obrotowego (przy 4100 obr/min). Agera R od 0 do 100 km/h przyspiesza w czasie 2,9 sekundy, a prędkość maksymalna została określona na 420 km/h. Do tego samochodu należy rekord przyspieszenia od 0 do 300 km/h, wynoszący 14,53 s (wpisany do Księgi Guinessa).
    21 kwietnia 2014, 13:10 przez dannyblueheart (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Honda nawet mini-sportowe samochody robiła genialne. Beat ma napęd na tył, silnik umieszczony centralnie, no i oczywiście wolnossący, wysokoobrotowy silnik. Jak na Hondę przystało, 10000 rpm pęka dość często. Beat należy do klasy kei car, sprzedawana była w pierwszej połowie lat 90, tylko na rynku Japonii, gdzie dzisiaj nadal często można ją spotkać na torach wyścigowych.
    10 kwietnia 2014, 17:03 przez staryjaponiec (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (2)
    Ford Shelby GR-1 – Silnik: V10
Położenie: przód, centralnie
Pojemność: 6392 cm³
Moc: 613 KM
Moment obr.: 679 Nm
Napęd: tył
Skrzynia b.: 6-biegowa manualna

0-100 km/h: 4 s
V-max: 322 km/h
    Silnik: V10
    Położenie: przód, centralnie
    Pojemność: 6392 cm³
    Moc: 613 KM
    Moment obr.: 679 Nm
    Napęd: tył
    Skrzynia b.: 6-biegowa manualna

    0-100 km/h: 4 s
    V-max: 322 km/h
    6 kwietnia 2014, 15:32 przez MarciRS (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (1)
    Stratopolonez – Stratopolonez - samochód rajdowy z umieszczonym centralnie silnikiem V6 o pojemności 2.4 l i mocy 240 KM lub 285 KM
    Stratopolonez - samochód rajdowy z umieszczonym centralnie silnikiem V6 o pojemności 2.4 l i mocy 240 KM lub 285 KM
    3 kwietnia 2014, 18:31 przez trochetrawkii (PW) | Do ulubionych | Skomentuj (4)
    Boxster i Cayman w wersji GTS – Mają ponad teraz grubo ponad 300 KM, centralnie umieszczony silnik, a do 100 km/h przyspieszją w czasie niecałych 5 sekund!
    Mają ponad teraz grubo ponad 300 KM, centralnie umieszczony silnik, a do 100 km/h przyspieszją w czasie niecałych 5 sekund!
    Maserati Merak SS – Maserati Merak SS to lżejsza i mocniejsza wersja produkowanego od ’74 r. modelu Merak. Pod gładkimi liniami zaprojektowanymi przez Giugiaro skrywa się centralnie umieszczona, kompaktowa jednostka V6, będąca rozwinięciem tej, którą stosowano w Citroenie SM. Taka konstrukcja pozwoliła na uzyskanie świetnej dystrybucji masy i dodatkowego rzędu siedzeń dla dwójki niewysokich pasażerów.
    Maserati Merak SS to lżejsza i mocniejsza wersja produkowanego od ’74 r. modelu Merak. Pod gładkimi liniami zaprojektowanymi przez Giugiaro skrywa się centralnie umieszczona, kompaktowa jednostka V6, będąca rozwinięciem tej, którą stosowano w Citroenie SM. Taka konstrukcja pozwoliła na uzyskanie świetnej dystrybucji masy i dodatkowego rzędu siedzeń dla dwójki niewysokich pasażerów.
    20 marca 2014, 14:40 przez Maciek123424 (PW) | Do ulubionych | Skomentuj