Szukaj
Znalazłem 153 takie materiały
pojemność skokowa: 4195 ccm
moc: 355KM
moment obr.: brak danych
układ silnika, liczba cylindrów: widlasty, 8
położenie silnika: centralnie
ustawienie silnika: podłużnie
średnica x skok tłoka: 95.50mm x 72.90mm
typ: OHV - zawory w głowicy, wałek rozrządu w bloku silnika
OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h: 5.5s
prędkość maksymalna: 225 km/h
stosunek mocy do masy: 0.405 KM/kg
WYMIARY i WAGI
długość: 4026mm
szerokość: 1778mm
wysokość: 1029mm
rozstaw osi: 2413mm
masa: 864kg
pojemność zbiornika paliwa: 125litrów
pojemność skokowa: 2419 ccm
moc: 190KM
moment obr.: 225 Nm
układ silnika, liczba cylindrów: widlasty, 6
położenie silnika: centralnie
ustawienie silnika: poprzecznie
średnica x skok tłoka: 92.50mm x 60.00mm
typ: DOHC - wałek rozrządu w głowicy - dwa wałki rorządu w głowicy
stopień sprężania: 9.00:1
OSIĄGI
przyspieszenie 0-100 km/h: 6.3s
prędkość maksymalna: 230 km/h
stosunek mocy do masy: 0.191 KM/kg
Zawieszenie
napęd: na koła tylne
hamulce przód / tył: wentylowane tarczowe / wentylowane tarczowe
skrzynia biegów: liczba biegów: 5, skrzynia biegów: manualna
Wymiary i wagi
długość: 3708mm
szerokość: 1750mm
wysokość: 1110mm
rozstaw osi: 2180mm
prześwit: 130mm
masa: 980kg
pojemność zbiornika paliwa: 80litrów
Produkcja tej jubileuszowej wersji wyniesie zaledwie 81 egzemplarzy. Ma to związek z liczbą zwycięstw, jakie Lotus odniósł w serii wyścigów F1. Począwszy od zwycięstwa w 1960 roku na torze w Monaco, a na ubiegłorocznej wygranej Kimi Raikkonena w Australii kończąc.
samochód rajdowy startujący w Grupie B Rajdowych Mistrzostw Świata w sezonach 1985 i 1986. Zastąpił on model 037 Monte Carlo. W samochodzie zastosowano napęd AWD i centralnie umieszczony silnik. Jednostka R4 o pojemności 1759 cm³ wyposażona została zarówna w doładowanie mechaniczne jak i turbodoładowanie.
Śilnik: Jest to rzędowa, czterocylindrowa, 16-zaworowa jednostka z dwustopniowym doładowaniem. Deltę wyposażono jednocześnie w kompresor (sprężarkę mechaniczną) oraz turbosprężarkę, a także 2 spore intercoolery. Takie rozwiązanie zapewnia płynny przyrost mocy i niweluje problem turbo-dziury. Lancia Delta S4 Stradale rozwijała około 250 koni, to zdecydowanie za mało, aby wygrać z Audi i Peugeotem. Według oficjalnych informacji przekazanych przez Lancię silnik Delty S4 Rally rozwijał 480 koni, jednak wielu uważa, że jest to wartość zaniżona, a w rzeczywistości moc dochodziła do 600 koni! Moment obrotowy wynosił niemal 500 niutonometrów.
Samochód ważył niecałą tonę, co w połączeniu z niesamowitą mocą i napędem na 4 koła daje nieprawdopodobne efekty. Wystarczy powiedzieć, że setkę osiąga w 2,5 sekundy (według niektórych danych nawet w mniej!). Delta S4 wykonała okrążenie na jednym z torów wyścigowym w Portugalii z czasem, który zapewniłby jej 6 miejsce w kwalifikacjach do wyścigu F1.
Umieszczony centralnie silnik supersamochodu, to podwójnie turbodoładowane V8 o 32 zaworach i pojemności 5-litrów. Motor ten generuje moc 1115 KM (przy 7500 obr/min.) i 1200 Nm maksymalnego momentu obrotowego (przy 4100 obr/min). Agera R od 0 do 100 km/h przyspiesza w czasie 2,9 sekundy, a prędkość maksymalna została określona na 420 km/h. Do tego samochodu należy rekord przyspieszenia od 0 do 300 km/h, wynoszący 14,53 s (wpisany do Księgi Guinessa).